Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
Автор |
Съобщение |
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Пичове, може ли да кажете какъв е цвета на оригиналния антифриз?
|
|
|
Чет Май 25, 2017 9:03 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
|
Пет Май 26, 2017 9:49 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Благодаря за отговора! Вече официално и аз съм в семейството на Субитата Днес забелязах нещо странно свързано с алтернатора на колата. Вътре като си пусна Инфото на големия дисплей ми показваше, че зарежда на 12V (което е малко). В този момент нямаше натоварване от ел. консуматори. Няколко секунди (мисля около 10) след като пуснах фаровете ги качи на 14V, което вече е ОК. Знаете ли дали това е нормално или да търся проблем в алтернатора? Ето го дзвера:
|
|
|
Сря Май 31, 2017 1:28 pm |
|
|
Vmax
|
Алтернатора се управлява от ЕКУ-то и затова виждаш такива данни. Нормално е.
|
|
|
Сря Май 31, 2017 1:58 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Когато системата ти е без товар, действително варира около 12 - 12.2 волта. Като пуснеш климатик или какъвто и да е друг консуматор, качва до 13.8 - 14 волта. Това е нормално и така трябва да бъде. Пази акумулатора от презареждане, с цел да му удължи живота...
|
|
|
Сря Май 31, 2017 5:37 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Разбрах идеята, мерси Засега Субито оставя само приятни впечатления. Вчера му сменихме масла, филтри, ролки, свещи и продължаваме напред От къде може да се купи по-голям (по-добър) радиатор с цел превенция от прегряване? Още един въпрос, при спускане с принудителен празен ход локъп-а на кутията до каква скорост задържа?
|
|
|
Сря Май 31, 2017 5:47 pm |
|
|
AShevkenov
Регистриран на: Чет Юли 06, 2017 11:41 am Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги.
Четох, че след 2007ма Аутбек-овете имат SI-Drive. При този не виждам да има бутон, дали годината не отговаря или това е допълнителна екстра след 2007-ма.
Благодаря!
|
|
|
Пон Юли 10, 2017 8:42 am |
|
|
turtle
Регистриран на: Вто Юли 11, 2017 10:18 am Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Колеги имам питане, чарковете на Аутбек 2004-2009 същите ли са като моделите от 2010-2012?
|
|
|
Вто Юли 11, 2017 7:59 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Колеги, днес оглеждах Субито и видях тия 2 маркучета свършващи в нищото под дроселовата клапа. Приличат ми на отдушници, но ми се иска и вие да кажете какво мислите: Прикачени файлове: IMG_20170720_183015.jpg Прикачени файлове: IMG_20170720_183019.jpg Става въпрос за тия 2-те в стойката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 7:29 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Пускам модифицирана едната снимка, надявам се някой модератор да мърджне/коригира постовете за да остане само 1 с новата снимка: Прикачени файлове: IMG_20170720_183015.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 4:13 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Така, разгледах снимки на свален автомат и се вижда, че тези 2 маркучета са с дължина да стигнат точно под колектора и натам отиват. Вижда се, че са от автомата и диф-а, дано инфото е полезно и за някой друг
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 10:03 pm |
|
|
patko
|
А по нататък не стигат ли до това?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 8:42 pm |
|
|
patko
|
УУУпс. Аз се заблудих с металните тръби.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 8:44 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, При трилитровият Аутбек страничните огледала имат ли автоматично прибиране (с бутон) както съм виждал при Форестер 2.5 ХТ? Благодарско!
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 8:08 pm |
|
|
excalibur
Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
|
Мдаа,имат. Като отвориш прозорците и дръпнеш едното с лявата ръка другото с дясната. Така е автоматичното прибиране на огледалата.
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 8:41 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито?
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 9:06 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Фейслифтовите B13 имат прибиране с бутон.
|
|
|
Нед Авг 13, 2017 10:03 pm |
|
|
dimitrov2000
|
pnikolaev написа: Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито? За да опростим отговора, едното е на базата на Импреса, другото на Легаси - различни класове автомобили. Сега, ако питаш, каква е разликата между класовете, темата е дълга - има Мерцедес Е клас и Мерцедес S клас, БМВ 3, 5 и 7 и т.н. Освен размери, возия, стабилност, обезшумяване, влагани материали и т.н. има и търговски трикове т.е. неща, които слагат на по-високия клас и не слагат на по-ниския. За нагледност, разгледай например бордовите компютри на Аутбек и Форестер.../от едно и също поколение, разбира се/ ...
|
|
|
Пон Авг 14, 2017 10:33 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко: 1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания) 2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ? 3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ? 4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ? Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много. Поздрави.
|
|
|
Чет Авг 17, 2017 11:50 am |
|
|
Vmax
|
pnikolaev написа: Здравейте, Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко: 1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания) 2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ? 3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ? 4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ? Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много. Поздрави. viewtopic.php?f=1&t=14225&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%B2%D0%B0%D1%82+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5Виж тази тема, като цяло който и да е модел, прегрява поради дефектиране на нещо механично - термостат, спукан маркуч, замръсен или спукан радиатор, дриснала водна помпа или несменена такава при обслужване на ангренаж. Охладителната система е сметната както трябва, нека не се правим на по-големи инженери от Фуджи. Превенция - чисти се радиатор всяка пролет, нов термостат на всеки 100 000км макс, задължително ОЕМ помпа при смяна ангренаж, и нови маркучи при покупка на кола нов внос. Възможно е да прегрее и маслото на автомата, но трябва да е зверски злоупотребено с колата или задкормилното да няма мозък. Гарнитури се правят на има/няма 200 000км - това си е нормалната издържливост и се случва без да е прегряна колата, тъкмо ще си оправиш и клапаните.
|
|
|
Чет Авг 17, 2017 12:51 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта |
|