Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:55 pm



Отговори на тема  [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm
Мнения: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@ico_tech ако трябва да правя реглаж на клапани, масло на скоростна кутия и диференциал ВСЯКА ГОДИНА, това ще е най-тъпо измислената кола на света. Наистина малко пресилено ми звучи и тотално би ме отказало ако е истина.
На семейния бенц му смених масло на ск. кутия преди 4 години и мисля догодина пак да го направя, въпреки, че кутията се води необслужваема.
Колеги, всяка година ли ги правите тея неща?

Иначе днес гледах този аутбек, 2008г, с пера на волана, но сякаш много уморен и не ме грабна.

п.п. При условията, при които ще се използва колата, дали бихте препоръчали да се метна на аутбек II, вместо III?

п.п.2. и този аутбек и един друг, който гледах днес след малко каране започнаха да пушат изпод капака, като и на двете места ми казаха, че като не се кара се стичало масло незнамсикъде и затова :-?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
the earth is flat!


Последна промяна CHILIEV на Пон Юли 16, 2018 2:44 pm, променена общо 1 път


Пон Юли 16, 2018 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm
Мнения: 64
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Доколкото знам, реглаж на клапаните се прави на 60-тина хиляди км., и то ако си на газ. Другото - ако се налага.
 3

Пон Юли 16, 2018 2:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам лоша новина за теб колега CHILIEV - Субару е обслужваема кола. Мислех че е ясно, след като каза, че имаш Импреза. Мерца има ли щека на кутията - съмнява ме.
Масла на кутия и дифове се сменят на 60К - което е твоя годишен пробег, което означава всяка година.
Реглажа на клапани зависи от десния ти крак и от газаджията - макар и с две променливи това уравнение е с трудно решение. За сметка на това отнема час и е в рамките на 100 лв (с нови гарнитури капаци). Това е за 2.5 мотора. При Н6 нещата са плачевно по- скъпи. Ако колата сервизно вече е минала смяна на гарнитури глави от новия тип ще си я караш доста време.
Прибави и още един момент, ако недай си боже колата се счупи в отдалечено място, а ти не отбираш от коли (в което няма нищо лошо), не можеш да разчиташ на местния майстор на трактори в бившето АПК да ти погледне колата - шанса да я оправи е малък.
Да, аз карам Субару служебно вече 10 години, но съм прекарал доста време под/над/във колите за да знам какво да гледам когато тръгвам на дълъг път, какво да гледам по средата на пътя и какво да направя, така че да не ползвам сервиз непланирано, или да я оправя на поляната :D
Просто си направи добре сметката- Субару си иска обслужване, повече от на други марки коли. Служи вярно, но и изисква повече от средното. Когато веднъж влезеш в логиката на нещата, става по-лесно.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юли 16, 2018 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm
Мнения: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбрах какво имаш предвид и да при 60к на година има логика.
Мерси за обяснението.
В този ред на мисли разликата в обслужването на II и III генерация съществена ли е, защото взех да заглеждам и II. ?

_________________
the earth is flat!

Пон Юли 16, 2018 3:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е. И 20 годишно Субару да вземеш, все същия ще го ядеш. Иска си своето.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 16, 2018 5:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това,което си показал на снимките не е Аутбек,а Легаси :idea: .

Съб Юли 28, 2018 12:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm
Мнения: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хм. Как го позна? Отзад пишеше аутбек би фуел.

_________________
the earth is flat!

Съб Юли 28, 2018 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 324
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бронята и решетката нямат нищо общо с тези на аутбек
ПП: и капака

Sent from my Электроника using Tapatalk

Съб Юли 28, 2018 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 345
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И веждите на калниците.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Съб Юли 28, 2018 4:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юли 28, 2018 4:36 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги не зная за тук ли ми е въпроса, но ми предстои да си купя Outback 2006г обаче има проблем с парното. След изгасването на двигателя се чува един лек бръм. Козаха ми, че ще трябва да сменя моторчето на клапите за парното. Та въпроса ми е колко пари ще ми излезе този проблем и сериозен ли е?

Съб Юли 28, 2018 4:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 632
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CHILIEV написа:

п.п.2. и този аутбек и един друг, който гледах днес след малко каране започнаха да пушат изпод капака, като и на двете места ми казаха, че като не се кара се стичало масло незнамсикъде и затова :-?


:-? :-? :-? Да не те обърквам, ама що ми се струва че те мятат по върбите. Не е нормално да се стича масло от никъде според мен. Срещан проблем(поне при форко незнам тук как е) при скъсани маншони хвърля грес по колекторите и от там пуши. Другата опция е теч на масло, който за кола от горубляне е нормално сигурно, но за изправна кола не мисля :-? !

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.

Нед Сеп 02, 2018 2:35 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, отиваш на оглед в бял сервиз и ще ти кажат, защо пуши. Също и какво бръмчи (е много вероятно да познаят).
Може наистина да са маншони на карета (евтино за смяна), но може и да тече рейка (старт от 300лв), може и глави (скъпо за ремонт).
Ако откажат оглед, значи знаят за проблема и не искат да го знаеш (очаквай скъп ремонт).
С "джамбазина ми каза, че е нормално", само ще се наиграеш и после "оле мале, то много скъпо за ремонт и поддръжка!". #-o
:beer:

п.п. Проверка и ако се налага реглаж на 50к км на клапани (с газ). Ако е автомат на 50к - масло. (София-Бургас) Автомат Бек 2 2.5 със 100 по магистралата около 10.5-11 газ с възможно най-малко кикове (т.е. ако идва някой не кикваш, ами намаляваш, изчакваш и плавно изпреварваш, като мине). С 120 (по гпс) 12 (с кикове до 150-160, без много чакане). Градско 15-18 (много зависи как и къде се кара). С ръчка бек 2 2.5 извънградско 100-110 - 10.5. Над 100 - 10км +1л. до 15. 180 - 16-17. Смесено градско (малко задръствания) и много внимателно каране 11. Ако си се гази 13-15-16. Разход на газ.

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Сеп 02, 2018 9:16 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Юни 15, 2017 7:46 pm
Мнения: 31
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 AT
Телефон: 0889099488
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте. Ако на някой му се намира задната емблема Outback и по точно първата буква О да пише.Outbacka е 2008г.

Съб Окт 20, 2018 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 1:51 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте!
От няколко дни съм собственик на първото си субару аутбек 2,5 - 2007 г. и първия си личен автомобил като цяло.
Затова имам няколко въпроса, някои от които доста глуповати, но се надявам да ми обърнете внимание.

1. Има ли начин да регулирам градусите на климатроника "заедно" а не и от двете врътки за да са идентични. Сякаш двузоновия климатроник е винаги пуснат.
2. Защо когато намаля под 23-24 градуса автоматично се пуска и A/C? Това нормално ли е и ако го спирам от копчето след това грешно ли е?

И третият най-важен въпрос : Вчера докато си шофирах започна да ми мига надписа "cruise" и ми светна лампичката engine check. Съответно пробвах да пусна круиз контрола, но не ми позволяваше. След като спрях, изгасих и след това пак запалих всичко беше изгаснало, излезнах от града включих круиз контрола и работеше... покарах 20тина километра на автопилот и се прибрах. Та въпроса е това сериозен проблем ли може да се окаже, някаква грешка ли е дало?

Чет Яну 24, 2019 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. Нямам идея, някой ще подскаже.
2. Под тая температура не се изпарява влагата от купето и климатикът се пуска за да изсушава. Не е проблем да си го спираш, пък ако се замъгли ще си го пуснеш ;)
3. На газ ли си? Обикновенно грешка за твърде бедна или твърде богата смес пали чек-а заедно с круз-а. Всъщност всяка грешка свързана със смесването и с управлението на газта на двигателя пали и круз-а. Не е фатално, просто ако успееш да се докопаш до диагностика докато е светеща ще разбереш със сигурност.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Яну 24, 2019 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 1:51 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
На газ съм, да. Ами преди да я купя уж минах диагностика, момчетата казаха, че нямат забележки. Също така ме притеснява и скоростната кутия. На втора лоста "тресе" и усещам вибрации, както и на пета. При всички положения ще се ходи на майстор, но и мнение няма да ми е излишно. Дали са нщтампони някакви, втулки? Дано не е нещо по-сериозно.

Чет Яну 24, 2019 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-вероятно да са тръгнали полуоските :)

Вто Яну 29, 2019 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm
Мнения: 64
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
По третата точка: случи ми се и на мен преди 2 месеца. Проблема се оказа knock sensor за смяна, но при теб може да е нещо различно. Трябва да се види каква е грешката в компютъра.

Пон Фев 04, 2019 5:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 13, 2019 8:09 pm
Мнения: 9
Местоположение: Велико Търново , до Бирената (старата бирена)
Телефон: 0887243946
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Дано не се приеме като спам , на руски е но на мен ми бе доста от полза. Дано е за тази тема


Последна промяна Чичо Тошо на Сря Фев 20, 2019 10:19 pm, променена общо 2 пъти


Сря Фев 20, 2019 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат


Само кодът се поставя в тага, колега, не целия линк.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Фев 20, 2019 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор