Subaru XV II-ро поколение
Автор |
Съобщение |
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Да си продължа мисълта, че ми спря интернета на работа - точно SSO 5W30 на Равенол съм използвал досега. Много прилично масълце. Избрах го по посочените от теб показатели. Стабилно е. Лично мнение.
|
|
|
Сря Окт 20, 2021 6:01 pm |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
prizov написа: Да си продължа мисълта, че ми спря интернета на работа - точно SSO 5W30 на Равенол съм използвал досега. Много прилично масълце. Избрах го по посочените от теб показатели. Стабилно е. Лично мнение. Разбира се SSO 0W30 , а не 5W30... Кофти ден....
|
|
|
Сря Окт 20, 2021 6:35 pm |
|
|
Alxx
|
Благодаря за отзива.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 21, 2021 6:24 am |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Здравейте, не съм писал от близо 40к км (2 години и малко). Колата стана на 53700км, разхода остава почти същия. Средно се върти около 10-те .... лятото сега зимата ще Ви покажа. Градско в младост харчи 11-12/100км(пробег 308км) ... смесено зимно с темп от 10 до -5 харчи около 10.3/100 (пробег 1500км) Прикачени файлове: IMG-0312.jpg Прикачени файлове: IMG-0313.jpg От към пластмасите и кожата имам също забележки.. не е като при старите модели да са по здрави. За 50к км около бутоните на волана пластмасата почна да се търка. По седалката има протъркване на кожата. Не ми е ясно как 15г коли на по 100к км влизат по запазени Прикачени файлове: IMG-0314.jpg Прикачени файлове: IMG-0315.jpg Показвам снимките просто да са запознати колегите. Колата се кара само от 1 единствен човек - набор 58ма за протокола За изминалите години колата си е много добра, Сменя се маслото на 10к км в Субару (пловдив-защото там предлагат мотул а не арал), и едни накладки и спирачна течност. Още малко и мисля и на CVT-то да сменим маслото. И понеже продължавам да си карам H6-цата... така и се отказах от продажбата си ми допада повече въпреки градският разход от близо 20/100газ Успех с избора на нов автомобил
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
15
|
|
Пет Яну 14, 2022 1:48 pm |
|
|
ico_tech
|
За съжаление боядисаните пластмаси, които Субару взе да ползва след 2008 година се изтриват само като отвориш прозореца Като сравнявам мекото табло и чисто черните пластмаси от 1997г. просто на старите коли няма какво да им се износи. Естествено намаляването на разхода на 2.0 мотора в годините е може би най-съществената екстра, пластмасите стават все по-зле, а кожата, която ползват май-не е съвсем кожа (или поне дебелината и е смешна). Сега гледам XV 2018+ - красиво оформена, но газификацията е проблемна, освен на 1.6.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 14, 2022 2:25 pm |
|
|
edor
Регистриран на: Сря Яну 26, 2022 9:46 am Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Сега гледам XV 2018+ - красиво оформена, но газификацията е проблемна, освен на 1.6. Какво имате предвид? Въобще не може да се газифицира или гори много газ или какво точно?
|
|
|
Сря Яну 26, 2022 10:55 am |
|
|
ico_tech
|
Вижте проспекта на модела. 1.6 е многоточков инжекцион - система от близкото минало, която се газифицира лесно. 2.0 е двигател с директно впръскване. Газификацията му е трудна/скъпа и не на 100% - това значи, че винаги имате 15-20% разход на бензин, което при сегашните цени малко обезмисля упражнението.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Яну 26, 2022 3:01 pm |
|
|
edor
Регистриран на: Сря Яну 26, 2022 9:46 am Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: ... това значи, че винаги имате 15-20% разход на бензин... Имате предвид "газ", а не "бензин", нали? (не съм специалист и малко не са ми ясни нещата и затова участвам във форума де )
|
|
|
Чет Яну 27, 2022 1:23 pm |
|
|
Alxx
|
80-85% газ, 15-20% бензин. Едновременно работят и двете горива.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 27, 2022 3:04 pm |
|
|
edor
Регистриран на: Сря Яну 26, 2022 9:46 am Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
Alxx написа: 80-85% газ, 15-20% бензин. Едновременно работят и двете горива. Ок. Ако без газова уредба гори 10литра бензин на 100км, то с газова уредба ще гори 8литра газ + 2 литра бензин, така ли? Ако е така, пак си струва да се монтира газова уредба май.
|
|
|
Чет Яну 27, 2022 7:27 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Остава и проблема с и без това малкия багажник,направо не виждам какво място ще остане ако се бодне и една бутилка там.Нали знаете че няма резервна гума която да изкарате. Аз и затова по леко приех 1.6 литровия двигател,една идея по малък разход и карам само на бензин.
|
|
|
Чет Яну 27, 2022 8:11 pm |
|
|
edor
Регистриран на: Сря Яну 26, 2022 9:46 am Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
|
Чет Яну 27, 2022 10:41 pm |
|
|
tst
|
Колега, Колко километра смятате да минавате с този автомобил годишно?
|
|
|
Чет Яну 27, 2022 11:03 pm |
|
|
edor
Регистриран на: Сря Яну 26, 2022 9:46 am Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
tst написа: Колега, Колко километра смятате да минавате с този автомобил годишно? 10000 - 15000
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 10:58 am |
|
|
ico_tech
|
Искате формула за разхода, но такава няма - зависи от задкормилното устройство. Стехиометрията при газ е разхода на бензин + 15-20%. Следователно ще гори 10 газ+1.5-2 лтр бензин. Директното впръскване е вече реалност при почти всички нови коли и разходите по поставяне на газова система са доста високи (поне 2 х) Ако си правите толкова тънки сметки вероятно няма да излязат накрая. Вижте в spritmonitor.de как върви разхода на съответния модел и си направете сметката. Гледайте обаче потребители със сходен на вашият микс от пътища. Щото в началото на таблицата има едни с 6/100 разход, ама минават по 700 км на ден при 80 км/ч. Това според мен е непостижимо в БГ.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 3:16 pm |
|
|
tst
|
edor написа: tst написа: Колега, Колко километра смятате да минавате с този автомобил годишно? 10000 - 15000 Ако ще изминавате 200-300км седмично просто според мене не си заслужава. Първоначалната инвестиция е голяма, а има и задължителни допълнителни разходи за поддръжка на газовата, да не говорим, че трябва да ви се сложи от човек който е в час (а такива в днешно време са малко). Тази инвестиция ще се възвърне може би след 5-6 години, но дотогава според мен цената на газа ще се доближава до тази на бензина. (За справка - цената на газа миналата година по това време е била 0.95лв, а днес е 1.40лв) Газовата си заслужава ако минавате 40-45k годишно (това разбира се е мое мнение)
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 4:36 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Ами моята няма резервна гума, може би за някои пазари има а за други няма.
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 6:47 pm |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Моята също няма резервна гума, нито място за такава, макар и да е от първото поколение, но не съм видял досега някакво драматично различие в оборудването при второто. Газта е "нож с две остриета", според мен; в един момент се радваш на двойно по-малката цена при зареждане, в следващ момент се чудиш какво става около клапаните и защо "майстора ми иска толкова" на всеки 50 000 км. Моята си е само на бензин, вече е съвсем близо до 200 000 км. и си гори толкова, колкото си гореше и на 30 000 км. По мотора нищо не е правено. Само масълце малко повече дърпа вече, но е в рамките 700-800 мл. на 10 000 км и си е поносимо. Разходът на бензин при разумно каране е съвсем приличен, за да се налага изваждане на кинти за газификация и съответно риска от това. Лично мнение, от моя опит с моята кола.
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 7:09 pm |
|
|
edor
Регистриран на: Сря Яну 26, 2022 9:46 am Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
Мда, разколебахте ме за газта... аз, да споделя, съм с Митсубиши лансър 10, 2008-ма, CVT, 1.8, 143к.с., газ/бензин и съм безкрайно доволен от тая кола. На жена ми колата е сузуки SX4, 2009-та, 150к.с., автомат, 4х4, газ/бензин и сме доста не доволни от нея. XV-то втора генерация много ме кефи най-вече заради големия клирънс 22см и това че е с CVT. Чудя се дали това е качествена кола.. то знам, че е субективно и трудно да се каже, но, ето един фактор - на Митсубишито съм му сменял само веднъж носачите и там другите неща по ходовата част за 6 години, а на предишната ми кола и на по-предишната и на сузукито ги сменям всяка година.
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 9:17 pm |
|
|
ico_tech
|
Ами тогава отивате и тествате 1.6 CVT. Ако ви хареса вземате и газифицирате.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 28, 2022 9:27 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|