Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Alex Is The Oil Guy
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=17883
Страница 47 от 48

Автор:  kerekovski [ Пон Яну 09, 2017 12:34 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Motul X-Clean 8100 5W40 съм купувал само от България (maslo1.com) за другите си автомобили - поне 6-7 от 5-литровите туби са ми минали през ръцете, но последните 2 почнаха да заминават и да се обаждат повдигачите на атмосферни коли, дето никога не са имали проблем с повдигачи и с разход на масло. Почна да заминава на 4-5к км още, малко, но нетипично за тия автомобили. Забравям го него вече. Едната от тези коли вече мина на Eneos Premium Hyper, другата предстои съвсем скоро.

Автор:  Vami [ Пон Яну 09, 2017 12:44 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

От Бг, вземам го от Павлин (Субару майстор Пловдив). Със същото масло съм и на Аудито и при положение, че го паля вече един път в месеца, повдигачите не се обаждат. Единствено пролетта и лятото го бях отбичил и след 5 месечна пауза, един от повдигачите чукаше почти докато загря до работна температура. Снощи обаче го пробвах, но се оказа, че от ниските температури е паднал акумулатора и само се опита да завърти. Днес най-вероятно ще го сваля за зареждане.

След Sustina-та като минах на Amsoil-а още след 25 км смени цвета, явно е имало какво да мие от предишното. От тогава цвета много бавно се променя, но все още имам много км да тествам. По принцип на всяка смяна правя промивка, но тогава пропуснах.

Автор:  srg [ Пон Яну 09, 2017 12:49 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

@Vmax, споделям личен опит за атмосферен "легендарно горещ" мотор точно защото по-горе с kerekovski сте отворили разговор относно масло за същия мотор.
Предположих, че пишеш за турбинирани мотори, за това и споделих другата гледна точка.

Ако трябва да обобщя за конкретния мотор - за цялото лято, по време на всичките бързи тегели по тангентата и особено при продължително катерене и като цяло конретно в натоварените режими на прима виста бих усреднил максимално достигнатата температура на маслото на 97-98 градуса, като извода си го правя на база ~0.5GB данни, от които само за юли и август месец са към 150MB.

Автор:  petroff [ Пон Яну 09, 2017 1:23 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Аз лятото също съм навит на 10W-40 на Амсойл, но Premium Protection серията.

Автор:  Vmax [ Пон Яну 09, 2017 1:53 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

srg написа:
@Vmax, споделям личен опит за атмосферен "легендарно горещ" мотор точно защото по-горе с kerekovski сте отворили разговор относно масло за същия мотор.
Предположих, че пишеш за турбинирани мотори, за това и споделих другата гледна точка.

Ако трябва да обобщя за конкретния мотор - за цялото лято, по време на всичките бързи тегели по тангентата и особено при продължително катерене и като цяло конретно в натоварените режими на прима виста бих усреднил максимално достигнатата температура на маслото на 97-98 градуса, като извода си го правя на база ~0.5GB данни, от които само за юли и август месец са към 150MB.



Дотук с мита за горещият мотор :D
Интересни са тези данни за температурата - това означава, че 3.0л няма да е толкова капризен на масло.

Може би е време да направим отделни теми за масло на атмосферно и турбинирано Субару и да направим една за статистика на разход на масло ( подобна на тази за горивото )...

Автор:  petroff [ Пон Яну 09, 2017 2:00 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Някой кара ли H6 с Bardahl Polar Plus 5W-40? Другата ми кола е с такова и сега в студеното пали докато врътна ключа, но е 1,3 л. Интересно ми е на по-голям мотор как е. Трибеката с нов акумулатор, ревизиран и гресиран стартер върти около 3 сек с Amsoil 0W-40 SS. Интересно ми е как ще се държи на трибеката и за другата зима се замислям да го пробвам.

Автор:  Borisov [ Съб Май 06, 2017 9:09 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Здравейте.Може би малко късно виждам темата но карам в момента с :http://www.bardahl.bg/bg/product/a/6120,
преди това бях с RedLine EuroSeries...за 5k km нямам и грам разход на масло,като искам да кажа че рядко вдигам над 150км/ч.
Маслото е купено от Пламен,(няма да казвам сервиза за да не ядосам някой)и нямам никакви забележки досега.Акумулатора ми е на незнам на колко години ,взех го с колата и не съм го сменял още.Като цяло съм доволен и го препоръчвам.

Поздрави.

Автор:  jujo_si [ Сря Май 24, 2017 10:23 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Здравейте,

Колата е Subaru Outback H6 от 2002г. карам на бензин,
в момента съм с Motul Xcess 5w40 което е Full-SAPS, High HTHS с цена 70лв за 5литра
минал съм 5000км и тепърва ще следя имам ли разход на масло, ще го сменям на 8500км

Има ли друго масло което е Full-SAPS High HTHS с малко по-висока но близка цена което да пробвам при нужда?

Мислех си за Revenol VSI 5w40 или на Liqui Moly някое от трите им вида 5W40 или някое на Mobil-1, имат ли те масло подходящо за моя случай? Освен това ще мога ли да карам повече от 8500км с новото масло?

Защо е толкова трудно да разбера едно масло какъв вид SAPS е и какъв вид HTHS е, това е някаква завоалирана информация която липсва на официалния сайт на производителя и трябва да се ровиш по форуми където някой да каже какво е като остава съмнението дали това е истината. Защо не публикуват тази толкова съществена информация производителите?

Поздрави,

Автор:  Vmax [ Сря Май 24, 2017 10:48 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Кое му е трудното?
Просто трябва да четеш, като за начало дори и в тази тема е налична въпросната информация, освен в данните на всеки производител на масло, които посочват SAPS & HTHS стойности...

Но писането/питането явно е по-лесно от четенето...

Автор:  danives [ Сря Авг 23, 2017 11:06 am ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Колеги,кажете добър сервиз за смяна маслото на автомата.Благодаря.

Автор:  petko 69 [ Сря Авг 23, 2017 4:02 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

danives написа:
Колеги,кажете добър сервиз за смяна маслото на автомата.Благодаря.

Сервиз 10 40 при Тенчо на околовръсното в София , в момента има промоция , а маслото го точат с машина по най нова технология. =D>

Автор:  ninara [ Пон Яну 22, 2018 10:47 am ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Някой може ли да ми помогне с намирането на Lubeguard Engine Flush ? Краси от Subaruland , каза че нямат никаква представа , кога ще го имат наличен , а другото място , където го намерих : http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=3036 , също е свършил. Иииии греда ](*,) ,а ми трябва за тази седмица , защото ще правя основно обслужване.

Автор:  Vmax [ Пон Яну 22, 2018 10:58 am ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

ninara написа:
Някой може ли да ми помогне с намирането на Lubeguard Engine Flush ? Краси от Subaruland , каза че нямат никаква представа , кога ще го имат наличен , а другото място , където го намерих : http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=3036 , също е свършил. Иииии греда ](*,) ,а ми трябва за тази седмица , защото ще правя основно обслужване.


Вземи си една на Протек - същата работа върши.

Автор:  ninara [ Пон Яну 22, 2018 11:03 am ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Взимал съм за старото Subaru и не съм доволен изобщо от нея. Другия ми вариант е :
https://ap1shop.com/bg/products/amsoil- ... -flush-19/
,но първо искам да проверя за lubeguard ,защото техните продукти са страхотни.

Автор:  raider1980 [ Пет Мар 16, 2018 8:42 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Привет колеги,

Понеже мотора ми работи на газ течна фаза и сега е с Amsoil 5w30 Signature, но искам да му направя една промивка плюс оттичане на маслото цяла вечер и да го опитам с Amsoil 5w50 Signature. Въпроса ми е:

5w50 Signature също ли е Mid-SAPS като 5w30 Signature?

Двигателя няма турбина нито някакви преработки, просто регулярен 2.0 DOHC.
Благодаря предварително!

Автор:  Vmax [ Пет Мар 16, 2018 10:09 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

А почему 5/50, а не 5/40, щом двг е астматик?

Автор:  raider1980 [ Пет Мар 16, 2018 11:00 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Лошото е, че няма Amsoil 5w40 Signature и затова се зачетох в 5w40 Euro Formula Improved като в него всичко ми хареса освен TBN 8. Това ниска стойност ли е? Просто лятото имам страшно много магистрално шофиране и то с почти постоянни 150-160км.ч.

Масло сменям по 3 пъти на година и съм решил зимния период да е с Amsoil 5w30 Signature, a летния искам да е с нещо по-стабилно за тези дълги и високоскоростни преходи.

Имайте предвид, че моята кола работи единствено на газ впръсквана в течен вариант. Бензин никога не е виждал моят двигател. Даже и резервоар нямам.

Ако карам с 5w50 и му правя промивка всеки път с Amsoil Flush engine ще направя ли някаква беля? Просто досега съм го правил през 3 смени с Bardahl engine flush.

Притеснявам се ако карам с 5w50 Signature да не направя някакви нагари или отлагания и накрая да се налага отваряне!

Та затова ми е въпроса за това какъв SAPS е маслото 5w50 Signature.

Благодаря за включването.

Автор:  srg [ Пет Мар 16, 2018 11:15 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Течната фаза държи 10% по-ниски температури от бензина при еднакъв AFR.
Засичал ли си при продължително поддържане на някакви магистрални скорости какви температури ти държат антифриза и маслото?

Автор:  raider1980 [ Пет Мар 16, 2018 11:58 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

За температурата на антифриза мога да кажа от измервателния уред, че е стабилна при всички положения. Винаги на едно деление преди средата - колкото и градуса да значи това.

Не съм някой разбирач и се опитвам в движение да научавам, колкото е възможно и затова питам понеже от търсенето и четенето на мнения, тук в този форум забелязах, че има доста хора, които наистина дават адекватни съвети и препоръки.

Та тази стойност на TBN=8 ниска ли е или е приемлива за моя случай (Amsoil 5w40 Euro formula Improved)?
5w50 Signature има ли надежда да е Mid-Saps и ще прави ли нагари понеже нямам бензин?

Автор:  Vmax [ Съб Мар 17, 2018 12:07 pm ]
Заглавие:  Re: Alex Is The Oil Guy

Когато TBN е 10 и нагоре се смята че маслото е много добро.
Караш атмосферна кола, не си за 5/50, стой си с 5/30 зимата, лятото 5/40 ( съответно можеш и 0/40)
Колегата по горе ти подсказа с риторичен въпрос;)

Какво сте се филмирали с тия нагари - все вдно ще караме една и съща кола един милион км..
Сменяй маслото по-рано за да не прегаря и ще си ок.
Има далеч по евтини масла със същото качество, виж темата за масла за атмосферни - там има отзиви от конкретни коли и масла.

Страница 47 от 48 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/