Отговори на тема  [ 362 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am
Мнения: 96
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Както се казва още един запален по марката ще задава тъпи въпроси. :)
Насочил съм се към Outback III след 2005г. Чета из форума разни проблеми с прегряване на двигателя- повече на 2,5 но и на 3,0 H6 двигатели. Навсякъде из форума се пише за това прегряване но предимно от хора с втората генерация. Та първия въпрос е : как стои въпроса на двигателите влагани в трета серия?
Второто питане: какъв тип кола да се търси- от човек или да се търси да се внесе. Видях един двама човека в форума които се занимават с внос по поръчка. Та какъв е вашия съвет?

Благодаря предварително на отзовалите се. :)

Чет Окт 29, 2015 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей, аз лично съм останал с впечатление, че прегряването се случва по-често на 3.0 моторите, отколкото на 2.5. Случва се и в третата генерация, има доста изписано във форума - viewtopic.php?f=5&t=17189 - като в темата има препратки и към други теми.

Има хора, които им прегрява и маслото в кутията, но то на самата кола има лепенка, да зибягваш здравото шофиране ако ти светене лампата за маслото на СК:) Иди че разбери:)

Аз лично, не съм имал проблеми със загряване, но превантивно почнах да ползвам Еванс - дали е по-добре - не мога да кажа, когато съм тествал, съм виждал температура до 103 градус, при яка жега, изпреварване на тир по баир - от 20 км, яко кик даун, скочи за секунди до 103, и след като пуснах газата за секунди падна под 100, на около 99, и малко след това слезе на 96...твърдят спецовечете, че тези температури не са проблем, но в темата ще видиш доста мнения.

Относно второто питане - за мен по-добре е от човек, проверена кола с история, или от пичовете, за които си прочел, че могат да ти докарат - това доказано ти спестява много разходи и питания.

Чет Ное 12, 2015 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
пазете се от това:
http://legacygt.com/forums/showpost.php ... stcount=51

(цялата тема) =
http://legacygt.com/forums/showthread.p ... 549p4.html

и аз го гледах тоя филм преди 2 години :(

Пет Ное 20, 2015 11:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
а колко струва да караш Аутбек 2005та година в продължение на 7 години?
ето толкова:

Изображение

*тук-там има неща, дето изглеждат нереално скъпи (филтър-100лв!) - там просто е имало още
нещо сменено или ремонтирано, което съм пропуснал да запиша. Или са ме ударили в кантара :pardon:
Амортисьорите съм сменял без да са изпуснали, просто превантивно.

**не съм включил застраховки, данъци, винетки, бензин и неща които съм си купувал като 'ъпгрейд'.

***колата не е жалена много-много - ходила е навсякъде. Но всичко е поддържано или отремонтирвано веднага, с оригинални части,
предимно при Митака и Любо, също и в СубаруМоторс и другаде.

ето така го посрещнах на пристанище Варна-запад през далечната 2008ма ;)
Изображение
 21


Последна промяна tarambuka3500 на Съб Ное 21, 2015 12:16 am, променена общо 1 път


Пет Ное 20, 2015 11:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Евала колега,от теб бих купил кола.И аз си пазя всички документи за извършени ремонти,но твоята таблица ме срази :bow: Още един път-Поздравления :good:

Съб Ное 21, 2015 12:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am
Мнения: 261
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
И аз щях да питам дали се продава :) Аз мойта я купих от колега от форума(поздрави ако чете) който не беше сменял нищо освен някои дреболии...та почнах аз да сменям яко :D
Поздравления за труда който си положил :good: И ако всичко това е подплатено с фактури-направо обявявай цена.Поздрави :beer:

Съб Ное 21, 2015 12:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
колата премина вече в други ръце, но ми е наблизо и ще си я наглеждам;
дано си я кара човека още толкоз поне :good:

Съб Ное 21, 2015 12:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 9:21 am
Мнения: 105
Местоположение: София
Автомобил: Outback EJ25 MT
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Всеки истински субарист трябва да си води такава табличка с ремонтите и разходите. Евала. Това е истината. Ако някой почне да разправя, всичко е перфектно, ама нищо не съм пипал и така нататък, не му вервайте. Стара кола, все има нещо да се прави по нея. И дори в момента да няма нищо в момента винаги може да излезе ремонт впоследствие, но това не означава непременно, че предишния собственик е скрил нещо. Затова питайте си какво е правено, защото ако е сменено или ремонтирано читаво то си е ок.

_________________
2005 Outback 2.5 5MT/DR

Вто Дек 08, 2015 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
така добре ли е ROFL

Субару ремонти досега:

1. Всички тампончета отзад и големия силиконов отпред и Акумулатор. 700лв
2. Рециклирани възглавници. 700лв
3. Гарнитури на главите , семерингите и всички други гарнитури по мотора, които се сменят покрай ремонта. 850лв
4. Свещи.100 лв (три пъти)
5. Газова 2 пъти.1000 лв
6. Масла и филтри скорости 320 00 км (Motul multi ATF ) -200лв
7. Ангренаж и ролки и водна помпа на 310 000 км до 360 000км- 600лв
8. Каре предно кардан два пъти ( феликс низ) -200лв
9. Тампони задни носачи долни. 200 лв
10. Ламбда сонда.200 лв
11. Катализатори заменени с резонатори.150 лв
12. Маншончета на спирачните водачи. 50 лв
13. Предни дискове.120 лв
14. Рейка. 150 лв
15. Предно стъкло.150 лв
16. Среден стоп. 200 лв
17. Осветление табло и бутони в бяло.50 лв
18. Радиатор.300 лв
19. Капачка радиатор.30 лв
20. Гуми летни и зимни нови.1600 лв
21. Смяна масло филтър на 320 000 км -100 лв
22. Задни дискове и накладки 200лв
23. Кабели-70лв
24. ВДЦ оф инсталация.100лв
25. Музика и изолация на врати-1000лв.
26. Фолиране стъкла и фарове-350 лв
27. Черно табло 200лв.
28. Боядисванки тук таме -1000лв
29. Фолиране на фарове и полиране -100лв.
30. Волан момо 120 лв.
31. Полуоски предни от Дарин 140 лв.
32. Окачване аутбек 1000лв.
33. Спирани маркучи, водачи и маншони и профлактика спирачна течност 150 лв.
34. Джанти алуминиеви - 2 ри комплект и боя 450 лв



Фактури не пазя щото няма на кой да ги отчитам, а дали някой ми вярва дали съм правил ремонта ми е през пена за виена...

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
 14

Вто Дек 08, 2015 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 12:18 am
Мнения: 139
Местоположение: Благоевград
Skype: ivanblg
Автомобил: Outback 3.0 H6 04
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Пълната история на един Аутбек Н6 2004 г за една година,разход,пробег,ремонти и т.н. - http://www.spritmonitor.de/en/detail/675710.html откакто има мобилно приложение на spritmonitor вкарвам всичко още на бензиностанцията или в бокса,въвеждането не отнема повече от 30 секунди, така и така си нося телефона :)

Чет Дек 10, 2015 11:55 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
quietriot написа:
Субару ремонти досега:
...
Фактури не пазя щото няма на кой да ги отчитам, а дали някой ми вярва дали съм правил ремонта ми е през пена за виена...


Колега, ти не си ли с предходния модел? (b12, 1998-2003)
Пусни в другата тема :)

Нед Дек 13, 2015 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съм, беше бъзик ;-)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Нед Дек 13, 2015 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Предстои ми покупка на Outback III (преди фейслифта) с автоматична скоростна кутия и след много четене в този форум и размисли на тема 2.5 VS 3.0 се насочих към 3.0 H6 мотора предимно заради 5-степенния автомат и по-добрия AWD. Прегледах много теми в този форум, предстои да прегледам още няколко пъти по толкова, свързани с всякакви въпроси, но конкретно за автоматичните кутии не намерих еднозначни отговори на няколко въпроса, понеже темите, които намерих, засягаха предимно избора MT vs AT. Възможно е да съм пропуснал някои неща, та ще ги повдигна отново и ще се надявам на добро желание от ваша страна да ми дадете по-ясни отговори. В момента ще засегна въпроси, свързани само с автоматичната скоростна кутия, а след още четене от моя страна, ще предстоят и още въпроси, на които не съм успял да си отговоря. Не съм наясно с тези автомобили изобщо, та ще питам като пълен лаик. Ето и самите въпроси:

1. 5AT ли е кутията или 5ЕАТ и всъщност едно и също ли е това или какви са разликите?
2. Какви са особеностите при поддръжка и експлоатация на тази кутия? Някакви слаби звена?
3. Обслужване - колко масло събира и какво? Четох за оригинално на Subaru и за вариант на Motul, но не намерих капацитет и цени. Всъщност при смяна, може ли всичкото да се източи или остава някакво немалко количество вътре (както при автомата на сегашната ми Лагуна, при който успявам да източа само половината масло)? Четох, че се препоръчва интервал за смяна на всеки 30-50 000 км, предполагам зависи от начина на експлоатация. Колко филтъра има тази кутия и какви са им цените?
4. При нормална експлоатация (без да се кара постоянно извън пътя) и редовно обслужване какъв е ресурсът на тия кутии, преди да започнат да се износват съединителни пакети и лентови спирачки (ако изобщо има лентови спирачки)?
5. AWD-то Active AWD ли се води? Прочетох, че е 90/10 при нормални условия и се променя до 50/50 при нужда. Това означава ли, че при нормално каране на магистрала например се държи като кола с предно предаване? Всички 3.0 H6 от това поколение ли са снабдени с VDC и това ли е аналогът на ESP системата при другите производители? Всички 3.0 H6 от това поколение ли са снабдени с LSD заден диференциал?
6. Заключването на хидротрансформатора на кои предавки е възможно? Този въпрос го задавам с оглед на това, как мога да ползвам моторна спирачка при спускания? При 4-степенната кутия на Лагуната ми заключването при нормално ускорение става на 2, 3 и 4-та, а при спускане дори и на 1-ва. Така ли е и тук?

Предварително благодаря за разбирането и за отговорите на въпросите. Въпросите са много, предстоят и още на други теми - двигател и алтернативна горивна система (LPG), ходова част и купе, оборудване, тъй като това ще ми бъде първият автомобил от тази марка и действително започвам от нулата с опознаването на тези автомобили. Но първо ще изчета, каквото намеря като информация, и ще задам само въпросите, на които все още не съм намерил отговор.

Нед Дек 27, 2015 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 28, 2015 12:35 am
Мнения: 1
Местоположение: Варна
Автомобил: Renault Laguna Concorde 1998
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте и от мен и Весели Празници!

Същите въпроси ме вълнуват и мен само че за втора фаза (2007-2009) задължително АТ.
Колегата kerekovski е формулирам една част от въпросите, които интересуват и мен.
В момента чета из форума и скоро ще формулирам по-точни питания.
Тъй като и аз съм се ориентирал към Н6 мотора,но не изключвам и 2.5 (т.е ще избера по-запазената кола), първо бих искал да попитам автоматите на 2.5 мотора от преди и след фейслифта еднакви ли са?
Покарах малко един Аутбек 2.5 2006 и автомата ми се стори доста добре, макар че не може да се сравнява с новите кутии от последните години....За моите изисквания е перфектен.
Говоря само за европейските версии.

Предварително благодаря!

Пон Дек 28, 2015 11:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрасти :) Ще ти звънна тези дни да обсъдим Аутбеците по телефона :) Колкото повече ровя, толкова повече "хлътвам" по 3.0 конкретно заради 5-степенния автомат и по-добрия AWD. Снощи рових много и успях да си отговоря на някои от въпросите от предишния ми пост:

1. Кутията е 5EAT.
5. AWD + VTD с предаване 45/55 (за разлика от Active AWD при 2.5 с 4EAT и предаване 90/10, което преди фейслифта е без VDC или поне не серийно). По този повод изключително много се изкефих на ТОЗИ и ТОЗИ клип :)

На останалите 2, 3, 4, 6 въпроси обаче все още търся отговорите. Не съм имал време повече да ровя по особеностите на мотор, купе, оборудване, окачване, особености при покупка - на какво се набляга при оглед и т.н., но и това ще стане. След което ще се очакват още въпроси :) Първо гледам да придвижа продажбата на Лагуната, обявих я тази сутрин за сега само ТУК, а Меганчето вкарах леко в бокса за постягане, че на него ще разчитам, докато проуча и намеря моето Субару :)

Пон Дек 28, 2015 9:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Мнения: 168
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
....
Колкото повече ровя, толкова повече "хлътвам" по 3.0 конкретно заради 5-степенния автомат и по-добрия AWD. Снощи рових много и успях да си отговоря на някои от въпросите от предишния ми пост:
1. Кутията е 5EAT.
5. AWD + VTD с предаване 45/55 (за разлика от Active AWD при 2.5 с 4EAT и предаване 90/10, което преди фейслифта е без VDC или поне не серийно).


Колега при Outback 2.5 (2007-2009) с 4EAT също има AWD+VTD с предаване 45/55. Ако го има VDC-то има и VTD -скоростна кутия с означение TV1. Наличен и LSD заден диф., перки за смяна на скоростите от волана ... :pardon:

Пон Дек 28, 2015 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm
Мнения: 263
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По отношение на 4х4 задвижването сте си отговорили

За маслото на кутията, доста информация има тук - http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=20072

Като цяло кутията е безпроблемен агрегат. Двигателя също, но много от колите, които се продават са си тотални гробници. Проблемът на тези коли е това - предлагането е много малко, а колите на пазара обикновено са много уморени. Хубавите са рядкост и цените им са солидни. За Outback 3.0 2005+ в добро състояние трябва да си приготвите 15к+ без първоначалните разходи (гуми, и т.н.) и това е за кола от България. Тези от чужбина са 18к+. И после следва шока с разхода - при мен е - 17/100 градско в София, 10.2 София - Варна :)

Слагането на газ е отработено, има достатъчно теми тук, но докато бензина е 1.80 разхода се преглътва.

Вто Дек 29, 2015 11:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Общо взето поразгледах още доста информация и малко по малко навлизам в материята. Нещата с автоматите ми се поизясниха, колкото да мога смело да скоча в такъв. Продължавам да настоявам за 3.0 преди фейс лифта. А причината, да е преди фейс лифта, е чисто финансова. С лекота бих си позволил втора генерация след фейслифта, както и ще ми остане бюджет за всичко по-сериозно, вкл. обслужване, гуми и ГИ, но втора генерация дори след фейс лифта няма нищо общо с третата генерация. Така че с компромис и с още малко напъване от моя страна да увелича бюджета стигнах до около 13 000 лв за самата кола (надявам се в тази сума да мога да се вместя за нещо сравнително прилично от третата генерация преди фейс лифта) и още 4-5 к лв за гуми, обслужване, евентуални не много сериозни ремонти и ГИ (което ще закупя на дилърска цена, а монтажът ще е от мен), които също се надявам да стигнат за старта.

В тази връзка днес ходих да гледам една конкретна бройка 3.0 H6 в София, внос от Италия, но сякаш не съм особено очарован. Общо взето беше мисля единствената, която беше с прашен мотор, наистина не бяха го мили, което за мен беше плюс. Търговецът се кълнеше, че е на 211 000 км реални, което на мен лично ми е много съмнително. Воланът беше претапициран, доста качествено, направен съвсем като оригиналния, но все пак претапициран. Таблото пред пасажера имаше някаква малка пукнатина в района на въздушната възглавница (предполагам е яко напичано от слънцето), но това са дреболии. Като цяло салонът беше в доста прилично състояние. Но с този претапициран волан някак си не вярвам на тези километри, въпреки че търговецът се кълнеше, че е поддържана само в Субару и по VIN би излязла пълната й история в официалното представителство. Има ли реално възможност да ми изкарат историята на този автомобил в представителството в София? Запалих я, нямаше ток, но с бустер бързичко запали. При около -3 градуса започна от 1500 оборота на празен ход и имаше леки вибрации в мотора, това нормално ли е за този мотор? Съвсем студена кутията имаше лек удар при включване на D и R, но след не повече от 5 минути изчезнаха. Маслото в кутията не беше напълно прозрачно, но все пак не изглеждаше зле. Общо взето беше студено и не я гледах сериозно, а по-скоро исках да видя, какво се предлага в този ценови диапазон. Не съм проверявал, какво работи по оборудването, не съм я карал. Попитах търговеца за оглед в сервиз, каза, че няма нищо против. Дори тя вече е ходила в Люлин на оглед, водена от друг клиент, но нещо не се разбрали за цената, което също не ми се вярва, при това търсене на тези автомобили, тази стои вече близо 2 месеца. По-вероятно е според мен да са открили някакви проблеми с нея, които да са ги отказали. Това, което търговецът сподели за въпросния оглед в сервиз е следното:
- отпред има биалета и тампон на носач за смяна;
- отзад имало някаква щангичка изкривена, която можела да се изправи и да й се смени тампончето (а дано, ама надали);
- кардана бил сменян в Италия, но тампоните на задния диференциал били за смяна, което на мен ми говори, че доста време е карана с разбито каре. Това всъщност трябва ли да ме притеснява?
- педалът на спирачката беше доста дълбок;
- търговецът спдели, че имало малък теч от масления охладител;
- ЕГР клапан - бил за смяна на някакъв меден дихтунг;
- това, което на мен лично ми направи впечатление - пред водния радиатор под капачката по голяма ширина има една уплътняваща подложка от някаква микропореста материя. Беше подгизнала яко, но по-скоро беше кална. А търговецът твърдеше, че са проверявали антифриза и са я оляли. Ако почнат проблеми с гарнитура на глава и почне да надува охладителната система, от там ли започва да изхвърля антифриз?

Всъщност надали ще продължа с огледа на конкретната бройка, но това е опит за мен при оглед на следващи такива. Затова бих бил благодарен, ако ми разясните нещата, които писах по-горе, кое от тях до каква степен трябва да ме притеснява, до какви последствия води и какво би струвало, защото съм наясно, че с този бюджет няма шанс да взема нещо, на което всичко да му е наред.

Сря Дек 30, 2015 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 12, 2015 10:40 am
Мнения: 26
Местоположение: София
Автомобил: 2008 Outback H6
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

Искам да попитам дали някой знае подробности около двете различни централни конзоли, които се срещат при 3та серия на Аутбек:
1. http://www.samarins.com/reviews/img/out ... _large.jpg
2. http://www.parts-specs.nl/photos/058154 ... y-2007.jpg

Става дума за Outback H6, просто втората снимка е първата с такава конзола, която ми излезе.
По-често съм виждал коли с първата конзола, но на няколко пъти попаднах и на такива с втората. При различните нива на обурудване ли има разлика - ако е така при кои?

Чет Дек 31, 2015 12:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Втората е след фейс лифта ;)

Чет Дек 31, 2015 1:39 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор