|
Страница 1 от 1
|
|
Проблем след ремонт на мотор H6 B13
Автор |
Съобщение |
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Здравейте, Сменях гарнитури на главите на Бека,блока го мериха беше ок,главите,както на всички дясната крива,но здрава според майстора..Та смених гарнитури,шлайф на глави-чела,легла на клапани и клапани.Събрах колата,но губя антифриз.Сутрин маслото на щеката стой странно радко и направо тече.При палене колата пропушва леко бяло за максимум минута и спира.Като загрее мотора след 15-20 мин работа на място,прави балони в разширителя.Маркучите не се втвърдяват веднага след палене,но стават корави след 5-10 мин. Гарнитурата ли не е стегната като свят и пропуска?Какво да гледам при отваряне?От водна помпа може ли да е всичко?Тъй,като и нея смених. Мерси предварително!
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:35 pm |
|
|
Alxx
|
Хайде всичко отначало. Ако си сигурен, че си обезвъздушил добре, отговорите са два: 1. Някой не си е свършил работата както трябва - или механикът, или шлайфистът. 2. Пропуснали сте да дръпнете и блока - не го изключвай никога като причина в алуминиев мотор.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:39 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Мерихме го,наред е според шлайфиста,а и не съм го цепил блока.На изгасен мотор,наливам малко антифриз в радиатора само в малкото кръгче(да не отива в разширителя),5 мин и спада,наливам пак и отново така.Не излизат балончета,парно има,на газ обръща..Течове няма,а в радиатора си пада нивото.Да свалям всичко до глави и да меря пак всичко?
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:51 pm |
|
|
Alxx
|
Ами...моето мнение е, че не сте се справили първия път. Ако искаш 100% убеденост направи газов тест. Само, че я покарай 100-тина км на бензин преди това. П.С. Спомена газова уредба - колко си сигурен в здравината на редуктора? От пробила мембрана се получава същия ефект.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:55 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Мисля си,че е ок. За кой ефект по-точно говориш?
|
|
|
Чет Май 24, 2018 9:20 pm |
|
|
Alxx
|
Мехурчета, вдървени маркучи и разход на антифриз.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 24, 2018 9:36 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Работи на бензин 20 мин на място.Маркучите меки,на 25 минути работа, направи 7,8 мехура в разширителя,водата бе два пръста над максимума,като от 5-тата минута работа на мотора,взе да се качва.Изгасих,след час 1 пръст под максимума бе паднал антифриза..Не ще е от газта май,ами да почвам да свалям всичко пак..?
|
|
|
Съб Май 26, 2018 1:47 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
|