Отговори на тема  [ 23 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Форестър SH -подобряване стабилност/намаление наклон в завои 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На SH няма как да даде толкова драматична разлика(както в SG/GC/GG) защото окачването подпира шасито в различни точки и има доста по-малко деформации. Ако правилно разбирам, Ники иска да намали крейна на предния мост? На тази твърдост окачване, дебелата щанга само ще накара колата да се плъзга по допирателната в гранични режими, т.е. Ицо е прав. Дебела и твърда щанга при окачване с голям ход е меко казано лишена от смисъл, защото противоречи из основи на конфигурация за офроуд и/или универсалка. За намаляване на крейна си трябват пружини с друг спрингрейт и/или щанга. Също амове с анти-дайв функция, както са Bilstein B6 или TEIN(за Педерс подозирам също). Предната разпънка идва задължителна, за разлика от задната.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Авг 29, 2020 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
На SH няма как да даде толкова драматична разлика(както в SG/GC/GG) защото окачването подпира шасито в различни точки и има доста по-малко деформации. Ако правилно разбирам, Ники иска да намали крейна на предния мост? На тази твърдост окачване, дебелата щанга само ще накара колата да се плъзга по допирателната в гранични режими, т.е. Ицо е прав. Дебела и твърда щанга при окачване с голям ход е меко казано лишена от смисъл, защото противоречи из основи на конфигурация за офроуд и/или универсалка. За намаляване на крейна си трябват пружини с друг спрингрейт и/или щанга. Също амове с анти-дайв функция, както са Bilstein B6 или TEIN(за Педерс подозирам също). Предната разпънка идва задължителна, за разлика от задната.


Точно - правилно си ме разбрал. Добре де, убедихте ме с Ицо и Стъни - зарязвам щангите и почвам да търся разпънки, като догодина ще сменя и отпред с Pedders. Темата се сменя на "Търся разпънки за SH" :)

Нед Авг 30, 2020 9:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@valio(или негов човек) прави копия на Куско(по памет). Намери му за модел и ще ти врътнат нещо. Пиши му най-добре.
P.S. Отзад съм с китайско копие на Куско и става, яка е. Отпред askeless ми набута насила( :D ) един Уайтлайн и разликата е...абе трябва да покараш и да сравниш ;)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 31, 2020 1:07 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 23 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор