Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:22 pm



Отговори на тема  [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Следваща
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am
Мнения: 362
Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Дилърския във Варна ... този.
Ще поясниш ли малко за какво иде реч с тези системи, ако си наясно ествено и каква е цената на едно кадърно монтирано газово ?!

Съб Фев 11, 2012 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hitmn написа:
Диларския във Варна ... този.
Ще поясниш ли малко за какво иде реч с тези системи, ако си наясно ествено и каква е цената на едно кадърно монтирано газово ?!

Имаш Л.С.
viewtopic.php?f=5&t=6346&hilit=%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B0+%D1%84%D0%B0%D0%B7%D0%B0
Флаш Любе
search.php?keywords=flash+lube

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Съб Фев 11, 2012 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote="phill"]

+ можеш чрез бушон, за включиш колата само на предно предаване, което при ръчните скорости е невъзможно, там си винаги 50%-50% преден заден мост. ( и както научих преди минути, при ръчни скоростин на Импреса WRX STI, имаш възможност да избираш водещ заден или 50%-50% ).

Малка корекция-бушона служи за аварийно изключване на задното(тегллене с колесар),а не за да си включваш или изключваш когато ти скимне(ако търсиш икономия на бензин си взимаш кола с предно и цепиш)

Нед Фев 12, 2012 9:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 12:25 am
Мнения: 323
Местоположение: Маастрихт
Skype: denchodonchev
Автомобил: 08 outback 3.0
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако ще е газ , по-скоро 2.5.
Инвестицията ще е по-малка и поддръжката ще по лесна. . Очевидно колегите имат опит с газова уредба на 3.0 ,но и те ще се съласят ,че 2.5 е по-податлив за целта.
Преди да си купя субаруто карах доста километри с инжекцион БРЦ без проблеми. Мислех да слагам газ веднага,още преди да купя колата през 2007,вече си бях запазил час в един сервиз,но като махнах найлоните ,покарах малко и се поотърках в новите седалки, някакси се заобичахме и реших да не и го причинявам ;) За градското нямам наблюдения,но както казаха колегите,тая кола не е за града,моята харчи средно 10,2 с много малко "градско". Сега в студа се качи малко -10.6, но напоследък все карам преходи по 10-15 минути,нормално си е.

_________________
2008 outback 3.0Rn
2002 toyota hiace 2.5 D4D
2008 daihatsu coure 1.0
2010 guzzi griso 1100

Нед Фев 12, 2012 7:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Над 20 в момента при тези много зимни условия. С изгасено ВДЦ и много с вратите напред :) Напълно приемливо, след като яриса ми дава 10-ина бензин...

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Нед Фев 12, 2012 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 16, 2010 6:03 pm
Мнения: 19
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

въпрос - за 2.5 аутбек 2005-2006г ръчните кутии с демфер ли са или не?

Благодаря предварително. :)

Пет Юли 13, 2012 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
да

Пет Юли 13, 2012 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 16, 2010 6:03 pm
Мнения: 19
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря, а как мога да разбера дали е с ниво регулация на задницата или без, защото това е нещо, което не искам. Попаднах на такова с форестъра и беше кофти тръпка.

Пон Юли 16, 2012 10:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като цяло май при европейските модели всички са с ниворегулация, а американските са без.

Пон Юли 16, 2012 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 9:21 am
Мнения: 105
Местоположение: София
Автомобил: Outback EJ25 MT
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Е чак пък кофти тръпка. Ако се наложи амортисьори се сменят. Те не се съсипват за 20 х. километра. Моята на 190 х. и си е вдигната, задницата държи.

_________________
2005 Outback 2.5 5MT/DR

Съб Яну 19, 2013 6:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Мнения: 168
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Интересуваме как стой въпроса с VDC (ESP) при ръчна скоростна кутия MT при това поколение. Според http://www.subaru.de

Оutback September 2003 2.5i 5-Gang - не; 2.5i Automatik - не ; 3.0R Automatik - да

Оutback September 2005 2.5i 5-Gang - не; 2.5i Automatik - да (с изключение на Trend версия); 3.0R Automatik - да

Оutback Januar 2007 2.5i 5-Gang - не; 2.5i Automatik - да (с изключение на Trend версия); 3.0R Automatik - да

Оutback Februar 2008 2.0D 5-Gang - да; 2.5i 5-Gang -да (с изключение на Trend версия); 2.5i Automatik - да; 3.0R Automatik - да

Оutback September 2008 2.0D 5-Gang - да; 2.5i 5-Gang -да; 2.5i Automatik - да; 3.0R Automatik - да

Дали това е вярно и дали важи и при другите европейки ??? ](*,)
Излиза ,че чак след септември 2008 при ръчните скорости MT без ограничение! :( :(
Ако някой може да ми каже как се изключва ? ( с предпазител както при по-старото поколение или с копче от таблото)

Чет Фев 28, 2013 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Мнения: 168
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Можели да има VDC при ръчните и де не може да се изключва ?
На обявите за продажба търговците обявяват, че имат ESP ,но на снимките не се вижда бутон !!!!( те могат да си пишат квот си искат със сигурност...)
Четох доста мнения , но повечето са : мисля че ... ; не съм сигурен ; би трябвало... ; провери по VIN номера ... , т.е. няма категоричност :-~ :-~
Хайде моля за помощ как стой въпроса за VDC при MT при това поколение Субару Аутбек III (2004-2009) или съм объркал нещо форума на феновете на SUBARU :-?

Нед Мар 03, 2013 10:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На този модел Аутбек - след 2003 година ако няма копче, няма и VDC. В общи линии преди фейса само 3.0 имат всички. Аз 2.5 преди фейса с VDC не съм виждал.

Скачай на някоя H6, предимствата и далеч не свършват само с мотора:smile:

Чет Мар 07, 2013 7:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 20, 2014 1:07 pm
Мнения: 26
Автомобил: Lexus RX400h
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Някой, който има реален опит, би ли могъл да сподели какви са разликите преди и след фейслифта от 2007ма?
Говоря за неща които реално могат да се усетят, а не са "маркетингов трик"
Това, което виждам е, че има съществена разлика между цените на коли от преди и след лифта. Опитвам се да си отговоря на въпроса дали си струва да се дадат повече пари.

edit: Интересува ме само и единствено варианта с 3.0L 6H мотор

Сря Апр 30, 2014 6:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много са предимствата, колега - - Си Драйв, реално намалява доста разхода. Фабричен ксенон. Истинска мултимедия, а не просто вграден нискокачествен монитор, който не се ползва за друго освен бедна навигация. Безключово палене. Камера за заден ход. Перки на волана за смяна на скоростите. Това е, което ми липсва на мен на моя, който е преди фейслифта. :)

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Сря Апр 30, 2014 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 20, 2014 1:07 pm
Мнения: 26
Автомобил: Lexus RX400h
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Хм, интересно... Замислям се много сериозно... От тези неща, които изброихте, май по-скоро се навивам да взема по-стария вариант.
Ето защо:

1. SI-Drive. При тия разлики в цените, спокойно мога да сложа течна фаза газ, което ще е по-голяма далавера от SI драйва. Ще харчи по-малко (като пари) и то без да трябва да карам като буболечка (както чета че се усеща икономичния режим на SI drive).
2. Ксенон. Поправете ме ако греша, но подозирам, че конверсията към ксенон е лесна (и много успешна, защото вече има лупи).
3. Мултимедията... сериозно ме съмнява мултимедията от 2007ма да е по-добра от един съвременен таблет с андроид (и нет).
4. Безключово палене - това за мен е глезотия, която е без съществено значение.
5. Перки за смяна на скоростите. Това не е някакво DSG, че да има смисъл. Да, вероятно е глезотия да ги има, но сигурно същия ефект може да се получи като просто си избера правилен режим на смяна на скоростите. Или ако чак толкова много искам, като сменям нагоре/надолу чрез лоста.

Ако бъркам, бих се радвал някой да ме поправи, или да сподели като цяло какво мисли по тия въпроси.

Чет Май 01, 2014 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тогава пък изощо защо ти е бек 3, при положение, че бек 2 напълно ти покрива критериите. Ще спестиш още доста пари. Къде мислиш да сложиш този таблет с нет, питам прост като идея, защото аз съм си мислил подобни неща и не виждам как може да се случи. А иначе, конверсии много, ясно е, че можеш да я накичиш с всякакви китайски опции, обаче, оригиналното си е оригинално.

Относно течната фаза, не смятам, че кола за 12-13 000 лв заслужава АГУ за 3-4 000, при положение, че и ОБД ГИ върши същата работа. Лично мнение, разбира се.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Чет Май 01, 2014 6:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 20, 2014 1:07 pm
Мнения: 26
Автомобил: Lexus RX400h
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добри аргументи, разбира се. Всеки си има предпочитания :)

Бек 2 е по-стар на години от сегашната ми кола (BMW E46 '03). Някак няма да го усетя точно като ъпгрейд. На външен вид новия бек е доста по-лачен :). И не на последно място, просто защото мога да си позволя бек 3 :).

Що се отнася до таблета и всякакви компютърни джунджурии, това ми е професията и правя всякакви откачени работи, дето вероятно за хора не от тоя бранш, няма да са много оптимални, нито удобни. В общи линии най-простото нещо е да се свири музика през bluetooth и да се ползва навигация от таблета, вместо от колата. Един съвременен таблет има много по-добър хардуер от всичко дето е било актуално през 2007ма и може много повече неща. Съгласен съм с теб по отношение на "китайските опции", но поне що се отнася до компютърната част, там не мога да устоя и винаги измислям някоя глупост. Поради тази причина, оригиналното оборудване на колата ми е на практика без значение.

По въпросите с газификацията все още се двоумя. Дали изобщо да го правя, каква да е и т.н. Харесва ми охлаждащия ефект на течната фаза и това че доста по-лесно се настройва и уж зависи по-малко от атмосферните условия. Ще мисля още доста по темата...

Чет Май 01, 2014 7:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, 5ЕАТ един или два филтъра имат? Сменява ли се вътре нещо цедка или друго?

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Чет Май 08, 2014 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 2:07 pm
Мнения: 628
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Opel Frontera V6
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз сменям само външния филтър. Някъде под акумулатора май беше. Но ти ако ще разглобяваш кутията, може да чистиш и цедка.

Пет Май 09, 2014 8:24 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 362 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: vakko и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор