Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
Автор |
Съобщение |
shavo
Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am Постове: 75 Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
|
ivodanov написа: Като разход 2.5 също ще ти е по-на сърце. Този двигател ми дава на извънградско около 8/100 разход с 130-140 км и багаж, а градско - около 12/100.
Това е шега, нали? Би ли споделил заводски данни за този двигател, че не откривам.....
|
|
|
Вто Мар 08, 2016 10:39 pm |
|
|
ivodanov
Регистриран на: Сря Дек 30, 2009 4:29 pm Постове: 507 Местоположение: София
Skype: ivodanov
Автомобил: Outback 3.6R B14
Телефон: 0899907501
Рейтинг: 117
|
Не е шега, а реални цифри за 3000 км., от както я карам.
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 10:08 am |
|
|
shavo
Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am Постове: 75 Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
|
Ами съжалявам, но някакси не мога да повярвам, че със 140 и багаж ти харчи 8 на 100..... Това е близо 2 тона кола 4x4. Кажи по книжка колко й дават?
|
|
|
Сря Мар 09, 2016 10:21 am |
|
|
ivodanov
Регистриран на: Сря Дек 30, 2009 4:29 pm Постове: 507 Местоположение: София
Skype: ivodanov
Автомобил: Outback 3.6R B14
Телефон: 0899907501
Рейтинг: 117
|
|
Сря Мар 09, 2016 10:26 am |
|
|
krasigk
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 3:48 pm Постове: 3
Автомобил: MB
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Нов съм във форума и не съм сигурен дали това е мястото за моя въпрос. И така, смятам да си купя Outback от 2005г. до 2009г. Интересувам се от двигател 2.5л., защото ще и сложа газ. Не знам каква е разликата с фейслифта, двигателите са 2- (165-173) ;система VDC-що е то? гориво ли спестява, или се грижи за стабилността. Ще се радвам на всякакви съвети както и на информация за първоначално обслужване. Мерси предварително.
|
|
|
Чет Мар 10, 2016 4:11 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Постове: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Здравей колега, По всичките ти въпроси е писано в тази тема и то доста обстойно. Ще се помъча да ти отговоря с 2 думи... VDC = ESP. Относно двата мотора ( преди или след фейслифта) аз бих взел втория. Малко или много си е обновен или модернизиран и то не само мотор а и купе.
|
|
|
Чет Мар 10, 2016 7:41 pm |
|
|
krasigk
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 3:48 pm Постове: 3
Автомобил: MB
Рейтинг: 0
|
Има ли практически смисъл от системата si -drive?
|
|
|
Съб Мар 12, 2016 10:57 pm |
|
|
rosen ivanov
Регистриран на: Пет Апр 24, 2009 6:27 am Постове: 131 Местоположение: софия
Автомобил: LEGACY 2.5 99 AT, OUTBACK H6 08
Рейтинг: 19
|
По-скоро не. "Sport" е нормалният, "inteligent" спъва колата рязко и странно но вдига разхода, "Sport sharp" както подсказва поне има причина да го вдига. Три дни след като купих колата спрях да си играя с това копче.
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 4:41 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Постове: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Колега сигурен ли си че се вдига разхода при I ? Аз още нямам база за сравнение тъй като не съм засичал, но ти ако си... да я мятам на S. Поме повече прилича на кола така . Аз Intelligent мислех да го ползвам като кара жена ми , но ако е така , то няма смисъл.
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 8:49 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Аз лично "i"-то го ползвам само на магистрала и/или извън града, при нужда е много удобен S# бутона от волана. В града на тоя режим повече ръмжи отколкото върви и е силно вероятно градско да се вдига разхода.
|
|
|
Пон Мар 14, 2016 9:49 am |
|
|
Dachev63
Регистриран на: Сря Мар 16, 2016 2:24 pm Постове: 1
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги! Дълги години бях собственик на Субару Леоне 87', а от няколко дни вече и на Аутбек, 2006год. 2.5i, bi fluel. Искам да попитам за повече информация относно следните функции на колата: 1) Как и кога се използва този режим 2) За какво по-точно служи това копче до скоростния лост, предполагам, че е за смяна на бензин/газ (с фабрична газова уредба е колата) Отделно повреме на каране периодично се пуска звуков сигнал (като аларма), без индикации на таблото. От какво може да е? Благодаря предварително на отзовалите се!
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 7:14 pm |
|
|
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Постове: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
Относно сигнала - ако си сложил нещо на предна дясна седалка (торба например) е възможно да ти се включва сигнализацията за непоставен колан.
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 11:56 pm |
|
|
Vami
|
Dachev63 написа: 1) Как и кога се използва този режим 2) За какво по-точно служи това копче до скоростния лост, предполагам, че е за смяна на бензин/газ (с фабрична газова уредба е колата) Отделно повреме на каране периодично се пуска звуков сигнал (като аларма), без индикации на таблото. От какво може да е?
1. Когато прецениш. Аз го ползвам когато искам да карам много бавно или изкачвам или спускам много стръмен баир, обикновено офроуд. Идеята ми е да избегна каране на полусъединител. 2. Това копче е слагано допълнително, не знам за какво е, пробвай да го натиснеш. За сигнала, възможно да е от нещо сложено на предната седалка, но тогава съгнала ще е с различна продължителност. Също така ако е колан, горе светва червена сигнализация на плафона за пасажерския колан. На някои газови уредби знам, че издава звуков сигнал примерно като намалява газта на всеки 10 литра.
|
|
|
Чет Мар 17, 2016 8:50 am |
|
|
vale
Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm Постове: 331 Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
|
Малкото кръгло копче е за прехвърлянето на бензин-газ. Автоматично колата пали на бенз., след няколко минути загряване - сама прехвърля на газ. Ако свърши газта в бутилката, колата отново автоматично връща на бензин, НО тогава подсеща за карането на бензин. За да спре да писка или пълниш газ, или натискаш копчето - колата остава на бензин, но не мяука.
Поздрави
П.С. Докато караш на бензин, малкият диод в центъра на бутона, свети червен, поне така е при мен
_________________ Forester'99 2.0 4EAT Outback'08 2.5 4AT
|
|
|
Пет Мар 18, 2016 11:42 am |
|
|
krasigk
Регистриран на: Чет Мар 10, 2016 3:48 pm Постове: 3
Автомобил: MB
Рейтинг: 0
|
знаете ли кои двигател 2.5i е по подходящ за газ - 165кс. или 173кс. с оглед на това, че 173кс. има добавени ваноси доколкото знам.
|
|
|
Пет Мар 18, 2016 3:27 pm |
|
|
kerekovski
|
И двата ги има в автомобили, излизащи от завода с газова уредба (Bi Fuel). Ваносите не пречат.
|
|
|
Пет Мар 18, 2016 3:44 pm |
|
|
nach40
Регистриран на: Чет Окт 15, 2015 10:38 am Постове: 80
Автомобил: subaru legacy outback 2007
Рейтинг: 30
|
Здравейте, От скоро се сдобих с този прекрасен автомобил, ще споделя първите ми впечатления от него. 2007 subaru outback 4AT 127kw, JF1BP9LLA8G091540: Добавена и е газова от Subaru, два месеца след като е била закупена. (Колата си я купих от първо лице от Германия и си я докарах на собствен ход. Доста раждясала отдолу , можеби заради климата и химията, която ползват) Много твърдо окачване, въобще не ми се мисли как ще е за офроуд, за което ще я ползвам около 10% на година (язовир, палатки и т.н.), чудя се какви амортисьори се ползват, за да бъде по-комфортно, поне при малки неравности, в каквито караме всеки ден). Бях чел че за да се компенсира височината, слагали твърдо окачване, но аз не виждам смисъл, този автомобил не става за гонки. Като я пробвах не можах да повярвам, че не е 5ск (някъде тук бях чел, че от 2006 слагат вече 5ск. на автоматика). Но до колкото разбрах няма голямо значение (поне при този модел). Има някакво бавно превкл. на скоростите, стои на високи обороти, без да има смисъл. За сега ми се струва мудна, като дам до долу и тръгва бързо, после качва обороти до 6000 или нещо такова, после пак и като качи на 3-та до там с ускоряването. Друг път като изпреварвам, натискам до долу, връща на 2-ра без никаква идея, смисъл само за част да напълни оборотомера, после айде на трета и така, някак безсмислено. Купето е много шумно: Чуват се гумите, пътя, коли, вятър(през уплътненията на вратите, чистачките). Ако я карам с около 120 е доста икономична и сравнително тиха, но като мине 3000-3500 оборота - 1 литър отгоре и шум. С 140 - 150км/ч на магистралата, двигателя започва доста да се чува, все едно и липсва една скорост. *Замислил съм обезшумяване на купето скоро време. Разстоянието м/у предните и задните седалки е много малко, тясна е отзад, явно е правена като цяло за ниски и слаби хора. Задните седалки са някак изправени, т.е. който седи отзад, освен, че ще му е тясно и трябва да седи изправен (като в старите купета на влаковете), ще стои като наказан. Мнението ми е, че въобще не е мислено за комфорт в тази кола. На кормилото, всяка неравност се усеща и ми дърпа волана. Питах майсторите(в "специализираните сервизи"), ами 4x4 така си е, твърдо е. Не ме разбирайте погрешно, много ѝ се кефя. Всеки ден, ако можех щях да си я карам, хех Разход на гориво: смесен - около 11л газ. За момента съм сменил: накрайник, шарнири,тампони. Направих центровка на клапаните;
|
|
|
Пет Апр 22, 2016 4:53 pm |
|
|
lostm1nd
Регистриран на: Съб Дек 12, 2015 10:40 am Постове: 26 Местоположение: София
Автомобил: 2008 Outback H6
Рейтинг: 22
|
rosen ivanov написа: По-скоро не. "Sport" е нормалният, "inteligent" спъва колата рязко и странно но вдига разхода, "Sport sharp" както подсказва поне има причина да го вдига. Три дни след като купих колата спрях да си играя с това копче. Това е интересно. Какъв разход ти дава на спорт режима? Аз за 1000км, които предимно са карани на I (70 към 30 ориентировъчно) направих среден разход от 9.6л/100км. По магистралите между 120-140, по завоите на спорт и колкото позволява. П.С. Става дума за Н6.
|
|
|
Пон Май 09, 2016 10:04 am |
|
|
tarambuka3500
|
kerekovski написа: И двата ги има в автомобили, излизащи от завода с газова уредба (Bi Fuel).. само да уточня, че НЕ излизат от завода с газова уредба. Монтират се допълнително по някаква глобално-одобрена (от Субару) схема в съответната държава, където се продават - т.е. Италия, Германия, UK. 'Заводските' уредби за италиянски bi-fuel Субару са BRC, Vialle и други. Но гаранцията се запазва.
|
|
|
Пон Май 16, 2016 2:25 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Постове: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
nach40 написа: Здравейте, От скоро се сдобих с този прекрасен автомобил, ще споделя първите ми впечатления от него. 2007 subaru outback 4AT 127kw, JF1BP9LLA8G091540: Добавена и е газова от Subaru, два месеца след като е била закупена. (Колата си я купих от първо лице от Германия и си я докарах на собствен ход. Доста раждясала отдолу , можеби заради климата и химията, която ползват) Много твърдо окачване, въобще не ми се мисли как ще е за офроуд, за което ще я ползвам около 10% на година (язовир, палатки и т.н.), чудя се какви амортисьори се ползват, за да бъде по-комфортно, поне при малки неравности, в каквито караме всеки ден). Бях чел че за да се компенсира височината, слагали твърдо окачване, но аз не виждам смисъл, този автомобил не става за гонки. Като я пробвах не можах да повярвам, че не е 5ск (някъде тук бях чел, че от 2006 слагат вече 5ск. на автоматика). Но до колкото разбрах няма голямо значение (поне при този модел). Има някакво бавно превкл. на скоростите, стои на високи обороти, без да има смисъл. За сега ми се струва мудна, като дам до долу и тръгва бързо, после качва обороти до 6000 или нещо такова, после пак и като качи на 3-та до там с ускоряването. Друг път като изпреварвам, натискам до долу, връща на 2-ра без никаква идея, смисъл само за част да напълни оборотомера, после айде на трета и така, някак безсмислено. Купето е много шумно: Чуват се гумите, пътя, коли, вятър(през уплътненията на вратите, чистачките). Ако я карам с около 120 е доста икономична и сравнително тиха, но като мине 3000-3500 оборота - 1 литър отгоре и шум. С 140 - 150км/ч на магистралата, двигателя започва доста да се чува, все едно и липсва една скорост. *Замислил съм обезшумяване на купето скоро време. Разстоянието м/у предните и задните седалки е много малко, тясна е отзад, явно е правена като цяло за ниски и слаби хора. Задните седалки са някак изправени, т.е. който седи отзад, освен, че ще му е тясно и трябва да седи изправен (като в старите купета на влаковете), ще стои като наказан. Мнението ми е, че въобще не е мислено за комфорт в тази кола. На кормилото, всяка неравност се усеща и ми дърпа волана. Питах майсторите(в "специализираните сервизи"), ами 4x4 така си е, твърдо е. Не ме разбирайте погрешно, много ѝ се кефя. Всеки ден, ако можех щях да си я карам, хех Разход на гориво: смесен - около 11л газ. За момента съм сменил: накрайник, шарнири,тампони. Направих центровка на клапаните; Защо си си купил мудна, раждясала, некомфортна, тясна и шумна кола??? нещо си се набутал ми се струва
|
2
|
|
Вто Май 17, 2016 12:49 pm |
|
|
|