Отговори на тема  [ 77 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Проект Outback 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте момчета. Ден пети !
Днес беше адски тежък ден, предимно заради неуспеха с повдигането на Outback-а. Започнахме сглобяване по обратния ред, от предишните постове, но когато стигнахме до Амортисьорите не ставаха каквото и да се опитваме, защото моите са самонивелиращи се газови и не могат да се приберат. След доста опити в продължение на над 6 часа закачихме всички носачи и болтове, но точилото беше толкова криво, че най-вероятно щеше да се откачи при тръгване. Минахме в един час разговори по телефоните с майстори, но всички казаха, че дори и да стане при реглажа може да се постигне изравнение до 1 см от страна без да се одължават рамената. Всички тампони и носачи бяха усукани и изкривени , както и самият амортисьор. В крайна сметка решихме да не я качваме. За да се повдигне трябва да си с обикновени амортисьори, а не самонивелиращи се или повдигането трябва да е с 1 см максимум 1.5 см , а фланците ми са 3.5 см . За сега замразяваме повдигането.Снимки не са правени, защото беше в повечко напрежението и нервите от несполуките. Всичко започна със сглобяване в обратния ред. Сглобяването ми беше по-бързо от разглобяването. Днес свалихме единият фланец, а утре трябва да свалим другия и колата да стъпи на колела. Колата се обръща с предницата напред и започваме повтаряне на процедурата. В четвъртък трябва да пристигне маслото и до края на седмицата и Light bar-а. Нещо не се справям с намирането на човек, който да се ангажира с изработката на кората на двигателя от ламарина. В краен случай ще поставим нашивка под ролбар-а за да покрие поне картера. Утре пращаме гърнетата за обшиване и ако успеем да свалим генерацията с катализаторите на профилактика. Другата щуротия, която измислихме е матиране на задните стопове, но утре ще го доизмислим. Вече се чувствам, като истински пубертет. Важното е радиото да свири и пурите да не свършват. Утре ще се постарая да правя снимки при работа.
Гътам една рИкия и си лЕгам. Cheers

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 12:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Мнения: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега поздравления за ентусиазма :)

Преди време на първото субару и аз правих подобно нещо, ефект има особено при по старите коли само мерак за работа да има :)

viewtopic.php?f=1&t=6664&hilit=%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2+%D0%B7%D0%B0+%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B0

Върху шагрето на най - външните детайли по окачването можеш да сложиш слой антикор и докато е лепкав още два пергела на прашно. Става като битум като се наслои :)
А относно лифтването, това че си с самонивелиращи амове не би трябвало да е проблем. Предишния ми бек беше с работещи такива амове и лифт 2,5/4.0 см. форестъра с 4.0/5.0 см. Проверете дали правите всичко както тряба.
Успех с надчинанието.

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Сря Ное 30, 2016 8:16 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега.Хванал си се с голямо начинание ,но щом има желание и възможности си е чисто хоби.Интересувам се от това обшиване на гърнетата.Моето крайно гърне е поизгнило-те тия коли страдат от това.Аз съм с предишния Outback.На цяло ли се сваля старата обшивка или върху старата директно се заваря нова?

Поздрави.

Сря Ное 30, 2016 8:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
steling написа:
Колега поздравления за ентусиазма :)

Преди време на първото субару и аз правих подобно нещо, ефект има особено при по старите коли само мерак за работа да има :)

viewtopic.php?f=1&t=6664&hilit=%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2+%D0%B7%D0%B0+%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B0

Върху шагрето на най - външните детайли по окачването можеш да сложиш слой антикор и докато е лепкав още два пергела на прашно. Става като битум като се наслои :)
А относно лифтването, това че си с самонивелиращи амове не би трябвало да е проблем. Предишния ми бек беше с работещи такива амове и лифт 2,5/4.0 см. форестъра с 4.0/5.0 см. Проверете дали правите всичко както тряба.
Успех с надчинанието.


Ей тук ме удари в земята с лифтинга. Първо закачихме всички накрайници и оставихме единствено амортисьора да се закачи за главината. Пробвахме да съберем амортисьора с крик,но започва да се повдига цялата кола. Опитахме със специални щипки прибрахме само пружините и тогава амовете пак не става. Свалихме абсолютно всичко и започнахме на ново,катп първо закачихме амортисьора и след това накрайници и всичко останало едно по едно. Всеки накрайник едвам е влизал с много блъскане и чукане,като долния накрайник за връзката с магарето изобщо не влезе. Ъгълът на главината беше изкривен с 25 градуса и беше невъзможно да се изправи от регулажните болтове. Спомняш ли си ти как си ги сложил твоите?

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 9:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SpliFF написа:
Здравей колега.Хванал си се с голямо начинание ,но щом има желание и възможности си е чисто хоби.Интересувам се от това обшиване на гърнетата.Моето крайно гърне е поизгнило-те тия коли страдат от това.Аз съм с предишния Outback.На цяло ли се сваля старата обшивка или върху старата директно се заваря нова?

Поздрави.


Здравей,днес ще ги нося на майстор. Знам че се изрязва старата ,изгнила ламарина и се заварява нова. Може и да не се реже цялото гърне,а само част. Но няма как да се сложи върху старата,защото както е написал колегата Yavo по горе те гният от вътре навън. Довечера ще пиша за резултата.
Поздрави.

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 9:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ден шести го започваме мързеливата
Прикачени файлове:
IMG_20161130_104522.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 10:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Готин проект - ако позволиш един съвет:

Не обшивайте генерацията допълнително - само ще сложиш излишни килограми на колата, което ще влоши проходимостта.
Същото важи и за предния щит - сложи малък, колкото за картерна защита.

Клиренс се постига не само с подложки - може да вземеш и един размер по-високи гуми, така няма да има напрежение по задвижващата система.

А каква беше целта да се боядисат дисковете?
 8

Сря Ное 30, 2016 10:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Готин проект - ако позволиш един съвет:

Не обшивайте генерацията допълнително - само ще сложиш излишни килограми на колата, което ще влоши проходимостта.
Същото важи и за предния щит - сложи малък, колкото за картерна защита.

Клиренс се постига не само с подложки - може да вземеш и един размер по-високи гуми, така няма да има напрежение по задвижващата система.

А каква беше целта да се боядисат дисковете?


Привет и голямо благодаря за съветите! Ще те послушам за ламарината на кратера. Колкото за гърнетата когато се свали старата ламарина и се сложи новата ,не е ли +- 2-3 килограма ?!? А ми се струва ,че са изгнили по цялото протежение. Боядисването на дисковете ,беше в следствие на хартисал спрей , голямо количество ракия от моя страна и детски акъл на един тинейджър на който не му се учеше и искаше да помага. :D

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 12:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно съм разбрал грешно - мислех че ще слагате допълнително ламарина върху гърнетата :pardon:

Виж дали ръждата не е повърхността - ако е, няма смисъл да я сменяте - със сигурност заводският материал е по качествен ( по-добре тези пари ги насочи в нещо друго )

Дано с боядисването на дисковете да не омажете положението с накладките, щото тая боя ще я изяде феродото. Надали ще е проблем.

Хубаво е заден щит на дифа да си направиш - порови за чертежи в нета. Това вече спасява "трътката" при офроуд изненади

Сря Ное 30, 2016 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гърнетата ги търках с телена четка външно и остана доста ръжда,която би трябвало да е избила от вътре на вън,а и в тях има по 2-3 литра вода от конденза ,заради газта. За щит на задния диференциал гледах,но не видях къде може да се захване,така че да се защити добре. Ако някой може да помогне с идей или с чертежи ще е прекрасно. ДзвЕра вече е стъпил на гуми ! Време е за вино и почивка. А след час го обръщаме с предницата напред.

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 1:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://get-primitive.com/skidplates/159 ... t-at-.html

нещо подобно - това спокойно може да си го направите сами.

Сря Ное 30, 2016 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
forum_08.jpg

Закрепването е елементарно и ако се вземат правилно размерите може да се изработи лесно от /4-5/мм Al. Отзад се закрепва с двата болта които се виждат на снимката, отпред е в зависимост от модела на диференциала - или със скоба или с два болта към самия кожух на диференциала. Може да се изреже на щанца с ЦПУ или на лазер. Малко огъване на абкант, заварки и сте готови. =D> Успех с проекта!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Сря Ное 30, 2016 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес не свърших много работа. Първо махнах другия фланец и пуснах колата на точила. Не съм стегнал нито един болт освен тези на магарето и горните на амортисьора. Самите болтове са по местата си,но не са стегнати с гайките. След сваляне на колата на точила започва стягането. Целта е да не се усукват тампоните,което се получава ако стегнете всичко предварително. Резбите ги пръскахме с wd40 ,а след затягането със спрей против спичане на спирачки. Той няма да позволи да ръждясват и да заклеймяват при друго отвиване. Цена около 15 лв стига за 1 година.
Прикачени файлове:
IMG_20161130_112412.jpg

След като пуснете колата можете да завиете всичко освен долния болт на амортисьора. След стягане на всичко останало вдигате колата пак на крик. Сваляте точилото и повдигате с друг крик основата на амортисьора и чак тогава стягате.
Прикачени файлове:
IMG_20161130_141102.jpg

Бях развил регулиращия болт на горния носач,когато тествах фланците. Смених гайката ,защото предишната я съсипаха и сега ще трябва да се ходи на реглаж. Тъй като ми се налага спешно пътуване в петък,утре дзвЕра трябва да е събран. За утре ми остава да сглобя багажника , гърнетата ако майстора е готов с тях и евентуално смяна на маслото ако пристигне. Ще наложим ролбара за да мерим къде ще се заваряват планки за болтовете и евентуално за ламарина под кратерите.Следобяд ми се обадиха от dhl ,че Light bar-а ми е задържан на митницата и ще трябва да плащам мито,ддс и още някакви такси ,та 150 лв отгоре. Златен излезе този фар! Ако някой може да помогне с митницата ще съм му адски благодарен.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Ное 30, 2016 11:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По принцип DHL минават през митница "Аерогара София", а там е яко дърво. ](*,) Съвета ми е да си намериш читава митническа агенция която да ти подготви документи за освобождаване от митница. Цената на услугата е от порядъка на 50лв, но повярвай ми тези 50лв почти винаги ти спестяват нерви, време и мъки в пъти повече. Може да минеш през DHL безплатно с помощта на техния митнически отдел, но вероятността да ти създадат неволно повече проблеми е доста вероятно. Звънни ми утре, мога да ти дам допълнително инфо. ;)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Сря Ное 30, 2016 11:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато стегнеш всичко друго, и колата е стъпила на колелата, може да разхлабиш леко магарето и да заклатиш здраво колата странично. След това стягаш магарето и всичко трябва да си е на мястото. След цялото това разглобяване, после задължително реглаж.

Отделно против запичане аз ползвам следната медна грес на Comma - Copper Ease (има и по-големи разфасовки), към която нямам никакви забележки. Смазва резбата (не се налага да я пръскаш с WD-40) и после предотвратява запичане, всичко се развива лесно, но никога не се е саморазвивало.
 8

Чет Дек 01, 2016 8:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kvark написа:
По принцип DHL минават през митница "Аерогара София", а там е яко дърво. ](*,) Съвета ми е да си намериш читава митническа агенция която да ти подготви документи за освобождаване от митница. Цената на услугата е от порядъка на 50лв, но повярвай ми тези 50лв почти винаги ти спестяват нерви, време и мъки в пъти повече. Може да минеш през DHL безплатно с помощта на техния митнически отдел, но вероятността да ти създадат неволно повече проблеми е доста вероятно. Звънни ми утре, мога да ти дам допълнително инфо. ;)


Благодарско! Днес ще се чуя пак с някой от dhl за пренасочване към Враца и ако не стане ще се чуем с теб :bow:

kerekovski написа:
Когато стегнеш всичко друго, и колата е стъпила на колелата, може да разхлабиш леко магарето и да заклатиш здраво колата странично. След това стягаш магарето и всичко трябва да си е на мястото. След цялото това разглобяване, после задължително реглаж.

Отделно против запичане аз ползвам следната медна грес на Comma - Copper Ease (има и по-големи разфасовки), към която нямам никакви забележки. Смазва резбата (не се налага да я пръскаш с WD-40) и после предотвратява запичане, всичко се развива лесно, но никога не се е саморазвивало.


Ще го напрая наместването на магарето! Мерси за съвета! Това,което използвам против спичане преди 2-3 години ми беше препоръчано от майстор. Малко бях скептичен,защото все пак е за спирачки,но до сега е вършило страхотна работа. А реглажа е задължителен,особено в тази поледица. (Поне във Враца)

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Чет Дек 01, 2016 8:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте момчета. Задачите от днес бяха ,смяна на моторно масло и маслен филтър,както и затъмняване на задните стопове.
Първо започнахме с маслото. След доста дълго разучаване и четене на една мноооого обширна тема ( viewtopic.php?t=5411 ) ,благодарение на колегата Алекс и задълбоченото му проучване се спрях на Redline 5w40 . Не се спрях на препоръките в книжката на колата ,заради газовата уредба. Писах и на сайта http://syntheticoil-europe.eu/en/ ,които са единствените официални вносители на маслото за Европа. Ето какво ми отговориха те :
Прикачени файлове:
Screenshot_20161205-214958.png

Аджеба поръчах 7 бутилки по 1 quarter или 945 мл,което с доставката ми излезе около 140 €. Момчетата от Диомо ми препоръчаха маслен филтър Mann за около 10 лв. Мислех сам да си сменям маслото ,но филтъра беше зациклил здраво ,та ми се наложи да ползвам жокер от приятел. Триножник за филтри,дори не знаех,че има такова чудо:
Прикачени файлове:
IMG_20161205_134625.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20161205_134732.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20161205_134739.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20161205_134613.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Пон Дек 05, 2016 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След това минахме на затъмняване на стоповете. Не исках да стават черни,а само леко матирани. За целта използвах спрей на Auto K Transparent Special. Препоръчано ми беше от момчета,които се занимават именно с такъв вид услуги. Причината да се избере special е високата му търпимост на температурните промени и това че не се олющва след време. Струваше 5 лв малка разфасовка.
Прикачени файлове:
IMG_20161205_131843.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20161205_131852.jpg

Свалих стоповете (има описание в предишните постове) изчистих ги с обезмаслител. И след това с чист парцал.
Прикачени файлове:
IMG_20161205_130553.jpg

Пръска се задължително на ярко слънце или луминисцентна светлина (препоръка от момчетата) за да не остава ненапръскано място. След полагането на всеки слой се изчаква по 5 мин. Когато се стигне до половината бутилка спрея се остава на печка за 1минута ,за да не започне да " плюе" и да остават петна. След всеки слой го слагах на печката за точно 40 сек. Мислех че ще гръмне ,а момчетата ми се смееха.
Прикачени файлове:
IMG_20161205_131125.jpg

Стигайки до третия слой реших,че е достатъчно,защото търсех лек матиращ ефект ,а не пълно замъгляване. Получи се страхотно:
Прикачени файлове:
IMG_20161205_131837.jpg

Оставя се да съхне 24 часа. Утре ще ги сложа и ще кача снимки.
Лед бара е пристигнал в митницата във Враца и утре ще ходя и с него да се разправям. Гърнетата се оказаха напълно изгнили от вътре и даже тръбите са били паднали,та ще трябва пълна реновация. В четвъртък мисля да я вкарвам и да я започвам отпред ако мога.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Пон Дек 05, 2016 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm
Мнения: 263
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Досега не ми се е случвало запекъл маслен филтър да не го отвия с отвертка и чук, но с триножник е по-културно де :)

Вто Дек 06, 2016 7:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 28, 2012 6:27 pm
Мнения: 77
Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 AT 2003
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз запекли филтри ги развивам с водоповоден ключ. Това с отверката е малко по-мръсно.
Колега, евала за ентусиазма - продължавай така и качвай снимки да се кефиме.

Вто Дек 06, 2016 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 77 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор