Автор |
Съобщение |
Bygec
Регистриран на: Пон Фев 01, 2021 8:02 pm Мнения: 3
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
|
Здравейте момчета, бихте ли ми препоръчали сервиз за смяна гарнитури на глави на Outback B13 2.5. При интервенцията се вади мотора и искам да не се побългаряват половината разкачени възли на автомобила. Също така се надявам да не се налага да се прави ремонт на ремонта след това, защото колата работи перфектно сега, с изключение на сълзене на масло. Не съм имал Субару досега, но с другите ми коли при какъвто и да е ремонт винаги майсторите са прецаквали нещо по колата, не ми се мисли като извадят мотора колко потенциални поразии могат да станат. Ще съм благодарен, ако някой с опит от подобна интервенция ми препоръча сервиз. Става въпрос за гр. София. Благодаря предварително!
|
|
|
Вто Фев 02, 2021 4:29 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Мнения: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
"Субаруленд" на Околовръстното...
|
|
|
Вто Фев 02, 2021 5:15 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
А в кой сервиз ти казаха че си за смяна на гарнитури на главите ? Сериозна диагноза са ти поставили заради сълзене на масло . Може и от капаците да идва теча .
|
|
|
Вто Фев 02, 2021 5:25 pm |
|
|
Vmax
|
18 страници тема с препоръки. Да не я обръщаме на чат и въпроси.
Нека колегата почете и си избере сервиз.
|
|
|
Вто Фев 02, 2021 5:47 pm |
|
|
Bygec
Регистриран на: Пон Фев 01, 2021 8:02 pm Мнения: 3
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
|
С едно приятелче го огледахме на подемник и се вижда, че омазняването е между главите и блока, а не от капаците. Иначе прочетох и двете теми за белите и черните сервизи, но не намерих случай с подобен сложен, според мен ремонт. Благодаря на отзовалите се, ще докладвам тук след като мина по мъките с българските пишман сервизи. Поздрави!
|
|
|
Сря Фев 03, 2021 10:26 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Bygec написа: Не съм имал Субару досега, но с другите ми коли при какъвто и да е ремонт винаги майсторите са прецаквали нещо по колата, не ми се мисли като извадят мотора колко потенциални поразии могат да станат. о! Свиквай с ваденето на мотора, при субару винаги е така.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Фев 03, 2021 11:13 am |
|
|
valqk
|
При 2.5 не е като 3.0... някои хора сменят гарнитури и без да извадят двг на 4 цилиндровите, ако нямат условия. Самото вадене на двг е лесно и става за час-два за сравнително опитен човек, ако няма изненади.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Фев 03, 2021 11:30 am |
|
|
Реконструктор
|
Mladen99 написа: Bygec написа: Не съм имал Субару досега, но с другите ми коли при какъвто и да е ремонт винаги майсторите са прецаквали нещо по колата, не ми се мисли като извадят мотора колко потенциални поразии могат да станат. о! Свиквай с ваденето на мотора, при субару винаги е така. Поне се вади лесно.
|
|
|
Сря Фев 03, 2021 12:24 pm |
|
|
Alxx
|
Аз не бих пипнал мотор поради сълзене - колко масло ще губи? 200гр до смяна? Ако почне да надува е друга бира вече.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 03, 2021 8:20 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Точно , да . Даже ако е от главите и 200 гр. няма да е щом работи добре мотора и няма други ядове .
|
|
|
Сря Фев 03, 2021 8:53 pm |
|
|
Kostaamg
Регистриран на: Пет Ное 27, 2020 6:38 pm Мнения: 5 Местоположение: София
Автомобил: Субару Аутбек 2.5/173кс
Телефон: 0888918700
Рейтинг: 0
|
Здравейте и аз имам същия проблем леко сълзене от гарнитурите на главите. Минах през три сервиза и два от тях ме филмират с ремонт спешен за около и над 2000лв. Третия ми каза да карам така докато започне да надува и да грее колата. Проблемат ми е че искам да слагам газова уредба та не знам кой да слушам да правя ли ремонта преди газта или да си слагам газта и като дойд е времето да правя ремонта
|
|
|
Нед Фев 21, 2021 8:59 pm |
|
|
valqk
|
За да сложиш газ, колата трябва да работи перфектно. Дали тече не е толкова от значение... зависи колко искаш да разчиташ на колата. Може да изкара година-две-три така - зависи колко е тръгнала. Може и да не. Имай в предвид, че е много важно газовата да е настроена много добре, защото ако не е - ще спомогне за по-бързо развитие на проблема. Ти си прецени. Най-важното е да се следят течностите при такъв проблем, че да не окотиш двг.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Фев 21, 2021 9:09 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Доколкото си спомням двигателите EJ25D,EJ253 ... каквито се слагат в B13, са с променена система на мазане на главите. Теча е от място през което маслото се връща в картера. Ако е прегряван двигателя тогава може да има смесване с антифриза и се налага ремонт. Следете си симптомите и си преценете. Първо се забелязва че на дълъг път колата вдига температурата над нормалното. На следващ етап се губи антифриз. После при форсиране надува маркучите и се забелязват мехурчета в антифриза.
Моят двигател е 253 и е така от 2012 г. В началото се появи зацапване само на едната глава. Сега и двете са омазнени. Доливам около 300 мл на 5000км. Тази година може да я направя тази процедура, но ще пробвам без сваляне на двигателя. Ако след сваляне на главите се установи деформация по блока, тогава ще го сваля.
|
|
|
Пон Фев 22, 2021 9:51 pm |
|
|
ico_tech
|
Автора на темата вече не пише, но изглежда много е притеснен от ваденето на мотора. Ваденето на мотора е най-малкия зор при ремонт. По- големият е, че всичко е по две Блока няма смисъл да го мериш - на 70% е "обърнат" т.е. лодкообразен. Тази кривина е резултат от натягането на главата, което е неравномерно. Алуминия си казва думата. Ако блока е само омазнен и няма драма с температури карай си така. Ако е почнала да играе температурата вече няма друг вариант и може да се наложи и смяна на маслени сегменти, чиято пружина при прегрев се скапва. Затова много често след "ремонт на глави", който включва само главите, колата започва да яде маслото здраво.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 10:21 am |
|
|
stenly2777
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm Мнения: 221 Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
|
Здравейте колеги. Извинявам се за лаишкия въпрос но, ако в тази ситуация се премине на по-гъсто масло, дали не би дало някакъв положителен резултат?
|
|
|
Нед Фев 28, 2021 5:01 pm |
|
|
vale
Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm Мнения: 331 Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
|
Въпрос към Bygec,
Следя с интерес. Има ли развитие на историята с гарнитурите? Всеки случай, пожелавам да е максимално безболезнено и ефективно
_________________ Forester'99 2.0 4EAT Outback'08 2.5 4AT
|
|
|
Нед Фев 28, 2021 11:16 pm |
|
|