Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:09 am



Отговори на тема  [ 255 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Следваща
 Air (Pneumatic) suspension - обичайни проблеми Legacy 99-03 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takev написа:
Аз имам друг въпрос. Изчетох темата и не видях отговор за това си питам. :)
Нормално ли е когато загася колата след минутка-две да чувам как изпуска въздух и предницата малко да пада ?
Това се случва когато колата не е палена 4-5 дена и като я запаля се помпи малко, след което като я загася и като че ли освобождава напражението :))
Има ли от какво да се притеснявам ?! :(

нормално е , освобождава напрежението ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Апр 23, 2013 7:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm
Мнения: 879
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прочети тук и няколкото подобни теми и ще разбереш ;) :good: :beer:

Вто Апр 23, 2013 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
gorogoro написа:
Прочети тук и няколкото подобни теми и ще разбереш ;) :good: :beer:


Чудна темичка , всичко от което имах нужда беше там :beer: !!! :D
Благодарско за реакцията.

Вто Апр 23, 2013 11:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продължавам с въпросите за въздушното ;)
Та, следната ситуация. Паля колата, (работи климатика, фаровете, че даже и без да искам подгрев на седалките съм пуснал) и компресора почва да помпа. Помпа там 10-15 сек и спря. До тук нищо необичайно. Тръгвам карам я 2 км минавам през трамвайните линии и спирам на светофара. Компресора пак се включи за кратко и след 3-4 сек изпука леко и спря да помпа. Зачудих се какво стана, спрях на един паркинг , без да гася колата. Натискам копчето да я повдигна, и ядец. Светна на таблото HIGH, ама компресора не работи. Загасих колата, отворих капака и гледам с кравешкия си поглед по таблото с бушоните, ама уви явно там няма предпазител за компресора. Което ме подсети че някъде бях чел че тоз предпазител е на самия компресор. И си викам сега ако е това проблема... Трябва ревизирам компресора (ревизиран по сервизна книжка преди 25000км). Ядосах се малко прибрах се в нас, и викам чакай да пробвам пак. Натискам копчето, компресора си работи , за около минутка ми вдигна колата и си се изключи. Направих едно кръгче на кв. така вдигнат, качих 1-2 бордюра спрях на паркинга натискам копчето колата си се спусна и си се закотви на нормално положение, на таблото спря да свети High....
И сега се чудя, до колко сериозен ми е проблема, някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ? От какво може да ми го прави това?

Вто Юли 23, 2013 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm
Мнения: 879
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От разказа ти не открих нередност в работата на въздушното ти окачване. Защо реши, че има такъв?
Освен това едва ли си прочел някъде, че бушона на компресора е на самия него, защото това не е така.
Въпросния такъв се намира в двигателния отсек, в кутията до тубата за течност за чистачки и е 30А, розов на цвят.

Сря Юли 24, 2013 9:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ок. Явно не съм се изразил както трябва.
Интересува ме, защо след ккато спрях и се опитах да я напомпам на таблото светна лампа че помпа а компресора не работеше? И след като я загасих и запалих отново пробвах пак да я вдигна но нищо не се случи.
Освен че лампичката high на таблото светеше.
След това проблема се реши от само себе си. Мен ме притеснява това, да не тръгна на път и компресора да откаже.

Сря Юли 24, 2013 11:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm
Мнения: 879
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма да претендирам за пълна достоверност, защото не съм го чел никъде, но от опит мога да споделя, че при спиране с голямо разминаване във "денивелацията" на гумите, спира да работи саморегулирането на нивото, както и цялосното повдигане на колата. Например: една, две или три от гумите качени на висок бордюр.
Когато "цъкнеш" копчето за повдигане, трябва да започне да мига ламбето на таблото. Ако направо светне за постоянно веднага след включването му, значи процеса на повдигане не е започнал.
Компресора няма да откаже от раз. Започва да дава симптоми, че е тръгнал да сдава багажа, така че не е толкова притеснително. Един от първите е, когато въпросното "ламбе" на таблото започне да премигва с по-голяма честота, сигурен белег, че компресора не може да насмогне на нуждите на възглавниците (причини могат да бъдат отечка в системата, спукана възглавница, износено бутало на компресора, претоварване на автомобила и др.)
Ако не дай си боже компресора спре да работи изведнъж (което може да се разбере само по липсата на специфичното му бръмчене, тъй като всички други белези са налични (лампичките светят)), по-вероятната причина за това е да е изгорял споменатия в предишния ми пост розаво-лилав, 30А предпазител, отколкото да е изгорял самия компресор.
Не го мисли толкова. Карай си колата спокойно и когато и каквото му е било писано - ще стане. ;)

Сря Юли 24, 2013 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе и аз не искам да го мисля много много.
Ама ми е интересно защо спря да помпа след като бях на равно място.
Ей така от нищото....

Сря Юли 24, 2013 3:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 01, 2010 2:03 am
Мнения: 9
Skype: lumix_d
Автомобил: Legacy Limited 2.5 '98
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря на колегите за точната информация. Да добавя и моите впечатления:

Ако сте карали колата в кал, киша и сняг и то без подкалник като мен, много вероятно проблемите да са в компресора, буксите или в клапаните пак до компресора. Компресорът се сваля лесно, но гадно. Крачетата на "въздушните" букси се изкривяват лесно, но не се чупят толкова лесно. Пазете си ги! Компресорът си има "картерче", което има способността да се пълни със сол, вода и пясък, а дори водата да замръзне вътре и той да спре. Последното го пиша от опит. В компресора има 2 лагера по 2-4 лв. Ако чувате шум не се колебайте. Смяната на лагерчетата е малко закачлива работа, но след като постелете вестника на кухненската маса ... нещата потръгват. Не се набиват трудно тези лагерчета, но трябва да се внимава, колко точно дълбоко се набиват. За да го затворите, ще ви трябва и малко червен силикон. Буксите според мен са малко повече. Солта ги беше смляла на зелен окис и направо ги изрязах и вързах здраво. Свинските опашки са много полезно, защото може да установите, че много от крепителните гумени тампончета са покъсани и остарели. Когато сглобявате задължително слагайте грес на малките О пръстенчета. Гумичката на буталото на компресора не съм я сменял, но вярвам, че в добър магазин за уплътнения трябва да струва стотинки. Бушончето на компресора се намира в купето и на него пише HEIGHT и трябва да е 10ка. Лампата започва да мига вътре, както си карате, ако до мисля 4-5 минути автомобилът не е достигнал съответната височина, за която компютърчето под шофьорската седалка, получвава информация от прекъсвачи в амортесьорите. Проверявайте за изпускане с пяна!!! , а не с пръскане. С дунапрен гъба направете пяна с веро и сложете пяната. Много е куцо и никак не се вижда добре ако само пръскате.

Пон Юли 29, 2013 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:17 pm
Мнения: 460
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2,5 XT AT
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

Колата на баща ми продължава да спада дори и след рециклиране на проблемната възглавница. След малко ровоене установихме,ч е явно проблема е в клапана.
Може ли някой да каже от къде мога да намеря ремонтен комплект за този клапан и ориентировъчно колко пари е ?

Пздрави,
Илиян

_________________
¯\_(ツ)_/¯
Няма нищо по-хубаво от лошото време!

Вто Авг 27, 2013 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 23, 2012 9:20 am
Мнения: 24
Местоположение: Sofia
Skype: andypeters0n
Автомобил: Subaru OUTBACK B13 H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет,

След като изчетох всички постове по темата, стигам до заключението, че имам проблем със въздушната възглавница на предния ляв амортисьор. Всяка сутрин намирам колата си клекнала - 2-3 минути работа и си се вдига - но ми бърка в здравето факта, че не работи като хората. Питанката ми е, понеже не съм достатъчно грамотен технически, да се заема със отремонтиране - препоръчайте ми някой надежден човек, който да прегледа колицата ми, и евентуално да я поправи

Мерси предварително :bow:

_________________
Born to Ride! Forced to Work...

Сря Авг 28, 2013 7:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Noodles написа:
Привет,

След като изчетох всички постове по темата, стигам до заключението, че имам проблем със въздушната възглавница на предния ляв амортисьор. Всяка сутрин намирам колата си клекнала - 2-3 минути работа и си се вдига - но ми бърка в здравето факта, че не работи като хората. Питанката ми е, понеже не съм достатъчно грамотен технически, да се заема със отремонтиране - препоръчайте ми някой надежден човек, който да прегледа колицата ми, и евентуално да я поправи

Мерси предварително :bow:

Тук лекуват срещу 300ле на зъглавница проверено от мен и гарантирано също
http://vabonti-airmatic.com/

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Сеп 10, 2013 4:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ilsa написа:
Здравейте,

Колата на баща ми продължава да спада дори и след рециклиране на проблемната възглавница. След малко ровоене установихме,ч е явно проблема е в клапана.
Може ли някой да каже от къде мога да намеря ремонтен комплект за този клапан и ориентировъчно колко пари е ?

Пздрави,
Илиян

кой модел е на баща ти , аз имам 4 те клапана за 99-2004 легаси , но има и 5 ти общ, който е над компересора , иначе 4те за 50 лв за твои!

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Сеп 10, 2013 4:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте събратя! :D
Предстои ми транспортиране на Легаси с повреда в предната лява възглавница (въздуха изтича, колко бързо-нямам информация) Въпроса ми е: може ли в такава ситуация да се кара колата (около 700 км) и какво би могло да се очаква като усложнение, евентуално. Може ли да се движи колата толкова дълго, ако системата за напомпване на възглавниците е изцяло изключена ( с цел да се избегне постоянната работа на компресора, което би довело вероятно до прегряване)?
Благодаря предварително на всички!
И приятелски поздрави!
П.С. Понеже ми е спешно, оставям и телефонен номер- 0888 012366-Вичо

Сря Окт 30, 2013 11:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 05, 2013 4:12 pm
Мнения: 121
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: 0887806304
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
vi4oni написа:
Здравейте събратя! :D
Предстои ми транспортиране на Легаси с повреда в предната лява възглавница (въздуха изтича, колко бързо-нямам информация) Въпроса ми е: може ли в такава ситуация да се кара колата (около 700 км) и какво би могло да се очаква като усложнение, евентуално. Може ли да се движи колата толкова дълго, ако системата за напомпване на възглавниците е изцяло изключена ( с цел да се избегне постоянната работа на компресора, което би довело вероятно до прегряване)?
Благодаря предварително на всички!
И приятелски поздрави!
П.С. Понеже ми е спешно, оставям и телефонен номер- 0888 012366-Вичо




Аз лично не бих рискувал. От личен опит го казвам, мойта предна възглавница изпусна и не можеше да се напомпи. От вкъщи до майстора са 3км и съм карал с не повече от 20км в час, а на места и с 2км. за около 10 - 15 мин стигнах. Предницата ляга много ниско и предното окачване се втърдява много. А ти 700 км с нашите хубави пътища ще стигнеш за 2 дни. По добре си наеми платформа за прехода от колкото да те боли главата после.


П.С

Ако аз съм в грешка и не зъм разбрал правилно, при условие, че колата се надига нормално и не спада докато е запален двигателя и HIGHT-a не премигва бързо и постянно на таблото не би трябвало да има проблем.

_________________
Полезни автоаксесоари за вашият автомобил!

https://protektoperfekto.bg/product-category/avtoaksesoari/

Сря Окт 30, 2013 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за мнението!
Колата е в Швейцария и пътищата не са проблем... До колкото разбрах, скоро след спиране на колата, нивото спада. Но какво означава скоро...един час или два дни... Скоро ROFL ще разбера. Вероятно ще подменя цялото окачване с конвенционално (или само отпред ако е възможно съчетаване на двете) но първо да видим за какво става въпрос...

Сря Окт 30, 2013 2:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 20, 2008 10:31 pm
Мнения: 199
Местоположение: видин
Автомобил: няколко субара
Телефон: 0878705404
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! Прочетох темите,но никой от вас до сега гледам не е имал моя проблем :facepalm: Както си карах изведнъж започна да мига лампичката на окачването и усетих как задницата ми падна.Спрях огледах се и се опитах да включа компресора,но греда ](*,) не тръгна. След като разглобих и свалих компресора установих че работи като подам директно ток,но на колата не тръгва! Ако някой има представа и е имал подобен проблем,моля да сподели защото не е подходящо времето да залягам и разглабям всичко на ред :-~ Мерси предварително

Сря Ное 06, 2013 11:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm
Мнения: 879
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-вероятно ти е изгоряло бушончето. Намира се в двигателния отсек, пред шофьора. За по-лесно приложих снимка.
Трябва да е 30А, розов на цвят.
Прикачени файлове:
AIR.JPG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Ное 06, 2013 1:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 20, 2008 10:31 pm
Мнения: 199
Местоположение: видин
Автомобил: няколко субара
Телефон: 0878705404
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мс колега за бързия отговор,но не е проблема в предпазителя.Днес пробвах какво ли не и не мога да разбера причината.Като например като вдигна колата принудително с въздух задницата държи докато не подам контакт,като подам контакт и тя се свлича на момента. Явно проблема е електрически а не механичен щом и двата амортесьора спадат едновременно,иначе възглавниците си държат не изпускат :-? Ако някой има представа от къде може да идва проблема нека пише,ще съм благодарен за всяка помощ, защото иначе ще трябва да прибегна към смяна на окачването :facepalm: Че пропуснах, моторчето не тръгваше най вероятно защото е на максимално положение а задните датчици не отчитат положението в което е колата. Не знам как да проверя какво отчитат или не отчитат,направо голяма греда ](*,)

Съб Ное 09, 2013 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2013 2:11 pm
Мнения: 24
Местоположение: Austria
Skype: veliko.boev
Автомобил: Subaru SVX, Legacy, Justi, Scenic
Телефон: 0888012366
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не да те дразня или успокоявам, но не си само ти с проблеми с въздухарското окачване...И аз събирам мнения от знаещите и можещите...От сърце ти желая скорошен успех. И пиши как се развиват при теб нещата.

Пон Ное 11, 2013 2:53 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 255 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор