Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:16 pm



Отговори на тема  [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 09, 2014 11:39 am
Мнения: 91
Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback B15-3.6R 2020г.
Телефон: 0885284389
Рейтинг: 123
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lumpy написа:
Alxx написа:
Ако си сменил офсета на джантите не е лошо да минеш реглаж. Различният офсет променя страничния наклон и в зависимост от модела кола влияе и на сходимостта.


Офсета не е същия, но май е положителен?! Спомням си, че трябваше само да разстържа централния от 54.1 на 56.1 и толкова. Хич не съм наясно с тез джанти, за първи път слагам зимна гума на друга джанта. Ако гумата е изнесена по-навън не е ли по-добре?
И до колко разлика в този офсет може да се пренебрегне? Това с реглаж на пролет и на есен хич не ми се нрави :-~
п.с. Намерих - от ЕТ48 на ЕТ45
Мерси.


Това е много малка разлика - 3 мм.
Няма нужда от реглаж.

_________________
Никога не забравяй, че истинността на казаното, няма отношение към компетентността на говорещия!

Чет Яну 16, 2020 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 07, 2019 7:11 pm
Мнения: 16
Автомобил: SF2
Телефон: 0894205601
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Здравейте ,имам едно питане,при Субару Аутбек 2,5 автоматична трансмисия,има ли някъде
по таблото показател за, коя предавка се кара моментно,и освен това D ,ако се ползва ръчнен режим
на АТ вижда ли се на коя предавка си и има ли пауър или зимен режим като при Форестъра.Не мога да
разбера от снимки само,понеже пада едно търсене и чудене м-ду форко и аутбек и ръчна или автомат :)
Благодаря предварително :)

Съб Мар 07, 2020 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 491
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Echaush9 написа:
Здравейте ,имам едно питане,при Субару Аутбек 2,5 автоматична трансмисия,има ли някъде
по таблото показател за, коя предавка се кара моментно,и освен това D ,ако се ползва ръчнен режим
на АТ вижда ли се на коя предавка си и има ли пауър или зимен режим като при Форестъра.Не мога да
разбера от снимки само,понеже пада едно търсене и чудене м-ду форко и аутбек и ръчна или автомат :)
Благодаря предварително :)



При Н6 показва само Д, когато минеш в ръчен долу показва под буквите от 1-5 (при 2.5 ще е с 4 скорости). Power & Hold няма. Моя е 2004-та (първите). Има спорт. Когато мръднеш лоста за ръчен режим, но не пипаш предавките си в режим спорт, щом смениш ръчно предавките режим спорт отпада. :beer: :cool:

Прикачени файлове:
IMG_8924.JPG


Прикачени файлове:
IMG_8926.JPG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Subaru XV Premium 2.0 `18
Subaru Outback H6 3.0 `05
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Subaru Legacy 2.2i GX `95
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
LR Discovery 300Tdi `96

Пон Мар 09, 2020 9:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 07, 2019 7:11 pm
Мнения: 16
Автомобил: SF2
Телефон: 0894205601
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Мерси за отговора, по различно е от Форестъра значи,
Интересно са го измислили,
:) :) :)

Съб Мар 14, 2020 7:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm
Мнения: 331
Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
При Н6 показва само Д, когато минеш в ръчен долу показва под буквите от 1-5 (при 2.5 ще е с 4 скорости). Power & Hold няма. Моя е 2004-та (първите). Има спорт. Когато мръднеш лоста за ръчен режим, но не пипаш предавките си в режим спорт, щом смениш ръчно предавките режим спорт отпада.


Съгласен и за Аутбек 2008 АТ. Функционално Sport режим на Аутбеците е аналог на Power при горските, а пък активираш функцията Hold като от нула включваш 2 предавка на аутбек - доказано и работи.

:beer:

_________________
Forester'99 2.0 4EAT
Outback'08 2.5 4AT

Вто Мар 31, 2020 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Мар 20, 2011 5:49 pm
Мнения: 9
Местоположение: Vratza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Предварително се извинявам, че пиша тук, но не намерих систематизирана информацията, което ми трябва :)
Ето го и казуса ми:
Налага се да се разделя след дълга дружба с прекрасното Дискавъри 1 и търся алтернатива. Рибар съм и от време на време минавам по черни пътища (с Дискотеката направо през разораното поле).
Трябва ми малко по-пъргава кола (от Диско с 113 заводски кончета) и удобна за дълъг път (карам и бебе).
Форестера е опция, но е доста по-малък и предпочитам Аутбека.
Колата ще нощува навън и не ми се иска да я мисля (затова елиминирам покупката на нова или по-скъпа).
В момента заглеждам един швейцарски SUBARU Outback 3.0R AWD Exec. Automatic 2007.
Бихте ли ме посъветвали какво да очаквам като цени за обслужване, ремонти по познати болежки, колко често (нямам много време да стоя по сервизи) и като разход на гориво (LPG). Други ползени съвети или атернативи са също добре дошли.

Поздрави!

Чет Окт 08, 2020 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=1&t=28011

Колега, чети малко форума и ползвай търсачката.
Няма да преповтаряме едно и също за всеки който го мързи да чете.

Чет Окт 08, 2020 5:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 16, 2020 2:09 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет на всички!
От скоро и аз съм горд собственик на Аутбек H6, 2007г. автомат. Колата е стегната, ходихме на преглед при Любо и всичко е наред, ще трябва да пооправя малко ходовата част. Търсих по форума и също така по официални документации, но не успях да намеря на колко време се сменя ангренажна верига. Ще говоря и с майсторите какво точно трябва да се подмени за първоначално обслужване.

Доколкото видях веригата се сменя на 150к колата в момента е на 170к.В други източници чета, че можело да не се сменя, само при шумове и можела да надживее мотора, ако е нужна смяна, освен нея мисля да сменя пистовия ремък, водна помпа, термостат, масло на двигателя. Вие какво сте подменяли при първоначално обслужване на автомобила?

Нед Окт 25, 2020 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Смени всичко, което си замислил, но веригата не барай, докато няма видими проблеми с нея, т.е. шум или разминаване в синхронизацията на валовете. Късмет!

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Окт 25, 2020 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm
Мнения: 86
Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги.

1. От както притежавам колата много ме дразни фактът, че като изкараш ключа от контакта и няма ток да си вдигнеш забравения прозорец (предишната ми кола беше
'97 Mitsubishi Galant V6 и имаше около половин минута, в които прозорците и люка бяха активни при махнат ключ).
Въпрос: Има ли начин, сравнително лесно и безболезнено, да се направи същата функция и на Бек-а? Или ще е голяма занимавка и разправия?

2. Тези дни се загледах, че на лепенката за налягането на гумите е показано при трима човека+багаж предните гуми да са по-напомпани от задните. Това ми се видя странно и бих се радвал, ако някой ми обясни защо е така.

Благодаря предварително и се извинявам, ако някой намира въпросите за тъпи :)
Поздрави,
Тодор

Изображение

Пет Ное 13, 2020 5:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. Може да се направи с модул към централното при заключване да вдига и стъклата.
2. При по-тежка предница и еднакво налягане(например), работният диаметър на гумата отпред всъщност ще е по-малък, което ще претоварва централния диф. И при мен е така, но е 2,2/2.0. При теб е дадено според товарния и скоростния индекс на ползваната гума. Малко хора го спазват, а после разказват как били слаби вискомуфите :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
 15

Пет Ное 13, 2020 8:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm
Мнения: 86
Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря, Alxx, за обяснението.
1. Модулът към централното също е вариант, да не кажа, че може би е по-добрия. Просто ми липсваше тая глезотия от дядо Галант. Ще разгледам за такъв модул най-вероятно.
2. Като ти го обясни някой и веднага намираш логиката :D Благодаря.
Поздрави,
Тодор

Съб Ное 14, 2020 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пак заповядай :) Ти се включи със споделяне във форума.
Поздрави:
Александър

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Ное 15, 2020 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Момчета, здравейте,
Аутбек 3, 2004-2009, 2.5 бензин, с ръчна скороста кутия има ли без бавни скорости - за европейския пазар ?

Благодаря

Нед Дек 06, 2020 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm
Мнения: 86
Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, може би го знаете, а може би не. Доста практично място са измислили за щората в багажника. Само ме е яд, че не се сетих да пробвам дали и малката щора се събира там. Изображение

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Сря Дек 30, 2020 8:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Имам лоша новина за теб колега CHILIEV - Субару е обслужваема кола. Мислех че е ясно, след като каза, че имаш Импреза. Мерца има ли щека на кутията - съмнява ме.
Масла на кутия и дифове се сменят на 60К - което е твоя годишен пробег, което означава всяка година.
Реглажа на клапани зависи от десния ти крак и от газаджията - макар и с две променливи това уравнение е с трудно решение. За сметка на това отнема час и е в рамките на 100 лв (с нови гарнитури капаци). Това е за 2.5 мотора. При Н6 нещата са плачевно по- скъпи. Ако колата сервизно вече е минала смяна на гарнитури глави от новия тип ще си я караш доста време.
Прибави и още един момент, ако недай си боже колата се счупи в отдалечено място, а ти не отбираш от коли (в което няма нищо лошо), не можеш да разчиташ на местния майстор на трактори в бившето АПК да ти погледне колата - шанса да я оправи е малък.
Да, аз карам Субару служебно вече 10 години, но съм прекарал доста време под/над/във колите за да знам какво да гледам когато тръгвам на дълъг път, какво да гледам по средата на пътя и какво да направя, така че да не ползвам сервиз непланирано, или да я оправя на поляната :D
Просто си направи добре сметката- Субару си иска обслужване, повече от на други марки коли. Служи вярно, но и изисква повече от средното. Когато веднъж влезеш в логиката на нещата, става по-лесно.

Добър вечер! Един доуточняващ въпрос към това ти мнение. Написал си ориентировъчна цена при реглажа на клапаните при 2.5, при h6 какво имаш предвид под плачевно по-скъпо ? Някаква приблизителна стойност ? Благодаря предварително!

Сря Дек 30, 2020 10:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще си позволя да ти отговоря вместо него: ако колата ти е редовно поддържана, сумата започва от х4 минимум и не в София. Ако опреш до ревизия на главите, сумата започва от х12...и все пак, всичко опира доколко механикът си цени труда и доколко е кадърен(тук топката е в твоето поле).

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 31, 2020 12:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 27, 2020 6:38 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Субару Аутбек 2.5/173кс
Телефон: 0888918700
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Някои пробвал ли се е да почисти ламда сондата преди катализатора и има ли ефект от тази манипулация при мен не работи както трябва като загрее тръгва. Autback 2.5/2008г

Сря Мар 17, 2021 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За смяна е, особено ако е оригиналната - не се рециклира, съживява и тн.
И не пускай един и същи пост в няколко теми...
viewtopic.php?f=5&t=18973&start=20

Сря Мар 17, 2021 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 21, 2022 8:22 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
доста се рових и разпитвах, но никъде не получих 100% убедителен отговор, затова се обръщам към вас.

Става въпрос за заключване и отключване само с ключа на колата (не с бутоните на дистанционното). Когато завъртя ключа се отключва/заключва САМО шофьорката врата, а това действие не предизвиква "реакция" в останалите врати на колата.
ТОВА ли е нормалното (заводско) поведение или (както бях чел някъде) - заключването и отключването на всички врати от ключа е допълнителна опция?

Мерсаж за вниманието

Чет Фев 03, 2022 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор