Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Фев 08, 2023 6:06 pm



Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 Сменя ли се маслото на CVT скоростна кутия 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намираш правилния заместител или оригинал, една машина за опресняване на флуид и прекарваш поне /12.5-14.5/л. през кутията.

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Чет Фев 07, 2019 11:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm
Мнения: 35
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Какво означава уж става ?
Нещо не мога да разбера кое става и кое не? По какво се преценява?
Благодаря предварително!

Чет Фев 07, 2019 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 629
Местоположение: София
Автомобил: Forester XT 2014, WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
honda_niki написа:
Какво означава уж става ?
Нещо не мога да разбера кое става и кое не? По какво се преценява?
Благодаря предварително!


Колегата има предвид, че по спецификация маслото трябва да отговаря на изсквениата на производителя,
но понеже не се знае какво масло е имала преди това колата, то е възможо да има несъвместимо
смесване.

Аз лично в този случай бих взел оригинално масло и бих го сменил напълно ( с машинно източване както беше споменато)
Най-вероятно така ще се спестят доста нерви, време и средства.

Чет Фев 07, 2019 12:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5213
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kantarev написа:
Отидох при майстора и той пак не мирясва и твърди че този Репсол е правилното масло за тази кутия.
Та се разбрахме утре да сменим маслото на цялата кутия с каквото искам аз :shock:


А днес как ти беше колата?
Разликата може да се дължи на загубата на вискозитет на старото масло - все пак е карана 190 000км с едно масло, което е много.
Сипваш ново масло, вискозитета му е висок ( т.е. нормален, но по-висок от старото масло ) и ще трябва време за обучение на соленоидите.

Чет Фев 07, 2019 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ами как е колата .....намирам разлика само на кикдаун , че може би трябва по два пъти да слиза надолу крака че да стане нещо а преди не беше така
Като я запаля ако има значение това за кутията де, има леки трептения в оборотите на студено , преди това го нямаше.
Това за обучението на соленоидите не го знаех . Има ли нещо написано някъде да прочета малко?
Той ми твърди ,че сега можела да се усеща по-различна колата , щото маслото е ново и оборотите трябвали да паднат и разхода да намалеел и т.н.
Преди като я настъпя много бързо вдигаше оборотите и ги заковаваше на 5500 и после като тролей :D , сега много по-бавно достига до 5500


Последна промяна kantarev на Чет Фев 07, 2019 2:31 pm, променена общо 1 път


Чет Фев 07, 2019 2:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5213
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kantarev написа:
Ами как е колата .....намирам разлика само на кикдаун , че може би трябва по два пъти да слиза надолу крака че да стане нещо а преди не беше така
Като я запаля ако има значение това за кутията де, има леки трептения в оборотите на студено , преди това го нямаше.
Това за обучението на соленоидите не го знаех . Има ли нещо написано някъде да прочета малко?



https://www.northamericanmotoring.com/f ... tions.html
това си е софтуерно.

https://www.subaruoutback.org/forums/13 ... ing-2.html
тук е по-лесния начин

Да уточня - не съм пробвал, просто съм чел. Обучение на соленоидите може би не е коректно, по-скоро адаптацията на кутията.
Гледам че си от Пловдив - говори с Павлин ( има доста добри отзиви за сервиза му ).

Чет Фев 07, 2019 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Тази сутрин колата напомня вече за себе си.....има голяма промяна :shock:

Пет Фев 08, 2019 9:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега kantarev, сменихте ли изцяло флуида, както планирахте или просто си се оправи представянето на кутията? Защото и аз споделям мнението, че този Репсол е специфициран за по-старите вариатори и може да не е подходящ за кутията на вашата кола.

Пет Фев 08, 2019 4:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Днес колата беше обслужена с правилно масло Champion ECO FLOWCVT FLUID . Наляти бяха 12,5 л
Похвалиха го за много добро около 20 лева литъра .....сравняваха го с мотул multi cvtf и казаха че параметрите му са по-добри
Колата литна направо :)
Маслото което бе източено пак имаше зеленикаво оранжев цвят(старото беше зелено ,а новото червено) ...явно се смесват добре,но излязоха още мръсотии та имаше смисъл от пълната подмяна.
Плавно превключване и колата на кикдаун е :love:
Малко по-скъпо ми излезе щото плащах 2 пъти по 60 лв за труд и 19 литра масло ама :facepalm: вече поне съм спокоен

Пет Фев 08, 2019 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm
Мнения: 35
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Интересно ми е кои параметри сравняваха между Мотула и Шампиона? И ясни ли са добавките които има маслото Шампион и Мотул?
Като гледам обаче описаните стандарти на Репсола и на Шампиона са еднакви относно
HONDA HMMF
HONDA HCF-2
А различни за Субару стандарта
Subaru ECVT/iCVT - Репсол
SUBARU Lineartronic CVTF - Шампоин

Верно че тук става въпрос за трансмисионни хидравлични масла , а не за двигателни но би трябвало да има някаква разлика в някой компонент на маслата от различните марки?

ПП
Без да ме хокате за Honda :)
И над 60 лв. за литър хидравлично масло е направо ‘уникална’ цена :)

Пет Фев 08, 2019 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Repsol има само за Subaru ECVT/iCVT a Champion има и за ECVT/iCVT и за SUBARU Lineartronic CVTF
Сравняваха ги по пламна температура ....другото им е еднакво. Според мен различните производители на такива масла а те не са много като гледам около 10, имат приблизително еднакви характеристики.Различното е може би степента им на износване ако мога така да се изразя, демек кое по-дълго ще задържи тези характеристики.
Небезизвестното Тотал примерно имат масло което отговаря и даже е около 14лв/л , но някак си не мога да се престраша

Пет Фев 08, 2019 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2019 12:10 pm
Мнения: 11
Автомобил: Subaru Outback 2.5 (2010)
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Да се включа с едно питане и аз - някой сменял ли е масло при Тенчо (1040) или в Субаруленд? Някакви отзиви да дадете (масло, литри, цена и т.н.). От скоро съм с Outback 2.5 2010 и си мисля да направя профилактична смяна на маслото, защото не знам предишния собственик колко я е товарил.
А някой слагал ли е Red Line в CVT-то? Или по-добре да се придържам към оригиналното масло?
Благодаря предварително!

Пет Авг 16, 2019 11:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 14, 2010 7:00 pm
Мнения: 866
Местоположение: София
Skype: dessito80
Автомобил: Impreza2.2Т ,Impreza H6,Subaru SVX
Рейтинг: 170
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Маслото с машина дава много добри резултати в поведението на автоматите!
Първо се слага промивка в кутията за почистване на пакетите и соленоидите,чрез превключване на предавките. Разбира се на запален автомобил
Всичко се случва в работна темпетатура и налягане. Колата работи през целият процес
Работим с Amsoil за CVT.
Колко литра трябва да преминат през системата решават клиента и оператора,след като се види маслото на стъклениците.
Ще се опитам да кача снимки,но от телефона не се получава. Всичко е чисто и коректно!
Машината може да се използва със записване и в сервиза в Бургас.
Ако някой има интерес, да пише на лични!

_________________
Subaru Workshop 1040

Пон Авг 19, 2019 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm
Мнения: 154
Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, във връзка със смяна (опресняване) на маслото в CVT кутията, се обърнах към сервиз за автоматични кутии във Варна, ползващ се с добро име [url]https://www.midavto.com/ремонт-автоматични-скоростни-кутии/[/url] Като проблем за мен е, че не работят с оригиналното масло на Субару, а ми предложиха белгийско масло ARDECA CVT. За жалост не намирам отзиви за това масло, поставено на Субару. Някой може ли да сравни характеристиките на двете масла и да даде мнение.

Вто Яну 24, 2023 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5684
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 793
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според спецификациите изглежда бива https://www.ardeca-lubricants.be/en/pro ... s-cvt/701/
Този сервиз са твърде прехвалени според мен и вече преминали отношението на добро към лошо...

Вто Яну 24, 2023 9:08 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm
Мнения: 154
Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вече се замислям, дали да не прескоча до сервиза в Габрово. Доста скъпо ще ми излезе това масло.

Вто Яну 24, 2023 10:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: svkap, The Wolf и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор