Особености на Субару Аутбек II (1999-2003)
Автор |
Съобщение |
shavo
Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am Мнения: 75 Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
|
Когато сменях на моята казаха че го има само и единствено оригинален филтъра - около 50-60лв беше ....... Иначе да външен е.
|
|
|
Сря Мар 08, 2017 8:33 pm |
|
|
petko 69
|
Колеги , от 5 години карам Аутбек 2001 год. 3.0 л мотор.За времето което го карам съм сменял само консумативи .Карам колата на Газ със компютър Фобус , проблеми за 70х км. не съм имал .Сменях гарнитури на изпарителя , но това е консуматив.За модела Аутбек 01 искам да кажа , че е доста добър , щом издържа до сега на моето каране , а то е почти рали шампионат , колегите от Форума които ме познават могат да потвърдят.С Бека имах само един проблем и той беше , че загряваше на високи натоварвания , вярно е , че доливам и масло , но доста често мотора е над 6.5х оборота.. Проблема си реших с външен маслен охладител на АТ от Мерцедес ц220 , и алуминиев воден радиатор с 3пъти повече дебит и течност от стоковия на Н6. За пример ще посоча оригинална пита Н6 е 22мм , новата пита 56мм. Н6 е доста натоварен мотор и допълнителен тунинг на охлаждането е наложа що.Дори да не управлявате доста бързо автомобила , а го ползвате за теглене на лодка или каравана , то тунинг на охлаждането е необходим. Толкова си харесвам колата , че скоро не бих я заменил.
|
|
|
Пон Апр 10, 2017 10:35 pm |
|
|
Rado Yanev
Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 4:21 pm Мнения: 5
Автомобил: Субару Аутбек Н6
Телефон: 0878955099
Рейтинг: 44
|
Здравейте, След като в Плевен не можах да попадна на подходящ сервиз, посетих фирмения сервиз на Субару в Габрово, където ми смениха хидравличната течност на скоростната кутия, смениха ми филтърчето на скоростната кутия / оказа се доста малко на външен вид /, смениха ми и маслото в задния диференциял, направиха ми чек-тест на всички течности : масла, спирачна течност, охладителна течност и ми потвърдиха, че колата е ок. Много съм доволен от работата им. Даже ми подсказаха, че имам спукан гумен маншон на кормилен накрайник и следва да го сменя. Това се казва обслужване.
|
|
|
Вто Апр 11, 2017 1:03 pm |
|
|
jujo_si
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 12:03 am Мнения: 78 Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0
Рейтинг: 37
|
Здравейте,
Стандартния CD плейър може ли да свири аудио CD-RW? Аз пробвах и не става, приема ми само аудио CD-R дискове. При вас как е?
|
|
|
Чет Апр 13, 2017 11:05 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Здравейте , искам да попитам за таблото на аутбека. Видях, че има едни с червени рингове , които светят. Теи рингове при кои модели ги има , след и преди фейслифт-а ? Моя е 2001 , но дали ги има или не , дали светят или не не знам , а и не мога да позная така като гледам таблото. ? H6 3.0 2001?
|
|
|
Вто Май 23, 2017 1:40 pm |
|
|
patko
|
Rado Yanev написа: Здравейте, След като в Плевен не можах да попадна на подходящ сервиз, посетих фирмения сервиз на Субару в Габрово, където ми смениха хидравличната течност на скоростната кутия, смениха ми филтърчето на скоростната кутия / оказа се доста малко на външен вид /, смениха ми и маслото в задния диференциял, направиха ми чек-тест на всички течности : масла, спирачна течност, охладителна течност и ми потвърдиха, че колата е ок. Много съм доволен от работата им. Даже ми подсказаха, че имам спукан гумен маншон на кормилен накрайник и следва да го сменя. Това се казва обслужване. А маслото в предния диференциал смениха ли го?
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Май 23, 2017 2:44 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
patko написа: Rado Yanev написа: Здравейте, След като в Плевен не можах да попадна на подходящ сервиз, посетих фирмения сервиз на Субару в Габрово, където ми смениха хидравличната течност на скоростната кутия, смениха ми филтърчето на скоростната кутия / оказа се доста малко на външен вид /, смениха ми и маслото в задния диференциял, направиха ми чек-тест на всички течности : масла, спирачна течност, охладителна течност и ми потвърдиха, че колата е ок. Много съм доволен от работата им. Даже ми подсказаха, че имам спукан гумен маншон на кормилен накрайник и следва да го сменя. Това се казва обслужване. А маслото в предния диференциал смениха ли го? Понеже сега взех колата ,и освен обслужване на маслата на двигателя и скоростите (като майстора каза , че не е сменил филтър на авт. кутия ((дано не е голям проблем)) ) , нужно ли е веднага да обърна внимание и на диференциалите , в какво се състои смяната освен маслото , и горе долу какви пари излзиа това обслужване ?
|
|
|
Вто Май 23, 2017 2:50 pm |
|
|
patko
|
За филтъра на АТ не е голяма беда. За диференциалите - хубаво е да се смени, защото по инструкция се сменят на 50000 км, а не знаеш кога е правено. За В13 - преден 1,4 л., заден - 0,8 литра. Ако няма течове от семеринги - само това е, плюс труда. Предполагам ще са същите количества и при теб.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Май 23, 2017 3:02 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Благодаря , искам да обслужа всичко, точно понеже не знам кой и как е подържал колата. Просто се чудех дали е наложително веднага да направя смяната и на това масло.
|
|
|
Вто Май 23, 2017 7:19 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Някой знае ли какъв антифриз е препоръчително да се слага за аутбек 3.0 2001 , и какво количество трябва да има в разширителния съд , до разделението фулл , което се намира малко над дъното на казанчето ?
|
|
|
Пон Май 29, 2017 4:19 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
|
Вто Май 30, 2017 9:26 pm |
|
|
petko 69
|
maxon написа: Здравейте , искам да попитам за таблото на аутбека. Видях, че има едни с червени рингове , които светят. Теи рингове при кои модели ги има , след и преди фейслифт-а ? Моя е 2001 , но дали ги има или не , дали светят или не не знам , а и не мога да позная така като гледам таблото. ? H6 3.0 2001? От 2002 -03 .Таблото е различно ,2ра ръка върви 150лв. , ако искаш такова звънни на Дарин-Изпитателя.
|
|
|
Вто Май 30, 2017 9:52 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Аха , е някой ден , ако е сам до таблото може и да потърся.
|
|
|
Сря Май 31, 2017 7:22 am |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Има разлика в буксите и е доста играчка.
|
|
|
Сря Май 31, 2017 8:23 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
В такъв случай , моето си е най-хубаво хаха
|
|
|
Сря Май 31, 2017 8:33 pm |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Колеги, как мога лесно да проверя какви са ми крушките на късите и отзад на стоповете? Гледах някакви каталози и ако съм познал правилно късите за Н7 а дългите 12V-55W H1 LONG TYPE. Така ли е? Колата е OUTBACK B12 2003 H6. Отзад да стоповете не можах да намеря какви са а не ми се разглобява. От пред предпочитам да не пипам ако няма нужда, Някъде четох че лесно се чупела буксата при смяна на крушка
|
|
|
Пон Юни 12, 2017 4:35 pm |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
да... къси Н7 дълги Н1 стоп + габарит (отзад) 1157 (BAY15D) габарити (отпред) + задна + за мъгла 1156 (P21W, BA15S) мигачи BAU15S (PY21W) дано не бъркам нещо Б12 2000г
|
30
|
|
Пон Юни 12, 2017 4:55 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
stoychod написа: Колеги, как мога лесно да проверя какви са ми крушките на късите и отзад на стоповете? Гледах някакви каталози и ако съм познал правилно късите за Н7 а дългите 12V-55W H1 LONG TYPE. Така ли е? Колата е OUTBACK B12 2003 H6. Отзад да стоповете не можах да намеря какви са а не ми се разглобява. От пред предпочитам да не пипам ако няма нужда, Някъде четох че лесно се чупела буксата при смяна на крушка Аз най лесно тук ги намирам https://am-application.osram.info/en
|
|
|
Пон Юни 12, 2017 8:03 pm |
|
|
jujo_si
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 12:03 am Мнения: 78 Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0
Рейтинг: 37
|
Здравейте, сега в жегите забелязах че пластмасата около скоростния лост започва да скърца и трака при това доста дори и на път с леки неравности. При вас така ли е и има ли спасение от това
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
|
|
|
Сря Юли 12, 2017 6:12 pm |
|
|
boko84
Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
|
jujo_si написа: Здравейте, сега в жегите забелязах че пластмасата около скоростния лост започва да скърца и трака при това доста дори и на път с леки неравности. При вас така ли е и има ли спасение от това
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro При мен тракане няма, но си скърца доста, ама сякаш скърцането идва повече от махагона покрай пепелника и нагоре... И да, като беше по-студено не скърцаше. Спасение? Едва ли?
|
|
|
Сря Юли 12, 2017 8:29 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта |
|