Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:13 am



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Не намирам инфо..РЕЙКАТА ТРЕСЕ НА МЯСТО 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Апр 19, 2021 6:27 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,колеги.Имам проблем с рейката.От 1 час се ровя из форума и не успявам да намеря информация за моя случай.Доста от вас се оплакват от вибрации във волана при завой по време на движение,но при мен проблемът се появява на място,когато се опитам да завия.Тресе яко и бие в ръцете,все едно си хванал някой къртач.Колата ми е Легаси 2004г. 2.0 138 к.с.Предните дни извършвах манипулации по фаровете,като ми се наложи да въртя гумите на място,без да е запален двигателят,за да откача по-лесно бронята.Днес ,след като приключих с ремонта,запалих двигателя ,опитах се да направя маневра и се появи въпросният проблем.Не обичам да ходя по майстори и се старая да си правя всичко сам,така че ще съм благодарен,ако успеете да ме насочите ,какво точно да гледам и къде да търся причината.Имам достатъчно течност в казанчето,няма видими течове по рейката и помпата,но след 3000 оборота започва да вие.Колата я купих наскоро и от тогава има нужда от реглаж на предния мост.

Сря Юни 02, 2021 12:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 324
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На първо време виж дали прави мехурчета/пяна в казанчето, ако се появява значи смуче въздух, о-ринг от горе на помпата е най-честия заподозрян. Следват маркучи и скоби между казанчето и помпата. На второ време не знам, до тук са моите познания и горчив опит.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сря Юни 02, 2021 1:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Помпата е първи заподозрян, но може и да се окажат шайбите на дирекцията вътре в рейката. Най-изгодно в такъв случай ще е с рейка втора ръка, че шайбите с пиньона струват бъбрек, а втулка в толкова тънък алуминиев корпус няма как да се набие. Драсни лс ако си от София или пиши направо в кой град си да те насочим към сервиз с познания и стенд.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юни 03, 2021 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 19, 2021 6:27 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за съветите и насоките ,колеги!В неделя ще я огледам по - обстойно,че през седмицата нямам много време.А иначе съм от Бургас. Ще се опитам да кача клип ,за да видите нагледно за какво става въпрос. https://youtube.com/shorts/-WWDedbjOBs?feature=share

Чет Юни 03, 2021 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Потърси колегата Valio. Видяното в клипа не е това, което си мислех.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Юни 04, 2021 7:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Същия проблем имах на Спринтера, оправисе след смяна на хидравличноа течност.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Пон Юни 07, 2021 10:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На Форестъра на бащата имаше същият шум. Въпреки, че беше на минимум. Долях до макс и е изчезнал, но атф-а определено е за смяна.
Ако течността е мътна - пробвай със спринцовка да изсмучеш всичко от казана и да налееш пресен АТФ (на изгасена кола).
После въртиш поне 20 пъти пълно ляво-дясно, за да завъртиш течността.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Юни 07, 2021 12:48 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Апр 19, 2021 6:27 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мерси ,колеги.Ще го сменя.

Пет Юни 18, 2021 9:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много лесно се сменя 100% течността, даже без крик, ама трябват бъбрециии :D

Вадиш възвратната тръба от казанчето и я насочваш към кофа, кенче...на самото казанче затапваш отвора. Някой да ти запали колата докато ти доливаш свежо масло(старото отива в съда, в който си пуснал тръбата). Като потече чисто спираш да доливаш и гасиш мотора при почти празно казанче. Натам да обяснявам? :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Юни 18, 2021 6:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Много лесно се сменя 100% течността, даже без крик, ама трябват бъбрециии :D

Вадиш възвратната тръба от казанчето и я насочваш към кофа, кенче...на самото казанче затапваш отвора. Някой да ти запали колата докато ти доливаш свежо масло(старото отива в съда, в който си пуснал тръбата). Като потече чисто спираш да доливаш и гасиш мотора при почти празно казанче. Натам да обяснявам? :)

Уникален си, не бях се сетил.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Юни 27, 2021 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор