Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 9:12 am



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 помощ мехурчета в разширителното казанче 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Фев 14, 2022 3:33 pm
Мнения: 7
Автомобил: legacy
Телефон: 0887796212
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Субару Легаси 2011 г. 2.5 бензин 167 кс. Смених ремък, ролки, воднна помпа. При загрял работещ двигател в разширителното казанче забелязах мехурчета въздух и нивото на антифриза при загрял двигател се вдигна високо. Най - логичната повреда е гарнитура на цилиндровата глава. При загрял двигател работещ пуснах парното на макс. температура и винтилатор и нивото на антифриз рязко падна до нормалното ниво. Двигателя продъжи да работи и мехурчетата изчезнаха. Възможно ли е да е имало въздушна тапа в системата? Моля, да споделите вашето мнение и опит преди да свалям главите.
Благодаря предварително!

Пон Апр 18, 2022 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Възможно е. Възможно е и да ти е разхерметизирана системата, да имаш малка пукнатина в радиатора или по маркучите, но това са само догатки.
Ако си за глави мехурчетата ще излизат по много при форсиране на двигателя. Помоли някой да дава газ и гледай дали бълбука. Пусни си СО тест ако имаш съмнения.
Това, което правят в някои недобросъвестни сервизи е да отворят капачката на радиатора, антифриза пада малко и излизат няколко балончета в казанчето и казват за глави си.

Пон Апр 18, 2022 8:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mma написа:
Здравейте,
Субару Легаси 2011 г. 2.5 бензин 167 кс. Смених ремък, ролки, воднна помпа. При загрял работещ двигател в разширителното казанче забелязах мехурчета въздух и нивото на антифриза при загрял двигател се вдигна високо. Най - логичната повреда е гарнитура на цилиндровата глава. При загрял двигател работещ пуснах парното на макс. температура и винтилатор и нивото на антифриз рязко падна до нормалното ниво. Двигателя продъжи да работи и мехурчетата изчезнаха. Възможно ли е да е имало въздушна тапа в системата? Моля, да споделите вашето мнение и опит преди да свалям главите.
Благодаря предварително!


Единственият шанс да не си за глави е колата да не е била обезвъздушена както трябва след смяната на водната помпа.
най-добре се върни в сервиза и там да ти направят диагностиката.
Продължи ли да пълни казанчето и да бълбука под товар ( след каране и газене ) е ясно че си за глави.

Има много писано по проблема - ползвайте я тая търсачка и пишете в съответната тема.
99.5% от случаите са за глави и гарнитури.

Пон Апр 18, 2022 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор