Автор |
Съобщение |
gechi
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 2:46 pm Постове: 183 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy 2.2 95 г.
Телефон: 0899344144
Рейтинг: 14
|
Дано да съм полезен http://www.youtube.com/watch?v=mpy0RIXF ... re=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=1ZeY-gbel4Iедин файл ми попадна ако на някой му върши работа - pdf e. 1.ще ви трябва гъба с пяна, чашка 10,13, отверка и търпение. 2.при сваляне на компресора трябва да се внимава с маркучатата за 4 възглавници, с 2 буски и с клапаните. 3.Мемраните на възглавниците могат да се измият добре и да се видят и те с пяната. 4.Буксите да се почистят - 2 долу и 2 горе. 5.Да се смянят о-пръстените. 6.Замерете компресора колко бара отчита (към 12-13 би трябвало да подържа)- може да се отремонтира ако не дига нужното налягане.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
12
Последна промяна gechi на Пет Юни 18, 2010 1:36 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Пон Май 03, 2010 12:22 pm |
|
|
gorogoro
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm Постове: 879 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
|
|
Пон Май 03, 2010 2:13 pm |
|
|
rosen ivanov
Регистриран на: Пет Апр 24, 2009 6:27 am Постове: 131 Местоположение: софия
Автомобил: LEGACY 2.5 99 AT, OUTBACK H6 08
Рейтинг: 19
|
Здравейте, ми то онзи ден и аз го намерих свлечено от пред. Ако е спукана възглавница предполагам че ще спадне само от едната страна та си мисля дали и аз нямам същия проблем. Колега от къде купи компресор и колко пари? Благодаря.
|
|
|
Вто Май 11, 2010 4:14 pm |
|
|
rosen ivanov
Регистриран на: Пет Апр 24, 2009 6:27 am Постове: 131 Местоположение: софия
Автомобил: LEGACY 2.5 99 AT, OUTBACK H6 08
Рейтинг: 19
|
А Gechi браво че си ги качил тия снимки супер полезни са.
|
|
|
Вто Май 11, 2010 4:16 pm |
|
|
gechi
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 2:46 pm Постове: 183 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy 2.2 95 г.
Телефон: 0899344144
Рейтинг: 14
|
rosen ivanov написа: Здравейте, ми то онзи ден и аз го намерих свлечено от пред. Ако е спукана възглавница предполагам че ще спадне само от едната страна та си мисля дали и аз нямам същия проблем. Колега от къде купи компресор и колко пари? Благодаря. не съм купувал компресо колега, просто замерих моя че не дига нужното налягане и го ремонтирах - всичко излезе 30 лв.( гумичката на буталцето) ,като не броя труда де.
|
|
|
Сря Май 12, 2010 1:55 pm |
|
|
gorogoro
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm Постове: 879 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
|
Въпроса за покупката на компресора беше към мен, но му отговорих на лично.
|
|
|
Сря Май 12, 2010 2:35 pm |
|
|
gechi
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 2:46 pm Постове: 183 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy 2.2 95 г.
Телефон: 0899344144
Рейтинг: 14
|
gorogoro написа: Въпроса за покупката на компресора беше към мен, но му отговорих на лично.
|
|
|
Сря Май 12, 2010 2:53 pm |
|
|
BrainStormeR
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm Постове: 1017 Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
|
Търся съвет: Проблема е очевиден - предните амортисьори заминаха и искам да оправя положението с възможно най-малко пари. Мисля да сменя само предните амортисьори с обикновени, а отзад да останат пневматични, защото с тях нямам проблем. Какво ви е мнението за такъв вариант?
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
|
|
|
Сря Май 19, 2010 7:30 pm |
|
|
gechi
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 2:46 pm Постове: 183 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy 2.2 95 г.
Телефон: 0899344144
Рейтинг: 14
|
BrainStormeR написа: Търся съвет: Проблема е очевиден - предните амортисьори заминаха и искам да оправя положението с възможно най-малко пари. Мисля да сменя само предните амортисьори с обикновени, а отзад да останат пневматични, защото с тях нямам проблем. Какво ви е мнението за такъв вариант? със сигурност ли са отишли, какъв точно е проблема - не искат изобщо ли да се напомпат или...?
|
|
|
Сря Май 19, 2010 9:28 pm |
|
|
msdjorjo
Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am Постове: 874 Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
|
имам познат с бмв с въздушни възглавници.едната муе спукана всеки месец я преска с онова флаконче за залепване на гуми.това нее решение но е вариянт за закърпване на положението. п.с.просто споделям
_________________ Ако искаш да си щастлив един ден - напий се! Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се! Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару! http://betoteh.com/bg/index.html
|
|
|
Сря Май 19, 2010 9:43 pm |
|
|
BrainStormeR
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm Постове: 1017 Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
|
@gechi: Помпат си, но след всеки час-два колата е на земята. Иначе нямам проблем да я карам колата тъй, само дето веднъж щях да остана без броня - колата легна върху бордюр и аз дадох назад и ... се надра и спука бронята отдолу. @msdjorjo: Стана ми интересно - какъв е този препарат за гуми, не съм виждал такова.
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
|
|
|
Чет Май 20, 2010 12:30 am |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Постове: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
Като голяма част от хората с въздушно окачване и аз имам проблем с него. Или братския японски народ не е доизпипал нещата в тази посока или просто наще пътища са страшни. След като прочетох темата на Гечи и аз реших да проверя защо ми спада единия преден а рядко и другия амортисьор. Моя проблем е следния когато оставя колата в нормално положение и е спряна тя спада моментално (преден десен амортисьор). Когато колата е оставена в положение HIGH не спада или ако спада това става много бавно, два дена или повече. След доста доброто обяснение на Гечи относно компресор проверка за издишване и.т.н аз открих моя проблем на смиката която съм прикачил ще се види, че въздушната възглавница е износена и когато попадне в определно положение в случая когато я остава на нормален режим амортисьора спада. Това си го обяснява с това, че имено тогава когато е по натисната възглавницата тези пукнати се отварят повече и така спада, а когато е положение HIGH тези цепнати са затоврени и спадането е трудно. С две думи трява смяна на амортисьор, но прецакана е само тази гума самия амотисьор не. ПОради тази причина моя въпрос е дали някой е сменял тази гума или това е мисия не възможна? От това което видях аз мисля, че няма шанс да се смени, но ако някой който е правил нещо в тази посока нека пише.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Пон Май 31, 2010 11:28 pm |
|
|
IzrodGaden
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 9:25 pm Постове: 68 Рейтинг: 0
|
Искам да попитам дали следния симптом е признак на проблем. Когато карам колата в нормално положение, след като спра и изключа двигателя излизам от колата и тъкмо да си тръгна, чувам как започва да изпуска въздух и предницата спада с около 1см след което се чува щтракване и изпускането спира, това нормално ли е ? Държи се така все едно някой от датчиците дава сигнал за сваляне до определено положение. Благодаря!
|
|
|
Вто Юни 01, 2010 9:09 am |
|
|
BrainStormeR
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm Постове: 1017 Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
|
@ Lionko__: Самата въздушна възглавница (гумата) не подлежи на ремонт, но съм се замислял да я понапръскам с лепило, само да не се омаже работата, в буквалния смисъл на думата... @ IzrodGaden: Така се освобождава излишното налягане, когато колата е в покой.
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
|
|
|
Сря Юни 02, 2010 12:37 am |
|
|
IzrodGaden
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 9:25 pm Постове: 68 Рейтинг: 0
|
А може ли да се прави някаква профилактика на тези възглавници, например да се маже с талк който да намалява стареенето на гумата и да помага за еластичноста ?
|
|
|
Сря Юни 02, 2010 6:14 am |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Постове: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
данчова му работа бе, я си карай колицата, пък като кихнат и няма как, ще минеш на обикновенни на омегата ми бяха спукани и двата задни, ама не беше проблем. там въздушните възглавници бяха само да повдигат, не да вършат основната работа. направо не ми е ясно как оше не си я разчарколясал основно и не си я качил в спалнята п.с. ей, не почерпи! май имаш доста поводи, а телефона ми е същия ....
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Сря Юни 02, 2010 10:54 am |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Постове: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
BrainStormeR написа: @ Lionko__: Самата въздушна възглавница (гумата) не подлежи на ремонт, но съм се замислял да я понапръскам с лепило, само да не се омаже работата, в буквалния смисъл на думата... @ IzrodGaden: Така се освобождава излишното налягане, когато колата е в покой. Ще се заема със задачата сериозно и ще я сменя баси гумата. От човек е направено няма не възможни неща.
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 5:31 pm |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Постове: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
stupid_boy написа: данчова му работа бе, я си карай колицата, пък като кихнат и няма как, ще минеш на обикновенни на омегата ми бяха спукани и двата задни, ама не беше проблем. там въздушните възглавници бяха само да повдигат, не да вършат основната работа. направо не ми е ясно как оше не си я разчарколясал основно и не си я качил в спалнята п.с. ей, не почерпи! май имаш доста поводи, а телефона ми е същия .... Абе друго си е да можеш да си в повдигаш колицата ама като япончетата са сложили евтина гума . Та темата я интересна и ще се заема много сериозно с тази задача не е нормално един амортисьор да е около 800 лева. То вече тия коли в Англия за толкова ги продават колкото четири амове
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 5:36 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Постове: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
Lionko__, закачката ми бе директно адресирана към IzrodGaden, с когото се познаваме и си имаме подобни закачки от доста години, но щом и ти я приемаш ( с чуство за хумор естествено ), добре дошъл в клуба
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 6:02 pm |
|
|
IzrodGaden
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 9:25 pm Постове: 68 Рейтинг: 0
|
Мдам базика беше към мен, че си катерих моторите в къщи на 8мия етаж, разчарколясвах ги да видя какво има вътре и после ги сглобявах. Ступида незнае каква беля си взе че се обади, сега ще има тормоз на тема Субару по телефона. Извинявайте за оф топика. Ще се въздържам
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 9:34 pm |
|
|