Автор |
Съобщение |
BULGARAN_681
Регистриран на: Пон Апр 19, 2021 6:27 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Здравейте,колеги.Имам проблем с рейката.От 1 час се ровя из форума и не успявам да намеря информация за моя случай.Доста от вас се оплакват от вибрации във волана при завой по време на движение,но при мен проблемът се появява на място,когато се опитам да завия.Тресе яко и бие в ръцете,все едно си хванал някой къртач.Колата ми е Легаси 2004г. 2.0 138 к.с.Предните дни извършвах манипулации по фаровете,като ми се наложи да въртя гумите на място,без да е запален двигателят,за да откача по-лесно бронята.Днес ,след като приключих с ремонта,запалих двигателя ,опитах се да направя маневра и се появи въпросният проблем.Не обичам да ходя по майстори и се старая да си правя всичко сам,така че ще съм благодарен,ако успеете да ме насочите ,какво точно да гледам и къде да търся причината.Имам достатъчно течност в казанчето,няма видими течове по рейката и помпата,но след 3000 оборота започва да вие.Колата я купих наскоро и от тогава има нужда от реглаж на предния мост.
|
|
|
Сря Юни 02, 2021 12:48 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
На първо време виж дали прави мехурчета/пяна в казанчето, ако се появява значи смуче въздух, о-ринг от горе на помпата е най-честия заподозрян. Следват маркучи и скоби между казанчето и помпата. На второ време не знам, до тук са моите познания и горчив опит.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Сря Юни 02, 2021 1:35 pm |
|
|
Alxx
|
Помпата е първи заподозрян, но може и да се окажат шайбите на дирекцията вътре в рейката. Най-изгодно в такъв случай ще е с рейка втора ръка, че шайбите с пиньона струват бъбрек, а втулка в толкова тънък алуминиев корпус няма как да се набие. Драсни лс ако си от София или пиши направо в кой град си да те насочим към сервиз с познания и стенд.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юни 03, 2021 5:40 pm |
|
|
BULGARAN_681
Регистриран на: Пон Апр 19, 2021 6:27 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Благодаря за съветите и насоките ,колеги!В неделя ще я огледам по - обстойно,че през седмицата нямам много време.А иначе съм от Бургас. Ще се опитам да кача клип ,за да видите нагледно за какво става въпрос. https://youtube.com/shorts/-WWDedbjOBs?feature=share
|
|
|
Чет Юни 03, 2021 7:36 pm |
|
|
Alxx
|
Потърси колегата Valio. Видяното в клипа не е това, което си мислех.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 04, 2021 7:28 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Същия проблем имах на Спринтера, оправисе след смяна на хидравличноа течност.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Юни 07, 2021 10:30 am |
|
|
valqk
|
На Форестъра на бащата имаше същият шум. Въпреки, че беше на минимум. Долях до макс и е изчезнал, но атф-а определено е за смяна. Ако течността е мътна - пробвай със спринцовка да изсмучеш всичко от казана и да налееш пресен АТФ (на изгасена кола). После въртиш поне 20 пъти пълно ляво-дясно, за да завъртиш течността.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Юни 07, 2021 12:48 pm |
|
|
BULGARAN_681
Регистриран на: Пон Апр 19, 2021 6:27 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Мерси ,колеги.Ще го сменя.
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 9:48 am |
|
|
Alxx
|
Много лесно се сменя 100% течността, даже без крик, ама трябват бъбрециии Вадиш възвратната тръба от казанчето и я насочваш към кофа, кенче...на самото казанче затапваш отвора. Някой да ти запали колата докато ти доливаш свежо масло(старото отива в съда, в който си пуснал тръбата). Като потече чисто спираш да доливаш и гасиш мотора при почти празно казанче. Натам да обяснявам?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 6:42 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Alxx написа: Много лесно се сменя 100% течността, даже без крик, ама трябват бъбрециии Вадиш възвратната тръба от казанчето и я насочваш към кофа, кенче...на самото казанче затапваш отвора. Някой да ти запали колата докато ти доливаш свежо масло(старото отива в съда, в който си пуснал тръбата). Като потече чисто спираш да доливаш и гасиш мотора при почти празно казанче. Натам да обяснявам? Уникален си, не бях се сетил.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Юни 27, 2021 6:15 pm |
|
|