Автор |
Съобщение |
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Постове: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Здравейте, искам да попитам дали аз имам VDC VIN: JF1BHCLR5YG020748
А същност какво имам като стабилизация и екстри. Виждам на таблото, когато дам контакт диагностиката на лампите и там има VDC и VDC OFF.
Но някде бях гледал в сайтове, че няма.
|
|
|
Сря Ное 25, 2015 10:05 pm |
|
|
quietriot
|
rmiroslavov написа: Здравейте, искам да попитам дали аз имам VDC VIN: JF1BHCLR5YG020748
А същност какво имам като стабилизация и екстри. Виждам на таблото, когато дам контакт диагностиката на лампите и там има VDC и VDC OFF.
Но някде бях гледал в сайтове, че няма. Щом имаш ламби и светят значи имаш вдц.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Ное 26, 2015 8:02 am |
|
|
detonate
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 10:15 pm Постове: 252 Местоположение: Dimitrovgrad
Skype: detonate_bg
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0
Рейтинг: 22
|
Колата е Н6 2002 има копче vdc off, но след 60 km/h лампата от таблото изгасва и аз пак карам с vdc Въпроса ми е как да карам след 60km/h без vdc
|
|
|
Пон Ное 30, 2015 10:30 am |
|
|
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Постове: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Хайде да възродя малко темата с VDC-то, вина ми е JF1BP9LLA7G068047. Нямам лампа на арматурното табло, но някъде бях чел, че всички коли след 2006 имат сложена системата. Гледах по номера по разни сайтчета но никъде не намерих по-подробна информация. И как може да се видят за моята кола с какви системи е излязла от завода. Благодаря предварително.
|
|
|
Сря Мар 30, 2016 11:20 am |
|
|
Калпазанин
Регистриран на: Съб Мар 26, 2016 2:33 pm Постове: 16
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0899885548
Рейтинг: 0
|
Копчета мопчета,Аз съм много лесен.Когато искам кал на покрива,слагам бушон в гнездото при двигателния отсек и бягай.Не ви трябват сложности
|
|
|
Сря Мар 30, 2016 7:34 pm |
|
|
steling
|
Калпазанин написа: Копчета мопчета,Аз съм много лесен.Когато искам кал на покрива,слагам бушон в гнездото при двигателния отсек и бягай.Не ви трябват сложности ако си в 20см. кален коловоз при силен дъжд, по - добре като че ли да е вътре Пък и нищо сложно няма да се направи, отнема час време.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Чет Мар 31, 2016 7:47 am |
|
|
Калпазанин
Регистриран на: Съб Мар 26, 2016 2:33 pm Постове: 16
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0899885548
Рейтинг: 0
|
Съгласен съм с теб колега.Лично ти ми показа къде се намира гнездото за бушона,за което отново благодаря
|
|
|
Нед Апр 03, 2016 7:07 am |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Постове: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Здравейте, искам да попитам дали ако взема бутон от кола с ВДЦ , мога да го сложа на моята , която е 2001 и е без такъв. Човека ми каза , че не е само до бутона, ами трябва и още нещо , но ми препоръча да попитам някой, който разбира. Та явно не е само до бутона , какво още трябва да знам , за да мога да изведа тоязи ключ за изключване на системата. Благодаря!
|
|
|
Чет Май 25, 2017 9:07 am |
|
|
quietriot
|
maxon написа: Здравейте, искам да попитам дали ако взема бутон от кола с ВДЦ , мога да го сложа на моята , която е 2001 и е без такъв. Човека ми каза , че не е само до бутона, ами трябва и още нещо , но ми препоръча да попитам някой, който разбира. Та явно не е само до бутона , какво още трябва да знам , за да мога да изведа тоязи ключ за изключване на системата. Благодаря! Трябва и инасталация , тригер който да управлява бутона и някой да ти я върже, само с бутон не става. Моето легаси е преправено така, излезе 100 лв , бутон, тригер и труд на жичкаджията.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Май 25, 2017 9:51 am |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Постове: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Този тригер , какво представлява и конкретно за модела ли се търси или е някакъв превключвател за който четох май твое мнение ... което да включва и изкчлючва при натискане на бутона ВДЦ , който явно не е с 2 положения вкл/изкл. ?
|
|
|
Чет Май 25, 2017 10:07 am |
|
|
Stavrey
Регистриран на: Пон Дек 26, 2016 2:16 pm Постове: 13
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Бутонът е обикновен push бутон, имаш два пина окъсени при натискане и два за подсветката. Пуска се само една жица до кутията с бушоните под капака, където ти е и бушонът за спиране на VDC. Неговото легло е свързано от едната страна към маса, от другата към VDC управлението - на него му се пуска маса на един от пиновете, за да се деактивира. Зад бутона си слагаш произволна тригер схема - аз си направих такава с две релета. Частите ми струваха 4-5 лв., бутонът май беше 20-30 лв. заедно с конектора и педя жици към него и с по-малко от час труд в гаража си направих всичко сам.
На някой ако му е интересно, мога да драсна схема.
|
|
|
Чет Май 25, 2017 10:24 am |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Постове: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
На мен ми е интересно и тука един човек ми предлага 40 лв. за тоя пуст бутон , да видя да го взема и ако обясниш по-подробно като за мен , и разбира се ще покажа схемата на човек който уж с тоци се занимава да види и той нагледно кавко трябва да стане ... ще съм ти много благодарен. Иначе и този отговор сиг е достатъчен. аз гледах една схема което не ми е ясно за какво казва ,че още един т бушоните се игнорира ,,, са ще я кача и нея да видиш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Май 25, 2017 10:28 am |
|
|
quietriot
|
Понеже бутоне не е задържащ трябва елстроника, ( това е тригера) която да казва при едно натискане на вдц, че е изключено и при повторно натискане на бутона, че отново е включено и да задържа веригата затворена , защото с пускането на бутона тя ще прекъсва защото е пуш бутон както ти каза колегата , отделно моя при загасяне на двигателя също прекъсва веригата и при повторно запалване за да се активира пак трябва да се натисне с оглед ако я кара чужд човек да не се утрепе защото без вдц нещата са малко трики ако си свикнал с помоща му. Винаги може да е по-евтино , но аз прецених че ме мързи да мисля тригера и да си играя да го монтирам да му правя подсветки , защото на бутона няма прозорче за включено изключено а само за сервизно осветление , пък и жичкаджията ми е зад блока и ми е съученик и той деца храни.... . Бутона го купих за 15 лв от Иво от Перник Вепара.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Май 25, 2017 11:09 am |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Постове: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Сигурно трябва да чакам да изпадне от някой , този твоя човек от перник дали или нямаш информация.
|
|
|
Чет Май 25, 2017 11:55 am |
|
|
quietriot
|
maxon написа: Сигурно трябва да чакам да изпадне от някой , този твоя човек от перник дали или нямаш информация. Намираш в раздел продава авточасти всички търгаши на части , пишеш им по едно лично и чакаш отговор, отделно в мобиле има коли на части , търсиш и звъниш и се пазариш и ще намериш!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Май 25, 2017 12:35 pm |
|
|
steling
|
viewtopic.php?f=5&t=18133ето изпълнение с незадържащ(импулсен) бутон и реле от 3 лева има и окабеляването как се връзва. Иначе когато търсих аз, за оригинален vdc бутон по моргите ми изкаха по 30-40лв., а в магазина беше почти на същите пари. Аз си сложих за 5лв. халогенен бутон и си работеше перфектно. Колегата който ми купи бека не е споделял да има проблем с копчето или vdс - то. Системата работи вече 3 години Успех с надчинанието, че е много полезно. тая ми тема май трябва тука да дойде че повече има за VDC писано
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Пет Май 26, 2017 12:12 pm |
|
|
Stavrey
Регистриран на: Пон Дек 26, 2016 2:16 pm Постове: 13
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Бутонът нов при Мимо е 39 лв. Освен него е редно да имате и конектор, за да стане работата като хората. Моите ги взех от STI. Схемата на тригер с две релета има тук, в няколко варианта според използвания бутон. Оригиналният за спиране на VDC-то е нормално отворен, т.е. ползва се първата схема. Няма нужда от пускането на две жици към кутията с бушоните - пуска се една. Единият ѝ край се свързва с кабелът от бушона към VDC модула - не помня, но мога да проверя какъв цвят е. Другият ѝ край се свързва с нормално отворения контакт на първото реле в схемата (d1.2), което трябва да е свързано към маса. Захранване за схемата се взима от запалката - близо е и се изключва при връщане на контакта, което рестартира схемата и предотвратява палене със спряно VDC. Захранване за подсветката на бутона (няма общо с индикацията "VDC off" на таблото) се взима от някой съседен бутон. Маса съм си хванал на един от болтовете към купето под конзолата. Няколко снимки: Четете внимателно упътването на линка със схемите - релетата трябва да са с номинално захранващо напрежение около половината на захранващото, за да работи нормално, при мен с 12V релета понякога VDC-то не ще да се пусне (освен с гасене и палене, което се явява hard reset на схемата). Изключването му сработва винаги. Скоро ще си направя читави платки с 5V релета, както и друг вариант на тригер с едно реле и няколко дискретни елемента. Ако има ентусиасти - успех.
|
|
|
Пет Май 26, 2017 8:47 pm |
|
|
iion
|
Понеже и аз предпочитам да шофирам без VDC и вече пробвах да махна VDC предпазителя от кутията с предпазителите в двигателния отсек. Това работи чудесно, но ми светят ABS и ръчната на таблото, а предпочитам да не е така, поне за ръчната. Попаднах на следното обяснение: Цитат: There are a couple of fuses on the ABS/VDC system: 50A (SBF-1) motor fuse in engine compartment 30A (#1) valve relay fuse in engine compartment 7.5A (#33) VDC/ABS control unit power fuse under the dash and another one: 7.5A fuse that's on the relay block also under the dash.
The first two fuses disable ABS motor or valves, so no way for EBD to work as well. The third disables the VDC/ABS brain, throws a CEL and kills everything including EBD. The last fuse controls only one thing: signal of the brake pedal sensor to the VDC/ABS brain and it seems that pulling it does what I need: -ABS+VDC shut-off, -'Brake' light goes off with parking brake release, so the chances are that EBD still works (need to find an empty lot and see which wheels lock first). -No CEL
It's not 'on-the-fly' (requires re-start to re-enable VDC/ABS), and it disables cruise control, but I'll take it if it turns out that EBD indeed works.
I will still play with the steering angle sensor when the weather improves and maybe disconnect one of the rear speed sensors to see if I can get the 'on the fly' capability.
Най-общо казано от горното излиза, че има предпазител, който не е на големия панел с предпазители в купето, но може да постигне това което ми трябва като прекъсне сигнала от спирачката към управлението на VDC-то. Въпроса ми е - пробвал ли е някой подобен подход? Или дали може да подтвърди за предпазителя? Колата е Фори 2.5 турбо 5МТ '06.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Пон Авг 14, 2017 11:14 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта |
|