|
Страница 1 от 1
|
|
Трансплантация на скорости
Автор |
Съобщение |
Brno
Регистриран на: Вто Окт 22, 2024 3:49 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Притежавам Subaru Legacy 1991г, но няма бавни и се интересувам как бих могъл да му поставя.. Казаха ми че от Форестър първа генерация биха станали стига предавателното им число да съвпада с моя заден диф.. Моя диф е с предавателно число 4.11. Знаете ли как да разбера предавателното число на евентуалната новата кутия по код? Моля за вашето мнение! Благодаря предварително!
|
|
|
Вто Окт 22, 2024 3:54 pm |
|
|
Alxx
|
Виж тук. От атмосферните сф става 100%, но трябва мисля и механизмите за превключване с втория лост и жилото да вземеш.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Вто Окт 22, 2024 6:39 pm |
|
|
Brno
Регистриран на: Вто Окт 22, 2024 3:49 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Благодаря, колата!!!
|
|
|
Сря Ное 06, 2024 4:51 pm |
|
|
Brno
Регистриран на: Вто Окт 22, 2024 3:49 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Brno написа: Благодаря, колега!!!
|
|
|
Сря Ное 06, 2024 7:45 pm |
|
|
Alxx
|
Няма да минеш без закачки, нали знаеш? Оригиналната кутия е с жило, форестърската с електронен датчик, който ще трябва да изскубнете и да монтирате механизма с жилото.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Сря Ное 06, 2024 7:53 pm |
|
|
Brno
Регистриран на: Вто Окт 22, 2024 3:49 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Оригиналната няма бавни, за какво жило става дума на оригиналната? Не може ли да се монтира Форестърската кутия барабар с лоста за бавните и механизма
|
|
|
Чет Ное 07, 2024 10:32 am |
|
|
Alxx
|
Може бързи и бавни, проблем е само външният вид - кое, откъде ще стърчи . Километражът ти не е ли с жило е въпросът?
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Чет Ное 07, 2024 11:51 am |
|
|
valqk
|
Ако е атмосферка е с жило, ако е турбо е с датчик.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Ное 07, 2024 12:24 pm |
|
|
valqk
|
Колега, пишеш ми на лично, но отговарям тук, защото така могат всички да четат и може да е полезно и на друг след теб. Това не е фейсбук и е добре, да се обсъждат нещата в темата, освен нещо съвсем лично и незасягащо други. За да сложиш кутия с бързи/бавни, ще ти трябва кутията, както и жилото и лостчето за бързи-бавни. Също и пластмасарията наоколо. За да си сигурен, че кутията ще стане като предавателно число (новата кутия и стария диф), трябва да намериш предавателните числа и на 2те кутии. Да са те по номер и да им сравниш предавателните числа. Ако не можеш да ги намериш и 2те - нищо не правиш, освен, ако не броиш на място (и диф и кутия) и варианта за грешка (м/у 4.11 и 4.44!!) е доста голям (съответно после ще счупи я диф, я кутия. По принцип, най-добър вариант ти е да си намериш кутия с диф и да ги вземеш комплект. Така си сигурен, че са си правилните (но и цената е друга). Също така, трябва да видиш дали си с жило на километража или е електронен, въпреки, че мисля, че можеш да вземеш сензора на жилото и да го сложиш в тази с електронен, но нямам спомен, дали не трябваше да се отваря кутията, заради тази смяна. Там вече е друг филм и трябва да го прави, някой запознат. Успех в начинанието. п.п. Да напиша и за преминаване AT->MT - това вече си е доста по-голям филм. Трябва да се слага педал за съединителя, което си е играчка, особенно, ако е хидравличен. Трябва да се преправя инсталацията, която указва позицията П/Н (inhibitor switch), защото ако не е на правилна позиция, колата не пали. Също така е доста вероятно да трябва да се пипа и по ЕКУ-то, защото при АТ няма ключ за свободна скорост и може да има проблеми с гаснене, при освобождаване на скорост в движение.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Ное 07, 2024 6:26 pm |
|
|
Brno
Регистриран на: Вто Окт 22, 2024 3:49 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Задния ми диференциал е с предавателно число 4.11, затова търся кутия с бавни със същото предавателно число.. Пластмасите около лоста, лоста за бавните и жилото от лоста към кутията съм ги предвитил и тях. Остава да разбера как ще се случат нещата с жилото/датчика за километража Благодаря ви за съветите и препоръките, колеги! Ако се сетите за още нещо, пишете! Може пък да е полезно и за други! Поздрави!
|
|
|
Пет Ное 08, 2024 3:18 pm |
|
|
Alxx
|
Механизмът се мести, има инфо в нета, има и откъде са се пита ако опреш пак до нас. Понеже електронния датчик се вади трудничко без чупене, то ако успееш да го извадиш цял ме пиши купувач, трябва ми на един приятел за Импрезата.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Пет Ное 08, 2024 7:01 pm |
|
|
askeless
|
Това че задния диф е 4,11 не значи непременно, че и кутията е 4,11. Фори турбо е с 4.11 заден диф, но е с 4.44 кутия, врх е с 3,54 заден диф, но е с 3,90 кутия. В опашката има предавка, която е или 1:1 или мултипликатор - 1:1,08 или 1:1,1. Така съвпадат числата. Единствено предния диф е винаги 1:1, т.е. Каквото е неговото число, такова е и на кутията. https://legacypic.uk/transmission/index.phpЗа да разбереш каква е твоята ти трябва или кода, за да се провери или както знаеш задния диф - да свалиш опашката и да преброиш зъбите на предавката. Ето ти една страница с кодове на кутии да потърсиш ако имаш стикер. Легаси и Импреза кутии 4.11 са голяма рядкост, тъй като са за японския пазар основно. Тъй че търси Форестър кутия. Тя обаче трябва да е от първо поколение преди фейслифта, атмосферен, докато е още ty753, следващите са от поколение ty754/755, което е следващото на твоята 752. 753 е междинно поколение и пак ще има някои разлики с твоята, но може да се монтира. За жилото/сензора ти казаха. Хубавото е че е стар модел и такива трансплантации да лесно възможни. Единствено няма да ти свети хи/Ло на таблото, освен ако нямаш инсталация за това, която не се ползва. бТВ идеята да купиш кутия и диф от Фори заедно не е лоша, тъй като доста форестъри са с ЛСД заден диф и е допълнителна екстра. Поздрави
|
|
|
Нед Ное 10, 2024 3:04 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|