Отговори на тема
 Смяна на гарнитури на главите - анкета 

Сменяли ли сте гарнитури на главите на 3.0 H6?
Анкетата свършва на Пет Авг 11, 2017 1:17 pm
Да, защото прегрях колата заради ниско ниво на антифриз (теч или друго) 9%  9%  [ 2 ]
Да, нямаше явна причина 14%  14%  [ 3 ]
Да, покрай основен ремонт 0%  0%  [ 0 ]
Не 77%  77%  [ 17 ]
Общо гласове : 22

 Смяна на гарнитури на главите - анкета 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Постове: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги,

Постоянно слушам за тези прословути гарнитури и ми е интересно колко от вас са правили ремонт свързан със смяната на гарнитурите и каква е била причината за това. Искам да си направя някаква статистика и изводи до колко са здрави. Надявам се, който е правил ремонта да сподели и сумата за него. :idea:

Поздрави

Пет Юли 28, 2017 1:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Постове: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, трябват ти още дименсии в анкетата:

На колко хиляди километра е двигателя ви?

Как купихте колата си - нова/байбек/2-ра ръка/3-та ръка/няма значение, италянка е ама евтино я взех!

Къде поддържате колата си - в специализиран Субару сервиз/друг сервиз/един мой човек много тънко ми я оправя

Как карате колата си - с разбиране и внимателно, следя си датчиците и реагирам адекватно/газ до ламарината, аз съм Колин Макрей, лонг лив Хаш Шес/абе кво ме питаш глупости, Субаруто не е ли вечно?

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Пет Юли 28, 2017 1:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Постове: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е положението с анкетите, няма много гъвкавост. Предполагам отговор "Друго" с допълнително поле за текст би било най-добрия вариант, но не видях как да го добавя. :-?

Пет Юли 28, 2017 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Постове: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не се филмирай, просто исках да отбележа, че факторите са повече от един. Моето подозрение е, че просто е по-лесно да претовариш този двигател с лоша поддръжка и отношение към колата. С по-големите обеми на двигателя топлината, която разсейва двигателя е голяма, а всичката радост от пъргавия двигател идва и с недостатъка, че масата на чарковете е малка и температурата им подскача много бързо. Секунда невнимание - цял живот смърт (поне до ребилд де ;) )

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Пет Юли 28, 2017 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am
Постове: 117
Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
Кофти...
Отговори с цитат
За кой двигател става въпрос: EJ25 или H6 3.0. EJ25 си е с калпави гарнитури /1999 - 2003/ и през 160 000км си ги духва - това и в Уикипедиа го пише. H6 пък има малък топлинен толеранс, лесно можеш да го прегрееш, но май трудно духва гарнитури.

_________________
BORN TO RUN

Пет Юли 28, 2017 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Анкетирайте се, няма лошо - само имайте предвид че Субару препоръчва реглаж на клапани на всеки 100 000 км.
Та гарнитурите в най- добрия случай са на 200к.

На първата ми Импреза 2.5, 165кс, гарнитурите ги смених на 200 000, само защото лявата беше леко прокапала, и исках портване на главите. Можеха да карат поне още 100к

Пак е по добре отколкото да смениш дизелови дюзи за 2 бона на немска щайга.

и да припомня една старта тема:
viewtopic.php?f=1&t=14225&start=0&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%B2%D0%B0%D1%82+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5

Пет Юли 28, 2017 7:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: titaniumman и 45 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор