Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:40 pm



Отговори на тема  [ 255 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Следваща
 Air (Pneumatic) suspension - обичайни проблеми Legacy 99-03 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всяка една система се смазва от флуид, та по този повод опитвал ли си да опресниш смазката в системата? Аз бих опитал с масло за въздушни тресчотки ако не се намери специално.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Дек 22, 2019 5:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Всяка една система се смазва от флуид, та по този повод опитвал ли си да опресниш смазката в системата? Аз бих опитал с масло за въздушни тресчотки ако не се намери специално.


Частта която съм разглобил (компресор с клапаните) няма никъде смазка.. дали някъде има по-натам в системата- незнам.
Но мисля че няма никакви смазки по останалата част от системата.

Нед Дек 22, 2019 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Всяка една система се смазва от флуид, та по този повод опитвал ли си да опресниш смазката в системата? Аз бих опитал с масло за въздушни тресчотки ако не се намери специално.


Не съм убеден, че системата е предвидена да се смазва.

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Пон Дек 23, 2019 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз, изобщо не знам :) Правя догадки.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 23, 2019 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някъде из Ауди-форума бях чел, че поне за въздушното окачване поне при Ауди не трябва да се вкарват смазочни продукти в системата.

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Пон Дек 23, 2019 6:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Bat_Koko1 написа:
Като продължение на драмата ми трябва да се "похваля" че вчера загубих всички въздуси ROFL ](*,) ..
Бях на село и натоварихме колата с около 200 кг багаж (което не трябва да е нищо), и тъй като от тежестта беше клекнала задницата запалих колата да поработи на място за да вдигне нивото, но задна дясна гума не пожела да се вдигне. След което цъкнах копчето за вдигане на купето, но нищо не се случи със задна дясна гума. Остана си в калника. Както и да е..тръгнах да се прибирам, и докато се гъзурчих да изкарам колата от вилата въпроснатото задно дясно колело се вдигна и сякаш всичко си беше наред... Та излезнах на главния път и 4 км по-късно цялата задница падна, 5 мин по-късно се започна да мига на лошо (учестено) индикатора за въздушното.. и така на тампони се прибрах до София.
Тази сутрин погледнах колата - освен задницата, предницата също почти беше изпуснала.
На този етап отказвам да приема че внезапно са издухали и 4те възглавници.
Затова заподозрени остават клапаните или самия компресор, макар че последния си работи.
Четейки назад виждам че и други колеги са имали проблеми с клапаните, но не можах да разбера как се оправят.
Почистват ли се, ремонтират ли се, или ако има от някъде, направо да взема нови.
Главният заподозрян е засега е 5ия клапан за освобождаване на налягането, тъй като от известно време не си спомням да съм го чувал..

Моля ако някой има някакво инфо за тези клапани да сподели, че точно предпразнично оставам без кола. :facepalm:
Благодаря предварително, поздрави и Весели празници. :)



Така..малко развитие по темата.
Но първо да ви честитя Коледата и да ви пожелая весело изкарване на новата година. :)

Очаквано за мен, след като свалихме и ревизирахме компресора (който за 20те си години живот е в учудващо добро състояние. Работи тихо и вдига над 10 атмосфери) с клапаните (О-ринговете ги сменихме навсякъде където можахме) и след това качихме всичко пак на колата, тя си остана пак в режим "картинг/racing".. ROFL ](*,) :facepalm:
Купето не се вдигна и с 1 пръст дори..
Докато се суетяхме около колата в опити да правим мозъчни гънки на тема "WTF is going on и защо не се вдига колата?!" брат ми мина покрай задна дясна гума и чу как смело съска нещо.
Оказа се че е гръмнала задна дясна възглавница, по груби спомени нещо, което се е случвало на единици тук във форума.. ](*,)
Както и да е...записахме час за ремонт на 04,01,2020г. Ще е в Smatic. Крайната цена би трябвало да е 350 лв. с 2 години гаранция.
Като излезе от ремонт "Наследството" ще споделя мнения и впечатления.

Поздрави.

Съб Дек 28, 2019 3:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, за много години и много безаварийни километри. :)

Като продължение на сагата ми, трябва да споделя че заден десен ам е отремонтиран. Доколкото разбрах, използват материали на Dunlop. Надявам се да няма проблеми с тази част от окачването вече.
Очаквано, както предполагах обаче колата продължава да пада. :D
Докато компресора беше свален за тестове, от време на време изпускаше въздух от маркучето което свързва дехидратора с т.нар. от мен "клапанно тяло" (тая простотия на която са 4те клапана). Не исках да човъркам по дехидратора защото не съм сигурен дали ще мога да го сглобя после, затова само наместих въпросното маркуче. Но явно без ефект. :lipseal:
Тук е момента да питам знаещите как бих могъл да спра въздух-теча, по възможност без да отварям дехидратора.

На снимката долу съм очертал с червеничко мястото откъдето изпуска. ](*,)
Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Яну 11, 2020 11:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm
Мнения: 879
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сглобяването на дехидратора е най-лесната част от профилактиката на компресора. Няма абсолютно нищо сложно или особено. За сметка на това, според мен е абсолютно задължително действие, защото поради ръждясване на долната решетка, започват да се "ръсят" частици ръжда в самия компресор и да надират стените на буталото. От там идва падането на налягането на компресора и съответно невъзможността да повдигне колата.
Под тази голяма "гайка" има една голяма пружина, после решетка, памук (като за сваляне на грим :) ), силикагел, пак памук, още една решетка и това е. Имам и снимки, но понастоящем компа в къщи е дефектирал и не мога да ги кача.
Според мен ако отрежеш малко от маркучето и ще се херметизира. Просто да захапе на ново място. 3мм ще са достатъчни.
Абсолютно съм убеден обаче, че проблемите на повечето от нас не са в самата пневматична система, а в управлението(компютъра). Години наред ми спадаше предна дясна възглавница. сменил съм 5 компресора поради това. В последствие започна да пада цялата предница. Логично е човек да си помисли, че са се пробили амовете. Да, ама не! (Петко Бочаров, лека му пръст) Първо, че не винаги падаше както дясната възглавница, така и цялата предница впоследствие. Второ - четвърти месец колата стои накокържена на "Hi" и не пада по никакъв начин ( ни от копче, ни при над 80км/час). Това е сигурен белег, че амовете са здрави, но управлението им не работи.
На пролет ще се занимая с компютъра.

Сря Фев 12, 2020 10:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Миналата година имах борба с моето окачване.Стигнах до чисто нов компресор.Болежката се оказа в клапаните.Задръстват се с нещо като котлен камък.Последва голямо почистване до производствен блясък:)След сглобяването колата се вдига от положение без грам въздух до ниското ниво за около 2-3 мин.на високо за около 4-5мин.никога преди това не бях чувал след загасяне на мотора и слизане от колата изспускателния клапана да се включва и да изпуска въздух от възглавниците.В това е малката част от проблема според мен.По-големия проблем според мен е в едни пружинки,който се намират в клапаните за възглавниците.Когато възглавницата е надута въздуха от нея притиска буталото на клапана и потока се затваря.когато обаче налягането е отслабнало не успява да притисне добре буталото и възглавницата спада.При мен на ниско ниво възглавниците са падали и за 3-4 часа,като започват от задна лява а задна дясна почти не помръдва.При високо ниво обаче не спада.Та до такива изводи съм стигнал аз ама не ми остава време да разуча проблема и да видя дали съм на правилния път.

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Сря Фев 12, 2020 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет на всички колеги.
Първото ми Legacy с пружинно окачване, взето ей така на майтап, му изкарах душата за 6год. Голямо куче излезна. После реших да се пробвам на баткото Outback 2003г. с 2.5 мотор. Там голяма греда, първо скоростната кутия, а после и мотора. Сега го карам с мотора 2.0 на Legacy.
Осещам го че ще ме оставя ( не ми се дават пари по него) и от месец се белосвам с ново Legacy2000г., този път с 2.5 мотор и с въздушно окачване.
Като го взех бях куражлия, викам си имам окачване от Legacy и от Outback няма страшно.
Сега съм се запънал като магаре на мост да му възстановя Air (Pneumatic) suspension.
Поне за известно време да почуствам и това окачване. Възглавниците са ми здрави,( поне така смятам) компресора съм го разхвърлял, то нищо не се отвива там. При отварянето на мотора скъсах двете болчета, на клапанното тяло също не се отвиват.
Не ми се дават пари за втора ръка компресор, знаеш ли дали щее по добър от моя.
В позиция на шах съм. Ако мога поне да затворя мотора, да го сглобя и да съм сигурен дали са здрави възглавниците. По принцип имам време само трябва да я регистрирам и после ще си чака реда - Outback да спре. То и там е дилемата направо да сложа окачването от него/ Трябва ми висока кола.

Вто Апр 14, 2020 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Относно колегата gorogoro за дехидратора. Да. Оказа се прав. Видях се принуден да го разглобя. Наистина е много лесно. Почти не се запъна резбата. След като го разпарчетосах за мое учудане вътрешността му беше почти като нова. Нямаше никакви ръжди и т.н. гнусотии. Единствено силикагела си беше променил цвета- предполагам заради натрупаната с годините влага и затова го изпекох за 30 минути в печката на 200 градуса. :D След което сглобяването се извършва в обратен ред.
"Според мен ако отрежеш малко от маркучето и ще се херметизира. Просто да захапе на ново място." - За съжаление няма да се получи така. Тъй като маркучето е кримпнато (извинявам се ако това не е точния израз) заводски и връзката трябва да се разруши, ако се налага да махаш маркучето (нещо което ще е наложително ако започне да изпуска въздух оттам). Тук проблема го решихме като направихме резба с метчик и навихме накрайник за пневматика с подходящия размер като на маркучето. Тези джиджавки се намират по железариите и струват нещо около 10 лв или кой как си ги намери. Снимки утре ще кача на селския тунинг :popcorn: . Оказа се обаче задължително че трябва да се капне и малко силикон. Че свръзката не уплътнява добре...

Колега msdjorjo, мисля че си се насочил правилно. След като ремонтираха амортисьора колата се сдоби със свои мнения и чувства. :-? Окачването понякога държи с дни без грам да мръдне (с изключение на ремонтираната възглавница, която изпуска почти недоловимо, но за сметка на това постоянно. Хванал съм къде е проблемното място- там където гумения ръкав е захванат за металната част на амортисьора. Някой ден в близките 2 години трябва да се обадя да ми я оправят по гаранция. :) ). Има и случаи когато изпуска само една от предните въглавници или пък и двете спаднат за няколко дена. Та относно компресора, клапаните и клапанното тяло всичко беше почистено и лъснато както при теб...но както вече написах това не спря колата да губи въздух. Аз също съм на мнение че клапаните продължават да изпускат, но виновника според мен са гумените "тапички" на соленоида/клапана, които трябва да уплътняват. С течение на годините гумичките са се вдървили и вече не уплътняват както трябва. За съжаление не успях да се сетя/намеря някакъв заместител и ги оставих така. :(

Колега dankov64.
"Поне за известно време да почуствам и това окачване." - Според мен си заслужава. Харесва ми как вози. :D
Ако възглавниците са ти здрави,( както смяташ) не се притесняй че нищо не се отвива там. И аз скъсах няколко болчета. Така е ръждясало че няма отвиване. На настолна бормашина доколкото е възможно разпробих (до)дупките на болтовете и с малко импровизация и свински опашки се получиха нещата. Ако възглавниците и компресора са здрави, опитай се да елимираш изпускането на въздух от клапаните. Аз лично все още не мога да се сетя как да оправя изпускането на въздух породено според мен от удървените гумички.

След сглобяване на системата е добре да се проверят свръзките с пяна дали все пак не изпуска някъде.

Поздрави и весели празници. :)

Вто Апр 14, 2020 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за куража Bat_Koko1. Компресора не е здрав. Надрал е цилиндъра, има проблем със сигмента, (гумичката)
Най вероятно е прегрявал и вътрешния му диаметър е по голям и малко хлопа на буталото, но цилндъра уплътнява. Имам намерение да сложа един О ринг по вътрешния диаметър и като го стегна със шаибата, няма да има вариант да се измества и така ръба на буталото да драска по цилиндъра. При мен също дехидратора е като нов, но не мога да отвия нито един болт на клапаните и мисля да не пипам нищо там.

Вто Апр 14, 2020 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте отново, :)
Както обещах пращам малко фото.
Първите 2 снимки са на връзката.
Последните 2 са на готовото изделие.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Апр 15, 2020 5:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за инфото. Станало е много добре, по Български, здраво и надеждно. Такава малка леща от къде намери.
Аз вчера се гъзурчих половин ден и бях много от чаен като се скъса едната пъпка на дехидратора само че от др. страна към клапана. Не съм обеден дали не размених местата на задните маркучи. Бях ги маркирал с 1,2,3,4, но от 48часа киснене с препарати да се отвият болчета та на клапаните, всичко се беше изтрило. Нямам идея как да определя кои маркуч на кои клапан да сложа. Сглобих всичко и вече 24 часа стои вдигната. До кога времето ще покаже.

Съб Апр 18, 2020 4:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
dankov64 написа:
Благодаря за инфото. Станало е много добре, по Български, здраво и надеждно. Такава малка леща от къде намери.
Аз вчера се гъзурчих половин ден и бях много от чаен като се скъса едната пъпка на дехидратора само че от др. страна към клапана. Не съм обеден дали не размених местата на задните маркучи. Бях ги маркирал с 1,2,3,4, но от 48часа киснене с препарати да се отвият болчета та на клапаните, всичко се беше изтрило. Нямам идея как да определя кои маркуч на кои клапан да сложа. Сглобих всичко и вече 24 часа стои вдигната. До кога времето ще покаже.


Здрасти колега. Надеждно- надявам се да е такова. :)
Лещата лично аз я намерих от магазин за хидравлични и пневматични части. Намира се на ул. Вършец, но предполагам че и на други места където продават такива простотиики ще го намериш.
Линка от Google maps е мястото откъдето аз го намерих.
https://www.google.bg/maps/@42.6997487, ... 312!8i6656

Относно дехидратора и аз успях да скъсам едната пъпка, но и там капнах малко силикон за да запечати евентуални течове. На този етап не изпуска от никъде където съм използвал силикон.
"Не съм обеден дали не размених местата на задните маркучи." - Ако става въпрос за маркучетата на амортисьорите, като цяло има шанс да се объркат, но като ги наложиш да ги слагаш си личат интуитивно кой къде е бил. На мен ми изпускаха лещите на тези маркучи, но някак си ги нагласих да спра теча. Смених и тези О-рингове които успях да намеря по магазините. За съжаление не са абсолютно точния размер, но където съм сменил О-ринг въздух не изпуска. :)

Сглобих всичко и вече 24 часа стои вдигната. До кога времето ще покаже.- Стискам палци да не се налага да разглабяш пак. Надявам се да можеш да се похвалиш след седмица стоене не е спаднала. :)

Поздрави и весели празници.

Съб Апр 18, 2020 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Такива дребни детайли свързани с лагери, хидравлика и пневматика има в магазин Лира, в бл.87 в Разсадника> Там си намерих липсващите О-пръстени за рейката.
На ул. Зайчар има подобен магазин, по памет срещу бл.104. Влиза се от Симеон в посока Пиротска по спомен.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Апр 18, 2020 1:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей те отново. Вече втори месец се гъдилкам с легасито, правя му гевезелъци и се надявам след време и то на мене да прави. Понеже аутбека ме катърка още и не ми се плащат 2 застраховки, винетки и т.н., легасито си стои от зад в двора и си уплътнявам работното време с него.
Тъй де, да се върнем на Air (Pneumatic) suspension. След като се сдобих с друго клапанно тяло и др. компресор се престраших да правя експерименти.
1 На входа на клапанното тяло ми нарязаха резба и навих една бърза връзка за маркуча от дехидратора. Какво се получи, напомпах я на високо и откачих маркуча от клапанното тяло към дехидратора. Пяната показа съвсем леко изпускане. Оставих я така 24часа и разбрах че изпуска клапана на предна дясна възглавница. Закачих маркуча пак и я напомпах, откачам го и няма изпускане. Вече 72часа колата си стои вдигната с откачен маркуч.
Моя извод е че проблема е в малки прашинки които идват от компресора през дехидратора и застават на клапана на ? възглавница. Да ама защо изпуска една и съща възглавница (не при мен де) Сега съм свалил всичко, разглобено и следва основно почистване. Мисля си че филтъра (кечето) над перлите се е свил минимално и от там проникват прашинки към клапанното тяло, а те в перлите са пре достатъчно. Сега в сито на водна струя ги измих, следва изсушаване и отново проби.

Пет Окт 30, 2020 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
При мен голямата болежка се оказва от бързите връзки след клапаните.Успях да ги хвана че изпускат много леко.Страното е че когато е на високо положение се появява балонче на около минута интервал а при ниско положение на около 10 секунди.Първи опит беше с навиване на малко и тънко парче тефлон между гумичката и пластмасовия накрайник.Това издържа по-малко от месец.Втори опит беше подмяната на гумичките(О ринга) никакъв ефект.Трети опит смяна на блока от клапани резултат спряха да спадат задните възглавници спада предна дясна.Извода според мен самото клапанно тяло има неравности и О ринга не успява да уплатни добре.Има и някакво движение на маркучите което предизвиква разместване в бързите връзки.Върху щипките бях сложил мисля 8 мм шлаух (маркуч),който да ги държи стегнати но изкара около месец и се скъса.Не съм пробвал с друг по-здрав.примерно армиран

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Нед Ное 01, 2020 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз доста обикалях да търся такива О пръстени, но не намерих точния размер. Пробвах с близки по размер О пръстени, но изпускаше. Не знам защо си бях наумил да ги сменям. Върнах си старите и е О. К.
Аз съм свалил бронята и под калника, сядам си на столчето и си наблюдавам внимателно какво става.
Утре сглобявам компресора и наблюдавам при ниско положение какво става.

Пон Ное 02, 2020 12:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте отново. Аз още не съм сглобил всичко, сега съм я оставил на ниско ниво с идеята да проверя за 5-6 дни дали ще спадне.
Имам и една друга идея но ми трябва разговор с колега който е разглобявал амортесьор от въздушно.
Не знам до кога ще издържа да се инатя с това въздушно.
Като голям цирей на задника е.

Сря Ное 04, 2020 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 255 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор