Здрвейте колеги
Знам че има подобни теми но реших да пусна нова. Та колата я имам от около 6 години ,внос от Швейцария и аз съм първи собствник в БГ в момента е на 270 000 .По колата са сменени до момента свещи,термостат,дебитомер,алтернатор,катализаторите са заменени с гърнета от Драго (екстриим тунинг), масло red line 5w40 / AMS винаги навреме.При почистването на PCV (беше блокирал) имаше ефект но частичен, колата стана доста по мазна в ниските но предърпването остана.Ходих при Митака за диагностика на проблема и момчето я сканира ...кара я ....живи данни ... по негово мнение колата е в супер добро състояние ,единственото което откри е че лявото AVCS леко изостава .... разменихме местата им и почнаха да работят в синхрон... препоръч ми ремап !!!Забелязал съм ,че когато сложа shell Vpower предърпванията понамаляват( при което стигнах до заключение че може да са детонации/аванс ) .Изчетох почти всичко което успях да намеря в нета по темата и се оказа че проблема наистина е в AVCS системата .Имаше абослиутно същите симптоми на колеги със същата кола в английските форуми и пичовете след замята на всички сензори ,соленоиди, верига, сонди и всичко каквото се сетят проблема оставаше.Имаше предложение за neutral swith-а на кутията който до колкото разбрах е проблем при STI но уви ...нищо.Пишеха че при запис на живи данни за продължително каране валовете се завъртат и застават на положение празен ход от самосебеси докато колата се движи със 130 по магистралата и в доста от случаите стигаха до заключение че е проблем със софтуера
и се оказва май че е детска болест при ранните specB-та. Преди няколко дена премахнах цетките в пред AVCS соленоидите (бяха перфектно чисти) и извадих въпросните соленоиди и ги почистих с спрей за чистене на MAF. За мое голямо учудване ефект има но проблема остава и се усеща все повече със загряване на колата.
Някой има ли опит с подобен проблем?