mma написа:
Здравейте,
Субару Легаси 2011 г. 2.5 бензин 167 кс. Смених ремък, ролки, воднна помпа. При загрял работещ двигател в разширителното казанче забелязах мехурчета въздух и нивото на антифриза при загрял двигател се вдигна високо. Най - логичната повреда е гарнитура на цилиндровата глава. При загрял двигател работещ пуснах парното на макс. температура и винтилатор и нивото на антифриз рязко падна до нормалното ниво. Двигателя продъжи да работи и мехурчетата изчезнаха. Възможно ли е да е имало въздушна тапа в системата? Моля, да споделите вашето мнение и опит преди да свалям главите.
Благодаря предварително!
Единственият шанс да не си за глави е колата да не е била обезвъздушена както трябва след смяната на водната помпа.
най-добре се върни в сервиза и там да ти направят диагностиката.
Продължи ли да пълни казанчето и да бълбука под товар ( след каране и газене ) е ясно че си за глави.
Има много писано по проблема - ползвайте я тая търсачка и пишете в съответната тема.
99.5% от случаите са за глави и гарнитури.