Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:22 am



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Нестабилни обороти Н6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
Проблема е следния: когато колата е загряла и е на D,на място оборотите са много ниски - 540-550 и мотора се чуди дали да загасне. Това е само при условие,че колата е добре загряла,на директна и без включени никакви консуматори,на изключен климатик. Ако пусна климатика,мина на неутрална,при въртене на волана,при пуснати фарове,при пуснат реотан на задното стъкло или при пуснати чистачки оборотите си отиват в норма. Пробвах да направя адаптация на дросела от тази тема - viewtopic.php?f=1&t=19695&hilit=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0 и пак нищо. Оглеждал съм да не смуче въздух от някъде,но всичко е здраво,няма сцепени маркучи и т.н. Прави го и на газ и на бензин,като и на двете горива е еднакво.Проблема го забелязах,когато сложих лед дневни светлини в мигача,тогава спрях да карам на фарове.Пробвах да вдигна оборотите принудително през freeSSM,но при следващото стартиране всичко е постарому. Колата е б13 3,0 автомат 2004г. Дайте идя,къде да търся решение,защото е много дразнещо.

Нед Сеп 05, 2021 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери заряда на алтернатора. Ако е ок, явно ледовете са проблема

Нед Сеп 05, 2021 12:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това е интересното,че заряда понякога е 12,5в,понякога 14,като при консумация си държи 14-14,2. До колкото разбрах алтернаторите ни са с управление през екуто и зареждат,когато има нужда. Но оборотите не се влияят от волтажа. Пробвах и с откачени ледове,работата е същата. Няма ли консумация или товар,оборотите са ниски.Вече дали имам проблем в алтернатора не мога да кажа,защото нямам проблем с палене или въобще с токовете.

Нед Сеп 05, 2021 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти си с т нар умен алтернатор - има писано по темата, но 12.5 е малко
Провери и акумулатора на товарна вилка за всеки случай

Нед Сеп 05, 2021 2:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато алтернатора е в "спящ" режим по нареждане на еку-то, 12.5 е нормален волтаж.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Нед Сеп 05, 2021 3:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Сеп 05, 2021 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Акумулатора е тестван и зареден и е ок. Стартера е рециклиран, ако има значение. Няма утечки. Всичко по токовете е наред. Проблема си остава. Сега с идването на студените месеци няма да пречи, защото ще карам на парно, а когато пусна парното и оборотите се оправят. Просто вече нямам идеи какво може да е.

Пон Сеп 20, 2021 6:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита.


Мерил съм нещата на поне 6 B13 H6, като 2 бяха с рециклиран алтернатор, а едната дори беше с нови акумулатор и алтернатор (оригинал), при липса на консуматори волтажа е твърдо в зоната 12.4-12.5, а при активни консуматори, различни от габарити "варира" в диапазона 13.5-14.3, в зависимост от нуждите на автомобила и/или акумулатора.
Това го виждам и на моята всеки ден, нямам проблем с утечка на тоци, палене на студено и ниски обороти.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Сеп 23, 2021 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Възможно. Аз, съм мерил леко нагоре(както писах), последно два пъти тази седмица на клиентски Субару. Факт е обаче, че нямам данни от фсм по този въпрос.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Сеп 24, 2021 7:47 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор