|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
tushe
Регистриран на: Вто Юли 14, 2009 7:52 am Постове: 5 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
Здравейте, искам да попитам може ли да сложа двигател от легаси 2.0 с ръчна скоростна кутия на легаси 2.2 с автоматична скоростна кутия. Според това , което изчетох са съвместими, но не можах да разбера , дали компютрите им са съвместими. Благодаря предварително:)))))))
|
|
|
Съб Апр 24, 2010 11:47 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Постове: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
какви години са
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Нед Апр 25, 2010 9:51 am |
|
|
BAlexandrov
|
Имаше един Форестър 2.0 с двигател от Легаси 2.2, компютъра става, но не е това, което трябва да е така че е най-добре да са си съответни.
|
|
|
Пон Апр 26, 2010 10:25 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Постове: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
няма да имаш никакви проблеми, слагай смело, прехвърли си и дюзите от 2.2то на 2.0 мотора
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пон Апр 26, 2010 6:45 pm |
|
|
tushe
Регистриран на: Вто Юли 14, 2009 7:52 am Постове: 5 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
благодаря за вниманието:) след окло седмица ще се похваля какво се е получило:))))))))))
|
|
|
Пет Апр 30, 2010 9:37 pm |
|
|
Federer73
Регистриран на: Сря Авг 24, 2016 10:15 pm Постове: 12 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Limited
Рейтинг: 71
|
Здравейте! Гледам, че темата е доста бедна на коментари, но мисля тук да попитам относно замяна на двигател. Имам субару легаси 2, 1994 г. 85кВ,, ръчна кутия. С какъв двигател мога да заменя моя? А, освен двигателя, какво още трябва да сменя с него, за да нямам проблеми после?
|
|
|
Чет Сеп 21, 2017 11:22 pm |
|
|
askeless
|
Най-безболезнено можеш да го смениш с ej22 с 131/6 кс. Дори може да не се наложи да сменяш еку, но дори и да сменяш буксите ще са еднакви. Единствено еку от ej25D АТ кола е с вградено ТКУ при двигателното. Няма проблем двигателя да е от АТ кола, там разлика има в картите на ЕКУ-тата. И ej25D и ej251 ще са много тегави за връзване на жиците Поздрави !
|
|
|
Пет Сеп 22, 2017 7:50 pm |
|
|
Federer73
Регистриран на: Сря Авг 24, 2016 10:15 pm Постове: 12 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Limited
Рейтинг: 71
|
askeless написа: Най-безболезнено можеш да го смениш с ej22 с 131/6 кс. Дори може да не се наложи да сменяш еку, но дори и да сменяш буксите ще са еднакви. Единствено еку от ej25D АТ кола е с вградено ТКУ при двигателното. Няма проблем двигателя да е от АТ кола, там разлика има в картите на ЕКУ-тата. И ej25D и ej251 ще са много тегави за връзване на жиците Поздрави ! EJ22 е двигателят от предходния модел ('90-'94), нали? Аз се надявах, че може да се сложи нещо от порядъка на 150 к.с.. В някакъв чужд форум четох за възможна размяна с EJ205, но не ми стана ясно какво още трябва да се смени, освен ЕКУ-то. Благодаря за отговора! Един колега продава цяло Субару Легаси '90 седан в отлично състояние, ама май ще ми дойде много
|
|
|
Нед Сеп 24, 2017 9:01 pm |
|
|
askeless
|
Здравей колега, ставаше въпрос за двигател ej22 от модел твоето поколение, сега проверих и той е рейтнат на 128кс., а не от първото, което е 136. Между самите двигатели като блок, глави и валове не вярвам да има разлика, по скоро всичко е от ЕКУ. Смятам, че твоето 2.0 ЕКУ ще може да управлява 2.2, но по-добре е да се намери и ЕКУ ако се прави такъв суап.
Ако искаш по-голям двигател, например ej25D, който е от същото поколение и 2500цц с около 160кс - трябва да намериш такъв двигател с инсталация и ЕКУ за същото поколение Легаси/Аутбек от кола 2.5 с МТ кутия (не че и с АТ не става ама ще има повече работа). Например сега знам една кола, която се продава на части и е с такава инсталация, а и ще ти даде някои допълнителни екстри като възможности (подгрев на седалки, подгрев предно стъкло, подгрев огледала, автопилот, пълен ел пакет, включително шибидаси). За такава смяна обаче ще трябва да смениш предното магаре и генерацията до началото на средната част, може и друго, но не се сещам в момента. На по-лекото ти купе от 2.0, този двигател ще даде доста живот на колата, но е хубаво да се помисли и за спирането по някое време.
Смяна с турбо двигател е скъпо - самият двигател е скъп, има доста други неща, които ще трябва да си купиш освен магаре и генерация - турбо, интеркулер, пътища, казанчета, радиатор, водни пътища, преправят се климатични пътища и други. Със стар вер.3-4 EJ20g двигател ще се наложи в твоята инсталация да се вградят няколко допълнителни кабела, което вече е правено и може да видиш в темата на колегата Unufri за обръщане на неготово ГТБ. Със вер.5-6+ ej205 ще е приключение, защото има вече много разлики и няма да се разминеш с няколко кабела, а ще трябва и допълнителни неща. Плюс, че рано или късно ще сготвиш атмосферната кутия.
Няма нищо невъзможно, но трябва да си наясно какво точно искаш и колко пари си склонен да затвориш в нещо такова. Поздрави!
|
|
|
Пон Сеп 25, 2017 10:41 am |
|
|
Federer73
Регистриран на: Сря Авг 24, 2016 10:15 pm Постове: 12 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 Limited
Рейтинг: 71
|
askeless написа: Здравей колега, ставаше въпрос за двигател ej22 от модел твоето поколение, сега проверих и той е рейтнат на 128кс., а не от първото, което е 136. Между самите двигатели като блок, глави и валове не вярвам да има разлика, по скоро всичко е от ЕКУ. Смятам, че твоето 2.0 ЕКУ ще може да управлява 2.2, но по-добре е да се намери и ЕКУ ако се прави такъв суап.
Ако искаш по-голям двигател, например ej25D, който е от същото поколение и 2500цц с около 160кс - трябва да намериш такъв двигател с инсталация и ЕКУ за същото поколение Легаси/Аутбек от кола 2.5 с МТ кутия (не че и с АТ не става ама ще има повече работа). Например сега знам една кола, която се продава на части и е с такава инсталация, а и ще ти даде някои допълнителни екстри като възможности (подгрев на седалки, подгрев предно стъкло, подгрев огледала, автопилот, пълен ел пакет, включително шибидаси). За такава смяна обаче ще трябва да смениш предното магаре и генерацията до началото на средната част, може и друго, но не се сещам в момента. На по-лекото ти купе от 2.0, този двигател ще даде доста живот на колата, но е хубаво да се помисли и за спирането по някое време.
Смяна с турбо двигател е скъпо - самият двигател е скъп, има доста други неща, които ще трябва да си купиш освен магаре и генерация - турбо, интеркулер, пътища, казанчета, радиатор, водни пътища, преправят се климатични пътища и други. Със стар вер.3-4 EJ20g двигател ще се наложи в твоята инсталация да се вградят няколко допълнителни кабела, което вече е правено и може да видиш в темата на колегата Unufri за обръщане на неготово ГТБ. Със вер.5-6+ ej205 ще е приключение, защото има вече много разлики и няма да се разминеш с няколко кабела, а ще трябва и допълнителни неща. Плюс, че рано или късно ще сготвиш атмосферната кутия.
Няма нищо невъзможно, но трябва да си наясно какво точно искаш и колко пари си склонен да затвориш в нещо такова. Поздрави! Благодаря за поясненията! Върнал съм ти на лични
|
|
|
Чет Сеп 28, 2017 12:38 pm |
|
|
bendji
Регистриран на: Нед Яну 25, 2015 2:58 pm Постове: 10
Skype: virusa92
Автомобил: Legacy 2.0 AWD
Рейтинг: 0
|
Колеги, може ли да се сложи H6 на легаси 2.0 2002г. ? Ако става какво друго тябва да се снеми освен двигател, ЕКУ, изпускателни колектори? Благодаря предварително
|
|
|
Чет Окт 05, 2017 9:41 pm |
|
|
Alxx
|
...инсталация, част от оборудването, кутия, спирачки...демек финансово неоправдан филм.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 6:21 am |
|
|
bendji
Регистриран на: Нед Яну 25, 2015 2:58 pm Постове: 10
Skype: virusa92
Автомобил: Legacy 2.0 AWD
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: ...инсталация, част от оборудването, кутия, спирачки...демек финансово неоправдан филм. Мерси за информацията колега
|
|
|
Нед Окт 08, 2017 10:45 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта |
|