Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментари)?
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=8761
Страница 62 от 74

Автор:  Alxx [ Нед Сеп 16, 2018 9:01 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Ръждясването е горе-долу като на 210-ката. Иначе не е "зле", просто е коренно различна кола и нямат нищо общо. Хеле пък зимата. И да, това е този 2.0.

Автор:  Реконструктор [ Нед Сеп 16, 2018 9:23 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

alekd написа:
Здравейте, момчета и момичета. Мисля да се обзаведа с нова кола и това да е Subaru Legacy.
Конкретната бройка мисля да е ето тази, като за колата имам гаранция от собственика на автокъщата, така и от приятели монтьори в града.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1205298915
Въпросът който много ме гложди е следния. Искам да я газифицирам, карам около 25-30000 годишно. Минавам на тази кола от Е класа w210 2.2CDI - която беше с много здрав мотор, но с проблемно купе (разбирай ръждясва). Планът е да не наливам излишно много пари (нямам ги така или инак в изобилие), да сложа подходяща газова уредба (четох че читавите са с OBD2) и да си карам колата. Не съм фен на високите скорости (130 магистрално, в града колкото си е ограничението). Имам малко дете и сигурността на семейството ми е на 1-во място. За съжаление не мога да разбера това ли е прословутия мотор 2.0R, който имал много скъпо обслужване. Бихте ли ми дали някакви насоки, какво все пак да проверя преди окончателно да купя автомобила.
Благодаря на всички, които ще ми дадат такива не зависимо дали ще ме насочат към някъде да прочета нещо конкретно или ще си направят труда директно да ми отговорят.
Желая ви хубав уикенд.
Поздрави Алекс


Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка. Ако пък си наистина загрижен за сигурността на семейството си, това е, може би, най-добрия избор.
2.0 и 2.5 атмосферните мотори са близки като разходи (ако подходиш разумно, естествено). Истинската резачка са 6 цил. и турбо моторите. Ако ще слагаш газ, моят съвет е да я караш на бензин докато не почне да надува маркуча (а това ще се случи в рамките на 1 год.) и когато дойде време за отваряне на мотора за гарнитури, заедно с целия ремонт си направи реглаж на клапаните за газ, т.е. с по-голям луфт. Той майсторчето трябва да знае за какво става въпрос, само му го кажи.

Автор:  ico_tech [ Нед Сеп 16, 2018 1:14 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Реконструктор написа:
Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка.


Интересно заключение колега. След колко притежавани Субару-та стигна до този извод? :-?

Автор:  valqk [ Нед Сеп 16, 2018 2:33 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Реконструктор написа:
Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка.


Аз се присъединявам към горното.
Като за мен поне, наистина дурако-устойчивите са:
- 1.6/1.8 (старите)
- 2.0 (старите)
- 2.2 (то нови няма)
- 2.0 турбо (клоузд дека първия и след това на фоз 170кс).

Всички други (2.0 165 - прословут с екологията и проблемите покрай нея, 2.5 - всички, 3.0 - всички) са по-капризни откъм мазане и гарнитури и в предвид скрапа, който се вкарва в БГ е почити сигурно, че мотора ще се отваря след покупка. Отделно, след 2.5 и 2.0 125 от старите, всички са на пулове, което прави реглажа на клапани скъпа процедура, а всички почити карат на газ и си искат реглаж. От тази гледна точка ако искаш здрав и евтин мотор - по-добре редовак. Лошото е, че всички нови са на пулове (поне такива наблюдения имам)... поне за реглажа там не се вади мотора.
Разбира се, след добре (с хубави части и от човек, който разбира) ревизиран двигател, ядове не би трябвало да има каквито и да е поне 200к км... ако се сменя и слага хубаво масло и оем филтър...

Автор:  Alxx [ Нед Сеп 16, 2018 4:22 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Тъкмо щях да давам твоето канче за пример :beer: Моята щайга също не е за подхвърляне - за 260к съм сменил три семеринга, два О-пръстена и гарнитури капаци. Много чуплив двигател, страх ме е да му дам газ(над 7к :D ).

Автор:  Реконструктор [ Нед Сеп 16, 2018 7:49 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

valqk написа:
Всички други (2.0 165 - прословут с екологията и проблемите покрай нея, 2.5 - всички, 3.0 - всички) са по-капризни откъм мазане и гарнитури и в предвид скрапа, който се вкарва в БГ е почити сигурно, че мотора ще се отваря след покупка. Отделно, след 2.5 и 2.0 125 от старите, всички са на пулове, което прави реглажа на клапани скъпа процедура, а всички почити карат на газ и си искат реглаж. От тази гледна точка ако искаш здрав и евтин мотор - по-добре редовак. Лошото е, че всички нови са на пулове (поне такива наблюдения имам)... поне за реглажа там не се вади мотора.
Разбира се, след добре (с хубави части и от човек, който разбира) ревизиран двигател, ядове не би трябвало да има каквито и да е поне 200к км... ако се сменя и слага хубаво масло и оем филтър...


2.0 не е толкова лош двигател. Проблеми с екологията имат ВСИЧКИ модерни двигатели, но при Субару поне не са толкова критични, докато има производители, които си позволяват, честно казано, доста нагли изцепки в тая посока. Като се взима, само трябва да се внимава да не тропа, пък те гарнитурите са си консуматив за всеки боксер. :) Даже понеже със сигурност ще се отваря мотор, може да е добра идея да се търси нарочно екземпляр с надути маркучи и да се иска сериозна отстъпка в цената. :) Обслужването трябва да е на високо ниво, иначе заради проблемите с мазането мотора изтропва. Аз маслото си го сменям на 7-8000 км (Мотул) и слагам от добавката на Бардал.
Накратко, ако искаш Субару - примиряваш се с факта, че гарнитурите са консуматив и трябва да сипваш качествено масло по-често.

Автор:  ico_tech [ Нед Сеп 16, 2018 11:00 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Ако някой се оплаква от гарнитурите на EJ25 мога да му дам един "добър" 1.6hdi (DV6) с който се боря 5-ти ден - той се прави за 1 час, частите са без пари и.... един мармот завива шоколад #-o
Проблема идва от желанието на българина да получава колкото се може повече за възможно най-малко пари. Значи той вижда 2 обяви - една за 2.5 165 кс и една за 2.0 165 кс, и почва да прави сметки до четиринайстия знак след десетичната. "тоя ся кат е 2 литра начи ши гори по-малко, гражданската по-ниска, конете съшите, за кво да им давам пари за 500 грама литраж отгоре, нали" .... :)
Един поглед върху EJ204 (DOHC) и EJ25(SOHC) от същите години дава идея кой двигател е по-просто устроен, съответно с по-малко възможни проблеми.
Аз бих заложил на EJ25, защото прословутите гарнитури са ясни, двигателя е дълго в употреба (съответно има доста части 2-ра ръка), лесно се газифицира, лесно се обслужва клапанния механизъм, лесно се сменя ремък на ангренажа, няма какво да бърка газоразпределението. Мазането си му е като на EJ22 и EJ20, мерите налягане на маслото и ви става ясно накъде е в земния си път. Не го бъркайте с мазилните проблеми на EJ255/257 turbo. Горенето на масло пак идва от тънките сметки - прегрял съм мотора, но ще му сменя само гарнитурата...... я той след "ремонта" почнал да гори още повече масло.
За финал- всеки, който търси кола 2-ра ръка е редно първо да се ориентира колко струва нормално поддържана кола (произволна марка) в нормална държава, а не да отвори Карс, Мобиле и прочие бг сайтове, да види 5 обяви за 10 годишни Субара за под 8000 лв и да го осени златната мисъл, че той 'май" вече има парите за "най-здравата" марка. Няма такава марка - има хора, които правят информиран избор, и такива, които скачат в тъмното и се надяват отдолу да ги чака кинг сайз Темпур (готина марка матраци)

Автор:  Реконструктор [ Пон Сеп 17, 2018 9:02 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

И аз мисля, че 2.5 е по-добрия избор, но Легаси с тоя двигател е рядкост (или поне беше, когато търсех). :( Трябва да се отива на аутбек, а там цените са значително по-високи, поради няква неясна за мен причина.

Автор:  Paintmaster [ Чет Сеп 20, 2018 12:22 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Здравейте колеги,настана време да се завърна към любимата марка и ще съм благодарен ако някой може да помогне.Решил съм да се сдобия с Legacy V Station Wagon - 2.5 GT ,но за съжаление не мога да си намеря нищо интересно особено в бг.Моля ако някой знае такава да се продава или може да помогне с намиране в чужбина.

П.П. Благодаря предварително.

Автор:  ico_tech [ Пет Сеп 21, 2018 7:29 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Колега във форума предлага седан. За комби, и изобщо за този модел - гледате обяви по сайтове в Швейцария.
Успех.

Автор:  Paintmaster [ Пет Сеп 21, 2018 10:35 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Видях го седана,но за съжаление ми трябва комби.Иначе в швейцария ги гледам постоянно,но за там ми трябва съдействие което все още търся.

Автор:  bu12tras [ Вто Окт 02, 2018 6:14 pm ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Колеги някой с информация за това Legacy
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0529719809

Автор:  Alxx [ Сря Окт 03, 2018 9:27 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Нямам информация за тази, но ще ти спомена само, че за здрава такава цената е точна, само, че в евро. Да не казвам отгоре.

Автор:  whitesox [ Чет Окт 04, 2018 5:41 pm ]
Заглавие:  subaru legacy 2.0 125 2001

Моля,колегите които са запознати с модела да споделят мнението си.Искам да закупя въпросния модел,но ме притеснява ръждата,която е видна на снимките.И понеже нямам опит с подобен вид автомобил,моля нека да се изказват хора,които имат реална представа.Благодаря Ви !

https://ndox.abv.bg/download?id=a7fc16a7aa

Автор:  unwe2010 [ Вто Окт 23, 2018 10:33 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Някои гледал ли е: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8khoir

Понеже е 3.0 със STi окачване, късите 6 скорости, премиум дизайн, колкото е премиум за Субару :)

Но пък е на 240 хиляди км. и е в Горубляне...

Автор:  peshaka11 [ Вто Окт 23, 2018 11:49 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

STi му е само избелялата емблема отзад ;)
Окачването е билщайн жълти амортисьори (ако е оригиналното)

Автор:  pampo [ Нед Окт 28, 2018 9:15 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Здравейте колеги, трябва да си взема кола и субару се озова сред списъка с опции. Трябва да е комби, автомат и да ми харесва :)

Съответно попаднах на два поддържани аутбека от поколението 2004-2009. Едното е форумно 2,5 с газ от ЮСА, другото е това:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2892279588

След това се поразтърсих из моделната гама и доста повече ми допадна фейслифта на легасито от същия период, тоест 2006-2009.
Минах през една автокъща, която имаше 3 нови обяви, а именно:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7893041195
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5777736568
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6733935897

После попаднах на една тема от 15 страници!!! за собственика на въпросната автокъща и малко се охладих, не ги гледах сериозно, но собственикът (Петко май) нямаше нищо против да ги караме по сервизи. Запалих само едната и ми се стори, че моторът работи съвсем леко неравномерно, едвам забележимо. А после темата за автокъщата почти ме отказа.

Съответно намерих и още една, но от частно лице:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8m69dq

Въпросът ми е, има ли разлика в разхода и поддръжката на този двигател Н3 преди и след фейслифта и съответно в купето на аутбек и легаси?
Реално офроуд не правя, само качвания по ски курорти, но не екстремни изпълнения, съответно легасито си ме устройва като клиерънс. На външен вид ми допада много повече, както и високото ниво на изпълнение е плюс.

Мнения за конкретните обяви биха били много полезни за мен. Други предложения също приемам.
Още нещо да добавя, още не съм сигурен какъв бюджет да си определя, за първите 2 вярвам, че в 10-11к ще се впиша с всичко нужно.
За Легаситата явно ще трябва да вдигна бюджета с 50%, въпросът е дали после няма да се наложи да се налеят съвсем небрежно бързи 5-6к ако "нещо се обърка"
Много дълго мнение, но още не съм изяснил напълно концепцията, благодаря за вниманието съответно.

Автор:  telliev [ Пет Ное 16, 2018 9:31 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

До тук каквото четох, стигнах до извода, че почти всички двигатели на Субару пищят от гарнитури и са малко хората, които не са отваряли двигателите си за ремонти. Искам да попитам, някой има ли наблюдение за двигателя на Субару Легаси от 2007-ма година, който е 150 к.с. ? Трудно ли се регулират клапаните, тъй като мисля да слагам газ? Проблема с гарнитурите изчистен ли е? Има ли нещо друго, за което трябва да се притеснявам? Благодаря!

Автор:  valqk [ Пет Ное 16, 2018 11:02 am ]
Заглавие:  Re: Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментар

Вземи почети още малко и ще си съвсем на ясно. 2.0 156 коня - трудно се регулират клапаните. След 2004-6-та май на всички са трудно (пулове). Отделно има проблем с екологията и не вървене в ниските (лекува се - има тема, но е пари). По-добре е 2.5. За всичко трябва да се притесняваш, ако вземеш убита бройка (голям процент от колите в бг).
Направи си добре проучването, че после да не си поредният недоволен от Субари. :pardon:
:good:

Автор:  radiomen [ Пон Ное 19, 2018 5:13 pm ]
Заглавие:  Измама с Legacy 2.0R 2009-та Стара Загора

Здравейте колеги и съмишленици. С риск да повторя някого ще напиша няколко реда, за да предпазя или поне да спестя време на колеги, които се интересуват от автомобла на следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11530430188340926
Въпреки, че от доста време следя цените на подобни автомобили в Европа, ми беше любопитно да изпробвам известната на всички нас коректност на родните автоджамбази. След разговор по телефона (забележете, че обявата е от частно лице) човекът ми обясни, че са взели колата на бартер за зет му, но той (зет му) живеел в някакъв софийски квартал с много лоши пътища и било грехота такъв хубав и скъп автомобил да се лашка там ?!?!? Иначе когато му поисках VIN-а, почти веднага ми изпрати снимки на документите, а аз без да си губя времето с разни сайтове за проверка, написах едно писъмце до Subaru.ch. Отговорът дойде след няколко часа (швейцарска работа) и гласеше,че нямат подробно инфо за автомобила но виждат, че докато е била в гаранция, колата е дала два дербни дефекта но.....при последния гаранционен преглед километража е показвал 239082 км. на 26.08.2013г. От всичко това следва, че след 2013 този автомобил явно се е движил само назад, защото сега показанието на километража е едва 175898 км. (според обявата). Не, че нещо ново, но все пак. Така, че колеги които търсите внос от Швейцария, доверете се на прословутата швейцарска точност. а не на лакърдиите на нашите пишман търговци ! Поздрави от Сливен и успех на всички търсещи :)
P.S. добавям снимка на писмото от Subaru.ch.

Страница 62 от 74 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/