Темата е заключена, не можете да променяте постове. стр <  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  >
 Alex Is The Oil Guy 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 21, 2011 11:21 pm
Постове: 60
Местоположение: Baden-Württemberg
Skype: -
Автомобил: Forester S-turbo (SF '99)
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Немчулята взеха и те да хитреят за жалост!
Много хора тук примерно изреваха от една заигравка на Castrol, а именно новите Castrol Edge 10w60 FST и Castrol Edge 10w60 TWS Motorsport/ TWS Professional между които има огромна разлка. ( казват че ТWS e от PAO ако е така ... хмм)

Нагара не ме притеснява толкова, често се ползват добавки за чистене при смяна на масло и в горивото. Иначе RL, AMSoil не се намират толкова лесно тук. За сега съм ги виждал само по разни специализирани-сайтове ( 1л./17,49 € без доставка) ще огледам още. Power Foam ще го изтествам в БГ, че тука ако вдигна големи пушеци, като примерно от SEA FOAM, ще ме заклеймят като мръсна гад! (Приятел на мой приятел го глобха за това, че разлял масло с колата(гоуф3) от спукан картер ~8К ЕВРО, изрязали и сменили асвалта... На мен ми викаха полиция, за това, че седя и загрявам колата на място 3-4 мин преди да тръгна... :lipseal: )

Чет Авг 22, 2013 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 21, 2013 8:13 am
Постове: 4
Автомобил: Opel Zafira OPC
Рейтинг: 0
Нов фен
=Alex= написа:
...След като имаш отговорите на всичките тези въпроси, ела при Краси (Агента), да изпием по кафе и ще ти дадем рецептата за нужните миксове и добавки. ...


съгласен

Пусни на лс, моля те, удобно за вас време и място и съм там.

Ще се радвам да ви срещна и да се запозная с вас.

Благодаря за поста, Алекс.

поздрави,
Ясен

Чет Авг 22, 2013 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Постове: 172
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 166
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Здравейте колеги !Много поучителна и много тежка за четене тема,обърнаха ми се представите за маслата.Направо се почувствах в 19 век.Уникален форум,чета,чета и продължавам.Та ще поопиша колицата,очаквам препоръки:

1.Impreza Outback;2.0;125к.с.;2005г.
2.Газифицирана в Италия(2008г.)Изминати км.преди газификация:37000км.(поне така пише на Итал.паспорт на газ.уредба)
3.Тук на комп. излезе около 100 000км. карана на газ.Да речем общ пробег около 200к
4.Не съм сменял маслото още,има квит. за обслужване в Subaru(Варна),но за маслото какво е, предишния собственик забравих да попитам.После толкова въпроси изникнаха ама :idea: :idea: кой да пита,голем автомобил за всичко не се сетих.
5.Колата ще се кара градско и извънградско,нормално :) ,основно на газ !


Та предстои ми смяна на масло след около 2 х.км.Локацията ми е в гр.Търговище,не съм се оглеждал дилърите дали доставят масла от препоръчваните тук във форума,та може да препоръчате и някой сайт или колега за поръчване онлайн.
Колицата работи засега добре,претриса леко сутрин на студено,но после утихва и мърка.
Всякаква допълнителна информация ще я попия,защото се филмирах яко от познанията на някои колеги(Нема такъв форум :bow: )Поздрави и извинения ако не съм обяснил или изпуснал нещо важно(Дет се вика човек се учи цял живот ).

Чет Авг 22, 2013 6:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Здрасти, Пламене,

ние ще ти кажем за маслата, ама ще искаме в замяна ти да ни "светнеш" как да си правим качествен, високо-октанов алкохол, че гледам ги знаеш тия неща... :) Може и за винце да бартеросаме нещо - двигателно масло за вино :D

Сега за маслата, кажи каква ти е идеята, какво искаш/очакваш от това масло и какъв клас/бюджет гониш? Искаш много добро, просто добро или някакво подходящо и евтино :)
:beer:

Пет Авг 23, 2013 1:02 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Постове: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Алекс го е обяснил - още малко пояснения и от мен. Конкретно Редлайн, АМСОил и Силколен - които са нашите таргет масла и консумативи от премиум клас - прилагаме строго специфично за автомобила. затова е важно преди третиране на двигателя или драйвтрена да се знае в какъв режим се кара, и дали има някакви проблеми - всеки по-специален двигател има нужа от различни химикали. не става дума просто за смяна на маслото. много хора се изненадват че ние правим миксове - а то е с точно определена цел, за постигане на по-добър резултат.

последният микс, който изпълнихме - беше строго специфичен за мицубиши ево. мицубишитата имат ужасни проблеми с кутии, раздатки и дифове. митовете колко са били здрави са само митове - железата им са доста по-капризни от тези на субару, в общи линии при мицубиши ево кутии, раздатки и дифове са консуматив за по няколко хиляди километра :) затова пакетът за мици съдържаше 4 вида различни масла само за драйвтрена. дори хора които са наясно с тези коли - изненадано разпитват защо на кутията слагаме едно масло, на дифа друго, а на раздатката трето. засега отзивите са повече от добри, мицубишито сменя предавки като обезумяло. и при тези коли имаме достатъчно ноу хау и опит - преди време постигнахме невъзможното 600кс мицубиши ево 3 години да се гази без нито един път да счупи кутия или диф - с Мотул масла. но Мотул нямат достатъно голям избор, и затова здравината на железата беше за сметка на много честа профилактика и проблеми с включване на предавките в режим на натоварване. сега с редлайн тези проблеми са решени - предавките се включват добре и при много сериозно натоварване.

при субару самият двигател е капризен на масло, иначе кутии и дифове не чак толкова. страдат най-много 5ст автоматици - те имат по-специални изисквания за маслото, а ремонтът им е много скъп, обикновено от 4000лв нагоре. при 5ст автоматик на субару подходящото масло е от 32лв литъра нагоре, като премиум маслата са 45-50лв литъра. при 4ст автоматик пък има масла, които са от порядъка 15-17лв литъра, при положение че читаво масло Декстрон 3 е към 25лв литъра

напоследък наблюдавам доста сериозно падане на цената на Мотул 8100 5w40 - под 20лв за литър. а доскоро това масло беше 25-30лв за литър. докато при пълната им синтетика за кутиите цената си остава висока - 45-47лв литъра.

в българия с маслата е страшна каша - няма закони които да пазят потребителя. и се предлагат масла, които примерно в щатите или германия са забранени. и се оказва че щатски кастрол няма нищо общо с този в българия. прехваленото Якко също създава проблеми - а доскоро се считаше за надеждно. за Репсол също отзивите не са добри. накрая се оказва че двигателите са повредени, а уж са обслужвани с масло по спецификации. страшна каша е.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Авг 23, 2013 1:18 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Постове: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
при "лекуване" на двигател с редлайн или амсоил - е възможно в началото да има лек разход на масло и пропушване. това е нормално - после се оправя. затова винаги си вземайте поне 1 шише допълнително. за 4 цил двигател на субару се сипват 5 шишета и едно допълнително за резерва - т.е. 6бр. при 6 цил се сипват 7 шишета и едно допълнително - т.е. 8бр. разфасовките обикновено не са в литри, а в кварти - 0.946л

за ръчните кутии са достатъчни 4 шишета и едно за задният диф - т.е. общо 5бр. за автоматиците - поне 8 шишета за кутията, и 3 за диференциалите. задният диф на субару побира почти литър(при някои 1.2 литра), автоматиците 6-7 литра при правилно източване, предният диф 1.4-1.5 литра. ръчните кутии 3.5-4л масло

при мицубиши ево - 3 шишета за кутията, едно за задният диф, едно за раздатката, и едно АТФ ако е с активни диференциали

това е информация какви количества масло са нужни за обслужване на колата - обикновено по брошурите и каталозите количествата са съвсем различни - тези които ви давам са верните.

по много спецификации турбо двигател субару събира 4л масло. всъщност събира 4.7 литра при смяна, и над 5 литра при разглобен двигател

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Авг 23, 2013 1:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm
Постове: 196
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Благодарение на Alex обърнах света за 2 дни ,но намерих заветното масло. :) .По съветите на Агента ще помачкам Субито за да му стане хубаво на душицата. :D

Пет Авг 23, 2013 9:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 16, 2013 9:25 pm
Постове: 8
Местоположение: София
Skype: pa4nik
Автомобил: Outback H6
Телефон: 9888904016
Рейтинг: 0
Нов фен
Страхотна тема. Много благодаря за споделената информация за маслата. Много!
Имам въпрос към специалистите. За пръв път купувам Субару (БМВ маниак съм) и ми е интересно дали имате впечатления и мнение за Mabanol Xenon Alpha Synth 5W-40 ? На няколко автомобила го ползваме и сме много доволни.
Сега питам конкретно за Аутбек 2002 H6 автомат на 160000 по километраж.
Предварително благодаря :hello:
П.С. Забравих да уточня какво търся. Искам да получа отлична защита за двг. при умерена цена. Приоритет ми е все пак защитата, а не цената. Ако кажете, че не става ще се съобразя. Колата няма газ, но се предвижда...

Пет Авг 23, 2013 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
kerpi134 написа:
Благодарение на Alex обърнах света за 2 дни ,но намерих заветното масло. :) .По съветите на Агента ще помачкам Субито за да му стане хубаво на душицата. :D

Колегата, не виждам добре от снимката, но нали си взел Signature Series, а не ОЕ? (5.2mp ми е дисплея и снимката ти излиза около 4х4 см фул сайз).

Пет Авг 23, 2013 11:00 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Постове: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
kerpi134 написа:
Благодарение на Alex обърнах света за 2 дни ,но намерих заветното масло. :) .По съветите на Агента ще помачкам Субито за да му стане хубаво на душицата. :D

Колегата, не виждам добре от снимката, но нали си взел Signature Series, а не ОЕ? (5.2mp ми е дисплея и снимката ти излиза около 4х4 см фул сайз).


Не че нещо,но Амсойла който взех е в черни туби и си пише Signature Series и разбира се един подпис :D. Впечатленията след 10 000км пробег - мотора бе изключително тих и равномерно работещ,харч 600мл .Сутрините при първо запалване, работи все едно някой предварително го е загрял :) При самата смяна бе катранено черно - което ми говори,че има добри почистващи свойства - или греша ?

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Пет Авг 23, 2013 11:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
pa4nik написа:
Страхотна тема. Много благодаря за споделената информация за маслата. Много!
Имам въпрос към специалистите. За пръв път купувам Субару (БМВ маниак съм) и ми е интересно дали имате впечатления и мнение за Mabanol Xenon Alpha Synth 5W-40 ? На няколко автомобила го ползваме и сме много доволни.
Сега питам конкретно за Аутбек 2002 H6 автомат на 160000 по километраж.
Предварително благодаря :hello:
П.С. Забравих да уточня какво търся. Искам да получа отлична защита за двг. при умерена цена. Приоритет ми е все пак защитата, а не цената. Ако кажете, че не става ще се съобразя. Колата няма газ, но се предвижда...

Здрасти,

без да искам да засегна някой, Mabanol ти препоръчвам да ги забравиш - твърде нисък клас, бюджетни масла (нищо, че са немски). Най-обикновено минерално масло (хидрокрек) от група 3, но с хубав пакет от добавки (ползват за добавки и група 4 и 5). Проблемът е, че %-то им съдържание е прекалено малко, за да го наречем хубаво масло. Нямам идея от какво сте доволни при него, но със същия успех ще сте доволни от което и да е от т.нар. "масовка" - elf, castrol, aral, statoil и т.н. Ако имаш съмнения, можеш лесно да видиш за какво говоря, преглеждайки MSDS-a им. Дори HTHS индекс не показват (умишлено се прави това при доста от минералните масла, маркетирани като синтетика).
Ако си БМВ фен, пробвай някое от бързите БМВ-та (M серията) с Red Line 10W-60 и тогава ще бъдеш безкрайно доволен :) Това е истинско масло - 100% Polyol Ester база (около 85% от съдържанието на готовия продукт, малко РАО/група 4 и много агресивни добавки). Няма по-добро масло за БМВ от това - просто като безплатен, приятелски съвет :)

На въпроса ти за Субаруто - маслата за кола с газова и такава, която се кара само на бензин са различни. А най-добрата защита идва от extra-saps масла, които лекичко ще ти съкратят живота на карализаторите (ако имаш все още такива, де). Ако си склонен да преглътнеш факта, че катализаторите ще свършат по-бързо, ето ти някои идеи за отлични, премиум масла за максимална защита на мотора. С тях каквото и да му причиняваш, няма да го счупиш:
1. AMSOil Premium Protection 10W-40 - масло от група 4 (РАО) и група 5 (естери) с мноооого цинк и други благини.
2. AMSOil Dominator 10W-30 - Масло от група 5 и 4, с много цинк и специални антидетонационни добавки + други благини.
3. Red Line 30WT (10W-30)
4. Joe Gibbs 5W-40

Ако искаш хем да имаш много добра защита (но не максималната възможна), хем да ти живеят добре карализаторите:
1. AMSOil Signature Series SAE 5W-30
2. Red Line 0W-40 или 5W-30
3. Silkolene PRO S 5W-40
Горните три са масла, формулирани с възможно най-добрите бази (4 и 5), с много агресивни добавки.
4. Eneos Sustina 5W-30 - масло от група 3+, доста прилично
5. Mobil 1 Peak Life 5W-50 - масло от група 3+ (visom) с добавки от 4 и малко 5, с приличен HTHS индекс.

Ако сложиш газ, тогава картинката леко се изменя, като 1 и 2 от последния параграф могат да останат, но другите не.

Поздрави

Пет Авг 23, 2013 11:45 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
pradabg написа:
Не че нещо,но Амсойла който взех е в черни туби и си пише Signature Series и разбира се един подпис :D. Впечатленията след 10 000км пробег - мотора бе изключително тих и равномерно работещ,харч 600мл .Сутрините при първо запалване, работи все едно някой предварително го е загрял :) При самата смяна бе катранено черно - което ми говори,че има добри почистващи свойства - или греша ?

Да, вече излиза само в черни, но от по-стари партиди може и в прозрачни да се намери (предимно галонни), въпреки, че ми е трудно да повярвам, че са останали. Бая отдавна си смениха опаковките... Нищо, и да не е Сигничър серията, да си го слага (просто ще е група 3) и следващия път - да уцели черната опаковка :D

За катранено-черното масло - преди всичко говори, че мотора ти е имал доста депозити и АМС-а ги чисти :D РАО базата бая трудно ще я накараш да стане катранено черна, ако моторът е идеално чист отвътре. Радо, преди следващата смяна направи един "флъш" с този LubeGard. Няма кой да ги бие на почистване.

За разхода от 600 мл, не би трябвало и 60 да пипне. Или карай така, АМС-а ще го изчисти цялостно след 2-3 смени, или се отбий при Красимир, да метне една "процедура" по излъскване и "подмладяване" на сегментите с AMSOil Power Foam ;) (отнема 12 часа...)

Пет Авг 23, 2013 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Постове: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
pradabg написа:
Не че нещо,но Амсойла който взех е в черни туби и си пише Signature Series и разбира се един подпис :D. Впечатленията след 10 000км пробег - мотора бе изключително тих и равномерно работещ,харч 600мл .Сутрините при първо запалване, работи все едно някой предварително го е загрял :) При самата смяна бе катранено черно - което ми говори,че има добри почистващи свойства - или греша ?

Да, вече излиза само в черни, но от по-стари партиди може и в прозрачни да се намери (предимно галонни), въпреки, че ми е трудно да повярвам, че са останали. Бая отдавна си смениха опаковките... Нищо, и да не е Сигничър серията, да си го слага (просто ще е група 3) и следващия път - да уцели черната опаковка :D

За катранено-черното масло - преди всичко говори, че мотора ти е имал доста депозити и АМС-а ги чисти :D РАО базата бая трудно ще я накараш да стане катранено черна, ако моторът е идеално чист отвътре. Радо, преди следващата смяна направи един "флъш" с този LubeGard. Няма кой да ги бие на почистване.

За разхода от 600 мл, не би трябвало и 60 да пипне. Или карай така, АМС-а ще го изчисти цялостно след 2-3 смени, или се отбий при Красимир, да метне една "процедура" по излъскване и "подмладяване" на сегментите с AMSOil Power Foam ;) (отнема 12 часа...)



Със сигурност причината са някакви отлагания, а и нямам представа предишните масла какви са били с изключение на последното, имаше сикер на Шел 10/40 :D ,да не говорим , че е на 17 години, нищо че е на 70 000км . В близко време и подготвям един преход до Испания,така че,промивката ще я направим преди това. Ще се обадя преди това !

Поздрави и Благодарности !

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Пет Авг 23, 2013 12:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
pradabg написа:
...подготвям един преход до Испания...

:D Едва ли има по-карана кола в този форум. Кога го смени тоя АМС, кога направи 10,000км... сега и Испания... давай газ и не го мисли тогава, но е хубаво да я "флъшнеш" един път поне, да знаеш, че почваш "на чисто" ;)

Пет Авг 23, 2013 1:15 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Постове: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
pradabg написа:
...подготвям един преход до Испания...

:D Едва ли има по-карана кола в този форум. Кога го смени тоя АМС, кога направи 10,000км... сега и Испания... давай газ и не го мисли тогава, но е хубаво да я "флъшнеш" един път поне, да знаеш, че почваш "на чисто" ;)


М/у 200 и 300км. дневно,питаш ли ме,че сменям масла на двумесечие :D

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Пет Авг 23, 2013 1:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Постове: 172
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 166
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
Здрасти, Пламене,

ние ще ти кажем за маслата, ама ще искаме в замяна ти да ни "светнеш" как да си правим качествен, високо-октанов алкохол, че гледам ги знаеш тия неща... :) Може и за винце да бартеросаме нещо - двигателно масло за вино :D

Сега за маслата, кажи каква ти е идеята, какво искаш/очакваш от това масло и какъв клас/бюджет гониш? Искаш много добро, просто добро или някакво подходящо и евтино :)
:beer:


Здравей Alex !

По въпроса с алкохолите ама нямате никакви проблеми.Локацията ми е в ЛВК Винпром гр.Търговище,и съм готов да помогна с всичко което мога,и Ви интересува !


За колицата ,решил съм просто да я карам с качествени и подходящи за нея консумативи(ако ме ориентирате и за цени,ще бъда и по-точен).Рибар съм до мозъка на костите си и карането по черни пътища ще го има.В момента съм решил да отида на качествено диагностициране,поради газовата уредба и интересните неща които се случват на газ. Но да кажа бързо,покарах я и само на бенз.,и колата работи отлично на нейното си гориво(звука на мотора е друг дори).Изясняват ми се полека основни моменти,ноо,ще продължа да ви питам(надявам се да не досадя).Препоръка за правилни свещи и кабели,също ще ми е от полза(благодаря на колеги,които ми дадоха насоки на л.с.)Питам вероятно за елементарни неща,но мненията които чета са много,и отсяването с проба-грешка не е удачно.Благодаря за насоките и :beer:


Да допълня,не изчетох първо и мнението на Агента:
Цените са напълно достъпни,колата е без катализ.(свален е ),покарана е последно доста на газ(100х,км.)

Пет Авг 23, 2013 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm
Постове: 155
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis , TOYOTA RAV4
Рейтинг: 114
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Алекс, какъв е проблема на фул-сапс маслата с пропан-бутана? Че определени добавки не могат да се свържат с продукти от горенето, които отсъстват при работа на газ и просто правят нагар/отлагания в горивната камера и по свещите?
Лоу-сапс, обаче не е ли по-голямо зло - няма отлагания, но има износване (особено на цилиндро буталната група)?

И по темата - къде има Амсойл в България? Преди купувах от една фирма в Шумен, но сега не намирам сайта...

_________________
Лудия

Пет Авг 23, 2013 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
@Пламен Янев - Ок, супер - ще се обаждаме, като минаваме през Търговище за по :beer:

За маслата - слагай един Amsoil Signature Series 5W-30 и давай цялата газ. Направо неудобно вече ми става с тоя Амс и Ред Лайн, ама вие само за хубави масла питате. Никой не каза да дадем нещо евтино и не толкова добро :D

Като цени - какво да ти кажа - двигателните варират от 35-40 лв/л., което за масла от група 4 и 5 си е абсолютно ок, дори бих казал, че е добра цена, особено като се има предвид, че в БГ дори група 3 се продава за повече (примерно - Eneos). Трансмисионните са по-скъпи - 40-50 лв/л, но това също е нормално. Агентът си е поръчал някакво количество, но се опасявам, че ще свърши преждевременно, така, че ако искаш бърза доставка - хващай го за ушите да ти праща барабар с AMSOil нано-синтетик-филтъра ;)

@Двигателист - да, брат, пцулютно на прав път си. От по-чистото горене на газта full-saps маслата правят доста сериозни отлагания по горивна камера, изпускателни клапани и всмукателен колектор, които ако не се третират незабавно с почистващи добавки - се махат само с телената четка :D Фул сапс маслата очакват да борят едни неща, ама тях ги няма щото не гори бензин, а пропан-бутан и така. Другото, което е добре да се има предвид при избор на масло за газифицираните коли е TBN-a. Колкото по-висок TBN, толкова по-добре.

А за low-saps никъде не съм споменавал - такова масло се препоръчва само ако е изрично препоръчано от производителя, иначе е опасно. Ние говорим за MID-saps масла (за газовите Субара). Аз изобщо не харесвам low-saps маслата - изродиха се направо в желание да покриват еко-норми и пазят повече DPF-те и катализаторите, отколкото двигателите... не съм видял до сега никой да е прокопсал от low-saps масла, дори да е изрично препоръчано по ОЕМ спецификация.

за Amsoil, Red Line, Silkolene - при Агента, ама се разграбват на мига... в понеделник ще има доста Амсойл, почти цялата им гама.

П.С. Един от най-хубавите и полезни "тунинги" на всяка кола е да й махнеш всичките еко-простотии, катализатори и прочее и да я караш с хубави full-saps масла. Имам едно приятелско БМВ Е39 с техния 2-литров шестак, което е вече на 860,000 км, кара се само с фул-сапс масла от група 4/5 и дори в Дару не вярват, че тая кола няма никаква драма с двигателя и дава параметри, по-добри от същите мотори на по 100,000км.
Ето, толкова са важни маслата, ама ти си го знаеш, де...

Ще се радвам да пишеш и ти в тази тема... :idea:

Пет Авг 23, 2013 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Постове: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
да метне една "процедура" по излъскване и "подмладяване" на сегментите с AMSOil Power Foam ;) (отнема 12 часа...)
мием наред двигатели, радиатори, сегменти - е на това се вика автомивка лукс :D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Авг 24, 2013 12:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
:idea:

Момчета (и момичета, ако има, въпреки, че се съмнявам), понеже много спрягаме AMSOil тук, искам да вдигна един флаг. Забелязвам, че някои електронни магазини в БГ, вероятно инспирирани от тази тема (преди да се разговорим за тях в темата, никой от търговците по нашите ширини не ги беше чувал), са пуснали някаква малка част от АМСОйл гамата (личи си неразбирането, защото са пуснали предимно най-слабите им продукти).
Внимавайте много и помислете още веднъж преди да поръчате от Български сайт - кодовете са грешни и не отговарят на името, а снимките на продуктите са пък за 3-ти продукт, който не отговаря нито на името, нито на снимката, нито на кода. За спецификациите пък да не говорим - те са тотално copy-paste и нямат общо с реалния продукт.
Отделно от това, цените са подозрително ниски, а АМСОйл не е като да нямат китайски ментета.

Ето ви линк към бензиновата гама на този производител - там можете да видите и кодовете и снимките и описанието. АМСОйл официалните дистрибутори по света работят със същите кодове и продукти. Всичко различно от това е 99% или тотална неграмотност, или чиста измама. Все пак сме в БГ и предполагам в случая е неграмотност. =D>

Пример 1 - Това е неясно какво 5W-30. ASL е кодът на Signature Series SAE5W-30, но той изглежда по коренно различен начин. Спецификациите също са други (истинския АМСОйл Сигничър Сирийс е mid-saps API SN+RC (Resource Conserving) т.е. ILSAC GF-5. Това е снимка на неясно какъв АМСойл (не е дори ОЕ серията им, която е "входящото" им, бюджетно ниво), да не говорим, че Сигничър серията е в черни бутилки. Вероятно стара опаковка, спряна преди години от производство с неясно какво вътре.

Пример 2 - ASM е кодът на Signature Series 0W-20, който изглежда така (зелената капачка и черна бутилка с лого Signature Series).
Спецификациите и на двата примера са брутален копи-пейст и грешни. Изглежда там някой действа без грам мисъл - алъш-вериш да има.

Има още примери, но няма смисъл да разводнявам темата. Това просто потвърждава, че много хора в БГ, особено собствениците на ел.магазини хал-хабер идея си нямат от това, което продават.

Просто бъдете внимателни, за да няма недоволни после. Знайте, че масла онлайн от съмнителни държави не е добре да се купуват :) Всичко различно от това, което е на сайта на производителя не го искате. Или е брутално менте, или е прекалено старо и бракувано по някаква причина.


Последна промяна =Alex= на Съб Авг 24, 2013 8:58 pm, променена общо 2 пъти


Съб Авг 24, 2013 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Темата е заключена, не можете да променяте постове.  стр <  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор