Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 8:12 am



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Първото ми Субару - Първите ми казуси 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 01, 2022 1:27 am
Мнения: 6
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Wagon
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги,
от една седмица се радвам на ново попълнение, а именно Subaru Legacy Wagon 2006.
Разбира се, като кола, която е взета от възрастно семейство има някои неща, които ме притесняват и които са ми казуси.
Да започна най - напред с това, че колата е с двигател 2.5 165 коня, автоматик , газифицирана е в Бургас 2019г. с газова BRC, като си нямам и идея какво се е случвало и как се е обслужвала до момента. Колата по борд е на 334.900 км (уверяват ме реални), като преди 400 км е сменен ангренажен комплект.
Имам някои казуси с нея, които надявам се някой от Вас по - стари и изпатили колеги ще може да ми помогнете да разреша.

А проблемите именно са :

1. Колата при нормално каране се държи добре, няма явни аномалии, докато не набия т.нар кик - даун или не карам над 3.000 оборота. След като започна да я "Пържа" над 3.000 отзад започва страшна синя пушилка, колата пуши жестоко чак по задното стъкло се завихря пушак. Това явление се случва и на бензин и на газ. Също така ако е на място и я "изцедиш" над 3.000 оборота отново има страшна пушилка.Забелязах и че като изкачвам стръмен участък и дам повече газ се случва същото.

2. Скоростите буквално се усещат, като превключва предавки. Има едно странно ритане понякога, а понякога си влизат неусетно, според зависи как я карам. Като в същото време, от нищото започва да ми премигат Cruise и SPORT.
Cruise - започва да си мига още на контакт, а СПОРТ по време на движение по някое време започва.
Чек не ми е светил до момента, освен като си на положение "Контакт", както и е редно, тоест за мен значи, че не са изчегъртали лампата на чека.

3. Като колата е на позиция "Паркинг или P" , прозорчето с километража си е изписано както трябва - горните километри, с които я засичам на 100, както и долните тотални километри.
Веднага щом преместя на R или D ми изписва грешка Err UI.

4. Централното заключване явно не работи. Заключвам колата ръчно, като от дистанционното ми работи само и единствено шофьорска врата, също така и от копчето за заключване на шоф. врата заключва само нея, а останалите не.
Ключа не иска да се върти в бравата, не знам защо и я отключвам само с копчето - поне моята врата, а другите щом ще има пасажери с мен ги отключвам отвътре - ръчно, което за мен е доста неудобно.

5. След около 1000 км ми казаха, че трябва да сменя масло, до момента се кара с вискозитет 10-40 в двигателя.
Масло в скорости си нямам и на идея какви се слагат.

6. Под капака имам много странна "плетеница", а именно има едни алуминиеви маркучи така да ги нарека , които може би са за вакуума. Но от тях от едната страна е изолирано с нещо, а маркуча, който според мен влиза там е оставен свободно и от него духа топъл въздух като колата работи на място. Не знам дали се изразих правилно тук, ако не ме разбрахте склонен съм да прикача снимки.
При въпрос към познати, това се правило за да не надува гарнитури от газовата, ако се върже ( както трябва според мен) щяло да надува. :shock: Но така и не знам тази аномалия защо е така.

Надявам се да е възможно да ми дадете съвет или насоки как да се справя с проблемите и има ли начини, понеже това ми е първото Субару, очевидно на канал я гледах няма ръжда , освен някакви малки пъпчици съвсем повърхностно, а и ми харесва доста понеже е голяма кола , 4х4 , автоматче и газ. Взех я с мерак, надявам се да мога да си я оправя и да се радвам на безгрижни километри.

Като цяло, когато се поосвободя от ангажименти мисля да я карам при Павлин в Пловдив, понеже баща ми имаше Форестър 2.0Т и я обслужваше там, а и гледам отзиви по групи, че момчето явно си разбира от Субару и не е някой да ти съдере кожата от гърба и да не свърши никаква работа, както са повечето майстори в моя провинциален регион.

Поздрави,

Чет Дек 01, 2022 2:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Koлега, това е за fun секцията.
1. Вероятно имаш издухани клапани, 2. Провери нивото на маслото в скоростите, 3. Err UI е грешка в модула под кормилото, който ти управлява ел.стъкла, централното - 4. 5 - смени течностите сега. 6. - ???

Чет Дек 01, 2022 12:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Синият пушек е изгоряло масло. Щом пуши така, значи гори и масло. Засичал ли си като напълниш на макс да е щеката за колко км/време стига до под средата?
На мен, това ми говори за спекли/счупени сегменти и/или гумички на клапани, но дано не съм прав.
Като за начало си засечи колко масло папа. Ако е над 3л/10к км си е за отваряне на двг.
Може да се пробва с добавки за чистене и раздвижване на сегментите, но рядко помагат.
Може да пробваш с друго масло. Примерно, аз минах от Реванол на Хадо 10в40. Реванол доливах около 3-4л/10к с хадото доливам 1-2л. *При мен няма пушаци, но въпреки това го гори*.

Ритането на кутията - първо гледаш нивото на маслото и дали не е за смяна. Сменяш масло, слагаш добавка и ако не се оправи и тогава мислиш за търсене на проблема в кутията - дали соленоид, дали ревизия... :pardon:

Наиграл си се с тая кола, но ако решиш да я правиш, като налееш една купчина пари, после дълго време ще ти служи.
:pardon: :good:

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Дек 01, 2022 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 01, 2022 1:27 am
Мнения: 6
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Wagon
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами като цяло май наистина съм се наиграл с тази кола.
Масло в скоростите има и не е толкова тъмно .
Не съм я засичал колко гори на 10к км, понеже я имам от 1 седмица.
Сега не знам дали си струва да се занимавам , ако е толкова сдухан мотора има ли смисъл…
Интересното ми е само, че в ниските обороти няма никакви пушаци и никакво тормозене , само след 3к оборота.
Ако се кара нормално няма нито пушаци , нито аномалии .

Чет Дек 01, 2022 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Засечи разхода на масло и отиди при Павлин. Той ще я диагностицира правилно. Така отдалеч...
Преди всяко тръгване (или след 50-100км изминати, преди тръгване на студено) следи маслото и антифриза в радиатора(не в отделния съд). Маслото се мери на РАВНО! Дори и лек наклон и лъже пръчката. Като отидеш и му кажеш дали пипа и колко (антифриз и масло) ще може да се ориентирате по-лесно.
Смисъл има, ако искаш да я караш. Не се отчайвай от сега, изчакай да видиш какво ще ти каже Павлин.

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Дек 01, 2022 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 01, 2022 1:27 am
Мнения: 6
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Wagon
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От Субару са направили щеката по уникален начин, с който едва ли не искат да си блокираш двигатлея :pardon:
Едвам долавям колко масло има на тази щека. Като я взех все пак я проверих , беше суха под минимума дори, на студен двигател и на равно. Долях един литър 10-40 , но беше все още малко под минимума. Взех още един литър и сипах 800 грама и отиде на макс. Поне като я проверявах няколко пъти и не успявах да видя правилно , мисля , че имаше масло съвсем леко по щеката до макс.
Ами като цяло колега и аз се надявам да не е толкова отчайващо положението, защото по принцип с коли никога не ми върви, бивш собственик съм на Вагове , след това карах БМВ Е60, но с тези датчици ме побъркваше и реших да мина на японско , като знам , че ръждата е основния им враг. Баща ми си продаде форестера именно , защото беше тръгнал задния мост , а тогава нямаше възможност да я стяга, поради здравословни причини.
Това купе , което съм взел поне ръжда няма до там поне на пръв поглед, вече специалист като Павлин като я види ще каже. Но определено се надявам да не е толкова сериозен проблема и да е поправим.
Имам някаква надежда , че не е толкова зле поради причината , че в ниски обороти и с нормално каране колата работи прекрасно и няма никакви пушаци. Двигателя на празен ход работи прекрасно.
Не знам дали е възможно също да има общо маркуча, който стои Ей така оставен да си стои и си духа над колекторите.
Започвам да си мисля, че е за картерна вентилация, но не съм убеден…
А за клапаните , хората са на възраст , колата реално не е юркана, понеже личи, че са я взели с цел семейно комби , никой от тях не е привърженик на скорости , така както ги гледах, а знаеш ли .. имаше една реклама на голф 3 с една баба си помня , надявам се случая да не е същия :D
Тези тръбички алуминиеви над колектора за какво са , вакуум ли са ? Понеже е затапен от едната страна самия кръг на последователност и този маркуч, който си стои свободно и си духа като е запалена, мисля че трябва да влиза там, но е затапен самия алуминиев кръг а гумения маркуч си стои свободно. Доста интересно побългаряване …

Чет Дек 01, 2022 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всичко е поправимо, въпрос на желание и средства. Основното е колко масло гори в твоя случай. Ако не я оставяш без масло и антифриз, ще върви :)
Така както ги обясняваш тези тръби не се сещам. Виж някоя снимка пусни :)

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Дек 01, 2022 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така, както ги обяснява е баш картерната вентилация, щото ако я закачат колата се дави и не работи нормално. В пакет със синилката на 3к оборота е или с тотално запекли/счупени сегменти, или с надран цилиндър/и. Ако купето наистина няма ръжда, може и да си струва правенето, ще преброите първо жертвите като отворите мотора и ще си сметнеш. Отделно, ще трябва да си преосмислиш подхода към маслата :) 10/40 на здрав боксер се сипва евентуално в южна Гърция...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 01, 2022 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 01, 2022 1:27 am
Мнения: 6
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Wagon
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И аз мисля , че за боксер 10-40 не е нормално … но с такова я карат.
Точно картерна вентилация е “изолирана”, чух се с момчето имало някакви ядове с някакъв филтър и по този начин я изолирали :-?
Купето видимо няма ръжди , само някви малки пъпки, които ако се третират е възможно да се премахнат според мен, понеже не е гнило , а леко набъбнала ръжда.
Дано не са счупени клапани , също дано не са надрани цилиндри , че ще ми излезне доста златна мисля.
Нямам път към Павлин в момента , но се надявам скоро да имам финансова и времева възможност.
Току що я покарах едни 20 км, скоростите не ритаха , прави го от време на време , на първо време вероятно ще сменя маслото.
Но според мен лично, реглаж на клапани тази кола не е виждала никога. Лично мнение. В моя край доста от майсторите не разбират някои неща от тези мотори и ме е шубе да я карам при квартални гаражи.
Добре , а като са сменяли ангренаж, не е ли правилно да се отворят и да се видят клапаните , аз лично мисля , че така е редно, но са сменили просто комплекта и това е.
Антифриз видимо в казанчето не гори, радиатора е някакъв странен, там където му е капачката има някаква заварка и следи от текло антифриз.
Доста неща има по колата , но ако ще се наливат неразумни средства не знам дали си заслужава , наистина вече започвам да се замислям.
Като цяло вече като се откара при Павлин ще се види със сигурност.

Чет Дек 01, 2022 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
D3mon написа:
... Купето видимо няма ръжди , само някви малки пъпки, които ако се третират е възможно да се премахнат според мен, понеже не е гнило , а леко набъбнала ръжда. ...

Това го приеми като "Купето има ръжди", имаш си работа със Субару. Качвай я на подемник и сваляй всички подкалници и т.н. за оглед и преценка.

D3mon написа:
... Дано не са счупени клапани ...

Ако имаше счупени клапани вече да си го разбрал.

D3mon написа:
... В моя край ...

Напиши си в профила откъде си.

D3mon написа:
... доста от майсторите не разбират някои неща от тези мотори и ме е шубе да я карам при квартални гаражи. ...

Нищо извънземно няма в тоя мотор, просто е еб@н за правене, има си някои болежки, за които обаче трябва да си чел предварително и да гледаш внимателно при огледа. И тук е била основната грешка.

D3mon написа:
... Добре , а като са сменяли ангренаж, не е ли правилно да се отворят и да се видят клапаните , аз лично мисля , че така е редно, но са сменили просто комплекта и това е. ...

Така е, ама май заради оня син пушек са минали само 400 km с новия ангренаж и са решили да я шитнат нанякъде - в случая към теб.

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Чет Дек 01, 2022 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 01, 2022 1:27 am
Мнения: 6
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Wagon
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От Смолян съм.
Да и аз си мисля, че ако има някакви проблеми чак такива сериозни по двигателя щях да съм усетил още при теста.
Купето има ръжда , но не е фатална някаква като изгнило за щастие.
Подкалниците имат леки пъпки ръжда, но не са изгнили.
И мен ме съмнява , че заради пушака са се решили да я продават, но кой знае.
Но съм на 100 процента убеден, че клапаните реглаж не са виждали при тези собственици , а както е и на газ от 2019 насам , ще е доста интересно. При 2.5 когато се прави реглаж или проверка като цяло нужно ли е да се сваля целия мотор ?
Виждам , че мотора не е извънземен , дори бих казал доста прост, но до момента всички коли , които съм имал са карани далеч от тукашните майстори, понеже повечето или забравят да стегнат нещо, или съм имал случаи да я развалят още повече след посещение като после се оправдават , че си било така. Абе с две думи , ако ще си я карам не искам да се учат на нея. Повечето хора , които познавам със Субару ги карат само в Пловдив някъде и вероятно при Павлин. Надявам се да го намеря по - свободен , че да мога да се възползвам от услугите му. Но вероятно ще бъде оставена там, според мен , работата няма да е за един ден.
Чух се с момчето , от което я взех , обясних му , той твърди , че е възможно от картерната вентилация да се случват аномалии , понеже клапаните не се чували да са “дроб”. Но да видим.
Да , наистина грешката ми е , че я взех, а до момента съм нямал допир с подобни коли и ми е първата японска боксер. Трябваше да викна някой , който разбира повече или има подобен екземпляр . Ноо вече е късно, попаднах на екземпляра , дано не съм крайно разочарован само…
А за централното заключване имате ли идея , Защо заключва само шофьорска врата , а другите не ?
Тва е черешката на тортата при мен ](*,) , но поне отнякъде да започна …

Пет Дек 02, 2022 12:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е извадено от темата с белите сервизи, но и аз ходих при Ники и стига да има време ще погледне колата и ще ти каже каква е ситуацията.

"Здравейте, напоследък много не пиша във форума но вече след като 10 години карам субару в Смолян ,мога да препоръчам сервиз за марката в града. Намира се в сградата на СБА в Смолян,момчето се казва Ники тел.0878 43 5245 .Ремонтира всичко по субару ,кадърно и качествено, много разбрано момче и е фен на марката.Вече няколко пъти му ползвам услугите ,и смятам и занапред да е така.
Между другото за пръв път ми се случва ,някой да ми издаде касова бележка в сервиз,че и ме пита и фактура дали искам.Не че ми трябват но за мен това е знак на отношение към работата."

Пет Дек 02, 2022 7:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 16, 2010 10:25 am
Мнения: 56
Местоположение: Смолян
Автомобил: Subaru Impreza XV 2011 AT
Рейтинг: 94
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
D3mon написа:
От Смолян съм.

Иди при Радостин, сервиза му е в подземния гараж на театъра.

Пет Дек 02, 2022 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
D3mon написа:
... Подкалниците имат леки пъпки ръжда, но не са изгнили. …

Гледай и сглобките на веждите.

D3mon написа:
... А за централното заключване имате ли идея , Защо заключва само шофьорска врата , а другите не ? …

Защото най-вероятно са прееб@ни актуаторите на бравите. Моторчетата им са като от детска играчка и им заминават четките.
Преди 6-7 години нова машинка беше по 220-240 лв.

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Пет Дек 02, 2022 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има такива моторчета в али-то, даже тук из форума колега им беше споделил точния модел. По спомен оригиналните бяха произведени от Мабучи и така ги беше намерил в али-то.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Дек 03, 2022 5:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 01, 2022 1:27 am
Мнения: 6
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Wagon
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Лек ъпдейт.
Колеги, все още не съм карал колата никъде , но след изминати около 400км до работа и обратно със среден стил шофиране и поведение ( имам предвид ту я юркам, ти нормално ) след като долях масло, преди въпросните километри,
защото щеката беше на минимум , сега в момента не е докоснало грам. Преди около час го проверих, не беше пипнала маслото, което малко ме озадачава… пушака намаля значително при “пържене” след няколко изпреварвания се забелязва съвсем леко синьото отзад, а не както като я взех ( тогава беше нещо като запален комин на къща :-~ )
Вероятно ще успея да я закарам при Павлин след празниците , просто сега едва ли ще имам време и аз и той…
Хем ме е шубе да я карам така, хем сега ме озадачи и не знам.
Но като цяло не я напъвам мъжката , понеже кой знае… няма да ми е много приятно преживяване , ако ме остави насред път.
Сега предимно я карам нормално, но за теста да видя колко гори какво гори я поизпънах.
Доста интересен казус е това.
Другото, което ми направи впечатление - ако колата се кара нормално , но над 60км в час СПОРТ не започва да мига,
едва когато задържиш 60 по километраж се появява едно преритване и чак тогава започва.
Примерно ако я карам градско с 50 никакви лампи не светят освен Круиз постоянно, но го отдавам поради централното заключване , не знам…
Поздрави!

Пет Дек 09, 2022 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, не и се чуди. Проверявай редовно масло и антифриз, дръж ги в норми и като стигнеш до Павлин, той ще каже.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Дек 09, 2022 10:21 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 25, 2016 8:14 am
Мнения: 17
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И, какво стана?

Чет Яну 26, 2023 12:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 17, 2023 8:21 pm
Мнения: 2
Телефон: 0878856788
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте! Нов съм във форума. Току що си купих 2003 Subaru Legacy GX по мой вкус; с газова уредба, очукано и само на 521 000 км :D . Пали, набира, завива, нищо не трака и нищо не капе отдолу(засега). Имам въпрос. Необходимо ли е колата да е неподвижна, за да превключа на газ? Питам, защото имам друг автомобил с газова уредба, който винаги пали на бензин и после автоматично преминава на газ. Благодаря предварително.

Пет Фев 17, 2023 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бор4о написа:
Здравейте! Нов съм във форума. Току що си купих 2003 Subaru Legacy GX по мой вкус; с газова уредба, очукано и само на 521 000 км :D . Пали, набира, завива, нищо не трака и нищо не капе отдолу(засега). Имам въпрос. Необходимо ли е колата да е неподвижна, за да превключа на газ? Питам, защото имам друг автомобил с газова уредба, който винаги пали на бензин и после автоматично преминава на газ. Благодаря предварително.

Честито! Доста хора имат подобна, но не знаят ROFL
Това за газта е доста странен въпрос! И това като имаш в предвид, че съм започнал със сопотска обикновена газова уредба преди 30 г. Никога не е било необходимо да се превключва на място.
Кажи каква марка и модел е газовата уредба, снимай копчето и обясни от какво е породен този въпрос.

Съб Фев 18, 2023 4:55 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: MitkoIvanov и 28 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор