Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:05 pm



Отговори на тема  [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отиваш в сервиз, по възможност да разбират от марката и ти правят преглед. Може да я покарат, да я вдигнат да погледнат отдолу, да ти направят теста за гарнитурите на главата с бутилката и балончетата .... . Там ще ти кажат какво е спешно да се смени и какво може да се отложи. Ако се съмняваш че те будалкат им казваш мерси и отиваш в друг сервиз. Така обикаляш 2-3 сервиза, виждаш кой най-много ти допада като отношение към клиента, професионализъм... и си избираш един.

Вто Фев 13, 2018 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Горивен филтър на H6 (леко изтърбушен за да се вижда филтриращия елемент). Нямам идея на какъв пробег е, но днес го смених и колата пали една идея по-лесно. :-) Бях го купил преди няколко месеца и все не оставаше време за подмяната му. Определено трябва да му се обръща повече внимание. Смяната не е толкова трудна, не е и тривиална.
Изображение

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Пет Мар 09, 2018 7:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 23, 2018 6:04 pm
Мнения: 1
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5,2007
Телефон: 0884767616
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте фенове на марката, нов съм във форума, затова пиша тук. Надявам се да ми помогнете. Става въпрос за Субару Аутбек 2,5 ; 165 коня, октомври 2007 г. , автоматик. Обслужих колата, смених ремъци, ролки, водна помпа, кабели, свещи. Има някакъв проблем сутрин като е студена, трудно пали, работи на 3 цилиндъра, тресе, като загрее се оправя, но пак се усеща лека вибрация. Също така смених и компютъра на газовия инжекцион с нов. Казаха ми , че е възможно да не са добре клапаните. Посъветваха ме да търся сервиз на Субару в София, бихте ли ми дали съвет за добър сервиз. Благодаря предварително!

Пет Мар 23, 2018 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ANDY 81 написа:
Здравейте фенове на марката, нов съм във форума, затова пиша тук. Надявам се да ми помогнете. Става въпрос за Субару Аутбек 2,5 ; 165 коня, октомври 2007 г. , автоматик. Обслужих колата, смених ремъци, ролки, водна помпа, кабели, свещи. Има някакъв проблем сутрин като е студена, трудно пали, работи на 3 цилиндъра, тресе, като загрее се оправя, но пак се усеща лека вибрация. Също така смених и компютъра на газовия инжекцион с нов. Казаха ми , че е възможно да не са добре клапаните. Посъветваха ме да търся сервиз на Субару в София, бихте ли ми дали съвет за добър сервиз. Благодаря предварително!


viewforum.php?f=10

Четене му е майката...

Пет Мар 23, 2018 7:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm
Мнения: 64
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Здравейте, имам едно питане по аудио системата на Outback 2006 - в ръководството са описани 3 различни варианта, но нито един не съвпада 100% с моя:
https://www.dropbox.com/s/2num920nf10ko ... 5.jpg?dl=0

Това, което не мога да разбера е как да включа Random режим на възпроизвеждане (RDM). Опитах да задържа RPT бутона, понеже до него пише RDM, но не става.
:-?

Чет Апр 05, 2018 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 10, 2016 9:31 am
Мнения: 42
Местоположение: София
Skype: ivan_dragi4
Автомобил: Outback H6 2006 bat Bubi edition
Телефон: 0885306791
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей,

При мен става точно със задържане на RPT, докато на дисплея светне RDM.
Това разбира се работи само на CD и CHR.
Аз съм с GROM и работи, ако не става най-вероятно проблема е във емулатора на чейнджъра, ако не се лъжа си със WEFA.

Вто Апр 10, 2018 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm
Мнения: 64
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Вероятно си прав колега, с WEFA съм. Утре ще пробвам със CD. Благодаря! :good:

Вто Апр 10, 2018 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 07, 2015 10:31 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, имам следното питане, относно 2004 Аутбек 3.0: Дясното странично огледало има малко отчупено парче, вследствие на лек удар. Мигачът, моторчето за огледалото и самото огледало са добре (идеята е евентуално да ги ползвам). Мога да си взема само пластмасовата коруба на добра цена и да си изполвам моите здави неща. Като гледам през моята минават кабели, които няма да мога да изкарам и прекарам през новата (или поне така си мисля). Та въпросът е - някой правил ли е тази операция за смяна само на пластмасовата част на страничното огледало или трябва да си купя направо цяло и да го подменя?
Благодаря ви и спорен ден!

Вто Апр 17, 2018 1:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 18, 2018 11:58 am
Мнения: 2
Автомобил: bmw x3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, изчетох цялата тема, благодаря ви за споделеният опит.
Обмислям да си взема Outback III 3.0 H6, но гледам коли 2004-2005. Екстрите , които предлага фейслифтът не представляват интерес за мен.

1.Гледам има (поне на снимки) хубави автомобили под 10к, главно внос от Швейцария, дали са добър избор, ако си си оставил поне 30-40% от сумата за покупка за последващо обслужване и ремонти?
Автомобил внос от Швейцария страда ли от ръжда и кое бихте препоръчали от Швейцария или Германия?

2. Понеже гледам 2004-2005, забелязах нещо доста интересно за мен. Моделите 2004 имат едно копче на автоматика, точно над P. За какво служи то? При 2005 вече го няма. Нали кутията е еднаква, каква е разликата и кое е за предпочитане като вариант с копче или без?

3. Автоматът как се държи, като е на D и се пусне спирачката, колата тръгва ли сама, на малък наклон успява ли да се задържи без да тръгне назад?

4. Outback 3.0, възможно ли е да се кара с 16-ки? Понеже засичам само такива с 17 и в каталозите, които разглеждам са само със 17ки.

5. Някой собственик на H6 да сподели при 120 с какви обороти е?

Благодаря Ви предварително за отговорите, 4 и 5 са просто от любопитсво :)

Пет Май 18, 2018 12:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 10, 2016 9:31 am
Мнения: 42
Местоположение: София
Skype: ivan_dragi4
Автомобил: Outback H6 2006 bat Bubi edition
Телефон: 0885306791
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей,

2. Не знам кое е за предпочитане, ако не се лъжа копчето е за освобождаване на автоматика, нещо като неутрална ако лоста не работи. Предполагам 2005-та просто е скрито и ако се налага се разглабят пластмасите.
Не смятам че трябва да влияе при избора на автомобил, мисля че като търсех кола видях и такива 2004-та без копче.
Edit: viewtopic.php?f=4&t=25233#unread

3. Колата тръгва сама, на малък наклон се задържа, но май не е добре за кутията. До колкото знам колко задържа зависи от състоянието на кутията.

4. Да, аз зимата карам с 16, като отвориш шофьорската вратаи има лепенка с препоръчителен размер и налягане за помпане за 16 и 17.

5. при 120 мисля че оборотите са малко над 2000, довечера мога да погледна с точност.

Пет Май 18, 2018 1:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 18, 2018 11:58 am
Мнения: 2
Автомобил: bmw x3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей, много благодаря за отговора.

За автомата питам, защото вчера карах пасат с ДСГ кутия, който при съвсем лек након при пускане на спирачката тръгна веднага назад и щеше да стане фал. Дори при даване на газ, не тръгна веднага, а продължи да се спуска 1-2сек назад, което е кофти. Един вид искам като пуснеш спирачката, да се усеща, че автомата си бута.
За копчето гледах клипове на предишния Аутбек, там е скрито под декоративната пластмаса, при нужда се маха тя и тогава се натиска, явно след 2005-та е скрито.
Това е добре, защото 2004 няма да отпадне от изборът ми.

Друго нещо което забравих да питам е, навигацията става ли за нещо? Не ми е приоритет, но 90% от колите я имат, когато са H6. Има ли актуални карти и използваема ли е ?

Пет Май 18, 2018 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 10, 2016 9:31 am
Мнения: 42
Местоположение: София
Skype: ivan_dragi4
Автомобил: Outback H6 2006 bat Bubi edition
Телефон: 0885306791
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Има тема за навигация във форума, но последните карти са от 2013.
ИМа колеги които я махат и слагат таблет на мястото.
Мен ме кефи че освен навигация показва доста други неща, като % ускорение, разход, километри, часове, температура и т.н
Забавлявам се да гледам от къде е потока на въздуха на климатика.
Аз лично я ползвам от време на време, реално в повечето градове пътищата не се променят драстично, така че върши прилична работа.
Все пак разчитам повече на телефона и неговата навигация и това не беше фактор при избора на автомобил при мен.

Пет Май 18, 2018 3:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми има карта и от 2016 та така че....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Пет Май 18, 2018 5:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 01, 2018 8:39 am
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, Колеги :hello: !

Скоро семейството ми ще се сдобием със Субару Аутбек 2007 година 2.5л. с ръчна скоростна кутия, километрите и са божа работа според мен, уж е на нещо от сорта на 170к-180к. Има Газ от 20-30к км. Пристига директно от Италия, познат монтьор ще я докара и той ще я обслужи. Не споря за компетентноста му, но знам, че има доста специфики и предпочитам да събера максимално достоверна информация за всичко по колата. За съжаление дирекно отива в Добрич и там ще се прави цялата процедура и няма да има възможност да мине през топ сервиз като "Mitaka" за първо обслужане след покупка. Изчетох цялата тема и още доста свързани с масла, консумативи и т.н. Имам конкретни питания, не искам да влизаме в излишни спорове 5В40 или 10В40 да е малсото, Redline, Motul .... . Ясно ми е, че има фенове и на едното и на другото. Въпросите ми са:
1. Задължителни консумативи при първото обслужване:
- Масло на мотора - колко л.? ако може да препоръчате вискозитет и марка?
- филтри (въздушен, маслен, горивен, купе) - марка?
- Антифриз - колко л.? спецификация?
- Спирачна течност - колко л.?
- Масла на преден/заден диф и раздатки (има ли?) - колко л.? препоръки за марка и спецификация?
- Масло скоростната кутия - колко л.? препоръки за марка и спецификация?
- Пистов ремък, ролки (колко са?) и водна помпа - препоръки за марка и спецификация?
- Масло на хидравлика- колко л.? препоръки за марка и спецификация?
- Свещи - ако няма проблем трябва ли да се сменят? препоръки за марка и спецификация?
- Водна помпа -препоръки за марка ?
- Видях някъде се споменават маркучи (не знам за кои точно се има предвид ) - препоръки за марка ?

Пропускам ли нещо? Приблизително в какви пари трябва да се побере такова обслужване?

2. Има ли нещо конкретно което да се гледа като проблем по колата и да се отдели внимание - четох за някакъв тест на гарнитурите- какво представлява? Нещо друго което може да се провери?

Поздрави и честит празник на оставили детската искра в себе си!

Пет Юни 01, 2018 10:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,

Честита покупка и дано си случил на кола.
Направи си труда да почетеш форума, темата форумводител и ползвай търсачката, защото си N на брой със същите въпроси, на които вече е отговаряно десетки пъти.
Най-малкото от уважение към всички, които са давали информация и съвети и са си губели времето.

Пет Юни 01, 2018 12:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 01, 2018 8:39 am
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От една седмица ми е любимото място и не съм спрял да се ровя :) :rtfm: . Мисля, че синтезирана информация по темата (не претендирам за пълнота на въпросите, за това всеки който се сети за нещо допълнително може да допълни) в 1-2 поста от хора с опит би било полезно за всички и със сигурност ще намалим броя на новобранските питания поне на N/3 :beer: .

Пон Юни 04, 2018 9:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз не разбрах - твоят познат държи да обслужи колата или просто си мислиш, че няма друг сервиз освен Митака.
Разходи се до Варна и ще получиш отговори на въпросите си - и от специализиран сервиз за труда, и от магазин за OEM и афтърмаркет части.
Пък може и да смалиш малко списъка, че ще ти дойде нанагорно (предвид предполагаемата цена на колата в Италия)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 04, 2018 4:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 01, 2018 8:39 am
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Цената не е тайна- 11к ако я обслужи човекът който организира всичко, иначе 10, 5к. Но-то, е голямо тук- какво ще обслужи той и как. Уж поддържал доста субарута. Колата ще я кара баща ми и на мен от дистанция (аз съм в Софето) малко ми е трудно всичко да координирам, но ще се постарая. На него няма да му се занимава много да ходи и да проверява цени и за това искам ако мога да му спестя някой лев, че може и хилядарка-две в следващ момент.

Пон Юни 04, 2018 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
за 500 лв този списък е доста дълъг.
Може и да стане ако се слагат само най-евтини консумативи (масла и течности) и не се бута ангренаж/помпа. 180к е пробега за съединител, свещи след 30к на газ са за смяна. Хидравлика и маркучи забравяш. Антифриз на зима, спирачна течност пожелателно, но не критично при покупка. Има доста други неща да се наблюдават. Ако механика ти е правил и други субита (кадърно) знае, че с 500 лв се почва масрафа, но свършва, където му свършва на механика познанието. Предполагам, че поддръжката ще продължи при него, така че е най-коректно да се осланяш на това, което той, като очеидец ти подава като инфо. Ако му нямаш доверие - Варна е наблизо с два сервиза само за Субару. Спестяваш 500лв и чакаш какво ще ти кажат за вече купената кола - ти си решаваш.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 04, 2018 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm
Мнения: 14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Outback B13 H6 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, Колеги!
От едно известно време се оглеждам за покупка на Субару Аутбек. Не съм решил още дали ще е 2,5 ръчна СК или 3,0Н6 автомат.
На всичките които съм гледал досега (2 - 3 бр.) най-ниската точка под купето им е изпускателната система, най вече гърнетата.
Това нормално ли е и така ли трябва да бъде?
Днес гледах един 3,0Н6. Нямаше пластмасов капак над двигателя. Направи ми впечатление, че смукателния колектор е пластмасов.
Въпроса ми е с пластмасов смукателен колектор ли са стандартно 3.0Н6 двигателите или този по някаква причина е сменян? Става въпрос за Аутбек 2005 година.
Поздрави!

Съб Юни 09, 2018 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор