Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=10684
Страница 15 от 19

Автор:  CHILIEV [ Пон Юли 16, 2018 2:39 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

@ico_tech ако трябва да правя реглаж на клапани, масло на скоростна кутия и диференциал ВСЯКА ГОДИНА, това ще е най-тъпо измислената кола на света. Наистина малко пресилено ми звучи и тотално би ме отказало ако е истина.
На семейния бенц му смених масло на ск. кутия преди 4 години и мисля догодина пак да го направя, въпреки, че кутията се води необслужваема.
Колеги, всяка година ли ги правите тея неща?

Иначе днес гледах този аутбек, 2008г, с пера на волана, но сякаш много уморен и не ме грабна.

п.п. При условията, при които ще се използва колата, дали бихте препоръчали да се метна на аутбек II, вместо III?

п.п.2. и този аутбек и един друг, който гледах днес след малко каране започнаха да пушат изпод капака, като и на двете места ми казаха, че като не се кара се стичало масло незнамсикъде и затова :-?

Автор:  malkstor [ Пон Юли 16, 2018 2:44 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Доколкото знам, реглаж на клапаните се прави на 60-тина хиляди км., и то ако си на газ. Другото - ако се налага.

Автор:  ico_tech [ Пон Юли 16, 2018 3:18 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Имам лоша новина за теб колега CHILIEV - Субару е обслужваема кола. Мислех че е ясно, след като каза, че имаш Импреза. Мерца има ли щека на кутията - съмнява ме.
Масла на кутия и дифове се сменят на 60К - което е твоя годишен пробег, което означава всяка година.
Реглажа на клапани зависи от десния ти крак и от газаджията - макар и с две променливи това уравнение е с трудно решение. За сметка на това отнема час и е в рамките на 100 лв (с нови гарнитури капаци). Това е за 2.5 мотора. При Н6 нещата са плачевно по- скъпи. Ако колата сервизно вече е минала смяна на гарнитури глави от новия тип ще си я караш доста време.
Прибави и още един момент, ако недай си боже колата се счупи в отдалечено място, а ти не отбираш от коли (в което няма нищо лошо), не можеш да разчиташ на местния майстор на трактори в бившето АПК да ти погледне колата - шанса да я оправи е малък.
Да, аз карам Субару служебно вече 10 години, но съм прекарал доста време под/над/във колите за да знам какво да гледам когато тръгвам на дълъг път, какво да гледам по средата на пътя и какво да направя, така че да не ползвам сервиз непланирано, или да я оправя на поляната :D
Просто си направи добре сметката- Субару си иска обслужване, повече от на други марки коли. Служи вярно, но и изисква повече от средното. Когато веднъж влезеш в логиката на нещата, става по-лесно.

Автор:  CHILIEV [ Пон Юли 16, 2018 3:22 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Разбрах какво имаш предвид и да при 60к на година има логика.
Мерси за обяснението.
В този ред на мисли разликата в обслужването на II и III генерация съществена ли е, защото взех да заглеждам и II. ?

Автор:  Alxx [ Пон Юли 16, 2018 5:27 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Не е. И 20 годишно Субару да вземеш, все същия ще го ядеш. Иска си своето.

Автор:  fenix [ Съб Юли 28, 2018 12:13 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Това,което си показал на снимките не е Аутбек,а Легаси :idea: .

Автор:  CHILIEV [ Съб Юли 28, 2018 12:43 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Хм. Как го позна? Отзад пишеше аутбек би фуел.

Автор:  pantata [ Съб Юли 28, 2018 3:31 pm ]
Заглавие:  Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Бронята и решетката нямат нищо общо с тези на аутбек
ПП: и капака

Sent from my Электроника using Tapatalk

Автор:  patko [ Съб Юли 28, 2018 4:17 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

И веждите на калниците.

Автор:  Irka [ Съб Юли 28, 2018 4:41 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Колеги не зная за тук ли ми е въпроса, но ми предстои да си купя Outback 2006г обаче има проблем с парното. След изгасването на двигателя се чува един лек бръм. Козаха ми, че ще трябва да сменя моторчето на клапите за парното. Та въпроса ми е колко пари ще ми излезе този проблем и сериозен ли е?

Автор:  fixallot [ Нед Сеп 02, 2018 2:35 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

CHILIEV написа:

п.п.2. и този аутбек и един друг, който гледах днес след малко каране започнаха да пушат изпод капака, като и на двете места ми казаха, че като не се кара се стичало масло незнамсикъде и затова :-?


:-? :-? :-? Да не те обърквам, ама що ми се струва че те мятат по върбите. Не е нормално да се стича масло от никъде според мен. Срещан проблем(поне при форко незнам тук как е) при скъсани маншони хвърля грес по колекторите и от там пуши. Другата опция е теч на масло, който за кола от горубляне е нормално сигурно, но за изправна кола не мисля :-? !

Автор:  valqk [ Нед Сеп 02, 2018 9:16 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Колега, отиваш на оглед в бял сервиз и ще ти кажат, защо пуши. Също и какво бръмчи (е много вероятно да познаят).
Може наистина да са маншони на карета (евтино за смяна), но може и да тече рейка (старт от 300лв), може и глави (скъпо за ремонт).
Ако откажат оглед, значи знаят за проблема и не искат да го знаеш (очаквай скъп ремонт).
С "джамбазина ми каза, че е нормално", само ще се наиграеш и после "оле мале, то много скъпо за ремонт и поддръжка!". #-o
:beer:

п.п. Проверка и ако се налага реглаж на 50к км на клапани (с газ). Ако е автомат на 50к - масло. (София-Бургас) Автомат Бек 2 2.5 със 100 по магистралата около 10.5-11 газ с възможно най-малко кикове (т.е. ако идва някой не кикваш, ами намаляваш, изчакваш и плавно изпреварваш, като мине). С 120 (по гпс) 12 (с кикове до 150-160, без много чакане). Градско 15-18 (много зависи как и къде се кара). С ръчка бек 2 2.5 извънградско 100-110 - 10.5. Над 100 - 10км +1л. до 15. 180 - 16-17. Смесено градско (малко задръствания) и много внимателно каране 11. Ако си се гази 13-15-16. Разход на газ.

Автор:  nakata176 [ Съб Окт 20, 2018 12:18 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Здравейте. Ако на някой му се намира задната емблема Outback и по точно първата буква О да пише.Outbacka е 2008г.

Автор:  DomineX [ Чет Яну 24, 2019 2:28 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Здравейте!
От няколко дни съм собственик на първото си субару аутбек 2,5 - 2007 г. и първия си личен автомобил като цяло.
Затова имам няколко въпроса, някои от които доста глуповати, но се надявам да ми обърнете внимание.

1. Има ли начин да регулирам градусите на климатроника "заедно" а не и от двете врътки за да са идентични. Сякаш двузоновия климатроник е винаги пуснат.
2. Защо когато намаля под 23-24 градуса автоматично се пуска и A/C? Това нормално ли е и ако го спирам от копчето след това грешно ли е?

И третият най-важен въпрос : Вчера докато си шофирах започна да ми мига надписа "cruise" и ми светна лампичката engine check. Съответно пробвах да пусна круиз контрола, но не ми позволяваше. След като спрях, изгасих и след това пак запалих всичко беше изгаснало, излезнах от града включих круиз контрола и работеше... покарах 20тина километра на автопилот и се прибрах. Та въпроса е това сериозен проблем ли може да се окаже, някаква грешка ли е дало?

Автор:  Alxx [ Чет Яну 24, 2019 7:21 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

1. Нямам идея, някой ще подскаже.
2. Под тая температура не се изпарява влагата от купето и климатикът се пуска за да изсушава. Не е проблем да си го спираш, пък ако се замъгли ще си го пуснеш ;)
3. На газ ли си? Обикновенно грешка за твърде бедна или твърде богата смес пали чек-а заедно с круз-а. Всъщност всяка грешка свързана със смесването и с управлението на газта на двигателя пали и круз-а. Не е фатално, просто ако успееш да се докопаш до диагностика докато е светеща ще разбереш със сигурност.

Автор:  DomineX [ Чет Яну 24, 2019 8:38 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

На газ съм, да. Ами преди да я купя уж минах диагностика, момчетата казаха, че нямат забележки. Също така ме притеснява и скоростната кутия. На втора лоста "тресе" и усещам вибрации, както и на пета. При всички положения ще се ходи на майстор, но и мнение няма да ми е излишно. Дали са нщтампони някакви, втулки? Дано не е нещо по-сериозно.

Автор:  DJANO [ Вто Яну 29, 2019 10:39 am ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

По-вероятно да са тръгнали полуоските :)

Автор:  malkstor [ Пон Фев 04, 2019 5:29 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

По третата точка: случи ми се и на мен преди 2 месеца. Проблема се оказа knock sensor за смяна, но при теб може да е нещо различно. Трябва да се види каква е грешката в компютъра.

Автор:  Чичо Тошо [ Сря Фев 20, 2019 10:14 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)

Дано не се приеме като спам , на руски е но на мен ми бе доста от полза. Дано е за тази тема

Автор:  Alxx [ Сря Фев 20, 2019 10:16 pm ]
Заглавие:  Re: Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009)



Само кодът се поставя в тага, колега, не целия линк.

Страница 15 от 19 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/