Alxx написа:
На SH няма как да даде толкова драматична разлика(както в SG/GC/GG) защото окачването подпира шасито в различни точки и има доста по-малко деформации. Ако правилно разбирам, Ники иска да намали крейна на предния мост? На тази твърдост окачване, дебелата щанга само ще накара колата да се плъзга по допирателната в гранични режими, т.е. Ицо е прав. Дебела и твърда щанга при окачване с голям ход е меко казано лишена от смисъл, защото противоречи из основи на конфигурация за офроуд и/или универсалка. За намаляване на крейна си трябват пружини с друг спрингрейт и/или щанга. Също амове с анти-дайв функция, както са Bilstein B6 или TEIN(за Педерс подозирам също). Предната разпънка идва задължителна, за разлика от задната.
Точно - правилно си ме разбрал. Добре де, убедихте ме с Ицо и Стъни - зарязвам щангите и почвам да търся разпънки, като догодина ще сменя и отпред с Pedders. Темата се сменя на "Търся разпънки за SH"