Отговори на тема стр <  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  >
 Air (Pneumatic) suspension - обичайни проблеми Legacy 99-03 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm
Постове: 82
Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Разбира се с чувство за хумор. Хаха това е интересно щом си качвал до 8-мия етаж.

_________________
www.spyboar.com
Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов

Пет Юни 04, 2010 1:07 am
Върнете се в началото
Профил ICQ YIM WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Постове: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги
Ами май и аз си имам проблеми със тези чудните въздушни възглавки та въпросът ми е следният- когато си карам има едно такова натрапчиво тракане от задно дясно колело което си звучи като на метал във метал, погледнахме я отдоло но всичко по окачването маи се оказа че е наред и идеята ми е дали има някой които да ми я погледне във Варна и да даде по-точно мнение. Благодаря предварително.

Пон Юни 14, 2010 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Постове: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Субару Варна?

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Пон Юни 14, 2010 1:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 1:49 pm
Постове: 81
Местоположение: Пловдив
Skype: maznislav_pld
Автомобил: Subaru Legacy 2,5i Aвтомат 2001 г
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте :)
И аз от скоро имам проблем с предницата , а именно предните ми гуми влизат в калниците като я оставя за повече от 4 -5 часа ...
На сутринта като тръгна за работа при палене се чува как почва да се опитва да се напомпи, колата тръгва да се вдига ,след което се чува едно изцъкване - включва се охлаждане ( предполагам)... колата за малко спира да се вдига , след което упражнението се повтаря (поне 2 пъти) докато колата не застане в нормално положение след което се кара съвсем нормално. Моят майстор каза, че според него 2 -те предни въздушни възглавници си заминават (имало доста ръжда по тях... ) и изпускат.... Ще се радвам някой да даде идея какво може да е и как може ( дали може) да се отремонтира. :)
Благодаря предварително

Пон Юни 14, 2010 3:50 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm
Постове: 82
Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Еми аз се заех доста сриозно към тази задача да ги отремонтирам. Всеки, който съм попитал казва, че не може. Така или иначе вече съм разглобил един и имам доста идей как да стане. Когато го оправя или се проваля в опита ще опиша подробно как и какво. Няма невъзможни неща трява да се намерят подходящите машини и хора и нещата могат да станат. Та в момента търся хидравлична преса с О-пръстен за да мога да поставя новата гума и да видя дали ще проработи, ако някой знае и е чувал за такива преси нека пише.

_________________
www.spyboar.com
Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов

Пон Юни 14, 2010 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ YIM WWW

Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 9:25 pm
Постове: 68
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Хидравлична преса лесна работа, ама това с о-пръстена не го знам какво е, дай малко повече инфо да знам какво да търся

Пон Юни 14, 2010 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 2:46 pm
Постове: 183
Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy 2.2 95 г.
Телефон: 0899344144
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това представлява монометъра с който замерих на колко атмосфери ми работи компресора 12-13 бара


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Юни 18, 2010 1:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm
Постове: 82
Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Някой знае ли кoлко трябва да бъде налягането (bar) в самите амортисьори при нормален режим и при режим "HIGH"?

_________________
www.spyboar.com
Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов

Съб Авг 07, 2010 11:38 am
Върнете се в началото
Профил ICQ YIM WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm
Постове: 118
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Системата се управлява по ниво, а не по налягане. Работното налягне варира между 7,55 и 9,41 бара, като възглавниците се помпат според товара върху всеки отделен амортисьор поотделно.
респективно при натоварване на автомобила е необходимо по-високо налягане за да се поддържа съответното зададено ниво (било то NORMAL-нормално или HIGH-високо).

Сря Сеп 08, 2010 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 01, 2009 6:56 pm
Постове: 79
Skype: tolyoko
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Всичко е точно-много изчерпателно и последователно.....поздрави!Но аз имам питане към всеки,който може да даде по-детайлен отговор,за което ще съм безкрайно благодарен и най-сетне ще ми помогне да заспя спокойно!С чисто нови предни въздушни амортисьори съм,но въпреки всичко пак ми поляга отпред в дясно!Оказа се,че при проверката имам теч въздух на клапана за преден десен ам-отворих щипката,и ми се разкри маркуче с нещо като конус на края и с едно О-пръстенче!някой да ми каже размер или каквото и да е там за него(о-пръстенчето)-че по документация нищо не дават-Фи ли,не знам какво точно-мисълта ми е като ида до магазин за авточасти или о-пръстенчета-да им кажа размер и да се разберем и.... най-вече да стане не маркучето :smt023 .И друго-тези пръстенчета по едно за клапан ли са-имам предвид по едно след конуса и пласмасата ,която се затиска от щипката!....и..... извинявам се за наглостта ,имам и закъсан маркуч-това е маркучето,което се вижда на снимката IMG_2525.jpg ,точно над надписа със зелено"БУТАЛЦЕ" в началото на темата,пусната от gechi.Та някой да знае фи ли или каквато и да е информация,дължина и т.н.......та и него да знам как да търся от магазин.Правих си и диагностика на въздушното,показано е как става във файла air suspension.pdf, и ми излизат кодове 6,8,10.А на мен проблемът ми е,че ми пада от пред дясно.....Моля ви за информация,тъй като я разглабям на открито и ,няма как да я зарежа разкостена и да хукна с пръстенчетата и маркучите да търся нови!Още веднъж се извинявам ако съм прекалил и искренно се надявам някой да се отзове.Поздрави!!!

Съб Окт 30, 2010 7:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm
Постове: 118
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
мога да ти услужа с един оригинален О пръстен. било да си го монтираш, било да си търсиш по него друг такъв. пиши на лични ако искаш. и за останалите колеги - един мой приятел по оригиналния О-пръстен ми направи матричка и ми отля няколко силиконови уплътнения. ако някой много закъса мога да съдействам. а най-лесно ще напиша размерите на оригиналния О-пръстен. всеки да се спасява поединично. :lol:
има и един магазин за уплътнения от където съм пазарувал - Хубата - там има всякакви уплътнения. За в софия става дума.

Нед Окт 31, 2010 12:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Постове: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен нещата май отиват на лошо. Вече много често почна да дава грешка като я паля студена и не ще да се вдига от първия път. А сега два пъти даде грешка докато карах Варна-Добрич, такова нещо не ми се беше случвало...
А пък и нямам почти никакво свободно време да се занимавам да проверявам компресора и клапаните, а пък съм в Добрич през седмицата и няма как да я закарам в Субару Варна... =((((

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Вто Яну 04, 2011 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm
Постове: 118
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Пробвай да разкачиш буксите за ниво на всеки амортисьор поотделно - тази с четирите кабела. Вероятно грешката е от контактите за ниво на някой от амортисьорите. Ако угасне аварията значи си познал кой е амортисьора. Тогава принудително можеш да замостиш пиновете от буксата към инсталацията с телче или кламер три от кабелите (черен, син и бял) и така да излъжеш компютъра, че нивото на амортисьора е твърде ниско. Можеш и да включиш HIGH за по-сигурно. Тогава като почне да помпа и се вдигне колата можеш да възстановиш връзката на буксата. Тогава вероятно ще функционира нормално проблемното звено от контакти на въпросния амортисьор. Но това е временно решение като цяло. ако това е проблемът не може да бъде отстранен. Може само да се надяваш , че е някоя мизерийка между контактите, която ще се разкара.

Комбинациите за ниво са общо пет:
TOO LOW - контакт между черен, син и бял проводник
LOW NORMAL - контакт между черен и син проводник
HIGH NORMAL - контакт между черен и син проводник и между червен и бял проводник
HIGH - контакт между червен и бял проводник
TOO HIGH - контакт между черен, червен и бял

Чет Яну 06, 2011 12:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Постове: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен проблема е в предните амортисьори - те са спукани... Преди се помпаха и карах без проблеми, но сега вече дава грешки, че не може да държи ниво компресора, докато карам. И може да имам проблем със клапаните - когато предницата клекне, от предните амортисьори продължава да излиза въздух и задницата кляка. :evil:
Тези работи ме карат да мисля за преход към нормално окачване... Дори да е втора ръка... :cry:

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Чет Яну 06, 2011 9:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am
Постове: 1040
Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
BrainStormeR написа:
При мен проблема е в предните амортисьори - те са спукани... Преди се помпаха и карах без проблеми, но сега вече дава грешки, че не може да държи ниво компресора, докато карам. И може да имам проблем със клапаните - когато предницата клекне, от предните амортисьори продължава да излиза въздух и задницата кляка. :evil:
Тези работи ме карат да мисля за преход към нормално окачване... Дори да е втора ръка... :cry:

Не предприемай дълги пътувания в това състояние, за да не стане, като при мен навремето. Компресора няма да издържи на това натоварване и колата остава постоянно долу! От там 140км. преход с 35-40км/ч... #-o

_________________
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!

Чет Яну 06, 2011 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 01, 2010 2:03 am
Постове: 9
Skype: lumix_d
Автомобил: Legacy Limited 2.5 '98
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Моля за разяснение относно компресора! Помощ, щото 3ти ден е като тест за космонавти вътре. Аз си карам, но колата е паднала максимално долу. Не може да минава и през легнали полицаи. Като влакче на ужасите е. Компресорът работеше шумно, а сега се опитва да завърти и само гъргори на различни интервали и вибрира. Някой път изобщо не тръгва. Аз ще го сваля, но какво да го правя. Звукът е на строшен лагер вътре. Помогнете с компресор, лагер, гумички или поне със знания. Открих и едно откъснато маркуче от тия с беличките букси накрая. Буксата е счупена, но това мисля, че е вторият ми проблем.
Благодаря!

Пет Яну 07, 2011 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm
Постове: 118
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
BrainStormeR написа:
При мен проблема е в предните амортисьори - те са спукани... Преди се помпаха и карах без проблеми, но сега вече дава грешки, че не може да държи ниво компресора, докато карам. И може да имам проблем със клапаните - когато предницата клекне, от предните амортисьори продължава да излиза въздух и задницата кляка. :evil:
Тези работи ме карат да мисля за преход към нормално окачване... Дори да е втора ръка... :cry:

Ако е при загасена кола явно не затварят клапаните. Ако са ОК не би трябвало да спадат и задните.
За предните амортисьори проверил ли си дали пропуска е от самия балон или предполагаш само?

Пон Яну 10, 2011 11:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm
Постове: 118
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
dmarkov написа:
Моля за разяснение относно компресора! Помощ, щото 3ти ден е като тест за космонавти вътре. Аз си карам, но колата е паднала максимално долу. Не може да минава и през легнали полицаи. Като влакче на ужасите е. Компресорът работеше шумно, а сега се опитва да завърти и само гъргори на различни интервали и вибрира. Някой път изобщо не тръгва. Аз ще го сваля, но какво да го правя. Звукът е на строшен лагер вътре. Помогнете с компресор, лагер, гумички или поне със знания. Открих и едно откъснато маркуче от тия с беличките букси накрая. Буксата е счупена, но това мисля, че е вторият ми проблем.
Благодаря!

Вероятно заради счупената букса компресорът се е скапал ако е помпал нон стоп. Свали го и виж за какво става дума.

Пон Яну 10, 2011 11:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Постове: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Проверих със сапунеста вода и имаше балончета по предните. Също така има яко съскане всеки път като я изгася. От задните няма съскане, но и няма начин да проверя директно гумата дали е здрава.

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Пон Яну 10, 2011 11:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm
Постове: 82
Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
winndy написа:
Системата се управлява по ниво, а не по налягане. Работното налягне варира между 7,55 и 9,41 бара, като възглавниците се помпат според товара върху всеки отделен амортисьор поотделно.
респективно при натоварване на автомобила е необходимо по-високо налягане за да се поддържа съответното зададено ниво (било то NORMAL-нормално или HIGH-високо).


Отдавна не съм влизал във форума и преглеждам пак темата за въздушното оказване. Това окачване ми скъса нервите, но с баща ми не се отказахме и оправихме нещата. Ще напиша в ново поле всичко за проблемите с които се сблъсках. Относно налягането си абсолютно прав. Системата работи на принципа на следене на нивото, а не налягането както си мислех преди. Разглобихме един амортисьор и видях вътре сензора за ниво. Проблемите с това окачване може да са най-вече от две места: компресор и самите гумени възглавници.

_________________
www.spyboar.com
Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов

Нед Яну 30, 2011 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ YIM WWW
Отговори на тема  стр <  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор