|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
ValioK
Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm Мнения: 15 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Проблема е следния: когато колата е загряла и е на D,на място оборотите са много ниски - 540-550 и мотора се чуди дали да загасне. Това е само при условие,че колата е добре загряла,на директна и без включени никакви консуматори,на изключен климатик. Ако пусна климатика,мина на неутрална,при въртене на волана,при пуснати фарове,при пуснат реотан на задното стъкло или при пуснати чистачки оборотите си отиват в норма. Пробвах да направя адаптация на дросела от тази тема - viewtopic.php?f=1&t=19695&hilit=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0 и пак нищо. Оглеждал съм да не смуче въздух от някъде,но всичко е здраво,няма сцепени маркучи и т.н. Прави го и на газ и на бензин,като и на двете горива е еднакво.Проблема го забелязах,когато сложих лед дневни светлини в мигача,тогава спрях да карам на фарове.Пробвах да вдигна оборотите принудително през freeSSM,но при следващото стартиране всичко е постарому. Колата е б13 3,0 автомат 2004г. Дайте идя,къде да търся решение,защото е много дразнещо.
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 12:30 pm |
|
|
Vmax
|
Провери заряда на алтернатора. Ако е ок, явно ледовете са проблема
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 12:55 pm |
|
|
ValioK
Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm Мнения: 15 Рейтинг: 0
|
Това е интересното,че заряда понякога е 12,5в,понякога 14,като при консумация си държи 14-14,2. До колкото разбрах алтернаторите ни са с управление през екуто и зареждат,когато има нужда. Но оборотите не се влияят от волтажа. Пробвах и с откачени ледове,работата е същата. Няма ли консумация или товар,оборотите са ниски.Вече дали имам проблем в алтернатора не мога да кажа,защото нямам проблем с палене или въобще с токовете.
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 1:48 pm |
|
|
Vmax
|
Ти си с т нар умен алтернатор - има писано по темата, но 12.5 е малко Провери и акумулатора на товарна вилка за всеки случай
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 2:40 pm |
|
|
srg
|
Когато алтернатора е в "спящ" режим по нареждане на еку-то, 12.5 е нормален волтаж.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 3:57 pm |
|
|
Alxx
|
12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 05, 2021 8:41 pm |
|
|
ValioK
Регистриран на: Пет Яну 22, 2021 8:02 pm Мнения: 15 Рейтинг: 0
|
Акумулатора е тестван и зареден и е ок. Стартера е рециклиран, ако има значение. Няма утечки. Всичко по токовете е наред. Проблема си остава. Сега с идването на студените месеци няма да пречи, защото ще карам на парно, а когато пусна парното и оборотите се оправят. Просто вече нямам идеи какво може да е.
|
|
|
Пон Сеп 20, 2021 6:28 am |
|
|
srg
|
Alxx написа: 12,5V е нормален волтаж на здрав акумулатор след престой. На запален мотор волтажът трябва да е поне 12,8-13,2V за да захрани нуждите на мотора и да не разчита на батерията. Бих тествал акумулатора на тая кола с вилка, тестер и проба на електролита. Мерил съм нещата на поне 6 B13 H6, като 2 бяха с рециклиран алтернатор, а едната дори беше с нови акумулатор и алтернатор (оригинал), при липса на консуматори волтажа е твърдо в зоната 12.4-12.5, а при активни консуматори, различни от габарити "варира" в диапазона 13.5-14.3, в зависимост от нуждите на автомобила и/или акумулатора. Това го виждам и на моята всеки ден, нямам проблем с утечка на тоци, палене на студено и ниски обороти.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Сеп 23, 2021 10:16 pm |
|
|
Alxx
|
Възможно. Аз, съм мерил леко нагоре(както писах), последно два пъти тази седмица на клиентски Субару. Факт е обаче, че нямам данни от фсм по този въпрос.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Сеп 24, 2021 7:47 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|