Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=10684
Страница 14 от 19

Автор:  patko [ Нед Юни 10, 2018 6:09 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

На Н6 3.0 колекторите са пластмасови. Алуминиеви са на предната версия В12.

Автор:  DJANO [ Нед Юни 10, 2018 10:27 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Капака на двигателя го има само при 3.0, и аз моя съм го махнал. Да, колектора е пластмасов. За генерацията вероятно е така, поне при мен като загледам отзад ми се вижда като най-ниска точка.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Автор:  Барс [ Нед Юни 10, 2018 11:09 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Благодаря за информацията, колеги!
Някой друг поглеждал ли си е Аутбака скоро отдолу? Има ли опасност като се излезе от нормалните пътища, човек да си остави гърнетата и тръбите без да иска някъде?
Особено ако пропаднат едновременно и двете предни гуми или се влезе в по-дълбок коловоз.

Автор:  fenix [ Пон Юни 11, 2018 11:38 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Първото което ще счупиш е пластмасовата кора под двигателя и въобще има какво да строшиш.Не забравяй,че това е лек автомобил,при това дълъг,а не джип :idea: .

Автор:  DJANO [ Пон Юни 11, 2018 6:28 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Тоя уикенд се врях под мойта и като гледам най-ниската точка са изпускателните колектори. Реално ако ги удариш в камък или нещо подобно може доста солидно да си ритнеш портфейла към някой сервиз :D

Автор:  valqk [ Пон Юни 11, 2018 8:16 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Ако не искаш да си риташ протфейла, като видиш камъни, обръщаш и търсиш друг път :pardon:
Ако си се набил някъде на кофти място = ясно ти е, че си риташ протфвйла... колко е въпрос на късмет :giggle:
Нали знаете - най-проходима е прежалената кола... сивиче може да мине от места, където аутбек не може, защото собственика на бека го пази... :D
:beer:

Автор:  Барс [ Сря Юни 13, 2018 12:40 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Гадна работа. Сигурно има начин да се сложи някакъв щит поне на предните 50 - 60 см.

Автор:  DJANO [ Сря Юни 13, 2018 6:58 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

valqk написа:
Ако не искаш да си риташ протфейла, като видиш камъни, обръщаш и търсиш друг път :pardon:
Ако си се набил някъде на кофти място = ясно ти е, че си риташ протфвйла... колко е въпрос на късмет :giggle:
Нали знаете - най-проходима е прежалената кола... сивиче може да мине от места, където аутбек не може, защото собственика на бека го пази... :D
:beer:


Факт, преди време един Вартбург къде мина, направо не ми се вярваше ROFL
Иначе колегата, който иска да ходи оффроуд да си вземе джип на шаси, Субару не е за тази работа, както и всяка кола с повишена проходимост. Просто купетата се усукват и им се разказва играта на автомобилите :facepalm:

Автор:  ico_tech [ Сря Юни 13, 2018 7:35 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Барс написа:
Гадна работа. Сигурно има начин да се сложи някакъв щит поне на предните 50 - 60 см.


Ако това ще те успокои, да, може да се сложи щит. Ако планираш да се суркаш по корем може да се преработи изпускателната система. Джиповете също имат дрънкулки за одиране :D.
Аз съм със стокова система и досега не съм имал проблем - сядаш някъде и тя се прибира нагоре. Всички останали компоненти са скрити в тунела.
Слагането на щитове е решение, но при обслужване на колата ще плащаш монтаж/демонтаж всеки път.

Автор:  Барс [ Сря Юни 13, 2018 7:41 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Колата ще се движи 99% от времето по нормални пътища съотношение градско/извънградско около 30/70. За останалия един процент поне за сега не смятам да ходя някъде където не мога да стигна с настоящия ми Пасат.
На по-рядко използваните черни пътища, както знаете средата им е доста обрасла с трева. Не навсякъде е възможно едната гума да е стъпила между коловозите, а другата в страни от пътя понякога с Пасата наистина лазя по корем. Веднъж до сега съм лепил кора и често сменям свинските опашки с които е захваната :)
Винаги е по-добре да знаеш, че можеш и още и като се познавам какво съм гевезе рано или късно ще опитам ;)

Автор:  ico_tech [ Чет Юни 14, 2018 6:59 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Не знам какъв е настоящия Пасат, но ти гарантирам, че в Гората има повече Субара отколкото Пасат-и и след малко подготовка (метална кора протектор) коловозите не са проблем. Аз винаги си мисля как тревата в средата ми чисти пода, а не как ми сваля кората ROFL.
Възможно е за конкретен модел VW гърнетата да са по-високо - просто в тунела няма друго. При Субару най-горе е кардана, после има термощит и след това тръбите с гърнетата. Това налага част от тръбите да са по-ниско и се виждат.

Автор:  Барс [ Чет Юни 14, 2018 7:30 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

ico_tech, Благодаря за поясненията!
Наливаш масло в огъня. :)
Пасатчето е 20 годишно Б5 1.8Т. Служи ми вярно вече 8 години, но е време вече за Аутбак. :beer:

Автор:  nakata176 [ Нед Юли 01, 2018 8:34 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Здравейте.От извесно време не ми работи изхода за 12 волта в подлакатника.Някакви предположения от къде може да е проблема.Колата е 2.5AT 2008.

Автор:  CHILIEV [ Вто Юли 10, 2018 1:25 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Здравейте групата.
От скоро заглеждам аутбек, като следваща кола. Имам тъп въпрос - каква е разликата между аутбек и легаси 2004-2005г например. Гледам обявите и видимо разликата е само в надписа на задния капак?

В този ред на мисли съм се насочил към 2.0 или 2.5, автомат, бензин/газ (колата ще върти около 60к на година). Всякакви препоръки или предупреждения за детски проблеми са добре дошли.

И последно - Преди време имах импреза, чийто скоростен лост на автомата беше с ход в права линия и един майстор ми каза, че това са по-добрите автоматици, от тези, чийто ход е стъпаловиден. Не се обоснова и твърдението ми се струва странно като цяло, но има ли такова наблюдение?

Благодаря предварително на всички включили се. :beer:

Автор:  CHILIEV [ Вто Юли 10, 2018 3:07 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

CHILIEV написа:
Здравейте групата.
От скоро заглеждам аутбек, като следваща кола. Имам тъп въпрос - каква е разликата между аутбек и легаси 2004-2005г например. Гледам обявите и видимо разликата е само в надписа на задния капак?

В този ред на мисли съм се насочил към 2.0 или 2.5, автомат, бензин/газ (колата ще върти около 60к на година). Всякакви препоръки или предупреждения за детски проблеми са добре дошли.

И последно - Преди време имах импреза, чийто скоростен лост на автомата беше с ход в права линия и един майстор ми каза, че това са по-добрите автоматици, от тези, чийто ход е стъпаловиден. Не се обоснова и твърдението ми се струва странно като цяло, но има ли такова наблюдение?

Благодаря предварително на всички включили се. :beer:


Намерих отговор за разликата между легаси и аутбек, ан 4та страница :D

Автор:  Alxx [ Вто Юли 10, 2018 10:09 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Цитат:
скоростен лост на автомата беше с ход в права линия и един майстор ми каза, че това са по-добрите автоматици, от тези, чийто ход е стъпаловиден

Офф: бих заобикалял този "майстор" отдалече.

Автор:  ico_tech [ Сря Юли 11, 2018 9:34 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Колега, надявам се че добре си си сметнал режийните - 60К годишно със Субару :)
Малко хора могат да си позволят такъв лукс в личен план. ;)

Автор:  CHILIEV [ Сря Юли 11, 2018 9:59 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

ico_tech написа:
Колега, надявам се че добре си си сметнал режийните - 60К годишно със Субару :)
Малко хора могат да си позволят такъв лукс в личен план. ;)


Всъщност ще я ползвам за служебна. Ето в момента пак пътувам и често правя по един диагонал на България отиване и връщане за един ден.

Приготвил съм се за ~10 извънградско и ~15 градско газ. Масла, филтри и тн. сменям почти всеки месец на някоя от колите. Семейната и тя върти към 20к на година.
В момента карам ауди а4 и като допълнителен разход отчитам по-големите гуми. Дискове, накладки, консумативи предполагам няма шокиращи разлики доколкото сравнявах.
А и след импрезата всяка кола ми се струва като да имаш два крака пък да подскачаш на един.

Автор:  ico_tech [ Пет Юли 13, 2018 5:16 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Като човек, ползващ Субару за служебна кола ето моя съвет - насочи се към 2.5 след август 2007 ( двигател ej253).
За купето на Легаси мотора е по-адекватен, макар и без спортни наклонности. Газификацията и последващо обслужване на клапаните е много по-лесно от 2.0. За разхода, който си мислиш ще се вместиш, но по-скоро с ръчна кутия и с много внимателно шофиране. Автомата ще е една идея по-ящен, но в градски условия няма равен. Ако случиш и на кутия с VTD (рядко, но се среща при екземпляри с пера на волана) зимата ще е още по-забавна.
Относно разходите - разхода за гориво съвсем не е единствения. На Аудито сменяш ли масла на кутия и диф всяка година? А спирачна течност на 2? А реглаж на клапани веднъж годишно, смяна свещи на 25к, въртене на гуми на 10К, ако пръснеш гума да не говорим - 4 нови, ако си ръчка. И това е, ако случиш на 'хубава' десет годишна кола :) , в противен случай филма става сериал с драматичен край.
Има си причина тия коли да не са популярни по фирмите.
Ако фирмата е твоя, няма проблем. Ако си служител и шефа ти е отпуснал пари за Субару - поздравления, няма много такива :D. Обикновено и да се обърка, на първия мийтинг със счетоводителката ще се чеше по главата. ROFL
Ще ти дам пример. Мой бивш шеф си взе от друг фирмаджия Трибека. На следващия месец счетоводството на другата фирма изпрати кутия с бонбони и благодарности, че са ги отървали от ежемесечните ведомости по "ламята". ROFL

Автор:  DJANO [ Пет Юли 13, 2018 9:30 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Това не може да е реално. Имал съм 3 Аудита и смело мога да кажа, че Субата към момента ми е по-евтина за поддръжка при положение, че обслужвам/ремонтирам само с оригинални части от Мимо.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Страница 14 от 19 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/