Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
Автор |
Съобщение |
radikyokushin
Регистриран на: Съб Авг 09, 2014 11:39 am Мнения: 92 Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback B15-3.6R 2020г.
Телефон: 0885284389
Рейтинг: 123
|
lumpy написа: Alxx написа: Ако си сменил офсета на джантите не е лошо да минеш реглаж. Различният офсет променя страничния наклон и в зависимост от модела кола влияе и на сходимостта. Офсета не е същия, но май е положителен?! Спомням си, че трябваше само да разстържа централния от 54.1 на 56.1 и толкова. Хич не съм наясно с тез джанти, за първи път слагам зимна гума на друга джанта. Ако гумата е изнесена по-навън не е ли по-добре? И до колко разлика в този офсет може да се пренебрегне? Това с реглаж на пролет и на есен хич не ми се нрави п.с. Намерих - от ЕТ48 на ЕТ45 Мерси. Това е много малка разлика - 3 мм. Няма нужда от реглаж.
_________________ Никога не забравяй, че истинността на казаното, няма отношение към компетентността на говорещия!
|
|
|
Чет Яну 16, 2020 3:17 pm |
|
|
Echaush9
Регистриран на: Чет Ное 07, 2019 7:11 pm Мнения: 16
Автомобил: SF2
Телефон: 0894205601
Рейтинг: -15
|
Здравейте ,имам едно питане,при Субару Аутбек 2,5 автоматична трансмисия,има ли някъде по таблото показател за, коя предавка се кара моментно,и освен това D ,ако се ползва ръчнен режим на АТ вижда ли се на коя предавка си и има ли пауър или зимен режим като при Форестъра.Не мога да разбера от снимки само,понеже пада едно търсене и чудене м-ду форко и аутбек и ръчна или автомат Благодаря предварително
|
|
|
Съб Мар 07, 2020 12:58 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Echaush9 написа: Здравейте ,имам едно питане,при Субару Аутбек 2,5 автоматична трансмисия,има ли някъде по таблото показател за, коя предавка се кара моментно,и освен това D ,ако се ползва ръчнен режим на АТ вижда ли се на коя предавка си и има ли пауър или зимен режим като при Форестъра.Не мога да разбера от снимки само,понеже пада едно търсене и чудене м-ду форко и аутбек и ръчна или автомат Благодаря предварително При Н6 показва само Д, когато минеш в ръчен долу показва под буквите от 1-5 (при 2.5 ще е с 4 скорости). Power & Hold няма. Моя е 2004-та (първите). Има спорт. Когато мръднеш лоста за ръчен режим, но не пипаш предавките си в режим спорт, щом смениш ръчно предавките режим спорт отпада. Прикачени файлове: IMG_8924.JPG Прикачени файлове: IMG_8926.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Пон Мар 09, 2020 9:39 am |
|
|
Echaush9
Регистриран на: Чет Ное 07, 2019 7:11 pm Мнения: 16
Автомобил: SF2
Телефон: 0894205601
Рейтинг: -15
|
Мерси за отговора, по различно е от Форестъра значи, Интересно са го измислили,
|
|
|
Съб Мар 14, 2020 7:40 pm |
|
|
vale
Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm Мнения: 331 Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
|
Цитат: При Н6 показва само Д, когато минеш в ръчен долу показва под буквите от 1-5 (при 2.5 ще е с 4 скорости). Power & Hold няма. Моя е 2004-та (първите). Има спорт. Когато мръднеш лоста за ръчен режим, но не пипаш предавките си в режим спорт, щом смениш ръчно предавките режим спорт отпада. Съгласен и за Аутбек 2008 АТ. Функционално Sport режим на Аутбеците е аналог на Power при горските, а пък активираш функцията Hold като от нула включваш 2 предавка на аутбек - доказано и работи.
_________________ Forester'99 2.0 4EAT Outback'08 2.5 4AT
|
|
|
Вто Мар 31, 2020 3:24 pm |
|
|
sandista
Регистриран на: Нед Мар 20, 2011 5:49 pm Мнения: 9 Местоположение: Vratza Рейтинг: 0
|
Здравейте, Предварително се извинявам, че пиша тук, но не намерих систематизирана информацията, което ми трябва Ето го и казуса ми: Налага се да се разделя след дълга дружба с прекрасното Дискавъри 1 и търся алтернатива. Рибар съм и от време на време минавам по черни пътища (с Дискотеката направо през разораното поле). Трябва ми малко по-пъргава кола (от Диско с 113 заводски кончета) и удобна за дълъг път (карам и бебе). Форестера е опция, но е доста по-малък и предпочитам Аутбека. Колата ще нощува навън и не ми се иска да я мисля (затова елиминирам покупката на нова или по-скъпа). В момента заглеждам един швейцарски SUBARU Outback 3.0R AWD Exec. Automatic 2007. Бихте ли ме посъветвали какво да очаквам като цени за обслужване, ремонти по познати болежки, колко често (нямам много време да стоя по сервизи) и като разход на гориво (LPG). Други ползени съвети или атернативи са също добре дошли. Поздрави!
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 5:20 pm |
|
|
Vmax
|
viewtopic.php?f=1&t=28011Колега, чети малко форума и ползвай търсачката. Няма да преповтаряме едно и също за всеки който го мързи да чете.
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 5:48 pm |
|
|
angysarmy
Регистриран на: Чет Яну 16, 2020 2:09 pm Мнения: 8 Рейтинг: 0
|
Привет на всички! От скоро и аз съм горд собственик на Аутбек H6, 2007г. автомат. Колата е стегната, ходихме на преглед при Любо и всичко е наред, ще трябва да пооправя малко ходовата част. Търсих по форума и също така по официални документации, но не успях да намеря на колко време се сменя ангренажна верига. Ще говоря и с майсторите какво точно трябва да се подмени за първоначално обслужване.
Доколкото видях веригата се сменя на 150к колата в момента е на 170к.В други източници чета, че можело да не се сменя, само при шумове и можела да надживее мотора, ако е нужна смяна, освен нея мисля да сменя пистовия ремък, водна помпа, термостат, масло на двигателя. Вие какво сте подменяли при първоначално обслужване на автомобила?
|
|
|
Нед Окт 25, 2020 6:29 pm |
|
|
Alxx
|
Смени всичко, което си замислил, но веригата не барай, докато няма видими проблеми с нея, т.е. шум или разминаване в синхронизацията на валовете. Късмет!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Окт 25, 2020 10:16 pm |
|
|
Todor_iliev
Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
|
Здравейте, колеги. 1. От както притежавам колата много ме дразни фактът, че като изкараш ключа от контакта и няма ток да си вдигнеш забравения прозорец (предишната ми кола беше '97 Mitsubishi Galant V6 и имаше около половин минута, в които прозорците и люка бяха активни при махнат ключ). Въпрос: Има ли начин, сравнително лесно и безболезнено, да се направи същата функция и на Бек-а? Или ще е голяма занимавка и разправия? 2. Тези дни се загледах, че на лепенката за налягането на гумите е показано при трима човека+багаж предните гуми да са по-напомпани от задните. Това ми се видя странно и бих се радвал, ако някой ми обясни защо е така. Благодаря предварително и се извинявам, ако някой намира въпросите за тъпи Поздрави, Тодор
|
|
|
Пет Ное 13, 2020 5:39 pm |
|
|
Alxx
|
1. Може да се направи с модул към централното при заключване да вдига и стъклата. 2. При по-тежка предница и еднакво налягане(например), работният диаметър на гумата отпред всъщност ще е по-малък, което ще претоварва централния диф. И при мен е така, но е 2,2/2.0. При теб е дадено според товарния и скоростния индекс на ползваната гума. Малко хора го спазват, а после разказват как били слаби вискомуфите
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
15
|
|
Пет Ное 13, 2020 8:15 pm |
|
|
Todor_iliev
Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
|
Благодаря, Alxx, за обяснението. 1. Модулът към централното също е вариант, да не кажа, че може би е по-добрия. Просто ми липсваше тая глезотия от дядо Галант. Ще разгледам за такъв модул най-вероятно. 2. Като ти го обясни някой и веднага намираш логиката Благодаря. Поздрави, Тодор
|
|
|
Съб Ное 14, 2020 6:13 pm |
|
|
Alxx
|
Пак заповядай Ти се включи със споделяне във форума. Поздрави: Александър
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 15, 2020 6:40 pm |
|
|
proscrip
|
Момчета, здравейте, Аутбек 3, 2004-2009, 2.5 бензин, с ръчна скороста кутия има ли без бавни скорости - за европейския пазар ?
Благодаря
|
|
|
Нед Дек 06, 2020 2:07 pm |
|
|
Todor_iliev
Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
|
Здравейте, може би го знаете, а може би не. Доста практично място са измислили за щората в багажника. Само ме е яд, че не се сетих да пробвам дали и малката щора се събира там. Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
|
|
|
Сря Дек 30, 2020 8:46 am |
|
|
iliykov91
Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm Мнения: 24 Рейтинг: 23
|
ico_tech написа: Имам лоша новина за теб колега CHILIEV - Субару е обслужваема кола. Мислех че е ясно, след като каза, че имаш Импреза. Мерца има ли щека на кутията - съмнява ме. Масла на кутия и дифове се сменят на 60К - което е твоя годишен пробег, което означава всяка година. Реглажа на клапани зависи от десния ти крак и от газаджията - макар и с две променливи това уравнение е с трудно решение. За сметка на това отнема час и е в рамките на 100 лв (с нови гарнитури капаци). Това е за 2.5 мотора. При Н6 нещата са плачевно по- скъпи. Ако колата сервизно вече е минала смяна на гарнитури глави от новия тип ще си я караш доста време. Прибави и още един момент, ако недай си боже колата се счупи в отдалечено място, а ти не отбираш от коли (в което няма нищо лошо), не можеш да разчиташ на местния майстор на трактори в бившето АПК да ти погледне колата - шанса да я оправи е малък. Да, аз карам Субару служебно вече 10 години, но съм прекарал доста време под/над/във колите за да знам какво да гледам когато тръгвам на дълъг път, какво да гледам по средата на пътя и какво да направя, така че да не ползвам сервиз непланирано, или да я оправя на поляната Просто си направи добре сметката- Субару си иска обслужване, повече от на други марки коли. Служи вярно, но и изисква повече от средното. Когато веднъж влезеш в логиката на нещата, става по-лесно. Добър вечер! Един доуточняващ въпрос към това ти мнение. Написал си ориентировъчна цена при реглажа на клапаните при 2.5, при h6 какво имаш предвид под плачевно по-скъпо ? Някаква приблизителна стойност ? Благодаря предварително!
|
|
|
Сря Дек 30, 2020 10:56 pm |
|
|
Alxx
|
Ще си позволя да ти отговоря вместо него: ако колата ти е редовно поддържана, сумата започва от х4 минимум и не в София. Ако опреш до ревизия на главите, сумата започва от х12...и все пак, всичко опира доколко механикът си цени труда и доколко е кадърен(тук топката е в твоето поле).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 12:12 am |
|
|
Kostaamg
Регистриран на: Пет Ное 27, 2020 6:38 pm Мнения: 5 Местоположение: София
Автомобил: Субару Аутбек 2.5/173кс
Телефон: 0888918700
Рейтинг: 0
|
Някои пробвал ли се е да почисти ламда сондата преди катализатора и има ли ефект от тази манипулация при мен не работи както трябва като загрее тръгва. Autback 2.5/2008г
|
|
|
Сря Мар 17, 2021 7:56 pm |
|
|
Vmax
|
|
Сря Мар 17, 2021 8:01 pm |
|
|
merder
Регистриран на: Пет Яну 21, 2022 8:22 pm Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, доста се рових и разпитвах, но никъде не получих 100% убедителен отговор, затова се обръщам към вас.
Става въпрос за заключване и отключване само с ключа на колата (не с бутоните на дистанционното). Когато завъртя ключа се отключва/заключва САМО шофьорката врата, а това действие не предизвиква "реакция" в останалите врати на колата. ТОВА ли е нормалното (заводско) поведение или (както бях чел някъде) - заключването и отключването на всички врати от ключа е допълнителна опция?
Мерсаж за вниманието
|
|
|
Чет Фев 03, 2022 7:57 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта |
|