Air (Pneumatic) suspension - обичайни проблеми Legacy 99-03
Автор |
Съобщение |
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Здравейте, тъй като и аз вече съм във Суби филма, трябва да реша какво да правя с това окачване. Защото задницата кляка и се вдига, когато си иска. От първоначален оглед се вижда много ръжда по задните възглавници. Рециклирането едва ли ще е възможно и то дори да стане, не знам дали искам след 1-2 години пак да съм в този филм. Може и да е някакъв малък проблем или лек теч от свръзка или маркуч, едва ли. Най-добрият вариант, който се сещам е конвертиране на газово окачване и продаване на здравите части. Относно конвертирането, има ли амортисьори за легаси SW, които да са с нормална височина и да не изискват сериозни изменения а просто да се монтират на мястото на въздушните. Разглеждам drive.bg и vtochastionline24.bg за такива газови амортисьори, гледам че има такива на които не пише "за автомобили без регулиране на нивото" има и такива на които не пише и не мога да се ориентирам. Та въпросът ми е: 1. Kакво се изисква и какво трябва да се направи за да стане конвертирането? 2. Kолко струва ориентировъчно? 3. Как се отразява на VDC? 4. Как се отразява на возията? Благодаря предварително, Радо
|
|
|
Сря Ное 25, 2015 11:51 am |
|
|
quietriot
|
Цитат: Та въпросът ми е: 1. Kакво се изисква и какво трябва да се направи за да стане конвертирането? 2. Kолко струва ориентировъчно? 3. Как се отразява на VDC? 4. Как се отразява на возията? 1.Окачване от легаси или бек от 1999- 2004, незнам дали следващото става. ако е от легаси става 1*1, но колата става доста ниска, ако е от бек има два простита само амортесьори и пружини или цялото окачване с планките и тампоните и става 22 см клиренс. 2.Между 700-1000лв или на колкото го намериш. 3. Никак ставаш или легаси или бек. 4. Става малко по-твърда возията, но спира и боди-рола на възглавиниците , което си е голям плюс. За мен плюсовете са много повече от минусите, аз дадох 1000 защото правих пълна конверсия на Дарин , като не съжалявам за нито една стотинка!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Ное 25, 2015 12:12 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Благодаря за отговорите,
мисля, че 22см проходимост-просвет ще ми е много. Колко мога да очаквам от нормалните газови за Легаси, 15-18см?
На всички колела ли имам въздушни възглавници, дефакто ако ще сменям да сменям всички?
|
|
|
Сря Ное 25, 2015 1:49 pm |
|
|
quietriot
|
rmiroslavov написа: На всички колела ли имам въздушни възглавници, дефакто ако ще сменям да сменям всички? Да, имаш четири.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Ное 25, 2015 2:14 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Здравей,
мога ли да попитам дали може да се конвертира с нормални газови на легаси? Какви може да са амортисьорите? Каква е точно технологията? Трябва ли да се слагат пружини и как се захващат?
|
|
|
Пет Ное 27, 2015 3:58 pm |
|
|
Vmax
|
rmiroslavov написа: Здравей,
мога ли да попитам дали може да се конвертира с нормални газови на легаси? Какви може да са амортисьорите? Каква е точно технологията? Трябва ли да се слагат пружини и как се захващат? Така се прави колега, Взимат се стандартни амове и пружини ( кеф ти Каяба, Сакс, Педърс ) и минаваш на конвенционално окачване. Ремонт на въздушното е безмислен, защото нямаш гаранция. Лошото е, че 4бр амове с пружини са не малко пари.
|
|
|
Пет Ное 27, 2015 4:06 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Не разбрах, как ще легне газовият амортисьор с пружината? Трябва ли да се правят изменения по леглото, където ляга самият ам с пружината?
П.П. Това са въпроси от човек, който нищо не разбира. Но не мога да разбера дали газов ам от легаси ще си пасне без никакви допълнителни модификации.
|
|
|
Пет Ное 27, 2015 4:17 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Сега като прочетох горният пост се почувствах леко глупаво, но мисля че го разгадах. Трябва ми амортисьор, пружина и опора на макферсъна? Само за опора на макферсъна не съм сигурен
|
|
|
Съб Ное 28, 2015 1:56 am |
|
|
BAlexandrov
|
Ето картинка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Ное 28, 2015 7:40 am |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Благодаря на всички за помощта и разясненията. Резултатът от конвертирането е на лице. P.S. The Cat Approves!
|
|
|
Съб Дек 05, 2015 5:53 pm |
|
|
vaskoo85
Регистриран на: Съб Ное 07, 2015 9:54 am Мнения: 5 Рейтинг: 0
|
Здравейте, вчера намерих колата паднала от всякъде(Легаси 2.5, 2000г). Четирите гуми са под калниците. Според прочетеното в темата ми се струва, че е компресора. Чувам го, че работи, но с изнемощял звук. Преди това работеше много шумно. Да търся ли друг компресор? Ако някой продава да пише.
Благодаря предварително!
|
|
|
Сря Яну 20, 2016 7:50 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Мнения: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
vaskoo85 написа: Здравейте, вчера намерих колата паднала от всякъде(Легаси 2.5, 2000г). Четирите гуми са под калниците. Според прочетеното в темата ми се струва, че е компресора. Чувам го, че работи, но с изнемощял звук. Преди това работеше много шумно. Да търся ли друг компресор? Ако някой продава да пише.
Благодаря предварително! Писах ти на лично, къде съм продал моят компресор. Дано имаш успех!
|
|
|
Сря Яну 20, 2016 8:30 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Може да е само разтоварващият клапан. Обикновенно влиза влага и замръзва в отворено положение.
|
|
|
Сря Яну 20, 2016 9:24 pm |
|
|
vaskoo85
Регистриран на: Съб Ное 07, 2015 9:54 am Мнения: 5 Рейтинг: 0
|
Възможно е, защото последно го карах в сняг, а после стана много студено.
|
|
|
Сря Яну 20, 2016 9:41 pm |
|
|
quietriot
|
Е той е над компресора мискинина. Търси ново окачване е моя съвет.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Яну 21, 2016 5:54 am |
|
|
vaskoo85
Регистриран на: Съб Ное 07, 2015 9:54 am Мнения: 5 Рейтинг: 0
|
Той с компресора ли върви?
|
|
|
Чет Яну 21, 2016 9:48 am |
|
|
quietriot
|
vaskoo85 написа: Той с компресора ли върви? върви както се спазариш.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Яну 21, 2016 9:51 am |
|
|
vaskoo85
Регистриран на: Съб Ное 07, 2015 9:54 am Мнения: 5 Рейтинг: 0
|
Мисля да слагам олачване от Аутбек, но ме притеснява, че с висока скорост няма да е стабилно
|
|
|
Чет Яну 21, 2016 10:53 am |
|
|
quietriot
|
vaskoo85 написа: Мисля да слагам олачване от Аутбек, но ме притеснява, че с висока скорост няма да е стабилно грешиш, боди рола не е повече от тоя, на който си свикнал с въздушното, аутбека как е стабилен и се кара и с 200+ , същото касае и твоята кола , моята е с такова , пълна конверсия не само амове, пружини и опори и разхлабване , но и тампони отзаде и още нещо имаше което не помня.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Яну 21, 2016 11:41 am |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Има няма и все излиза няква драма с тоя въздух. Та към въпроса. С рециклирани предни амове съм, десния спря да се помпа... Нито като натисна high, нито в нормално положение. Колата седи килната в дясно и това е. Днес сменявах гумите, дясната възглавница си беше мека без въздух. Лявата си седеше камък. Реших че е запушена тръбичката, но като отвих гайката на ам-а излезе доста въздух под налягане. Та след като съм свалил тръбичката и запаля колата за да се напомпат трябва ли да излиза някъв въздух от тази тръба или има нещо което казва на компа че гайката я няма и нема кво да надува в дясно. Защото компресора се включи дигна малко отзад и предния ляв и спря. Към десния никъв въздух не подаде, грешки не мигат на таблото.... Нз кво да правя..
|
|
|
Нед Апр 03, 2016 4:40 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|