Отговори на тема стр <  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  >
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am
Постове: 75
Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ivodanov написа:
Като разход 2.5 също ще ти е по-на сърце. Този двигател ми дава на извънградско около 8/100 разход с 130-140 км и багаж, а градско - около 12/100.


Това е шега, нали? Би ли споделил заводски данни за този двигател, че не откривам.....

Вто Мар 08, 2016 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 30, 2009 4:29 pm
Постове: 507
Местоположение: София
Skype: ivodanov
Автомобил: Outback 3.6R B14
Телефон: 0899907501
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е шега, а реални цифри за 3000 км., от както я карам.

Сря Мар 09, 2016 10:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am
Постове: 75
Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами съжалявам, но някакси не мога да повярвам, че със 140 и багаж ти харчи 8 на 100..... Това е близо 2 тона кола 4x4. Кажи по книжка колко й дават?

Сря Мар 09, 2016 10:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 30, 2009 4:29 pm
Постове: 507
Местоположение: София
Skype: ivodanov
Автомобил: Outback 3.6R B14
Телефон: 0899907501
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И на мен не ми се вярваше, защото предишното ми беше аутбек със същия двигател, но 2001 г. и на извън градско беше 9-10/100, а градско около 14. Факт е, че явно софтуерно (двигателя е същият) са успели да снижат разхода (аеродинамиката може би също има значение) и да увеличат мощността от 156 на 165 коня.
Ето какво дават по заводски показания и реално се доближава доста близо до тях.
http://www.autoevolution.com/cars/subaru-outback-2003.html#aeng_subaru-outback-2004-25

fuel consumption specifications

City
20.3 mpg US OR 11.6 L/100Km
Highway
35.1 mpg US OR 6.7 L/100Km
Combined
27.7 mpg US OR 8.5 L/100Km


Read more: http://www.autoevolution.com/cars/subar ... z42OO706l2

Сря Мар 09, 2016 10:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 3:48 pm
Постове: 3
Автомобил: MB
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте! Нов съм във форума и не съм сигурен дали това е мястото за моя въпрос. И така, смятам да си купя Outback от 2005г. до 2009г. Интересувам се от двигател 2.5л., защото ще и сложа газ. Не знам каква е разликата с фейслифта, двигателите са 2- (165-173) ;система VDC-що е то? гориво ли спестява, или се грижи за стабилността. Ще се радвам на всякакви съвети както и на информация за първоначално обслужване. Мерси предварително.

Чет Мар 10, 2016 4:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm
Постове: 179
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравей колега,
По всичките ти въпроси е писано в тази тема и то доста обстойно. Ще се помъча да ти отговоря с 2 думи... VDC = ESP. Относно двата мотора ( преди или след фейслифта) аз бих взел втория. Малко или много си е обновен или модернизиран и то не само мотор а и купе.

Чет Мар 10, 2016 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 3:48 pm
Постове: 3
Автомобил: MB
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Има ли практически смисъл от системата si -drive?

Съб Мар 12, 2016 10:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 24, 2009 6:27 am
Постове: 131
Местоположение: софия
Автомобил: LEGACY 2.5 99 AT, OUTBACK H6 08
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
По-скоро не. "Sport" е нормалният, "inteligent" спъва колата рязко и странно но вдига разхода,
"Sport sharp" както подсказва поне има причина да го вдига.
Три дни след като купих колата спрях да си играя с това копче.

Нед Мар 13, 2016 4:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm
Постове: 179
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега сигурен ли си че се вдига разхода при I ? Аз още нямам база за сравнение тъй като не съм засичал, но ти ако си... да я мятам на S. Поме повече прилича на кола така . Аз Intelligent мислех да го ползвам като кара жена ми , но ако е така , то няма смисъл.

Нед Мар 13, 2016 8:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Постове: 327
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично "i"-то го ползвам само на магистрала и/или извън града, при нужда е много удобен S# бутона от волана. В града на тоя режим повече ръмжи отколкото върви и е силно вероятно градско да се вдига разхода.

Пон Мар 14, 2016 9:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 16, 2016 2:24 pm
Постове: 1
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!

Дълги години бях собственик на Субару Леоне 87', а от няколко дни вече и на Аутбек, 2006год. 2.5i, bi fluel.
Искам да попитам за повече информация относно следните функции на колата:


1) Как и кога се използва този режим

Изображение

2) За какво по-точно служи това копче до скоростния лост, предполагам, че е за смяна на бензин/газ (с фабрична газова уредба е колата)

Изображение

Отделно повреме на каране периодично се пуска звуков сигнал (като аларма), без индикации на таблото. От какво може да е?

Благодаря предварително на отзовалите се!

Сря Мар 16, 2016 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm
Постове: 263
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Относно сигнала - ако си сложил нещо на предна дясна седалка (торба например) е възможно да ти се включва сигнализацията за непоставен колан.

Сря Мар 16, 2016 11:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Постове: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Dachev63 написа:
1) Как и кога се използва този режим
2) За какво по-точно служи това копче до скоростния лост, предполагам, че е за смяна на бензин/газ (с фабрична газова уредба е колата)
Отделно повреме на каране периодично се пуска звуков сигнал (като аларма), без индикации на таблото. От какво може да е?

1. Когато прецениш. Аз го ползвам когато искам да карам много бавно или изкачвам или спускам много стръмен баир, обикновено офроуд. Идеята ми е да избегна каране на полусъединител.
2. Това копче е слагано допълнително, не знам за какво е, пробвай да го натиснеш.

За сигнала, възможно да е от нещо сложено на предната седалка, но тогава съгнала ще е с различна продължителност. Също така ако е колан, горе светва червена сигнализация на плафона за пасажерския колан. На някои газови уредби знам, че издава звуков сигнал примерно като намалява газта на всеки 10 литра.

Чет Мар 17, 2016 8:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm
Постове: 331
Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малкото кръгло копче е за прехвърлянето на бензин-газ. Автоматично колата пали на бенз., след няколко минути загряване - сама прехвърля на газ. Ако свърши газта в бутилката, колата отново автоматично връща на бензин, НО тогава подсеща за карането на бензин. За да спре да писка или пълниш газ, или натискаш копчето - колата остава на бензин, но не мяука.

Поздрави

П.С. Докато караш на бензин, малкият диод в центъра на бутона, свети червен, поне така е при мен

_________________
Forester'99 2.0 4EAT
Outback'08 2.5 4AT

Пет Мар 18, 2016 11:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 3:48 pm
Постове: 3
Автомобил: MB
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
знаете ли кои двигател 2.5i е по подходящ за газ - 165кс. или 173кс. с оглед на това, че 173кс. има добавени ваноси доколкото знам.

Пет Мар 18, 2016 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Постове: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И двата ги има в автомобили, излизащи от завода с газова уредба (Bi Fuel). Ваносите не пречат.

Пет Мар 18, 2016 3:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 15, 2015 10:38 am
Постове: 80
Автомобил: subaru legacy outback 2007
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,

От скоро се сдобих с този прекрасен автомобил, ще споделя първите ми впечатления от него.

2007 subaru outback 4AT 127kw, JF1BP9LLA8G091540:
Добавена и е газова от Subaru, два месеца след като е била закупена.
(Колата си я купих от първо лице от Германия и си я докарах на собствен ход. Доста раждясала отдолу :( , можеби заради климата и химията, която ползват)

Много твърдо окачване, въобще не ми се мисли как ще е за офроуд, за което ще я ползвам около 10% на година (язовир, палатки и т.н.), чудя се какви амортисьори се ползват, за да бъде по-комфортно, поне при малки неравности, в каквито караме всеки ден). Бях чел че за да се компенсира височината, слагали твърдо окачване, но аз не виждам смисъл, този автомобил не става за гонки.

Като я пробвах не можах да повярвам, че не е 5ск (някъде тук бях чел, че от 2006 слагат вече 5ск. на автоматика). Но до колкото разбрах няма голямо значение (поне при този модел).
Има някакво бавно превкл. на скоростите, стои на високи обороти, без да има смисъл.
За сега ми се струва мудна, като дам до долу и тръгва бързо, после качва обороти до 6000 или нещо такова, после пак и като качи на 3-та до там с ускоряването.
Друг път като изпреварвам, натискам до долу, връща на 2-ра без никаква идея, смисъл само за част да напълни оборотомера, после айде на трета и така, някак безсмислено.

Купето е много шумно:
Чуват се гумите, пътя, коли, вятър(през уплътненията на вратите, чистачките).
Ако я карам с около 120 е доста икономична и сравнително тиха, но като мине 3000-3500 оборота - 1 литър отгоре и шум.
С 140 - 150км/ч на магистралата, двигателя започва доста да се чува, все едно и липсва една скорост.
*Замислил съм обезшумяване на купето скоро време.

Разстоянието м/у предните и задните седалки е много малко, тясна е отзад, явно е правена като цяло за ниски и слаби хора.
Задните седалки са някак изправени, т.е. който седи отзад, освен, че ще му е тясно и трябва да седи изправен (като в старите купета на влаковете), ще стои като наказан.

Мнението ми е, че въобще не е мислено за комфорт в тази кола.

На кормилото, всяка неравност се усеща и ми дърпа волана. Питах майсторите(в "специализираните сервизи"), ами 4x4 така си е, твърдо е.

Не ме разбирайте погрешно, много ѝ се кефя. Всеки ден, ако можех щях да си я карам, хех :)

Разход на гориво: смесен - около 11л газ.

За момента съм сменил: накрайник, шарнири,тампони.
Направих центровка на клапаните;

Пет Апр 22, 2016 4:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 12, 2015 10:40 am
Постове: 26
Местоположение: София
Автомобил: 2008 Outback H6
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
rosen ivanov написа:
По-скоро не. "Sport" е нормалният, "inteligent" спъва колата рязко и странно но вдига разхода,
"Sport sharp" както подсказва поне има причина да го вдига.
Три дни след като купих колата спрях да си играя с това копче.


Това е интересно. Какъв разход ти дава на спорт режима?
Аз за 1000км, които предимно са карани на I (70 към 30 ориентировъчно) направих среден разход от 9.6л/100км.
По магистралите между 120-140, по завоите на спорт и колкото позволява.

П.С. Става дума за Н6.

Пон Май 09, 2016 10:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Постове: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
И двата ги има в автомобили, излизащи от завода с газова уредба (Bi Fuel)..


само да уточня, че НЕ излизат от завода с газова уредба.
Монтират се допълнително по някаква глобално-одобрена (от Субару) схема в съответната държава, където се продават - т.е. Италия, Германия, UK.
'Заводските' уредби за италиянски bi-fuel Субару са BRC, Vialle и други.
Но гаранцията се запазва.

Пон Май 16, 2016 2:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Постове: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
nach40 написа:
Здравейте,

От скоро се сдобих с този прекрасен автомобил, ще споделя първите ми впечатления от него.

2007 subaru outback 4AT 127kw, JF1BP9LLA8G091540:
Добавена и е газова от Subaru, два месеца след като е била закупена.
(Колата си я купих от първо лице от Германия и си я докарах на собствен ход. Доста раждясала отдолу :( , можеби заради климата и химията, която ползват)

Много твърдо окачване, въобще не ми се мисли как ще е за офроуд, за което ще я ползвам около 10% на година (язовир, палатки и т.н.), чудя се какви амортисьори се ползват, за да бъде по-комфортно, поне при малки неравности, в каквито караме всеки ден). Бях чел че за да се компенсира височината, слагали твърдо окачване, но аз не виждам смисъл, този автомобил не става за гонки.

Като я пробвах не можах да повярвам, че не е 5ск (някъде тук бях чел, че от 2006 слагат вече 5ск. на автоматика). Но до колкото разбрах няма голямо значение (поне при този модел).
Има някакво бавно превкл. на скоростите, стои на високи обороти, без да има смисъл.
За сега ми се струва мудна, като дам до долу и тръгва бързо, после качва обороти до 6000 или нещо такова, после пак и като качи на 3-та до там с ускоряването.
Друг път като изпреварвам, натискам до долу, връща на 2-ра без никаква идея, смисъл само за част да напълни оборотомера, после айде на трета и така, някак безсмислено.

Купето е много шумно:
Чуват се гумите, пътя, коли, вятър(през уплътненията на вратите, чистачките).
Ако я карам с около 120 е доста икономична и сравнително тиха, но като мине 3000-3500 оборота - 1 литър отгоре и шум.
С 140 - 150км/ч на магистралата, двигателя започва доста да се чува, все едно и липсва една скорост.
*Замислил съм обезшумяване на купето скоро време.

Разстоянието м/у предните и задните седалки е много малко, тясна е отзад, явно е правена като цяло за ниски и слаби хора.
Задните седалки са някак изправени, т.е. който седи отзад, освен, че ще му е тясно и трябва да седи изправен (като в старите купета на влаковете), ще стои като наказан.

Мнението ми е, че въобще не е мислено за комфорт в тази кола.

На кормилото, всяка неравност се усеща и ми дърпа волана. Питах майсторите(в "специализираните сервизи"), ами 4x4 така си е, твърдо е.

Не ме разбирайте погрешно, много ѝ се кефя. Всеки ден, ако можех щях да си я карам, хех :)

Разход на гориво: смесен - около 11л газ.

За момента съм сменил: накрайник, шарнири,тампони.
Направих центровка на клапаните;



Защо си си купил мудна, раждясала, некомфортна, тясна и шумна кола??? :-~ нещо си се набутал ми се струва
 2

Вто Май 17, 2016 12:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: angel_che, svetlinp, vs_georgiev и 17 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор