|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
ValioK
Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm Постове: 15 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Проблема е следния: когато колата е загряла и е на D,на място оборотите са много ниски - 540-550 и мотора се чуди дали да загасне. Това е само при условие,че колата е добре загряла,на директна и без включени никакви консуматори,на изключен климатик. Ако пусна климатика,мина на неутрална,при въртене на волана,при пуснати фарове,при пуснат реотан на задното стъкло или при пуснати чистачки оборотите си отиват в норма. Пробвах да направя адаптация на дросела от тази тема - viewtopic.php?f=1&t=19695&hilit=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0 и пак нищо. Оглеждал съм да не смуче въздух от някъде,но всичко е здраво,няма сцепени маркучи и т.н. Прави го и на газ и на бензин,като и на двете горива е еднакво.Проблема го забелязах,когато сложих лед дневни светлини в мигача,тогава спрях да карам на фарове.Пробвах да вдигна оборотите принудително през freeSSM,но при следващото стартиране всичко е постарому. Колата е б13 3,0 автомат 2004г. Дайте идя,къде да търся решение,защото е много дразнещо.
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 12:30 pm |
|
|
Vmax
|
Провери заряда на алтернатора. Ако е ок, явно ледовете са проблема
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 12:55 pm |
|
|
ValioK
Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm Постове: 15 Рейтинг: 0
|
Това е интересното,че заряда понякога е 12,5в,понякога 14,като при консумация си държи 14-14,2. До колкото разбрах алтернаторите ни са с управление през екуто и зареждат,когато има нужда. Но оборотите не се влияят от волтажа. Пробвах и с откачени ледове,работата е същата. Няма ли консумация или товар,оборотите са ниски.Вече дали имам проблем в алтернатора не мога да кажа,защото нямам проблем с палене или въобще с токовете.
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 1:48 pm |
|
|
Vmax
|
Ти си с т нар умен алтернатор - има писано по темата, но 12.5 е малко Провери и акумулатора на товарна вилка за всеки случай
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 2:40 pm |
|
|
srg
|
Когато алтернатора е в "спящ" режим по нареждане на еку-то, 12.5 е нормален волтаж.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 3:57 pm |
|
|
Alxx
|
12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 8:41 pm |
|
|
ValioK
Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm Постове: 15 Рейтинг: 0
|
Акумулатора е тестван и зареден и е ок. Стартера е рециклиран, ако има значение. Няма утечки. Всичко по токовете е наред. Проблема си остава. Сега с идването на студените месеци няма да пречи, защото ще карам на парно, а когато пусна парното и оборотите се оправят. Просто вече нямам идеи какво може да е.
|
|
|
Пон Сеп 20, 2021 6:28 am |
|
|
srg
|
Alxx написа: 12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита. Мерил съм нещата на поне 6 B13 H6, като 2 бяха с рециклиран алтернатор, а едната дори беше с нови акумулатор и алтернатор (оригинал), при липса на консуматори волтажа е твърдо в зоната 12.4-12.5, а при активни консуматори, различни от габарити "варира" в диапазона 13.5-14.3, в зависимост от нуждите на автомобила и/или акумулатора. Това го виждам и на моята всеки ден, нямам проблем с утечка на тоци, палене на студено и ниски обороти.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Сеп 23, 2021 10:16 pm |
|
|
Alxx
|
Възможно. Аз, съм мерил леко нагоре(както писах), последно два пъти тази седмица на клиентски Субару. Факт е обаче, че нямам данни от фсм по този въпрос.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Сеп 24, 2021 7:47 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта |
|