Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Сеп 22, 2018 11:26 pm



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 4 бутални апарати от WRX на outback b12 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 254
Местоположение: Sofia
Skype: curko_pz
Автомобил: Outback B12 H6 2002
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

а някой пробвал ли е 4 буталните апарати от WRX(мисля че от първо или второ поколение), на outback h6 b12 понеже обмислям този ъпгрейд, но не знам дали са "bolt on" размера на дисковете го дават пак 294мм така че предполагам няма да има проблем да 16'' джанти?

Пон Мар 12, 2018 4:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 72
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз имам такива и ги слагах на Б13 обаче.
Значи какво мога да ти кажа, не всички 16 джанти пасват на тези апарати. Джантите от ВРХ, логично ще станат, но тези стандартните на Аутбек Б12 си мисля, че ще опират в апаратите.
Мойте 17" на Б13 опираха, просто самата шарка е такава. В смисъл джатата си поема апарата без проблем, логично щом е 17" , но опира поради ЕТ-то вероятно и самата шарка (фейсклифтовите джанти на Б13).
Какво е решението:
1.) На 5х100 има джанти бол от VAG-ина групата. ЕТ-то е различно, на субаро е 48-55 различно според моделите (поне легаси и аутбек, ВРХ не им знам праметрите). На VAG- овете може да се намери 35, 38, 40. Мисля 38 не влошава комфорта и не променя съшествено геометирята. Аз карам с такива в момента с ЕТ 38 и си е добре не опира никъде, те поемат 4 буталните апарати.
2.) Ако искаш да си караш оригиналните джанти може да си сложиш спейсъри. Качествената изработка е към 400 кинта, някъде, защото японските марки като цяло са с шпилки, а не с болтове като немските. Та врътката на БМВ рацерите със спейсъри и по-дълги болтове не върви. Тоест трябва спейсърите да се захванат за твойте щпили с гайки и отделно те да имат шпилки за да сложиш на тях твойте джанти. :-~
Аз имам такива мисля 12-13мм като максимален минимум могат да се нарпявят дебели(за да покирят наличните шпилки) и гайките на дистаницращите фланци да влизат в дупките на джантата (повечето джанти имат разпорбити дупки около главината, за лекота предполагам).
Да ти кажа аз какво направих. Исках много да си карам оригиналните джанти, все пак са си Субару.
Направих фланците, (ако решиш ще ти дам координати), даже като се замисля и мойте мога да ти продам ROFL и ги сложих всичко точно, паснаха иделано. Викам си сега всичко заспа, аутбека се изду малко все пак джантите с тези фланци са на ЕТ35 и си викам е добре се получи. Обаче почна едно триене при пълен ляв и пълен десен вътре в подкалника. Не си представяй да ми скъса подкалника, но се виждаше леко протрито и се чуваше най-вече. :D
Накрая му теглих една Пут*ка майна и си върнах старите апарати, сложих си хубави накладки АТЕ и работата заспа.
Затова моя съвет, като човек минал през такива конверсии и на предната ми кола и на тази. Не се занимавай с глупости, вземи си едни хубави дискове АТЕ, да ти ги нарежат на фреза и си вземи едни хубави накладки пак АТЕ, друго не ти трябва.

Пон Мар 12, 2018 9:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 254
Местоположение: Sofia
Skype: curko_pz
Автомобил: Outback B12 H6 2002
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей,
точно това се чудех и аз дали си заслужава разправията с други апарати или да пробвам ATE power disc с ATE ceramic накладките, а може и с EBC зелено съм карал галанта ми и бях много доволен от тези накладки. Но не искам джанти с по-малко ЕТ понеже обикалям доста по черни пътища и не искам да губя ход на окачването и да доближавам гумите до подкалника и калника, понеже като се налепят с повечко кал ще започнат да стържат. Ако можеш прати ми координати на фрезистите които са ти нарязвали дисковете на лично.

Вто Мар 13, 2018 9:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2537
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз съм с такива апарати ,с оригиналните джанти,само че си направих фланци и шпилки .

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Вто Мар 13, 2018 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 72
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Здравей,
точно това се чудех и аз дали си заслужава разправията с други апарати или да пробвам ATE power disc с ATE ceramic накладките, а може и с EBC зелено съм карал галанта ми и бях много доволен от тези накладки. Но не искам джанти с по-малко ЕТ понеже обикалям доста по черни пътища и не искам да губя ход на окачването и да доближавам гумите до подкалника и калника, понеже като се налепят с повечко кал ще започнат да стържат. Ако можеш прати ми координати на фрезистите които са ти нарязвали дисковете на лично.

Що не каза, че си имал галант бе човек, и моята предна кола беше галант шестак :bow: . Та и там правих подобна галимация с апарти от ВР4.
Относно фрезоването, единя вариант е Пламен- Dj Tymbi от митсубиши форума, той има някакъв майстор нарязва ги и ги дупчи стават екстра, проверено на галанта и на тази, задни дискове.
Другия вариант е едно момче тук във форума продава различни дискове и накладки има тема в сервизи и магазини, мисля S-brakes му е ника. Той има оферта за фрезоване на нови дискове.
Ако нямаш координати на Пламен ще ти пратя тел. на лични.
Към Valdares:
Влад имаш ли проблеми с триенето с тези дистанциращи фланци, щото на мен ми опираха нещо?

Вто Мар 13, 2018 5:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 08, 2016 7:30 pm
Мнения: 10
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
няпа триене,
карам с 20мм фланци...
4 бутални апарати...
дискове не дупчи и не режи,щото на 20 к км ще сменяш накладки...
за накладки,ако искаш ще ти дам идеи...

Вто Мар 13, 2018 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 72
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И сега какво излиза, че само моята опира с фланците. Вашите да не са американски, че те са с един сантиметър по високи? :-?
А проблеми с преждевременно износване на лагер главина да сте имали?

Чет Мар 15, 2018 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 08, 2016 7:30 pm
Мнения: 10
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
не е американче,карам с 215/60/16...и не опира
с pedders окачване съм в момента,но и преди не е опирала
за лагерите-120к км и за момента не се обаждат, а цялата кола е на полиуретан със задна ст.щанга 20мм,та и доста твърдичко вози...

Съб Мар 17, 2018 5:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор