Автор |
Съобщение |
MechMus
Регистриран на: Пон Ное 21, 2011 11:21 pm Постове: 60 Местоположение: Baden-Württemberg
Skype: -
Автомобил: Forester S-turbo (SF '99)
Рейтинг: 6
|
Немчулята взеха и те да хитреят за жалост! Много хора тук примерно изреваха от една заигравка на Castrol, а именно новите Castrol Edge 10w60 FST и Castrol Edge 10w60 TWS Motorsport/ TWS Professional между които има огромна разлка. ( казват че ТWS e от PAO ако е така ... хмм) Нагара не ме притеснява толкова, често се ползват добавки за чистене при смяна на масло и в горивото. Иначе RL, AMSoil не се намират толкова лесно тук. За сега съм ги виждал само по разни специализирани-сайтове ( 1л./17,49 € без доставка) ще огледам още. Power Foam ще го изтествам в БГ, че тука ако вдигна големи пушеци, като примерно от SEA FOAM, ще ме заклеймят като мръсна гад! (Приятел на мой приятел го глобха за това, че разлял масло с колата(гоуф3) от спукан картер ~8К ЕВРО, изрязали и сменили асвалта... На мен ми викаха полиция, за това, че седя и загрявам колата на място 3-4 мин преди да тръгна... )
|
|
|
Чет Авг 22, 2013 4:37 pm |
|
|
carrera4
Регистриран на: Сря Авг 21, 2013 8:13 am Постове: 4
Автомобил: Opel Zafira OPC
Рейтинг: 0
|
=Alex= написа: ...След като имаш отговорите на всичките тези въпроси, ела при Краси (Агента), да изпием по кафе и ще ти дадем рецептата за нужните миксове и добавки. ... съгласен Пусни на лс, моля те, удобно за вас време и място и съм там. Ще се радвам да ви срещна и да се запозная с вас. Благодаря за поста, Алекс. поздрави, Ясен
|
|
|
Чет Авг 22, 2013 4:59 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Постове: 172 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 166
|
Здравейте колеги !Много поучителна и много тежка за четене тема,обърнаха ми се представите за маслата.Направо се почувствах в 19 век.Уникален форум,чета,чета и продължавам.Та ще поопиша колицата,очаквам препоръки: 1.Impreza Outback;2.0;125к.с.;2005г. 2.Газифицирана в Италия(2008г.)Изминати км.преди газификация:37000км.(поне така пише на Итал.паспорт на газ.уредба) 3.Тук на комп. излезе около 100 000км. карана на газ.Да речем общ пробег около 200к 4.Не съм сменял маслото още,има квит. за обслужване в Subaru(Варна),но за маслото какво е, предишния собственик забравих да попитам.После толкова въпроси изникнаха ама кой да пита,голем автомобил за всичко не се сетих. 5.Колата ще се кара градско и извънградско,нормално ,основно на газ ! Та предстои ми смяна на масло след около 2 х.км.Локацията ми е в гр.Търговище,не съм се оглеждал дилърите дали доставят масла от препоръчваните тук във форума,та може да препоръчате и някой сайт или колега за поръчване онлайн. Колицата работи засега добре,претриса леко сутрин на студено,но после утихва и мърка. Всякаква допълнителна информация ще я попия,защото се филмирах яко от познанията на някои колеги(Нема такъв форум )Поздрави и извинения ако не съм обяснил или изпуснал нещо важно(Дет се вика човек се учи цял живот ).
|
|
|
Чет Авг 22, 2013 6:46 pm |
|
|
=Alex=
|
Здрасти, Пламене, ние ще ти кажем за маслата, ама ще искаме в замяна ти да ни "светнеш" как да си правим качествен, високо-октанов алкохол, че гледам ги знаеш тия неща... Може и за винце да бартеросаме нещо - двигателно масло за вино Сега за маслата, кажи каква ти е идеята, какво искаш/очакваш от това масло и какъв клас/бюджет гониш? Искаш много добро, просто добро или някакво подходящо и евтино
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 1:02 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
Алекс го е обяснил - още малко пояснения и от мен. Конкретно Редлайн, АМСОил и Силколен - които са нашите таргет масла и консумативи от премиум клас - прилагаме строго специфично за автомобила. затова е важно преди третиране на двигателя или драйвтрена да се знае в какъв режим се кара, и дали има някакви проблеми - всеки по-специален двигател има нужа от различни химикали. не става дума просто за смяна на маслото. много хора се изненадват че ние правим миксове - а то е с точно определена цел, за постигане на по-добър резултат. последният микс, който изпълнихме - беше строго специфичен за мицубиши ево. мицубишитата имат ужасни проблеми с кутии, раздатки и дифове. митовете колко са били здрави са само митове - железата им са доста по-капризни от тези на субару, в общи линии при мицубиши ево кутии, раздатки и дифове са консуматив за по няколко хиляди километра затова пакетът за мици съдържаше 4 вида различни масла само за драйвтрена. дори хора които са наясно с тези коли - изненадано разпитват защо на кутията слагаме едно масло, на дифа друго, а на раздатката трето. засега отзивите са повече от добри, мицубишито сменя предавки като обезумяло. и при тези коли имаме достатъчно ноу хау и опит - преди време постигнахме невъзможното 600кс мицубиши ево 3 години да се гази без нито един път да счупи кутия или диф - с Мотул масла. но Мотул нямат достатъно голям избор, и затова здравината на железата беше за сметка на много честа профилактика и проблеми с включване на предавките в режим на натоварване. сега с редлайн тези проблеми са решени - предавките се включват добре и при много сериозно натоварване. при субару самият двигател е капризен на масло, иначе кутии и дифове не чак толкова. страдат най-много 5ст автоматици - те имат по-специални изисквания за маслото, а ремонтът им е много скъп, обикновено от 4000лв нагоре. при 5ст автоматик на субару подходящото масло е от 32лв литъра нагоре, като премиум маслата са 45-50лв литъра. при 4ст автоматик пък има масла, които са от порядъка 15-17лв литъра, при положение че читаво масло Декстрон 3 е към 25лв литъра напоследък наблюдавам доста сериозно падане на цената на Мотул 8100 5w40 - под 20лв за литър. а доскоро това масло беше 25-30лв за литър. докато при пълната им синтетика за кутиите цената си остава висока - 45-47лв литъра. в българия с маслата е страшна каша - няма закони които да пазят потребителя. и се предлагат масла, които примерно в щатите или германия са забранени. и се оказва че щатски кастрол няма нищо общо с този в българия. прехваленото Якко също създава проблеми - а доскоро се считаше за надеждно. за Репсол също отзивите не са добри. накрая се оказва че двигателите са повредени, а уж са обслужвани с масло по спецификации. страшна каша е.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 1:18 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
при "лекуване" на двигател с редлайн или амсоил - е възможно в началото да има лек разход на масло и пропушване. това е нормално - после се оправя. затова винаги си вземайте поне 1 шише допълнително. за 4 цил двигател на субару се сипват 5 шишета и едно допълнително за резерва - т.е. 6бр. при 6 цил се сипват 7 шишета и едно допълнително - т.е. 8бр. разфасовките обикновено не са в литри, а в кварти - 0.946л
за ръчните кутии са достатъчни 4 шишета и едно за задният диф - т.е. общо 5бр. за автоматиците - поне 8 шишета за кутията, и 3 за диференциалите. задният диф на субару побира почти литър(при някои 1.2 литра), автоматиците 6-7 литра при правилно източване, предният диф 1.4-1.5 литра. ръчните кутии 3.5-4л масло
при мицубиши ево - 3 шишета за кутията, едно за задният диф, едно за раздатката, и едно АТФ ако е с активни диференциали
това е информация какви количества масло са нужни за обслужване на колата - обикновено по брошурите и каталозите количествата са съвсем различни - тези които ви давам са верните.
по много спецификации турбо двигател субару събира 4л масло. всъщност събира 4.7 литра при смяна, и над 5 литра при разглобен двигател
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 1:37 am |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Постове: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Благодарение на Alex обърнах света за 2 дни ,но намерих заветното масло. .По съветите на Агента ще помачкам Субито за да му стане хубаво на душицата.
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 9:30 am |
|
|
pa4nik
Регистриран на: Пет Авг 16, 2013 9:25 pm Постове: 8 Местоположение: София
Skype: pa4nik
Автомобил: Outback H6
Телефон: 9888904016
Рейтинг: 0
|
Страхотна тема. Много благодаря за споделената информация за маслата. Много! Имам въпрос към специалистите. За пръв път купувам Субару (БМВ маниак съм) и ми е интересно дали имате впечатления и мнение за Mabanol Xenon Alpha Synth 5W-40 ? На няколко автомобила го ползваме и сме много доволни. Сега питам конкретно за Аутбек 2002 H6 автомат на 160000 по километраж. Предварително благодаря П.С. Забравих да уточня какво търся. Искам да получа отлична защита за двг. при умерена цена. Приоритет ми е все пак защитата, а не цената. Ако кажете, че не става ще се съобразя. Колата няма газ, но се предвижда...
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 10:27 am |
|
|
=Alex=
|
kerpi134 написа: Благодарение на Alex обърнах света за 2 дни ,но намерих заветното масло. .По съветите на Агента ще помачкам Субито за да му стане хубаво на душицата. Колегата, не виждам добре от снимката, но нали си взел Signature Series, а не ОЕ? (5.2mp ми е дисплея и снимката ти излиза около 4х4 см фул сайз).
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 11:00 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
=Alex= написа: kerpi134 написа: Благодарение на Alex обърнах света за 2 дни ,но намерих заветното масло. .По съветите на Агента ще помачкам Субито за да му стане хубаво на душицата. Колегата, не виждам добре от снимката, но нали си взел Signature Series, а не ОЕ? (5.2mp ми е дисплея и снимката ти излиза около 4х4 см фул сайз). Не че нещо,но Амсойла който взех е в черни туби и си пише Signature Series и разбира се един подпис . Впечатленията след 10 000км пробег - мотора бе изключително тих и равномерно работещ,харч 600мл .Сутрините при първо запалване, работи все едно някой предварително го е загрял При самата смяна бе катранено черно - което ми говори,че има добри почистващи свойства - или греша ?
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 11:41 am |
|
|
=Alex=
|
pa4nik написа: Страхотна тема. Много благодаря за споделената информация за маслата. Много! Имам въпрос към специалистите. За пръв път купувам Субару (БМВ маниак съм) и ми е интересно дали имате впечатления и мнение за Mabanol Xenon Alpha Synth 5W-40 ? На няколко автомобила го ползваме и сме много доволни. Сега питам конкретно за Аутбек 2002 H6 автомат на 160000 по километраж. Предварително благодаря П.С. Забравих да уточня какво търся. Искам да получа отлична защита за двг. при умерена цена. Приоритет ми е все пак защитата, а не цената. Ако кажете, че не става ще се съобразя. Колата няма газ, но се предвижда... Здрасти, без да искам да засегна някой, Mabanol ти препоръчвам да ги забравиш - твърде нисък клас, бюджетни масла (нищо, че са немски). Най-обикновено минерално масло (хидрокрек) от група 3, но с хубав пакет от добавки (ползват за добавки и група 4 и 5). Проблемът е, че %-то им съдържание е прекалено малко, за да го наречем хубаво масло. Нямам идея от какво сте доволни при него, но със същия успех ще сте доволни от което и да е от т.нар. "масовка" - elf, castrol, aral, statoil и т.н. Ако имаш съмнения, можеш лесно да видиш за какво говоря, преглеждайки MSDS-a им. Дори HTHS индекс не показват (умишлено се прави това при доста от минералните масла, маркетирани като синтетика). Ако си БМВ фен, пробвай някое от бързите БМВ-та (M серията) с Red Line 10W-60 и тогава ще бъдеш безкрайно доволен Това е истинско масло - 100% Polyol Ester база (около 85% от съдържанието на готовия продукт, малко РАО/група 4 и много агресивни добавки). Няма по-добро масло за БМВ от това - просто като безплатен, приятелски съвет На въпроса ти за Субаруто - маслата за кола с газова и такава, която се кара само на бензин са различни. А най-добрата защита идва от extra-saps масла, които лекичко ще ти съкратят живота на карализаторите (ако имаш все още такива, де). Ако си склонен да преглътнеш факта, че катализаторите ще свършат по-бързо, ето ти някои идеи за отлични, премиум масла за максимална защита на мотора. С тях каквото и да му причиняваш, няма да го счупиш: 1. AMSOil Premium Protection 10W-40 - масло от група 4 (РАО) и група 5 (естери) с мноооого цинк и други благини. 2. AMSOil Dominator 10W-30 - Масло от група 5 и 4, с много цинк и специални антидетонационни добавки + други благини. 3. Red Line 30WT (10W-30)4. Joe Gibbs 5W-40Ако искаш хем да имаш много добра защита (но не максималната възможна), хем да ти живеят добре карализаторите: 1. AMSOil Signature Series SAE 5W-302. Red Line 0W-40 или 5W-30 3. Silkolene PRO S 5W-40Горните три са масла, формулирани с възможно най-добрите бази (4 и 5), с много агресивни добавки. 4. Eneos Sustina 5W-30 - масло от група 3+, доста прилично 5. Mobil 1 Peak Life 5W-50 - масло от група 3+ (visom) с добавки от 4 и малко 5, с приличен HTHS индекс. Ако сложиш газ, тогава картинката леко се изменя, като 1 и 2 от последния параграф могат да останат, но другите не. Поздрави
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 11:45 am |
|
|
=Alex=
|
pradabg написа: Не че нещо,но Амсойла който взех е в черни туби и си пише Signature Series и разбира се един подпис . Впечатленията след 10 000км пробег - мотора бе изключително тих и равномерно работещ,харч 600мл .Сутрините при първо запалване, работи все едно някой предварително го е загрял При самата смяна бе катранено черно - което ми говори,че има добри почистващи свойства - или греша ? Да, вече излиза само в черни, но от по-стари партиди може и в прозрачни да се намери (предимно галонни), въпреки, че ми е трудно да повярвам, че са останали. Бая отдавна си смениха опаковките... Нищо, и да не е Сигничър серията, да си го слага (просто ще е група 3) и следващия път - да уцели черната опаковка За катранено-черното масло - преди всичко говори, че мотора ти е имал доста депозити и АМС-а ги чисти РАО базата бая трудно ще я накараш да стане катранено черна, ако моторът е идеално чист отвътре. Радо, преди следващата смяна направи един "флъш" с този LubeGard. Няма кой да ги бие на почистване. За разхода от 600 мл, не би трябвало и 60 да пипне. Или карай така, АМС-а ще го изчисти цялостно след 2-3 смени, или се отбий при Красимир, да метне една "процедура" по излъскване и "подмладяване" на сегментите с AMSOil Power Foam (отнема 12 часа...)
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 12:19 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
=Alex= написа: pradabg написа: Не че нещо,но Амсойла който взех е в черни туби и си пише Signature Series и разбира се един подпис . Впечатленията след 10 000км пробег - мотора бе изключително тих и равномерно работещ,харч 600мл .Сутрините при първо запалване, работи все едно някой предварително го е загрял При самата смяна бе катранено черно - което ми говори,че има добри почистващи свойства - или греша ? Да, вече излиза само в черни, но от по-стари партиди може и в прозрачни да се намери (предимно галонни), въпреки, че ми е трудно да повярвам, че са останали. Бая отдавна си смениха опаковките... Нищо, и да не е Сигничър серията, да си го слага (просто ще е група 3) и следващия път - да уцели черната опаковка За катранено-черното масло - преди всичко говори, че мотора ти е имал доста депозити и АМС-а ги чисти РАО базата бая трудно ще я накараш да стане катранено черна, ако моторът е идеално чист отвътре. Радо, преди следващата смяна направи един "флъш" с този LubeGard. Няма кой да ги бие на почистване. За разхода от 600 мл, не би трябвало и 60 да пипне. Или карай така, АМС-а ще го изчисти цялостно след 2-3 смени, или се отбий при Красимир, да метне една "процедура" по излъскване и "подмладяване" на сегментите с AMSOil Power Foam (отнема 12 часа...) Със сигурност причината са някакви отлагания, а и нямам представа предишните масла какви са били с изключение на последното, имаше сикер на Шел 10/40 ,да не говорим , че е на 17 години, нищо че е на 70 000км . В близко време и подготвям един преход до Испания,така че,промивката ще я направим преди това. Ще се обадя преди това ! Поздрави и Благодарности !
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 12:54 pm |
|
|
=Alex=
|
pradabg написа: ...подготвям един преход до Испания... Едва ли има по-карана кола в този форум. Кога го смени тоя АМС, кога направи 10,000км... сега и Испания... давай газ и не го мисли тогава, но е хубаво да я "флъшнеш" един път поне, да знаеш, че почваш "на чисто"
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 1:15 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
=Alex= написа: pradabg написа: ...подготвям един преход до Испания... Едва ли има по-карана кола в този форум. Кога го смени тоя АМС, кога направи 10,000км... сега и Испания... давай газ и не го мисли тогава, но е хубаво да я "флъшнеш" един път поне, да знаеш, че почваш "на чисто" М/у 200 и 300км. дневно,питаш ли ме,че сменям масла на двумесечие
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 1:40 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Постове: 172 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 166
|
=Alex= написа: Здрасти, Пламене, ние ще ти кажем за маслата, ама ще искаме в замяна ти да ни "светнеш" как да си правим качествен, високо-октанов алкохол, че гледам ги знаеш тия неща... Може и за винце да бартеросаме нещо - двигателно масло за вино Сега за маслата, кажи каква ти е идеята, какво искаш/очакваш от това масло и какъв клас/бюджет гониш? Искаш много добро, просто добро или някакво подходящо и евтино Здравей Alex ! По въпроса с алкохолите ама нямате никакви проблеми.Локацията ми е в ЛВК Винпром гр.Търговище,и съм готов да помогна с всичко което мога,и Ви интересува ! За колицата ,решил съм просто да я карам с качествени и подходящи за нея консумативи(ако ме ориентирате и за цени,ще бъда и по-точен).Рибар съм до мозъка на костите си и карането по черни пътища ще го има.В момента съм решил да отида на качествено диагностициране,поради газовата уредба и интересните неща които се случват на газ. Но да кажа бързо,покарах я и само на бенз.,и колата работи отлично на нейното си гориво(звука на мотора е друг дори).Изясняват ми се полека основни моменти,ноо,ще продължа да ви питам(надявам се да не досадя).Препоръка за правилни свещи и кабели,също ще ми е от полза(благодаря на колеги,които ми дадоха насоки на л.с.)Питам вероятно за елементарни неща,но мненията които чета са много,и отсяването с проба-грешка не е удачно.Благодаря за насоките и Да допълня,не изчетох първо и мнението на Агента: Цените са напълно достъпни,колата е без катализ.(свален е ),покарана е последно доста на газ(100х,км.)
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 7:03 pm |
|
|
Двигателист
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm Постове: 155 Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis , TOYOTA RAV4
Рейтинг: 114
|
Алекс, какъв е проблема на фул-сапс маслата с пропан-бутана? Че определени добавки не могат да се свържат с продукти от горенето, които отсъстват при работа на газ и просто правят нагар/отлагания в горивната камера и по свещите? Лоу-сапс, обаче не е ли по-голямо зло - няма отлагания, но има износване (особено на цилиндро буталната група)?
И по темата - къде има Амсойл в България? Преди купувах от една фирма в Шумен, но сега не намирам сайта...
_________________ Лудия
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 11:01 pm |
|
|
=Alex=
|
@Пламен Янев - Ок, супер - ще се обаждаме, като минаваме през Търговище за по За маслата - слагай един Amsoil Signature Series 5W-30 и давай цялата газ. Направо неудобно вече ми става с тоя Амс и Ред Лайн, ама вие само за хубави масла питате. Никой не каза да дадем нещо евтино и не толкова добро Като цени - какво да ти кажа - двигателните варират от 35-40 лв/л., което за масла от група 4 и 5 си е абсолютно ок, дори бих казал, че е добра цена, особено като се има предвид, че в БГ дори група 3 се продава за повече (примерно - Eneos). Трансмисионните са по-скъпи - 40-50 лв/л, но това също е нормално. Агентът си е поръчал някакво количество, но се опасявам, че ще свърши преждевременно, така, че ако искаш бърза доставка - хващай го за ушите да ти праща барабар с AMSOil нано-синтетик-филтъра @Двигателист - да, брат, пцулютно на прав път си. От по-чистото горене на газта full-saps маслата правят доста сериозни отлагания по горивна камера, изпускателни клапани и всмукателен колектор, които ако не се третират незабавно с почистващи добавки - се махат само с телената четка Фул сапс маслата очакват да борят едни неща, ама тях ги няма щото не гори бензин, а пропан-бутан и така. Другото, което е добре да се има предвид при избор на масло за газифицираните коли е TBN-a. Колкото по-висок TBN, толкова по-добре. А за low-saps никъде не съм споменавал - такова масло се препоръчва само ако е изрично препоръчано от производителя, иначе е опасно. Ние говорим за MID-saps масла (за газовите Субара). Аз изобщо не харесвам low-saps маслата - изродиха се направо в желание да покриват еко-норми и пазят повече DPF-те и катализаторите, отколкото двигателите... не съм видял до сега никой да е прокопсал от low-saps масла, дори да е изрично препоръчано по ОЕМ спецификация. за Amsoil, Red Line, Silkolene - при Агента, ама се разграбват на мига... в понеделник ще има доста Амсойл, почти цялата им гама. П.С. Един от най-хубавите и полезни "тунинги" на всяка кола е да й махнеш всичките еко-простотии, катализатори и прочее и да я караш с хубави full-saps масла. Имам едно приятелско БМВ Е39 с техния 2-литров шестак, което е вече на 860,000 км, кара се само с фул- сапс масла от група 4/5 и дори в Дару не вярват, че тая кола няма никаква драма с двигателя и дава параметри, по-добри от същите мотори на по 100,000км. Ето, толкова са важни маслата, ама ти си го знаеш, де... Ще се радвам да пишеш и ти в тази тема...
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 11:09 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
=Alex= написа: да метне една "процедура" по излъскване и "подмладяване" на сегментите с AMSOil Power Foam (отнема 12 часа...) мием наред двигатели, радиатори, сегменти - е на това се вика автомивка лукс
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Авг 24, 2013 12:11 am |
|
|
=Alex=
|
Момчета (и момичета, ако има, въпреки, че се съмнявам), понеже много спрягаме AMSOil тук, искам да вдигна един флаг. Забелязвам, че някои електронни магазини в БГ, вероятно инспирирани от тази тема (преди да се разговорим за тях в темата, никой от търговците по нашите ширини не ги беше чувал), са пуснали някаква малка част от АМСОйл гамата (личи си неразбирането, защото са пуснали предимно най-слабите им продукти). Внимавайте много и помислете още веднъж преди да поръчате от Български сайт - кодовете са грешни и не отговарят на името, а снимките на продуктите са пък за 3-ти продукт, който не отговаря нито на името, нито на снимката, нито на кода. За спецификациите пък да не говорим - те са тотално copy-paste и нямат общо с реалния продукт. Отделно от това, цените са подозрително ниски, а АМСОйл не е като да нямат китайски ментета. Ето ви линк към бензиновата гама на този производител - там можете да видите и кодовете и снимките и описанието. АМСОйл официалните дистрибутори по света работят със същите кодове и продукти. Всичко различно от това е 99% или тотална неграмотност, или чиста измама. Все пак сме в БГ и предполагам в случая е неграмотност. Пример 1 - Това е неясно какво 5W-30. ASL е кодът на Signature Series SAE5W-30, но той изглежда по коренно различен начин. Спецификациите също са други (истинския АМСОйл Сигничър Сирийс е mid-saps API SN+RC (Resource Conserving) т.е. ILSAC GF-5. Това е снимка на неясно какъв АМСойл (не е дори ОЕ серията им, която е "входящото" им, бюджетно ниво), да не говорим, че Сигничър серията е в черни бутилки. Вероятно стара опаковка, спряна преди години от производство с неясно какво вътре. Пример 2 - ASM е кодът на Signature Series 0W-20, който изглежда така (зелената капачка и черна бутилка с лого Signature Series). Спецификациите и на двата примера са брутален копи-пейст и грешни. Изглежда там някой действа без грам мисъл - алъш-вериш да има. Има още примери, но няма смисъл да разводнявам темата. Това просто потвърждава, че много хора в БГ, особено собствениците на ел.магазини хал-хабер идея си нямат от това, което продават. Просто бъдете внимателни, за да няма недоволни после. Знайте, че масла онлайн от съмнителни държави не е добре да се купуват Всичко различно от това, което е на сайта на производителя не го искате. Или е брутално менте, или е прекалено старо и бракувано по някаква причина.
|
Последна промяна =Alex= на Съб Авг 24, 2013 8:58 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Съб Авг 24, 2013 8:48 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|