Air (Pneumatic) suspension - обичайни проблеми Legacy 99-03
Автор |
Съобщение |
quietriot
|
victork написа: И аз да се оплача в тази тема, макар че вероятно знаещите и опитни колеги ще ми отговорят че съм за възглавници...
За съжаление това е една от драмите на този модел, а именно възглавниците , на 10+ годни гумата им заминава и почват да изпуснат и а ауди ол роуд е така , не сме само ние, но това не прави болката по малка. От това коетп описваш си за възглавници на 100% , защо не спада когато е на место , защото когато колата на мърда напъна е много по малък отвътре на гумата и тя на изпуска толкова, но когато си в движение обаче гумата се сгъва постоянно , колата се лашка напред назад и напора е мног по голям, ако я вдигнеш на ХАЙ ще спада най малко , защото тогава гумата се изпъва и напрежението върху нея е най малко. Странно че като си я купил не е спаднала когато си тръгнал. Другия вариянт е нещо да изпуска , клапан примерно ,но това трябва да се мери и гледа от майстор. Направи екперимента с гъбата с пяната на гумата на възглавницата има ли мехури значи са довиждане. Лошо е че няма майстор в София, който да е компетентен по него. Аз се уча в движение и от колеги.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Авг 17, 2015 10:11 am |
|
|
victork
Регистриран на: Чет Юли 23, 2015 9:47 am Мнения: 14 Рейтинг: 0
|
Благодаря за отговора ти, quietriot! Знам (предполагам), че ще е нещо сериозно и като ремонт и като цена. Виновния съм си аз, понеже не четох достатъчно по темата, а купих колата импулсивно. Трябваше задължително да търся модел с пружини. Но просто ми беше мерак това Субару и това си е След два дни съм на майстор във Варна, който се занимава само със Суби-та. И се надявам да разбера къде е проблема. За мен болката е, че смяната на възглавници с нови е безумно скъпа за кола на 14 години. И горе долу същото е положението, ако реша да премина на нормално окачване. А за съжаление в това състояние колата просто не може да се ползва. Буквално трябва да я зарежа на трупчета пред блока. Кола, която струва около 4000 лв, да инвестирам 2000 за едно окачване... Това е лудост Както и да е, оплаках ви се... За което се извинявам Суби-то, макар и толкова желано... Се оказа неизползваемо за мен.
|
|
|
Пон Авг 17, 2015 10:34 am |
|
|
quietriot
|
victork написа: Благодаря за отговора ти, quietriot! Знам (предполагам), че ще е нещо сериозно и като ремонт и като цена. Виновния съм си аз, понеже не четох достатъчно по темата, а купих колата импулсивно. Трябваше задължително да търся модел с пружини. Но просто ми беше мерак това Субару и това си е След два дни съм на майстор във Варна, който се занимава само със Суби-та. И се надявам да разбера къде е проблема. За мен болката е, че смяната на възглавници с нови е безумно скъпа за кола на 14 години. И горе долу същото е положението, ако реша да премина на нормално окачване. А за съжаление в това състояние колата просто не може да се ползва. Буквално трябва да я зарежа на трупчета пред блока. Кола, която струва около 4000 лв, да инвестирам 2000 за едно окачване... Това е лудост Както и да е, оплаках ви се... За което се извинявам Суби-то, макар и толкова желано... Се оказа неизползваемо за мен. Сега , смяната на двете предни въглавници е 600лв , по 300 на бройка във Вабонти ООД като има една година гаранция, би трябвало да карат поне няколко години според мен , поне 5 , щом старите изкараха по 10+, но едната моя започна да спада отново след почти 2 г , но може и да не е възглавницата,макарж че се съмнямвам , винаги са те, което ще се разбере след като я свалим и надуем , тя ще си покаже. За задните досега съм чул само за един случай да са дали дефект и то от стъблото не то гумата, така че ремонта със сваляне и качане няма да повече от 650 лв и реглаж на предница после. Въглавницата се държи на 5 болта и се сваля за 5 минути от всеки майстор, ако не си от София еконт и при Владо и си ги получваш рециклирани с нова гума и гаранция.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Авг 17, 2015 11:12 am |
|
|
quietriot
|
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Авг 17, 2015 11:48 am |
|
|
victork
Регистриран на: Чет Юли 23, 2015 9:47 am Мнения: 14 Рейтинг: 0
|
quietriot написа: няма нищо страшно само малко разходи, аз съм минал целия път, описан е тук... Благодаря много за полезната информация! Искам само да попитам... От къде мога да поръчам въпросните O-рингчета, които до колкото разбрах са 12 на брой? То, че ще се ремонтира е ясно. И знам, че проблема не е от тях, но нека все пак подменя и тях. Както и евентуално съвет от къде да търся (ако се наложи) читав компресор?
|
|
|
Пон Авг 17, 2015 1:36 pm |
|
|
quietriot
|
victork написа: quietriot написа: няма нищо страшно само малко разходи, аз съм минал целия път, описан е тук... Благодаря много за полезната информация! Искам само да попитам... От къде мога да поръчам въпросните O-рингчета, които до колкото разбрах са 12 на брой? То, че ще се ремонтира е ясно. И знам, че проблема не е от тях, но нека все пак подменя и тях. Както и евентуално съвет от къде да търся (ако се наложи) читав компресор? сега , аз моите не съм ги сменял , само ги напрърсках обилно с графитна грес от флакон , има го в бриколаж , респективно ако имаше тече щеше да се види, инасвсеки майстор на климатици има кутии с О пръстени защото са подобни, препоръчвам ти спрея , около 10 лв е и ще ти върши и други добрини, що се касае до компртесора , вече си е чист късмет да уцелиш хубав втора ръка, трябва да се търси по моргите, трябва да работи гладко , а не да гъгне и дава дебит над 5 бара , да не кажа 10 за да си спокоен. В общи линии това , няма място за паника и по никакъв повод не си купува възглавници втора ръка @!!!!!!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Авг 17, 2015 1:54 pm |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Мнения: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
quietriot написа: Септември мисля да го чопля, но 99% е гумата. Васко, И мойте предните двата започнаха да спадат за около 24 часа. Първо преди може би 3 месеца единия след месец и втория. Звъннах на Владо днес да каже, ако има лек да не сменяме пак гумите. Той каза, че някой го е направил вече и имало ефект със спрей (ама какъв е този спрей ???), иначе аз намазах с пяна отгоре отгоре единия и видях на едно място съвсем леко прави малки балончета, но са достатъчни за да спадне за 24 часа. Влияние оказва и инверсията температурната вече си го писал това. Знаеш ли с какъв спрей да напръскам, та дано позапълни някой от тези пукнатини ? Аз май повече от 2 години карах, трябва да си проверя поста, надавях се да са повече но.... няма пълна радост.
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 10:49 pm |
|
|
Vami
|
На 90% съм сигурен, че спрей за аварийно помпане и лепене на гуми ще ви свърши работа. Само, че действайте умната...
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 11:39 pm |
|
|
quietriot
|
Спрея ебава майката на стъблата, ръждясват от него, иначе роската го беше правил, вкарваш през отвора, той е пяна пид налягане и раздува, не е тоя пътя, обаче аз и с пилиеротан мога ги намажа отвън.което е по щадящото. Не може да му е толкова слаба гумата на Владо и да отива за две години. Лионко трябва да се чуем пи темата моя тел е 0889 197 180.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 5:31 am |
|
|
quietriot
|
Сега ...........тайно се надявах моите да са дефектни, защото Владо( Вабонти) ми каза по телефона, че почти нямало случай на спадане за това време, ние с теб сме първите двама май, които смениха на субару, тайно се надявах, че като прави S -класи и Кайени и БМВ та тия въглавници да не карат от ден до пладне ами поне 5 години да речеме...., но с това, което ти ми пишеш излиза, че живота на тая гума е макс 2 години, което леко ме ......натъжава. затова и гаранцията е само една година , а не повече. Аз втори път 600 лв няма да дам, ако ще давам пари за ремонт ще мина на окачване от аутбек и то ще е завинаги. Да рагледаме какво печелим от въздушното, по-висок клиренс и по-малко малко боди-рол когато е дигната колата, аз и сега така я карам защото спадат по-малко и защото по-малко клати в завой като влизам на скорост, но същото го получаваме и с окачване от аутбек, та дори и с някой сантим горница, бека май беше на 22 см,, а ние дигнати на 20 или 21 см. Окачването от бек ще вземем .....зависи от моргата, предполагам ще намеря и под 1000, коли на части бол, конверсия при някой читав майстор за 100-200лв , Знам от Иво от перник (вепара) че е доста елементарно, той го е правил само нещо леко се преправяло, не помня кое беше обаче. И ти и аз ходим за риба и ни трябва ниво за каране по къра, така че ниското ич не ми требе поне на мен. Аз и Лионко бяхме най-големите рекламни агенти на Вабонти, но сега се чувствам леко преебан, ще се чуя с Владо и ако не даде евтино решение , ще го отеба с подобаваща реклама тук!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 7:09 am |
|
|
Vami
|
Нова възглавница за BMW X5 е малко над 500лв, мога да покажа и фактура. Като не се жалят дупки, едната се пукна на втората година. Не знам кой ще се занимава с тези "домашно" правените, защото работата с гумите не е толкова проста, колкото изглежда... Би трябвало за Субару на тези години цената на оригиналната да не надвишава 400лв.
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 8:35 am |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Мнения: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
quietriot написа: Сега ...........тайно се надявах моите да са дефектни, защото Владо( Вабонти) ми каза по телефона, че почти нямало случай на спадане за това време, ние с теб сме първите двама май, които смениха на субару, тайно се надявах, че като прави S -класи и Кайени и БМВ та тия въглавници да не карат от ден до пладне ами поне 5 години да речеме...., но с това, което ти ми пишеш излиза, че живота на тая гума е макс 2 години, което леко ме ......натъжава. затова и гаранцията е само една година , а не повече. Аз втори път 600 лв няма да дам, ако ще давам пари за ремонт ще мина на окачване от аутбек и то ще е завинаги. Да рагледаме какво печелим от въздушното, по-висок клиренс и по-малко малко боди-рол когато е дигната колата, аз и сега така я карам защото спадат по-малко и защото по-малко клати в завой като влизам на скорост, но същото го получаваме и с окачване от аутбек, та дори и с някой сантим горница, бека май беше на 22 см,, а ние дигнати на 20 или 21 см. Окачването от бек ще вземем .....зависи от моргата, предполагам ще намеря и под 1000, коли на части бол, конверсия при някой читав майстор за 100-200лв , Знам от Иво от перник (вепара) че е доста елементарно, той го е правил само нещо леко се преправяло, не помня кое беше обаче. И ти и аз ходим за риба и ни трябва ниво за каране по къра, така че ниското ич не ми требе поне на мен. Аз и Лионко бяхме най-големите рекламни агенти на Вабонти, но сега се чувствам леко преебан, ще се чуя с Владо и ако не даде евтино решение , ще го отеба с подобаваща реклама тук! Да и аз не се чувствам добре 2 години + и да правиш пак не е добре. Звъннах на Дани, не помня как се пишеше той във форума. Той каза, че не е добро решение да постави окачване на outback, и каза, че има доста неща други за смяна не са само макферсоните. Не е лошо хора, които са направили смяната да дадат мнение, за да станат ясно плюсовете и минусите. Ако има напрегнасто това означава, че каретата ще се прецакт така мисля поне.
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 11:08 am |
|
|
quietriot
|
Lionko__ написа: Да и аз не се чувствам добре 2 години + и да правиш пак не е добре. Звъннах на Дани, не помня как се пишеше той във форума. Той каза, че не е добро решение да постави окачване на outback, и каза, че има доста неща други за смяна не са само макферсоните. Не е лошо хора, които са направили смяната да дадат мнение, за да станат ясно плюсовете и минусите. Ако има напрегнасто това означава, че каретата ще се прецакт така мисля поне. Иво ( Вепара) който има морга от Перник кара такава и каза ч е за две години няма драма , като неговата конверсия е само макферсони и пружини. Дарин /Изпитателя предлага по пълна с някякакви планнки с каре на волана и изместване мостовете и магарето, според него си става аутбек отвсякъде. Любо също само не сме говорили как той вижда конверсията. Но при всички положения тя става и е факт, не съм чел някой да е пищял след нея. Аз си харесвам много колата и не искам да я продавам заради някакви възглавници да купувам друга и да почна да наливам в нея , в тази съм наллял над 5 бона а може и повече и е слънце с прекрасен мотор и скорости , перфектно купе и музика и ще конвертирам окачването без да се замисля грам за да продължа да си я карам с кеф. Сега че сме се прецакали и сме дали по 600 лв като още тогава можеше да конверсираме, само че тогава конверсията беше 1,5 така че е все тая. аз променям посоката в посока конверсия и да се свършва тая аеро-мъка
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 11:40 am |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Мнения: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
quietriot написа: Lionko__ написа: Да и аз не се чувствам добре 2 години + и да правиш пак не е добре. Звъннах на Дани, не помня как се пишеше той във форума. Той каза, че не е добро решение да постави окачване на outback, и каза, че има доста неща други за смяна не са само макферсоните. Не е лошо хора, които са направили смяната да дадат мнение, за да станат ясно плюсовете и минусите. Ако има напрегнасто това означава, че каретата ще се прецакт така мисля поне. Иво ( Вепара) който има морга от Перник кара такава и каза ч е за две години няма драма , като неговата конверсия е само макферсони и пружини. Дарин /Изпитателя предлага по пълна с някякакви планнки с каре на волана и изместване мостовете и магарето, според него си става аутбек отвсякъде. Любо също само не сме говорили как той вижда конверсията. Но при всички положения тя става и е факт, не съм чел някой да е пищял след нея. Аз си харесвам много колата и не искам да я продавам заради някакви възглавници да купувам друга и да почна да наливам в нея , в тази съм наллял над 5 бона а може и повече и е слънце с прекрасен мотор и скорости , перфектно купе и музика и ще конвертирам окачването без да се замисля грам за да продължа да си я карам с кеф. Сега че сме се прецакали и сме дали по 600 лв като още тогава можеше да конверсираме, само че тогава конверсията беше 1,5 така че е все тая. аз променям посоката в посока конверсия и да се свършва тая аеро-мъка Това дето сме дали пари майната му. Вече знаем повече, а и аз не обичам да се предавам. Аз също искам да стане като outback, висока. Щом никой не е ревал нека да го направим. Тоя път ще те изчакам теб да си първи и ако споделиш, че всичко е ток правя го и аз. Ако не примирявам се с мъката поставам два нови за Легаси и си карам.
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 12:15 pm |
|
|
quietriot
|
Lionko__ написа: Това дето сме дали пари майната му. Вече знаем повече, а и аз не обичам да се предавам. Аз също искам да стане като outback, висока. Щом никой не е ревал нека да го направим. Тоя път ще те изчакам теб да си първи и ако споделиш, че всичко е ток правя го и аз. Ако не примирявам се с мъката поставам два нови за Легаси и си карам. ок но имам няколко приоритета по колата преди това ,а и не тупнал тупана, все още кара по 24 часа, но както направя нещо веднага ще ти кажа и пиша тука.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 12:31 pm |
|
|
quietriot
|
quietriot написа: Lionko__ написа: Да и аз не се чувствам добре 2 години + и да правиш пак не е добре. Звъннах на Дани, не помня как се пишеше той във форума. Той каза, че не е добро решение да постави окачване на outback, и каза, че има доста неща други за смяна не са само макферсоните. Не е лошо хора, които са направили смяната да дадат мнение, за да станат ясно плюсовете и минусите. Ако има напрегнасто това означава, че каретата ще се прецакт така мисля поне. Иво ( Вепара) който има морга от Перник кара такава и каза ч е за две години няма драма , като неговата конверсия е само макферсони и пружини. Дарин /Изпитателя предлага по пълна с някякакви планнки с каре на волана и изместване мостовете и магарето, според него си става аутбек отвсякъде. Любо също само не сме говорили как той вижда конверсията. Но при всички положения тя става и е факт, не съм чел някой да е пищял след нея. Аз си харесвам много колата и не искам да я продавам заради някакви възглавници да купувам друга и да почна да наливам в нея , в тази съм наллял над 5 бона а може и повече и е слънце с прекрасен мотор и скорости , перфектно купе и музика и ще конвертирам окачването без да се замисля грам за да продължа да си я карам с кеф. Сега че сме се прецакали и сме дали по 600 лв като още тогава можеше да конверсираме, само че тогава конверсията беше 1,5 така че е все тая. аз променям посоката в посока конверсия и да се свършва тая аеро-мъка Излъгал съм , налял съм 10 бона за 5 години, сега ги смятах, водя си статика, е има глезотии, но са за 2 макс.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 27, 2015 4:25 pm |
|
|
quietriot
|
Lionko__ написа: Тоя път ще те изчакам теб да си първи и ако споделиш, че всичко е ток правя го и аз. Днес го давам на Дарин да сменя окачането и моето въздушно се пуска не сергията за продаване. След сондаж с двама преправили се спрях само на смяна макферсони и разхлабване след това на окачването. Цената е напълно приемлива вече, но е плод на пазарлък. От въздушното ми ще се продава; предни възглавници -рециклирани във вабонти, но изпускащи, лява много , дясно по-малко! задни въглавници -перфектни компресор с клапани-почти нов всичко ще се продава накуп Аз вече го направих , от петък следобед карам с аутбеково окачване.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Сеп 04, 2015 8:58 am |
|
|
quietriot
|
quietriot написа: Lionko__ написа: Тоя път ще те изчакам теб да си първи и ако споделиш, че всичко е ток правя го и аз. Днес го давам на Дарин да сменя окачането и моето въздушно се пуска не сергията за продаване. След сондаж с двама преправили се спрях само на смяна макферсони и разхлабване след това на окачването. Цената е напълно приемлива вече, но е плод на пазарлък. От въздушното ми ще се продава; предни възглавници -рециклирани във вабонти, но изпускащи, лява много , дясно по-малко! задни въглавници -перфектни компресор с клапани-почти нов всичко ще се продава накуп Аз вече го направих , от петък следобед карам с аутбеково окачване. Сега е така
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Сеп 07, 2015 12:46 pm |
|
|
Lionko__
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 8:59 pm Мнения: 82 Местоположение: Троян
Skype: Lionko__
Автомобил: Subaru Outback H6 2008
Рейтинг: 15
|
Супер Васко. Да споделя, тъкмо да го направя и аз даже и окачване си купих, и взех, че си продадох колата, преди да ми пристигне окачването. Сега имам окачване нямам Субару и страдам и чета като луд, за да разбера кое е следващото ми Суби. Сега ме е яд, че си я продадох
_________________ www.spyboar.com Цифрови камери за лов, електронни хранилки и аксесоари за лов
|
|
|
Вто Ное 24, 2015 11:45 pm |
|
|
quietriot
|
Аз, забравих че съм имал въздух даже, само копчето ме подсеща! Успех в търсенето, окачването ще замине.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Ное 25, 2015 5:14 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|