@ico_tech ако трябва да правя реглаж на клапани, масло на скоростна кутия и диференциал ВСЯКА ГОДИНА, това ще е най-тъпо измислената кола на света. Наистина малко пресилено ми звучи и тотално би ме отказало ако е истина. На семейния бенц му смених масло на ск. кутия преди 4 години и мисля догодина пак да го направя, въпреки, че кутията се води необслужваема. Колеги, всяка година ли ги правите тея неща?
Иначе днес гледах този аутбек, 2008г, с пера на волана, но сякаш много уморен и не ме грабна.
п.п. При условията, при които ще се използва колата, дали бихте препоръчали да се метна на аутбек II, вместо III?
п.п.2. и този аутбек и един друг, който гледах днес след малко каране започнаха да пушат изпод капака, като и на двете места ми казаха, че като не се кара се стичало масло незнамсикъде и затова
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ the earth is flat!
Последна промяна CHILIEV на Пон Юли 16, 2018 2:44 pm, променена общо 1 път
Имам лоша новина за теб колега CHILIEV - Субару е обслужваема кола. Мислех че е ясно, след като каза, че имаш Импреза. Мерца има ли щека на кутията - съмнява ме. Масла на кутия и дифове се сменят на 60К - което е твоя годишен пробег, което означава всяка година. Реглажа на клапани зависи от десния ти крак и от газаджията - макар и с две променливи това уравнение е с трудно решение. За сметка на това отнема час и е в рамките на 100 лв (с нови гарнитури капаци). Това е за 2.5 мотора. При Н6 нещата са плачевно по- скъпи. Ако колата сервизно вече е минала смяна на гарнитури глави от новия тип ще си я караш доста време. Прибави и още един момент, ако недай си боже колата се счупи в отдалечено място, а ти не отбираш от коли (в което няма нищо лошо), не можеш да разчиташ на местния майстор на трактори в бившето АПК да ти погледне колата - шанса да я оправи е малък. Да, аз карам Субару служебно вече 10 години, но съм прекарал доста време под/над/във колите за да знам какво да гледам когато тръгвам на дълъг път, какво да гледам по средата на пътя и какво да направя, така че да не ползвам сервиз непланирано, или да я оправя на поляната Просто си направи добре сметката- Субару си иска обслужване, повече от на други марки коли. Служи вярно, но и изисква повече от средното. Когато веднъж влезеш в логиката на нещата, става по-лесно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
Пон Юли 16, 2018 3:18 pm
CHILIEV
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 9:59 pm Постове: 49
Автомобил: Legacy IV 2.5
Рейтинг: 120
Разбрах какво имаш предвид и да при 60к на година има логика. Мерси за обяснението. В този ред на мисли разликата в обслужването на II и III генерация съществена ли е, защото взех да заглеждам и II. ?
_________________ the earth is flat!
Пон Юли 16, 2018 3:22 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Не е. И 20 годишно Субару да вземеш, все същия ще го ядеш. Иска си своето.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Колеги не зная за тук ли ми е въпроса, но ми предстои да си купя Outback 2006г обаче има проблем с парното. След изгасването на двигателя се чува един лек бръм. Козаха ми, че ще трябва да сменя моторчето на клапите за парното. Та въпроса ми е колко пари ще ми излезе този проблем и сериозен ли е?
п.п.2. и този аутбек и един друг, който гледах днес след малко каране започнаха да пушат изпод капака, като и на двете места ми казаха, че като не се кара се стичало масло незнамсикъде и затова
Да не те обърквам, ама що ми се струва че те мятат по върбите. Не е нормално да се стича масло от никъде според мен. Срещан проблем(поне при форко незнам тук как е) при скъсани маншони хвърля грес по колекторите и от там пуши. Другата опция е теч на масло, който за кола от горубляне е нормално сигурно, но за изправна кола не мисля !
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
Колега, отиваш на оглед в бял сервиз и ще ти кажат, защо пуши. Също и какво бръмчи (е много вероятно да познаят). Може наистина да са маншони на карета (евтино за смяна), но може и да тече рейка (старт от 300лв), може и глави (скъпо за ремонт). Ако откажат оглед, значи знаят за проблема и не искат да го знаеш (очаквай скъп ремонт). С "джамбазина ми каза, че е нормално", само ще се наиграеш и после "оле мале, то много скъпо за ремонт и поддръжка!".
п.п. Проверка и ако се налага реглаж на 50к км на клапани (с газ). Ако е автомат на 50к - масло. (София-Бургас) Автомат Бек 2 2.5 със 100 по магистралата около 10.5-11 газ с възможно най-малко кикове (т.е. ако идва някой не кикваш, ами намаляваш, изчакваш и плавно изпреварваш, като мине). С 120 (по гпс) 12 (с кикове до 150-160, без много чакане). Градско 15-18 (много зависи как и къде се кара). С ръчка бек 2 2.5 извънградско 100-110 - 10.5. Над 100 - 10км +1л. до 15. 180 - 16-17. Смесено градско (малко задръствания) и много внимателно каране 11. Ако си се гази 13-15-16. Разход на газ.
_________________ http://www.hostit.bg/
Нед Сеп 02, 2018 9:16 am
nakata176
Регистриран на: Чет Юни 15, 2017 7:46 pm Постове: 31
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 AT
Телефон: 0889099488
Рейтинг: 0
Здравейте! От няколко дни съм собственик на първото си субару аутбек 2,5 - 2007 г. и първия си личен автомобил като цяло. Затова имам няколко въпроса, някои от които доста глуповати, но се надявам да ми обърнете внимание.
1. Има ли начин да регулирам градусите на климатроника "заедно" а не и от двете врътки за да са идентични. Сякаш двузоновия климатроник е винаги пуснат. 2. Защо когато намаля под 23-24 градуса автоматично се пуска и A/C? Това нормално ли е и ако го спирам от копчето след това грешно ли е?
И третият най-важен въпрос : Вчера докато си шофирах започна да ми мига надписа "cruise" и ми светна лампичката engine check. Съответно пробвах да пусна круиз контрола, но не ми позволяваше. След като спрях, изгасих и след това пак запалих всичко беше изгаснало, излезнах от града включих круиз контрола и работеше... покарах 20тина километра на автопилот и се прибрах. Та въпроса е това сериозен проблем ли може да се окаже, някаква грешка ли е дало?
Чет Яну 24, 2019 2:28 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
1. Нямам идея, някой ще подскаже. 2. Под тая температура не се изпарява влагата от купето и климатикът се пуска за да изсушава. Не е проблем да си го спираш, пък ако се замъгли ще си го пуснеш 3. На газ ли си? Обикновенно грешка за твърде бедна или твърде богата смес пали чек-а заедно с круз-а. Всъщност всяка грешка свързана със смесването и с управлението на газта на двигателя пали и круз-а. Не е фатално, просто ако успееш да се докопаш до диагностика докато е светеща ще разбереш със сигурност.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
На газ съм, да. Ами преди да я купя уж минах диагностика, момчетата казаха, че нямат забележки. Също така ме притеснява и скоростната кутия. На втора лоста "тресе" и усещам вибрации, както и на пета. При всички положения ще се ходи на майстор, но и мнение няма да ми е излишно. Дали са нщтампони някакви, втулки? Дано не е нещо по-сериозно.
Чет Яну 24, 2019 8:38 pm
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
По третата точка: случи ми се и на мен преди 2 месеца. Проблема се оказа knock sensor за смяна, но при теб може да е нещо различно. Трябва да се види каква е грешката в компютъра.
Само кодът се поставя в тага, колега, не целия линк.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert