Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Окт 21, 2019 9:10 am



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Трудно палене и колебаещи се обороти при студен старт B12 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 7:58 pm
Мнения: 412
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги, за щастие от доста време не ми се е налагало да се допитвам във форума за нещо, но ето, че зимата идва и аз започнах леееко да се притеснявам относно някои проблемчета по колата.
Става въпрос за следния проблем : Outback H6 2001 B12 с газ, сутрин при първия старт (независимо от температурата навън) колата пали от 2-3 завъртания на стартера и след като запали оборотите рязко падат до към 700 и двигателя започва да тресе. След секунда или две се качват до нормалните 1500, но много скоро постепенно падат отново до около 1000 и колата видимо се мъчи да работи. Често записва грешки Missfire в произволни цилиндри, понякога и VDC свети доста време след като потегля. Проблема сякаш се появи изведнъж, някъде това лято. Започнах да изследвам от какво може да е и дотук съм сменил свещи и вчера се опитах да сваля стъпковото моторче но нещо не можах да намеря подходящ ключ за целта. Изчистих дросела и въздушния филтър е сменен. Ако реша да тръгна преди стрелката на температурата да се е раздвижила сякаш се дави двигателя и угасва, трябва да изчакам да позагрее поне до 30 градуса и тогава няма проблем да тръгна, обикновено вече е преминала на газ. Газовата уредба е на бая километри, може би около 80000. Преди около месец смених уплътнения на капаците на главите само с повдигане на двигателя тук при един майстор в Перник и исках да ми направи реглаж на клапани но той каза, че за реглаж трябва двигателя да се извади... Сега съм в ситуация в която незнам къде да търся проблема.. Четох доста из форума и някой беше написал за налягане на горивото, нещо свързано с горивната помпа... Как го замервате и къде? Как се сваля стъпковото моторче и тази гарнитурка трябва ли да се смени която е под него? Дали е от реглажа на клапаните всичко? Налага ми се да пътувам скоро а ми се ще да оставя на жената читава кола, да не ги мисля... Знам, някои от вас ще кажат, че си има сервизи за тая работа но проблема ми е, че не мога да си позволя да спирам колата от движение, а знам че проблема може да е толкова дребен, че да си го отсраня и сам... Благодарности, Краси!

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Чет Окт 10, 2019 9:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 7:55 pm
Мнения: 2066
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 752
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чеклист-ът на описания от теб проблем не е къс...
1. Вакуум на мотора и съответно ако трябва реглаж клапани.
2. Дросел и IACV.
3. Вакуумни линии по мотора.
4. Налягане на гориво преди и след регулатора.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...
 15

Чет Окт 10, 2019 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега първо пробвай така, спри кранчето на газовата карай 1 2 дни на бензин да може компютъра да се адаптира за настройките на бензин, и виж как ще пали сутрин.., за оборотите може да пробваш да навиеш винта на ТПС с 1 оборот да пробваш как ще са..

Пет Окт 11, 2019 7:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 7:58 pm
Мнения: 412
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Чеклист-ът на описания от теб проблем не е къс...
1. Вакуум на мотора и съответно ако трябва реглаж клапани.
2. Дросел и IACV.
3. Вакуумни линии по мотора.
4. Налягане на гориво преди и след регулатора.

Благодаря за отговора. Не би ли трябвало ако има проблем с което е да е от изброените от теб неща, да се запише някаква грешка? Дросела го зачистих вчера и не мисля, че има промяна. Къде е този регулатор и как се замерва налягането на горивото?

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Пет Окт 11, 2019 8:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 7:58 pm
Мнения: 412
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
beseech написа:
Колега първо пробвай така, спри кранчето на газовата карай 1 2 дни на бензин да може компютъра да се адаптира за настройките на бензин, и виж как ще пали сутрин.., за оборотите може да пробваш да навиеш винта на ТПС с 1 оборот да пробваш как ще са..

Утре ще пробвам изцяло на бензин да покарам и ще видя дали има разлика. А къде е този болт?

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Пет Окт 11, 2019 8:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 3:50 pm
Мнения: 202
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 82
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
gatof написа:
Здравейте, колеги, за щастие от доста време не ми се е налагало да се допитвам във форума за нещо, но ето, че зимата идва и аз започнах леееко да се притеснявам относно някои проблемчета по колата.
Става въпрос за следния проблем : Outback H6 2001 B12 с газ, сутрин при първия старт (независимо от температурата навън) колата пали от 2-3 завъртания на стартера и след като запали оборотите рязко падат до към 700 и двигателя започва да тресе. След секунда или две се качват до нормалните 1500, но много скоро постепенно падат отново до около 1000 и колата видимо се мъчи да работи. Често записва грешки Missfire в произволни цилиндри, понякога и VDC свети доста време след като потегля. Проблема сякаш се появи изведнъж, някъде това лято. Започнах да изследвам от какво може да е и дотук съм сменил свещи и вчера се опитах да сваля стъпковото моторче но нещо не можах да намеря подходящ ключ за целта. Изчистих дросела и въздушния филтър е сменен. Ако реша да тръгна преди стрелката на температурата да се е раздвижила сякаш се дави двигателя и угасва, трябва да изчакам да позагрее поне до 30 градуса и тогава няма проблем да тръгна, обикновено вече е преминала на газ. Газовата уредба е на бая километри, може би около 80000. Преди около месец смених уплътнения на капаците на главите само с повдигане на двигателя тук при един майстор в Перник и исках да ми направи реглаж на клапани но той каза, че за реглаж трябва двигателя да се извади... Сега съм в ситуация в която незнам къде да търся проблема.. Четох доста из форума и някой беше написал за налягане на горивото, нещо свързано с горивната помпа... Как го замервате и къде? Как се сваля стъпковото моторче и тази гарнитурка трябва ли да се смени която е под него? Дали е от реглажа на клапаните всичко? Налага ми се да пътувам скоро а ми се ще да оставя на жената читава кола, да не ги мисля... Знам, някои от вас ще кажат, че си има сервизи за тая работа но проблема ми е, че не мога да си позволя да спирам колата от движение, а знам че проблема може да е толкова дребен, че да си го отсраня и сам... Благодарности, Краси!


Имах подобен проблем миналата зима, но някак си се оправи от самосебе си. Единственото, което мога да видя като връзка за оправянето е зареждане със свестен бензин и каране на на него известно време, защото бензина има свойството да изфирясва, особено ако се кара главно на газ и почва да прави проблеми. Също така ползвах една добавка за почистване на горивната система, която може би също имаше роля в това. След това цялата зима, и до сега не съм имал проблем.
 15

Пет Окт 11, 2019 12:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 23, 2011 12:46 am
Мнения: 505
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към чек листа да добави и проверка на вериги... На 300 к км са за смяна.

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
 15

Пет Окт 11, 2019 5:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 7:58 pm
Мнения: 412
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
mitashki35 написа:
Към чек листа да добави и проверка на вериги... На 300 к км са за смяна.

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk

Колега, колата ми е на 208000км и на 18 години. Хахаха ROFL

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Съб Окт 12, 2019 11:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 6:21 pm
Мнения: 150
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 114
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
gatof написа:
Газовата уредба е на бая километри, може би около 80000.

Аз залагам на пикаещи газови дюзи.
Винаги когато ми се е влошавала работата на мотора на празен ход и неравномерна работа сутрин,се е оказвало нещо по газ.уредба.След зануляване на грешки с откачане на акумулатора,работата на мотора се оправя,докато ден, след ден не се завърнат старите симптоми.При каране само на бензин(100-200 км.),всичко си е ОК.Връщам се пак на газ,и до една седмица пак почват драми с обороти и прихлъцвания.
Потвърждава се максимата,че тези коли работят отлично на горивото,за което са създадени ,и драмите почват с газ.уредби и неправилната им настройка.
 15

Съб Окт 12, 2019 12:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Просто газта работи на по бедна смес и се бъркат компютрите.. когато се спре газта колата си се адаптира както трябва да си е ....

Пон Окт 14, 2019 7:16 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: zarere и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор