Автор |
Съобщение |
lumpy
Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm Мнения: 73 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
|
Здравейте, някой може ли да ми каже за какво е липсващата врътка? А съществуващата за какво е? Мерси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 10:59 am |
|
|
Dragi4
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2016 9:31 am Мнения: 42 Местоположение: София
Skype: ivan_dragi4
Автомобил: Outback H6 2006 bat Bubi edition
Телефон: 0885306791
Рейтинг: 29
|
Същсествуващата (тази в ляво) би трябвало да регулира силата на осветлението на уредите в купето + навигацията (километраж, оборотомер, температура, количество гориво, осветление на климатроник и на касетофона). Ако е на минимум и е слънчево, хората се заблуждават че нещо се е развалило и не работят куп неща. Тази която липсва, преди фейслифта е за настройка на нивото на фаровете (къси), която настройка при колите след 2006-та година става автоматично ако не се лъжа. За това липсва, явно не са измислили какво да сложат на празното място.
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 1:11 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
При колите с ксенонови фарове липсва. Там се регулират автоматично
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 2:50 pm |
|
|
lumpy
Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm Мнения: 73 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
|
Здравейте,
Защо модела го има с две различни маски? Има ли и други разлики освен маската? При Б12 модела се водеше Silver Esprit, тук има ли подобно нещо? Модела е един и същ Н6-3.0.
п.с. Втората снимка даже изглежда съзвем различна от първата... (сега се загледах)
Мерси.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Авг 14, 2019 1:13 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Втората въобще не е оригинална маска. Имам някакви съмнения и за първата понеже съм виждал няколко такива. Третата снимка си е класическата решетка на В13. Има и едни по -хубави, но те допълнително се поръчват ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Нед Авг 18, 2019 10:20 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
Имам едно питане за радиото на Outback BL13... от известно време насам (няколко месеца) след старт на двигателя, радиото свети известно време (някакви секунди) и после загасва дисплея, но продължава да си работи (издава звук). При спиране/пускане от бутона отново светва и после спира. Не се променя спрямо загасяне/светване на светлините. Да не би да има опция/комбинация за спиране на дисплея (САМО ЗА РАДИОТО) и в някоя автомивка да са го нацелили без искат, защото междувременно навигацията и климатика си ми светят/работят постоянно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 9:18 am |
|
|
Alxx
|
По-скоро е тупнал някой кондензатор в захранването или има слаба спойка, която като загрее и спира да контактува.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 6:04 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
Alxx написа: По-скоро е тупнал някой кондензатор в захранването или има слаба спойка, която като загрее и спира да контактува. Явно е нещо такова. Не знам към кого да се обърна за София или сам да отварям/гледам... ? Вчера си светеше, днес светва за секунда и спира...
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 10:35 am |
|
|
Alxx
|
Кондензаторите струват стотинки, нищо не ти пречи да опиташ с тях.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 10:45 pm |
|
|
The Wolf
Регистриран на: Вто Ное 11, 2014 10:14 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 04 H6
Телефон: 0876187609
Рейтинг: 0
|
https://youtu.be/uZLpva3tjxYЗдравейте някой може ли да помогне за този проблем. Понякога почва да свири без да прекъсва до като не се изгаси колата и пусне на ново радиото.
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 1:23 pm |
|
|
mitkomitashki
Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm Мнения: 40 Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
|
Привет. Като нов собственик на Субару Аутбек 2.5 искам да попитам, возията със 16-ки осезаемо по-добра ли е от тази със 17-ки? Мисля да сменя тези джанти с 16-ки, за да започне да почне да вози малко по-добре по дупките. Колата ще се кара предимно от баща ми и високите скорости ще се рядкост. Пък и аз последните години също карам доста внимателно, т.е. комфорта ми е по-важен от стабилността на пътя. Питам, защото нямам база за сравнение, а не искам да купя 16-ки и да се окаже, че возията е сходна При стандартните размери 215/55R17 и 215/60R16 има 11 мм. в полза на 16-ките по калкулатор. Имам и още един въпрос. Къде мога да видя какви модели 16-ки са оригинални за този модел Outback, за да зная какво да търся. Държа, ако ще слагам 16-ки, да са си оригинални за модела. В момента колата е с тези джанти. Благодаря предварително.
_________________ Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 4:53 pm |
|
|
Vmax
|
Надали ще ти харесат 16ки, не мисля че ще има голяма разлика , отделно че можеш да минеш на 225/55/17, което е по-дебела гума от 215 и така да решиш казуса с по малко пари Виж в гугъл визията на 16ки, че тук нямаме систематизирана тема с визии на джанти за аутбек
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 6:47 pm |
|
|
mitkomitashki
Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm Мнения: 40 Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
|
Vmax написа: Надали ще ти харесат 16ки, не мисля че ще има голяма разлика , отделно че можеш да минеш на 225/55/17, което е по-дебела гума от 215 и така да решиш казуса с по малко пари Т.е. да рабирам, че няма проблем да увелича общия диаметър на гумата с 1 см.? Освен показанията на скоростомера, който така или иначе е далеч от точно отчитане, нещо друго ще се повлияе ли? Примерно Vehicle Dynamics Control системата, или нещо друго? И до колко по-големи гуми мога да си позволя да сложа, естествено без да прекалявам? P.S. Ако сложа по-големи гуми може скоростомера да започне да показва точно Това е на гредата лепенката с данните за гумите:
_________________ Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 7:51 pm |
|
|
brymbrym
Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm Мнения: 168 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
|
mitkomitashki написа: Привет. Като нов собственик на Субару Аутбек 2.5 искам да попитам, возията със 16-ки осезаемо по-добра ли е от тази със 17-ки? Мисля да сменя тези джанти с 16-ки, за да започне да почне да вози малко по-добре по дупките. Колата ще се кара предимно от баща ми и високите скорости ще се рядкост. Пък и аз последните години също карам доста внимателно, т.е. комфорта ми е по-важен от стабилността на пътя. Питам, защото нямам база за сравнение, а не искам да купя 16-ки и да се окаже, че возията е сходна При стандартните размери 215/55R17 и 215/60R16 има 11 мм. в полза на 16-ките по калкулатор. Имам и още един въпрос. Къде мога да видя какви модели 16-ки са оригинални за този модел Outback, за да зная какво да търся. Държа, ако ще слагам 16-ки, да са си оригинални за модела. В момента колата е с тези джанти. Благодаря предварително. Колега, да споделя . Аз съм със зимни гуми 215/65/R16 и летни 215/55/R17 и мога да кажа че зимните R16 усещам по-меко возене от летните! Може би се обяснява че стоят по балонни и гасят по-добре неравностите ! Също така и не съм усетил някаква нестабилност при скорости до 130км/ч. R16 са ми с товарен индекс 102/XL/ при стандартен 98 може би това при размер 215/65/R16 дава тази стабилност. ".....При стандартните размери 215/55R17 и 215/60R16 има 11 мм. в полза на 16-ките по калкулатор...." Може би нещо не смяташ добре , при тези размери 16 е с 4мм по-ниска ! При мен спокойно се събира 215/65/R16 и това е с 18мм повече от 215/55/R17 и автомобила има по-висок просвет с 9мм. При размер 225/55/17 според мен в завой с по-висока скорост ще опре гумата в подкалника , също и за зимата с такава следа ще гази снега малко по-трудно .
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 8:24 pm |
|
|
mitkomitashki
Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm Мнения: 40 Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
|
brymbrym написа: ".....При стандартните размери 215/55R17 и 215/60R16 има 11 мм. в полза на 16-ките по калкулатор...." Може би нещо не смяташ добре , при тези размери 16 е с 4мм по-ниска ! Добре смятам и нищо не бъркам 4 мм. е разликата в общия диаметър, а 11 мм. е разликата при височината на гумата. Според мен комфорта ще се влияе от височината на гумата, а общият диаметър ще има отношение към коректността на показанията, сметките от компютрите по данни от датчиците, опирането в подкалници и т.н. При 215/65R16 има допълнителни 10 мм. във височината на гумата и 21 мм към общия диаметър, т.е. около 1 см. + на просвета и височина към подкалника Зимните 16-ки при теб се усещат по-добре, защото имат цели 2 см. плюс във височината, което няма как да не се усети
_________________ Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 8:37 pm |
|
|
brymbrym
Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm Мнения: 168 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
|
грешката е моя за сметката ! Съгласен Но опиране при мен с размер 215/65R16 няма в подкалника . Единствено при обратен завой (пълен ляв например на кръстовище ) при по-висока скорост ми се случвало леко да докосне подкалника встрани, а не горе! Виждал съм следи от гумата отстрани на подкалника . Автомобила се накланя. При 225/55/R17 този ефект според мен ще се засили защото гумата е по-широка!
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 9:03 pm |
|
|
Vmax
|
brymbrym написа: :pardon: грешката е моя за сметката ! Съгласен Но опиране при мен с размер 215/65R16 няма в подкалника . Единствено при обратен завой (пълен ляв например на кръстовище ) при по-висока скорост ми се случвало леко да докосне подкалника встрани, а не горе! Виждал съм следи от гумата отстрани на подкалника . Автомобила се накланя. При 225/55/R17 този ефект според мен ще се засили защото гумата е по-широка! Не е толкова до ширина, а височина ( ако не се минава на 235 ) и офсет на джантата: Прикачени файлове: FBCF70FF-FE29-494D-82AE-1B87ACC4FEDF.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 11:01 pm |
|
|
lumpy
Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm Мнения: 73 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
|
Аз си взех едни джанти 16" от Тойота, разстъргах само централния отвор и паснаха идеално. Сложих зимни гуми от Б12 - 215х60х16 няма никакъв проблем. За возията сякаш не мога да кажа, че е по-меко. Това което ми прави впечатление, е че колата е по-нестабилна. п.с. Може и да е от градусите навън - 12-15.....
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 12:22 pm |
|
|
Alxx
|
Ако си сменил офсета на джантите не е лошо да минеш реглаж. Различният офсет променя страничния наклон и в зависимост от модела кола влияе и на сходимостта.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 8:12 pm |
|
|
lumpy
Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm Мнения: 73 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
|
Alxx написа: Ако си сменил офсета на джантите не е лошо да минеш реглаж. Различният офсет променя страничния наклон и в зависимост от модела кола влияе и на сходимостта. Офсета не е същия, но май е положителен?! Спомням си, че трябваше само да разстържа централния от 54.1 на 56.1 и толкова. Хич не съм наясно с тез джанти, за първи път слагам зимна гума на друга джанта. Ако гумата е изнесена по-навън не е ли по-добре? И до колко разлика в този офсет може да се пренебрегне? Това с реглаж на пролет и на есен хич не ми се нрави п.с. Намерих - от ЕТ48 на ЕТ45 Мерси.
|
|
|
Чет Яну 16, 2020 10:40 am |
|
|