Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Юли 23, 2018 9:50 am



Отговори на тема  [ 285 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 328
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пичове, може ли да кажете какъв е цвета на оригиналния антифриз? :hello:

Чет Май 25, 2017 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 526
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 107
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зелен.

Пет Май 26, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 328
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора! Вече официално и аз съм в семейството на Субитата :cool: Днес забелязах нещо странно свързано с алтернатора на колата. Вътре като си пусна Инфото на големия дисплей ми показваше, че зарежда на 12V (което е малко). В този момент нямаше натоварване от ел. консуматори. Няколко секунди (мисля около 10) след като пуснах фаровете ги качи на 14V, което вече е ОК. Знаете ли дали това е нормално или да търся проблем в алтернатора? :idea:

Ето го дзвера:
Изображение

Сря Май 31, 2017 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3937
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Алтернатора се управлява от ЕКУ-то и затова виждаш такива данни. Нормално е.

Сря Май 31, 2017 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 373
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 302
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато системата ти е без товар, действително варира около 12 - 12.2 волта.
Като пуснеш климатик или какъвто и да е друг консуматор, качва до 13.8 - 14 волта.
Това е нормално и така трябва да бъде. Пази акумулатора от презареждане, с цел да му
удължи живота...

Сря Май 31, 2017 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 328
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбрах идеята, мерси :bow: Засега Субито оставя само приятни впечатления. Вчера му сменихме масла, филтри, ролки, свещи и продължаваме напред :D
От къде може да се купи по-голям (по-добър) радиатор с цел превенция от прегряване? :-?

Още един въпрос, при спускане с принудителен празен ход локъп-а на кутията до каква скорост задържа?

Сря Май 31, 2017 5:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юли 06, 2017 11:41 am
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги.

Четох, че след 2007ма Аутбек-овете имат SI-Drive. При този не виждам да има бутон, дали годината не отговаря или това е допълнителна екстра след 2007-ма.

Благодаря!

Пон Юли 10, 2017 8:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 11, 2017 10:18 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги имам питане, чарковете на Аутбек 2004-2009 същите ли са като моделите от 2010-2012?

Вто Юли 11, 2017 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 328
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, днес оглеждах Субито и видях тия 2 маркучета свършващи в нищото под дроселовата клапа. Приличат ми на отдушници, но ми се иска и вие да кажете какво мислите:

Прикачени файлове:
IMG_20170720_183015.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20170720_183019.jpg


Става въпрос за тия 2-те в стойката.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Юли 20, 2017 7:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 328
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пускам модифицирана едната снимка, надявам се някой модератор да мърджне/коригира постовете за да остане само 1 с новата снимка:
Прикачени файлове:
IMG_20170720_183015.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Юли 24, 2017 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 328
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така, разгледах снимки на свален автомат и се вижда, че тези 2 маркучета са с дължина да стигнат точно под колектора и натам отиват. Вижда се, че са от автомата и диф-а, дано инфото е полезно и за някой друг :)

Вто Юли 25, 2017 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 874
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback H6, 2006
Рейтинг: 257
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А по нататък не стигат ли до това?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
OUTBACK H6, 2006
MAZDA 2, 2010

Сря Юли 26, 2017 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 874
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback H6, 2006
Рейтинг: 257
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
УУУпс. Аз се заблудих с металните тръби.

_________________
OUTBACK H6, 2006
MAZDA 2, 2010

Сря Юли 26, 2017 8:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
При трилитровият Аутбек страничните огледала имат ли автоматично прибиране (с бутон) както съм виждал при Форестер 2.5 ХТ?
Благодарско!

Нед Авг 13, 2017 8:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm
Мнения: 63
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мдаа,имат. Като отвориш прозорците и дръпнеш едното с лявата ръка другото с дясната. Така е автоматичното прибиране на огледалата. ;)

Нед Авг 13, 2017 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито?

Нед Авг 13, 2017 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 148
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Фейслифтовите B13 имат прибиране с бутон. :idea:

Изображение

Нед Авг 13, 2017 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 373
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 302
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Ужас някакъв. Е какво му е луксозното на Аутбека спрямо Форестър 2.5 XT? Какво има повече Аутбека от Форито?

За да опростим отговора, едното е на базата на Импреса, другото на Легаси - различни класове автомобили.
Сега, ако питаш, каква е разликата между класовете, темата е дълга - има Мерцедес Е клас и Мерцедес S клас, БМВ 3, 5 и 7 и т.н.
Освен размери, возия, стабилност, обезшумяване, влагани материали и т.н. има и търговски трикове т.е. неща, които слагат на по-високия клас
и не слагат на по-ниския.
За нагледност, разгледай например бордовите компютри на Аутбек и Форестер.../от едно и също поколение, разбира се/ ...

Пон Авг 14, 2017 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко:
1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания)
2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ?
3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ?
4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ?
Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много.
Поздрави.

Чет Авг 17, 2017 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3937
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Здравейте,
Чета от доста време темите свързани с прегряването на Аутбеците 3то поколение. Забелязах, че има доста подобни теми. Въпросите ми са няколко:
1. Това някаква особеност ли е тези модели ? (Забелязах, че преди фейслифтовите има писано за прегрявания)
2. На какво се дължи това прегряване ? Слаба фабрична охладителна система ?
3. Какво прегрява ? Маслото на скоростната кутия или самия двигател ?
4. Какво е желателно да се направи (като превенция/подобрение) ако дадено лице Х се сдобие с подобен Аутбек ?
Не успях да намеря конкретни отговори на подобни въпроси а темите за прегряване на Аубтек са много.
Поздрави.


viewtopic.php?f=1&t=14225&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%B2%D0%B0%D1%82+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5

Виж тази тема, като цяло който и да е модел, прегрява поради дефектиране на нещо механично - термостат, спукан маркуч, замръсен или спукан радиатор, дриснала водна помпа или несменена такава при обслужване на ангренаж.
Охладителната система е сметната както трябва, нека не се правим на по-големи инженери от Фуджи.
Превенция - чисти се радиатор всяка пролет, нов термостат на всеки 100 000км макс, задължително ОЕМ помпа при смяна ангренаж, и нови маркучи при покупка на кола нов внос.
Възможно е да прегрее и маслото на автомата, но трябва да е зверски злоупотребено с колата или задкормилното да няма мозък.
Гарнитури се правят на има/няма 200 000км - това си е нормалната издържливост и се случва без да е прегряна колата, тъкмо ще си оправиш и клапаните.

Чет Авг 17, 2017 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 285 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: kalkovski и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор