Отговори на тема  [ 362 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nach40 написа:
Като я пробвах не можах да повярвам, че не е 5ск (някъде тук бях чел, че от 2006 слагат вече 5ск. на автоматика). Но до колкото разбрах няма голямо значение (поне при този модел).
Има някакво бавно превкл. на скоростите, стои на високи обороти, без да има смисъл.
За сега ми се струва мудна, като дам до долу и тръгва бързо, после качва обороти до 6000 или нещо такова, после пак и като качи на 3-та до там с ускоряването.
Друг път като изпреварвам, натискам до долу, връща на 2-ра без никаква идея, смисъл само за част да напълни оборотомера, после айде на трета и така, някак безсмислено.

Купето е много шумно:
Чуват се гумите, пътя, коли, вятър(през уплътненията на вратите, чистачките).
Ако я карам с около 120 е доста икономична и сравнително тиха, но като мине 3000-3500 оборота - 1 литър отгоре и шум.
С 140 - 150км/ч на магистралата, двигателя започва доста да се чува, все едно и липсва една скорост.
*Замислил съм обезшумяване на купето скоро време.

Разстоянието м/у предните и задните седалки е много малко, тясна е отзад, явно е правена като цяло за ниски и слаби хора.


без да те разочаровам - "тука е така" - всичко, което си изброил ме дразнеше и мен в тази кола (карах OBK'2005 почти 7 години). Но пък ще те закара навсякъде, през води и гори, зиме и лете.
Комфортната скорост на движение откъм шум и разход е някъде 130 км/ч, ~3500rpm. Не можеш да избягаш от това - мен ме научи да съм по спокоен шофьор, честно!
Ако искаш повече - трябва ти H6 модела, там е със 5AT, има повече динамика а разхода е 0.5 до 1 литър отгоре макс.

Съб Май 21, 2016 1:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 29, 2016 9:09 pm
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз се интересувам от скоростните кутии на Аутбек ІІІ Н6 3,0 до 2006г и на тази от фейслифта 2007г. със SI drive, дали са едни и същи 5ЕАТ, а разликата да идва от управлението на кутията SI drive ?

Вто Юни 07, 2016 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm
Мнения: 263
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кутиите не са идентични механично, но практически разлики няма.

Пон Юни 13, 2016 7:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 29, 2016 1:39 pm
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Outback 3.0
Телефон: 0897500505
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здр,имам Субару Аутбек 2006 3.0.След изминати над 600км,при това с каране средно 140-160км в час,колата ми направи проблем спирайки пред дома ми започна да вдига градусите ,като почти стигна до червения сектор преди да я изгася.Ходих на майстор,който цял ден прави проба на системата,каза и ,че не може да е гарнитура.За всеки случай смених и капачката на радиатора,след като я обезвъздуши и напълни с антифриз.Каза ,че е взела въздух от някъде.Може ли някой да ми даде съвет,някой с подобен проблем.....

Пон Авг 29, 2016 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 16, 2016 11:54 pm
Мнения: 44
Автомобил: Субару Аутбак 2005 H6
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
kolety написа:
Здр,имам Субару Аутбек 2006 3.0.След изминати над 600км,при това с каране средно 140-160км в час,колата ми направи проблем спирайки пред дома ми започна да вдига градусите ,като почти стигна до червения сектор преди да я изгася.Ходих на майстор,който цял ден прави проба на системата,каза и ,че не може да е гарнитура.За всеки случай смених и капачката на радиатора,след като я обезвъздуши и напълни с антифриз.Каза ,че е взела въздух от някъде.Може ли някой да ми даде съвет,някой с подобен проблем.....


Хубаво ,че си сменил капачката колега, ама сега е най добре да смениш и "майстора". Какви са тези проби на системата, които е правил цял един ден,след което е стигнал до гениалното прозрение,че дърпа въздух отнякъде. :idea: Този наистина е гений ROFL
Винаги е гарнитура...да не съм толкова краен, почти винаги, не че ти го пожелавам, но оптимизма в случая не върши работа изпитал съм го.
Проверявай атифриза в радиатора всеки ден. И ако там няма никой, а казанчето е пълно, работата е ясна .

Вто Авг 30, 2016 2:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 12:12 pm
Мнения: 190
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6 Limited,2010
Телефон: 0898316497
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да е и запушен радиатор.
Трябва да се "изпере с химикали.
Ако и след тази процедура има мехурчета в разширителния съд на казанчето - гарнитура.
Има и друг начин да се разбере -с тест за въздух в системата . Ако има такъв -оцветява теста в различен цвят . Тогава пак е гарнитура.

Вто Авг 30, 2016 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
evro82 написа:
Може да е и запушен радиатор.
Трябва да се "изпере с химикали.
Ако и след тази процедура има мехурчета в разширителния съд на казанчето - гарнитура.
Има и друг начин да се разбере -с тест за въздух в системата . Ако има такъв -оцветява теста в различен цвят . Тогава пак е гарнитура.

Дигне ли температурата над нормалното накрая винаги е гарнитура !

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Авг 30, 2016 11:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 12:12 pm
Мнения: 190
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6 Limited,2010
Телефон: 0898316497
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано не си прав.
Но ако е доближило "лютеницата" май е така . Защото стрелката седи по средата до 103 градуса

Вто Авг 30, 2016 4:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понякога кара година докато пробир добре, мойта беше така.

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Авг 30, 2016 6:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Мнения: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Четиво относно симптомите.

Вто Авг 30, 2016 7:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 12:12 pm
Мнения: 190
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6 Limited,2010
Телефон: 0898316497
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Петър,
Прочетох ти внимателно темата. Респект към отношението ти към колата. От теб да си купува човек автомобил.
Въпреки всичко смятам, че не след всяко мърдане от средата на стрелката, измерваща температурата на мотора, следва смяна на гарнтури и шлайф на глави.
При мен се случи в най-горещия ден на лятото - беше към 37 C. Карай на връщане от морето със 170-180 км/ч., натоварен догоре и с включен климатроник. След Пазарджик, по баира към Траянови врата се хванах с някакво Ауди и в един момент колата премина в авариен бензин на инжекциона и прехвърли на бензин. Видях, че стралата беше една идея над средата, но преди тертото деление.
Спрях на мясти, пуснах парното на макс и отворих капака отпред. След 3-4 минути потеглих . Температурата беше спаднала до средата. Спряхме на Турския ресторант да хапнем.
После до София със 140-150 и пуснат климатик се прибрахме в София.
Отидох при Любака и изпрахме мотора с химикали и смехнихме капачката . Не го бях мил радиатора 4 години (тогава го смених).
Оттогава не мръднала стрелката, не губи антифриз, няма балони в разширителния съд. Имам 2-3 извънградски излизания с баир и магистрала - до Паничищ..........и не вдига температува.
еНаблюдавам я внимателно и мисля все пак да направя теста за газове в антифриза и да премеря компресията/вакума на двигателя.
Но си мисля, че може и да не правя пак гарнитури 9преди 70 000 минах през тази процедура) и може да е от мръсния радиатор.

Сря Авг 31, 2016 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Мнения: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм писал, че е задължително винаги да са гарнитури. Сам си написал - може и мърляв радиатор да е. Тия двигатели са с охладителна система, проектирана много "на ръба" - затова, както съм писал в мойта тема, следя температурата и ако случайно вземе да се качва над 102-103 градуса, ще си тръскам бюджета и за алуминиев радиатор. С него се вдига значително ефективността на охладителната система и вероятността да се стига до подобни "лютеничени" ситуации пада драстично.

Просто темата за ремонта потъна назад в раздела и от време на време пускам линка когато някой се обади с проблем, който може да е симптом за гарнитури. Никому не пожелавам да отваря двигател, но поне да знаят хората какво ги чака, ако им се наложи. Голям разход си е, но в крайна сметка карането с "нов" мотор е страшен кеф :beer:

Чет Сеп 01, 2016 10:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
T.e., карането с "нов" мотор е страшен кеф в сравнение на карането на счупен и аналог на карането със здрав такъв, но вече си с едно наум в повече :D

Аз вече спрях да следя този тип теми и се отказах да пиша квото и да е свързано с този тип проблеми, след като видях в тази или подобна тема мнение с реплика от сорта "като си еве майката ще го мисля". Реално всеки може да осмисли и прецени за себе си кое му е по-изгодно и удобно, така че накрая всичко опира до нагласата на човека - едни прилагат някакви превантивни мерки, други правят всичко възможно, за да предотвратят подобни ексцесии, а на някои пък изобще не им дреме, но в крайна сметка живота си продължава и те така :cool:

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Сеп 01, 2016 11:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, искам да задам един въпрос, който най-вероятно е аматьорски, но много противоречиви мнения чух. Колата е Outback H6 2004 с 5EAT - въпросът е - има ли проблем ако в движение превключвам между Sport - Direct и Direct - Neutral? Казаха ми, че това било проблем и съм щял да "прееба" кутията, но аз не виждам какъв проблем може да е като скоростите са с право каналче една между друга, ако беше проблемно нямаше ли да го направят с изкривено (както е за задната примерно) да предодвратят инцидентно включване?

Сря Сеп 14, 2016 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Sport<->Direct - няма пробем, но включване на неутрална не е добра идея освен ако авомобила е спрял. Последното е свързано с охлаждането й и товара върху разни "неща" в кутията. Това с неутралната май важи за почти всички автоматици.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Сря Сеп 14, 2016 7:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За неутралната и аз съм чел за това, но то не важеше ли само за загасен автомобил?

Сря Сеп 14, 2016 9:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 04, 2016 7:47 pm
Мнения: 7
Рейтинг: -9
Кофти...
Отговори с цитат
Не е добре при запален двигател кутията да е на N, a в движение е супер непрепоръчително, защото в това положение не работи помпата на кутията и води до ](*,) . От D на Sport няма проблем. Когато автомобила е със запален двигател и трябва да е в покой по-дълго време кутията следва да е на P. Въобще забрави за селектора N освен при преминаване от R на D и обратно.
Пазете си кутиите здрави са но не и супердуракоустойчиви и при неправилна експлоатация следва... Знаете какво!
 -15

Чет Сеп 29, 2016 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за мненията :) това ми е първият автоматик и мислех, че е ОК като спра на светофар примерно да оставям на N :) То в такъв случай явно N е малко безмислена... Иначе откакто srg писа си я държа на D даже и на светофарите.

Чет Сеп 29, 2016 11:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 09, 2014 11:39 am
Мнения: 92
Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback B15-3.6R 2020г.
Телефон: 0885284389
Рейтинг: 123
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Sevdo написа:
Не е добре при запален двигател кутията да е на N, a в движение е супер непрепоръчително, защото в това положение не работи помпата на кутията и води до ](*,) . От D на Sport няма проблем. Когато автомобила е със запален двигател и трябва да е в покой по-дълго време кутията следва да е на P. Въобще забрави за селектора N освен при преминаване от R на D и обратно.
Пазете си кутиите здрави са но не и супердуракоустойчиви и при неправилна експлоатация следва... Знаете какво!


На място, няма НИКАКВО значение дали си на N или на P.
В движение със запален двигател, особено с по-висока скорост, наистина не е препоръчително да се изключва на N, но само защото последващото включване на D, обикновено е съпроводено с голям "шок" за кутията.

_________________
Никога не забравяй, че истинността на казаното, няма отношение към компетентността на говорещия!

Пет Сеп 30, 2016 8:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Sevdo написа:
Не е добре при запален двигател кутията да е на N, a в движение е супер непрепоръчително, защото в това положение не работи помпата на кутията и води до ](*,) . От D на Sport няма проблем. Когато автомобила е със запален двигател и трябва да е в покой по-дълго време кутията следва да е на P. Въобще забрави за селектора N освен при преминаване от R на D и обратно.
Пазете си кутиите здрави са но не и супердуракоустойчиви и при неправилна експлоатация следва... Знаете какво!

Ще ме прощаваш, колега, но това са абсолютни глупости. N и P са абсолютно еднакви по отношение налягане и проходимост на маслото, единствената разлика е в чопа, който чисто механично заключва изходящия вал на P. Помпата винаги е твърдо зацепена и винаги работи, щом се върти тялото на хидротрансформатора, а налягането се контролира от соленоид(и). Болднатото дори го пише в книжката за експлоатация, която очевидно не си чел.

Пет Сеп 30, 2016 8:13 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор