Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:19 pm



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Проблем с Outback H6 2002 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги!

От близо 2 години съм горд собственик на въпросният модел суби (Outback H6 2002) и от известно време имам следният проблем - колата загрява и изхвърля антифриз през разширителният съд, което си е класически признак на сдухани гарнитури, където и да прочета. Въпросът е, че този проблем го прави само при ниски обороти и скорости (под 3000 оборота и 100 км/ч., като не го прави нон стоп на ниските скорости и само при много добре загрял двигател) и след като влезе в над 3000 оборота и вдигнем малко скоростта няма никакви проблеми с температурата (веднага пада) - преди 3 дни я занесох до Русе в един сервиз и за целият път, като се има в предвид на места е карана със 140-50 км/ч., веднъж не е дала и най-малкото отклонение в температурата - не е ли логично, ако има проблем с гарнитура/глава, при по-високи скорости проблема да е още по осезаем и след като изхвърля в разширителният съд след това да не връща антифриза обратно - не че разбирам много, но за мен няма логика при по-брутално каране да няма такъв проблем? За справка - сменяни са всички масла/филтри/антифриз/термостат/температурен датчик преди седмица и радиатора е сравнително нов (на 6 месеца или около 3000 км). С маркучите също няма проблем - проверявани са при 2 майстора и вкл. в сегашният сервиз, където се намира. От сервиза казаха, че най-вероятно е глава/гарнитура и въпреки, че съм подготвен за подобен ремонт предпочитам да не влизам във филма, особено ако не е сигурно, че това е проблема! Моля патилите да споделят :) и благодаря предварително!
 10

Пон Апр 12, 2021 8:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щом не тече, остава въпрос:
Термостатът оем и капачката ли са? Ако отговорът е да - колата не е обезвъздушена правилно. Или ако си на газ, изпарителят изпуска през топлата мембрана.

P.S.Пишеш кошмарно, трудноразбираемо е.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Апр 13, 2021 6:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Щом не тече, остава въпрос:
Термостатът оем и капачката ли са? Ако отговорът е да - колата не е обезвъздушена правилно. Или ако си на газ, изпарителят изпуска през топлата мембрана.

P.S.Пишеш кошмарно, трудноразбираемо е.


На бензин е. Термостата и капачката са сменени. Благодаря за отговора

Вто Апр 13, 2021 7:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Konarov написа:
Alxx написа:
Щом не тече, остава въпрос:
Термостатът оем и капачката ли са? Ако отговорът е да - колата не е обезвъздушена правилно. Или ако си на газ, изпарителят изпуска през топлата мембрана.

P.S.Пишеш кошмарно, трудноразбираемо е.


На бензин е. Термостата и капачката са сменени. Благодаря за отговора


Колега как разбра ,че няма отклонение в температурата? Ако съдиш само по датчика в купето да ти кажа при мен от 70 до 98 градуса отклонение НЯМА. Дори само при изпреварване съм качвал до 150-160км/ч и охладителя си иска да се включат перките (96 градуса) и аз карам само бензин! Отиди в някои "бял сервиз" за качествена диагностика. :beer:

Чет Апр 15, 2021 7:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Спукан радиатор.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Пет Апр 16, 2021 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
Спукан радиатор.


Сменян е преди 6 месеца. Да update-на малко темата - занесох си я на ход в един сервиз в Русе като за 60 км. път е дала веднъж отклонение в температурата на влизане в населено място и на излизане се нормализира. В Русе почистиха радиатора, смениха антифриза и термостата - на връщане колата загря 4 пъти и 2 пъти доливах антифриз (общо 1 л. и стрелката всеки път бягаше към червеното) като всеки път се налагаше да спирам да се охлажда двигателя. Не хвърля антифриза през казанчето, не видях да го гори през ауспуха и със сигурност не е в маслото. Та във въпросният сервиз ми казаха, че най-вероятно е гарнитура на главата но докато не се отворел двигателя нямало как да кажат дали е само това "не били магьосници", с уважение - знам че не са. В интерес на истината този проблем започна да го прави няколко месеца след смяната на радиатора - би следвало да видят ако има проблеми по него.

Пет Апр 16, 2021 8:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
[/quote]Колега как разбра ,че няма отклонение в температурата? Ако съдиш само по датчика в купето да ти кажа при мен от 70 до 98 градуса отклонение НЯМА. Дори само при изпреварване съм качвал до 150-160км/ч и охладителя си иска да се включат перките (96 градуса) и аз карам само бензин! Отиди в някои "бял сервиз" за качествена диагностика. :beer:[/quote]

Търсих в темата за бели сервизи - нищо не намерих близо до Разград. А до сега съм я носил на 2 сервиза и теориите са - водна помпа, катализатор, гарнитура, спукан блок/глава и "офертите" за ремонт варират от 2000 до 5000 лв.. Аз за това си "рева" като цяло - бял сервиз :) :beer: а въпреки всички препоръки "махай го тоя Boxer" съм си влюбен в колицата, от такива места ме е изкарвала дето не съм и предполагал, че ще може.

Пет Апр 16, 2021 8:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изказвам предположение:
Който ти е сменял радиатора не е бил в час с процедурата по обезвъздушаване и...те така са станали нещата. Отделно, преди това спуканият радиатор ти е трупнал същите негативи.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Апр 16, 2021 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Konarov написа:
Колега как разбра ,че няма отклонение в температурата? Ако съдиш само по датчика в купето да ти кажа при мен от 70 до 98 градуса отклонение НЯМА. Дори само при изпреварване съм качвал до 150-160км/ч и охладителя си иска да се включат перките (96 градуса) и аз карам само бензин! Отиди в някои "бял сервиз" за качествена диагностика. :beer:[/quote]

Търсих в темата за бели сервизи - нищо не намерих близо до Разград. А до сега съм я носил на 2 сервиза и теориите са - водна помпа, катализатор, гарнитура, спукан блок/глава и "офертите" за ремонт варират от 2000 до 5000 лв.. Аз за това си "рева" като цяло - бял сервиз :) :beer: а въпреки всички препоръки "махай го тоя Boxer" съм си влюбен в колицата, от такива места ме е изкарвала дето не съм и предполагал, че ще може.[/quote]

Аз съм от малък град и знам как е с сервизите... Един колега колега от форума беше написал нещо подобно: "Субару е най-евтиният вариант за автомобил с подобни възможности и качество" Ако си харесваш колата закарай колата някъде където ще знаят какво да правят с нея.Другото е догатки ,насоки и т.н... Успехи с ремонта :beer:

Съб Апр 17, 2021 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Konarov написа:
. В интерес на истината този проблем започна да го прави няколко месеца след смяната на радиатора - би следвало да видят ако има проблеми по него.

Ти сам си си отговорил.
Аз съм на 90% сигурен че е от радиатора. Поне по първоначално написаното.
Казвам ти го от опит, защото лично говорих с няколко бели сервиза, и диагнозата беше една гарнитури на глави.
Направих ги, Е да ама Не, гарнитурите за мен си бяха абсолютно здрави. Така се и го каза, на първото палене след ремонта тек на водния радиатор, всъщност той и преди това си е тичал толкова малко че когато мотора е топъл се изпарявало и несе вижда. Няма да изпадам в подробности къде и как.
Един хубав алуминиев радиатор и нещата са окей.
Преди това сменях какво ли не капачки термостати глупости обезвъздушаванки, след обезвъздушаване, палиш караш нормално 120, и от Белмекен до Бургас се прибрах с включено ОБД и никъде температурата не мръдна. Нацепваш обаче еди кикдаун и фърля водата, после вече със сигурност имаш въздушна възглавница и продължава да си грее.
Ако обезвъздушиш добре пак можеш да караш.
Другото което бях забелязал че маркуча стоеше леко мек когато колата е запалена.
Обаче никой от белите сервизи не го забеляза.
Означаваше че системата не е под налягане.
Общо взето едни 3,500 на вятъра, е поне сега съм с отремонтирани глави, и нови вериги, че и с тунинг радиатор
Провери колко е твърд маркуча, когато колата е топла ако можеш да го стиснеш наполовина за мен това е проблема от някъде изпуща.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Апр 28, 2021 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор