Автор |
Съобщение |
nikomotor1
Регистриран на: Пон Юни 21, 2010 4:47 pm Мнения: 4
Skype: нико мотор
Автомобил: subaru legasi
Рейтинг: 0
|
Реших да напиша,малко късно ,за проблемите ,които имах с лагерите на автоматичната кутия . Още при пристигането от Швейцария 2018г. се появи шум в кутията . Отворихме я при МИТАКА и се установи лагер с размери 40х74х14 - съчмен ,който няма аналог и се наложи да купя цял капак с лагер за 1700лв ,който ми седи и до ден днешен само заради лагера.След около 5000-6000км пак се наложи да сваляме кутията за друг съчмен лагер .Намерих от кутия втора употреба вал с лагер и го сменихме . Тези два ремонта ми струваха около 3000лв. ,и да отбележа ,че колата беше купена от Швейцария ,2012г. е модела ,доставена 2018г. . Пускам тази тема ,ако може някой да помогне и да каже имал ли е такива проблеми и какво е направил . 0898494201 Николай
|
|
|
Сря Окт 16, 2019 8:51 am |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
nikomotor1 написа: Реших да напиша,малко късно ,за проблемите ,които имах с лагерите на автоматичната кутия . Още при пристигането от Швейцария 2018г. се появи шум в кутията . Отворихме я при МИТАКА и се установи лагер с размери 40х74х14 - съчмен ,който няма аналог и се наложи да купя цял капак с лагер за 1700лв ,който ми седи и до ден днешен само заради лагера.След около 5000-6000км пак се наложи да сваляме кутията за друг съчмен лагер .Намерих от кутия втора употреба вал с лагер и го сменихме . Тези два ремонта ми струваха около 3000лв. ,и да отбележа ,че колата беше купена от Швейцария ,2012г. е модела ,доставена 2018г. . Пускам тази тема ,ако може някой да помогне и да каже имал ли е такива проблеми и какво е направил . 0898494201 Николай Сподели километраж на превозното средство че ми стана интересно. Лошото е че не знаеш какви натоварвания е преживяла тази кутия в Швейцария (и това също е интересно) по планинско ли ? Теглила ли е нещо?
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Чет Окт 17, 2019 1:10 pm |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
Моята също е произведена 2012г и е внесена от Швейцария преди 3 години. Имах доста силно виене в скоростната кутия. В Gemini4 ми смениха 2 лагера и за сега е добре. Колата беше в сервиза 4 месеца. Единия лагер се продавал само с капак и им отне време да го намерят без капак. Ремонта ми излезна 3к.
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 1:17 am |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Споделете и километраж на тези CVT-та
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 10:31 am |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
Моята е на 160к км по километраж
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 12:48 pm |
|
|
tst
|
А случайно да знаете дали е сменяно маслото в CVT-то или е карано както е описано в ръководството - да не се сменя (или по спомен на 100к)?
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 2:27 pm |
|
|
Greg4o
|
tst написа: А случайно да знаете дали е сменяно маслото в CVT-то или е карано както е описано в ръководството - да не се сменя (или по спомен на 100к)? Доста е вероятно да не е сменяно маслото.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 2:49 pm |
|
|
tst
|
Прави впечатление(на коли от Швейцаря), че започват проблемите с CVT-to от над 100-150к км, най-вероятно поради това, че маслото не е сменяно. Най-вероятно и заради това (пак там в Швейцаря) сега вече го сменят на 60к. - Виж тук
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 4:17 pm |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
На моето субару кутията е правена 3 седмици преди да я купя. Ходих в сервиза, където е правена и ми казаха, че кутията е сваляна и пращана някъде за смяна на соленоид. Със сигурност тогава е сменявано маслото, но дали е сменявано преди това не знам. Изкара 15к км след този ремонт и се наложи от Gemini4 да я отворят отново, този път за лагерите. В Gemini4 ходих да видя кутията отворена. Обясниха ми, че конусите и веригата са много запазени и почти няма следи от работа и износване.
|
|
|
Чет Окт 31, 2019 6:56 pm |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
И на мен ми се наложи да свалям кутия тази година заради опукал соленоид. На 150 000 км. Майстора ми каза, че проблемния по принцип лагер на тези кутии при мен е в много добра кондиция. Веригата и конусите също, само нормално за тези километри износване. Каза ми също, че му намерили цаката по нашенски на този рядък лагер - има на пазара висок клас подобен лагер с малко по-малък външен диаметър. Заваряват пластина по външния диаметър и го набиват. Заварката - щадяща с ниска температура, за да няма деформация на лагера. Нооо... филтрите. Доста мръсни. Хартиения направо е спрял да пропуска. Ако може да си позволя съвет към всички с такива кутии - малко преди или около тези километри ако можете, сваляйте кутия за профилактика и смяна на малкия филтър. Ако можете - и по рано.
Още по-интересното и странно за мен беше тълкуването на един друг майстор, който по принцип уважавам като компетентен, на причината за изгарянето на соленоида. Стар и слаб акумулатор. Тръгна да ми обяснява, но тогава не намерих много разум в обяснението и не го и запомних. Без предварително да съм му споменавал, при мен действително си беше още оригиналния японски - откак е сглобена колата в края на 2011 г. През изминалата зима се измъчи няколко пъти, но си запалваше и от немарливост преминах с него в летния сезон, когато вече нямаше проблеми. Та, втори съвет за превенция - сменяйте навреме акумулаторите, за да не сваляте кутии.
|
15
|
|
Чет Окт 31, 2019 9:06 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Ясно. Значи след 40к ще следва смяна на маслото на CVT-то. Субару Моторс (софия) и Бултрако Моторс (Пловдив-Субару) твърдят че е необслужваема. Интересното е след 3-тата година колата ако не е минала 150к км до 5-тата година гаранцията се води без ограничение на пробега. Дали биха го направили гаранционно ? За това мисля изобщо да не ги слушам и на 60к да се смени.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Пет Ное 01, 2019 8:21 am |
|
|
tst
|
bestbg написа: Ясно. Значи след 40к ще следва смяна на маслото на CVT-то. Субару Моторс (софия) и Бултрако Моторс (Пловдив-Субару) твърдят че е необслужваема. Интересното е след 3-тата година колата ако не е минала 150к км до 5-тата година гаранцията се води без ограничение на пробега. Дали биха го направили гаранционно ? За това мисля изобщо да не ги слушам и на 60к да се смени. Въобще не се замисляйте и го сменяйте (не пестете пари за масло, понеже е скъпо), както повечето тук от този форум. Вижте темата тукЛично аз смятам към 100-120к км да направя профилактика на кутията естествено с нова смяна на маслото.
|
|
|
Пет Ное 01, 2019 12:01 pm |
|
|
alligator
Регистриран на: Нед Фев 12, 2017 11:23 pm Мнения: 22
Автомобил: XV CVT 2.0i 2012
Рейтинг: 0
|
Моята е на 142к км и до момента не съм правил обслужване, но вероятно ще се наложи до 150к км да го направя. Според документите които имам, моята от Швейцария са и правили смяна на масла на CVT около 110к км. От един сервиз ме предупредиха да правя обслужване на всеки 40к км, смятам да го направя.
Единственият проблем, който забелязвам от последните 10к км е, че когато намалявам и съм вече около 20км/ч сякаш колата леко придърпва и се засилва за секунда и после пак си намалява нормално. Не знам дали има отношение към скоростната но това е единствената промяна в нея за последните 30к км през които съм я карал.
Може ли да споделите на кой сервиз в София разчитате за обслужване на CVT? Да разчитам ли на Любо Люлин или по скоро да се ориентирам към специализиран сервиз.
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 11:18 am |
|
|