Отговори на тема  [ 284 мнения ]  стр Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Следваща
 Особености на Субару Аутбек II (1999-2003) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm
Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Относно т.3 ... след като пуснеш фаровете натисни и задръж копчето "OFF" на климатика и "дим" режима на дисплея ще се изключи!

Относно т.4 ... нали на лоста на чистачките имаш за регулиране на интервала за чистене....намали го до край и това е. За мен си е супер най бавната степен....стига да ти работи регулирането де :)

За задните колани и при мен е така, но без резки движения няма проблем ROFL

Колата наистина не е маневрена, но за паркиране слагаш един парктроник и всичко ще е наред

Аз карам 2,5 и за това тежко купе си ускорява добре....а за Н6 трябва да е доста по-добре....не съм тествал такъв звяр още :cool:

Поздрави :beer:

Вто Май 31, 2016 11:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Мнения: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stoychod написа:
2. Климатика има бутон auto за пускане. След всяко пускане почва едно настройване, къде, какво и колко да духа. Супер дразнещо. Отделно имам чувството че на една и съща степен веднъж духа по-силно, друг път по слабо. Аз се отказах да го ползвам, освен ако не е супер наложително. Когато е спряна вентилацията при висока скорост го усещам как ми духа в краката. Ако го пусна и му дам да духа отгоре явно затваря клапата и спира да духа в краката. Най вероятно при мен има повреда, защото не вярвам така да е проектирано.


Бутонът "Auto" е за влизане в автоматичен режим (да не повярваш). За разлика от него, бутонът "A/C" спира и пуска климатика (също да не повярваш). Ако искаш да пуснеш духалката без климатик - използваш бутона за скоростта на перките. Иначе казано - пише си го в упътването, или RTFM.

stoychod написа:
3. Като пуснеш фаровете (нали са задължителни по закон) подсветката на таблото и климатика намалява. Това нормално, но ако грее слънце нищо не се вижда какво показва климатика. С лостечо за фаровете може да се регулира подсветката на таблото, но не и тази на климатика. И така като ми се наложи да пусна климатика а вън е слънчево правя следното. Пускам климатика, спирам фаровете за да мога да виждам какво показва дисплея и почвам да настройвам къде какво, как и колко да духа. Като приключа операцията с настройките си пускам фаровете. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


Споменах ли за УПЪТВАНЕТО? Задържаш OFF на климатика (и съответно POWER на радиото) и двата дисплея започват да светят силно при пуснати фарове.

stoychod написа:
4. На най бавната степен чистачките мигат супер често. Това ме дразни, защото когато пръска супер слабо реално имам нужда чистачките да чистят веднъж на 1-2 минути. Когато минат чистачките по стъклото не обират всичката вода и трябва някъде около секунда да се "избистри" това което се вижда през стъклото (не знам как да го обясня по добре). Когато чистят почти непрекъснато тамън се избистри и те пак минат и замажат.


И какво очакваш, някой от нас ли да ти купи нови чистачки??? Не струват майка си и баща си, а като са нови (да не повярваш!) не мажат. Отделно, режимът "mist" не е измислен за украса. Активира се (както си пише и в упътването) с едно дръпване на лостчето към теб - тогава чистачките кимат веднъж и спират.

stoychod написа:
5. Колата е супер неманеврена и в тесни пространства почват едни маневри напред назад. Добре че много рядко ми се налага да я паркирам на места където е тястно и има много паркирали коли.


Много по-маневрена е от късата база на Pajero II, примерно. Ако си искал да паркираш на тесни места, защо си си купил голяма кола, не разбирам?! Не че аз имам проблеми де, но аз и с Patrol дълга база с 3" лифт също нямам проблеми с паркирането в центъра на София, та мнението ми е леко субективно.

stoychod написа:
6. Скоростната кутия е неадекватна. Принципно колата е доста мудна и в ниските обороти набира бавно (възможно е да имам проблем с колата). Уж и засичах от 0 до 100 за 8.9 секунди и изглежда наред. Всяка сутрин ми се налага да се вклювам в един скоростен път, точно където има лек завой и по ниска видимост. За съжаление там летят турски тирове с 100. Ако тръгна от 0км/час с нормална газ (2500-3000оборота) и изскочи летящ тир аз скачам на педала до долу, но колата се чуди около 2 секунди какво да прави, докато вдигне обороти, докато свали предавка. През това време тира ме е застигнал и ми се е залепил на бронята. Очаквах повече от 209коня. Ще дойда на следващата среща и ще помоля някой колега да ме повози в неговата H6 за да направя сравнение.


Вляво до лоста има един много хубав бутон с три позиции - сложи го на "power" и опитай пак. И си прочети упътването.

stoychod написа:
8. Задните колани много лесно сработват и заклинват. Някой път ако дръпна по рязко докато връзвам детето колана сработва и после не иска да отпусне. Така са ми и двата задни колана. Възможно е и двата да се прецакани или да може да се настройват. Все пак колата е доста стара а изглежда предишния собственик нее возил често хора отзад (всичко е като ново)


Моите са с обратния проблем - трудно се прибират и са много "хлабави", ако искаш - да си ги разменим? :D

stoychod написа:
9. В колата е много топло. Малко да напече и вътре става фурна, а навън още си е студено. Не ми се мисли какво ще е лятото. За съжаление ходя 2 пъти годишно до Гърция, а там са забранени затъмнените стъкла. Чудя се дали ако сложа само фолио с UV защита ще променя нещо. Колеги бяха споделили в форума че май не помага.


Мда, те тия коли имат скрити печки, които ги нагряват докато теб те няма. Затова вътре е по-топло, отколкото в другите марки и модели.

stoychod написа:
Колеги не съм искал да оплювам марката/модела. Хората сме различни и имаме различен праг на търпимост и очаквания. Надявам се моят пост да помогне на хора, които още нямат субару и се колебаят кой модел да изберат.


А аз се надявам човек като си купи нещо да му ПРОЧЕТЕ УПЪТВАНЕТО преди да седне да хейти безцелно.

ПП: За хората, които се чудят дали да си купят такава кола, да ги предупредя - колата не прави свирки. Съжалявам. И аз съм разочарован, но...
 27

Вто Май 31, 2016 12:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm
Мнения: 263
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stoychod написа:
Колеги да споделя и аз малко отзиви от Outback Н6 2003г. Колата вози комфортно даже и при доста разбит и неравен път, стабилна е, не е шумна (поне до 150км, на повече не съм я пробвал). Следните неща не ми харесват:

1. От бутоните за отваряне/затваряне на прозорците само шофьорския има auto режим. Като карам с отворени и прозорци и паркирам отнема 1 минута да затварям прозорците или се мъча едновременно да натискам и 4-те бутона.
2. Климатика има бутон auto за пускане. След всяко пускане почва едно настройване, къде, какво и колко да духа. Супер дразнещо. Отделно имам чувството че на една и съща степен веднъж духа по-силно, друг път по слабо. Аз се отказах да го ползвам, освен ако не е супер наложително. Когато е спряна вентилацията при висока скорост го усещам как ми духа в краката. Ако го пусна и му дам да духа отгоре явно затваря клапата и спира да духа в краката. Най вероятно при мен има повреда, защото не вярвам така да е проектирано.
3. Като пуснеш фаровете (нали са задължителни по закон) подсветката на таблото и климатика намалява. Това нормално, но ако грее слънце нищо не се вижда какво показва климатика. С лостечо за фаровете може да се регулира подсветката на таблото, но не и тази на климатика. И така като ми се наложи да пусна климатика а вън е слънчево правя следното. Пускам климатика, спирам фаровете за да мога да виждам какво показва дисплея и почвам да настройвам къде какво, как и колко да духа. Като приключа операцията с настройките си пускам фаровете. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
4. На най бавната степен чистачките мигат супер често. Това ме дразни, защото когато пръска супер слабо реално имам нужда чистачките да чистят веднъж на 1-2 минути. Когато минат чистачките по стъклото не обират всичката вода и трябва някъде около секунда да се "избистри" това което се вижда през стъклото (не знам как да го обясня по добре). Когато чистят почти непрекъснато тамън се избистри и те пак минат и замажат.
5. Колата е супер неманеврена и в тесни пространства почват едни маневри напред назад. Добре че много рядко ми се налага да я паркирам на места където е тястно и има много паркирали коли.
6. Скоростната кутия е неадекватна. Принципно колата е доста мудна и в ниските обороти набира бавно (възможно е да имам проблем с колата). Уж и засичах от 0 до 100 за 8.9 секунди и изглежда наред. Всяка сутрин ми се налага да се вклювам в един скоростен път, точно където има лек завой и по ниска видимост. За съжаление там летят турски тирове с 100. Ако тръгна от 0км/час с нормална газ (2500-3000оборота) и изскочи летящ тир аз скачам на педала до долу, но колата се чуди около 2 секунди какво да прави, докато вдигне обороти, докато свали предавка. През това време тира ме е застигнал и ми се е залепил на бронята. Очаквах повече от 209коня. Ще дойда на следващата среща и ще помоля някой колега да ме повози в неговата H6 за да направя сравнение.
7. Няма борд компютър, на който може да си гледаш данни като разход например. Ако има не съм го открил как става.
8. Задните колани много лесно сработват и заклинват. Някой път ако дръпна по рязко докато връзвам детето колана сработва и после не иска да отпусне. Така са ми и двата задни колана. Възможно е и двата да се прецакани или да може да се настройват. Все пак колата е доста стара а изглежда предишния собственик нее возил често хора отзад (всичко е като ново)
9. В колата е много топло. Малко да напече и вътре става фурна, а навън още си е студено. Не ми се мисли какво ще е лятото. За съжаление ходя 2 пъти годишно до Гърция, а там са забранени затъмнените стъкла. Чудя се дали ако сложа само фолио с UV защита ще променя нещо. Колеги бяха споделили в форума че май не помага.

Колеги не съм искал да оплювам марката/модела. Хората сме различни и имаме различен праг на търпимост и очаквания. Надявам се моят пост да помогне на хора, които още нямат субару и се колебаят кой модел да изберат.


За съжаление някои от недостатъците ги има и в по новия модел (2004-2009), но някои са отстранени
1. също има само auto режим на шофьорското, а е кола 2006та. ](*,) ](*,). От БМВто си бях свикнал и да ми работят ел нещата по колата до отваряне на шофьорската врата. С това субару постоянно вадя и слагам ключа, за да си пусна лампичка или затворя прозорец.
2. Ауто режима на климатика е леко недодялан, или духа само в мен и се опитва да ме простуди, или пък държи топло. И аз постоянно ръчкам там нещо докато наглася.
5. Моята е учудващо маневрена за размера си, боксер мотора и 4х4 системата.
6. 5ЕАТ е доста по-добре
9. И моята забелязвам е доста гореща, може би заради панорамния шибидах се получава така.

Вто Май 31, 2016 5:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am
Мнения: 110
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Бихте ли ми показали кола, която да има режим "АУТО"
не само на стъклото на шофьорската врата, а и на другите?

Чет Юни 02, 2016 10:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikpl написа:
Бихте ли ми показали кола, която да има режим "АУТО"
не само на стъклото на шофьорската врата, а и на другите?

Ако визираш марки, различни от Субару, има много. Рено го имат още от 2001-ва година на средния си клас - Laguna и Megane. Опционално е, не влиза в базовото оборудване, има го в по-високите нива на оборудване, но го има.

Чет Юни 02, 2016 10:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stoychod написа:
Колеги да споделя и аз малко отзиви от Outback Н6 2003г. Колата вози комфортно даже и при доста разбит и неравен път, стабилна е, не е шумна (поне до 150км, на повече не съм я пробвал). Следните неща не ми харесват:


2. Климатика има бутон auto за пускане. След всяко пускане почва едно настройване, къде, какво и колко да духа. Супер дразнещо. Отделно имам чувството че на една и съща степен веднъж духа по-силно, друг път по слабо. Аз се отказах да го ползвам, освен ако не е супер наложително. Когато е спряна вентилацията при висока скорост го усещам как ми духа в краката. Ако го пусна и му дам да духа отгоре явно затваря клапата и спира да духа в краката. Най вероятно при мен има повреда, защото не вярвам така да е проектирано.
3. Като пуснеш фаровете (нали са задължителни по закон) подсветката на таблото и климатика намалява. Това нормално, но ако грее слънце нищо не се вижда какво показва климатика. С лостечо за фаровете може да се регулира подсветката на таблото, но не и тази на климатика. И така като ми се наложи да пусна климатика а вън е слънчево правя следното. Пускам климатика, спирам фаровете за да мога да виждам какво показва дисплея и почвам да настройвам къде какво, как и колко да духа. Като приключа операцията с настройките си пускам фаровете. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
4. На най бавната степен чистачките мигат супер често. Това ме дразни, защото когато пръска супер слабо реално имам нужда чистачките да чистят веднъж на 1-2 минути. Когато минат чистачките по стъклото не обират всичката вода и трябва някъде около секунда да се "избистри" това което се вижда през стъклото (не знам как да го обясня по добре). Когато чистят почти непрекъснато тамън се избистри и те пак минат и замажат.


Здравейте, оказа се че тези проблеми не съществуват. Благодаря на колегите suba4o и Петър Велков, които помогнаха със съвети. Явно част от копчетата имат скрити функции, които не съм успял да разкрия сам, и ще чета ръководството.

Чет Юни 02, 2016 10:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега СТОЙЧО , аз бих желал да те повозя на следващата среща за да се убедиш че Н6 наистина е едно бързо семейно комби , че и повече. ROFL ROFL

Чет Юни 02, 2016 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm
Мнения: 73
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега Стойчо,

И аз ще си позволя да споделя мнението ми относно марката (модела в частност), карал съм френски, немски автомобили. Японски досега никога! Това с бутоните за прозорците и мен не ме накефи много, защото бях свикнал да имам "auto" и на 4-те прозореца. Но.... това което ми прави впечатление е, че има много неща закоито си личи че е помислено. Които аз откривам и им се радвам като малко дете. Всичко е в детайла.
А относно ръководството - ми попрочети, аз с удоволствие го правя (разучавам)

Поздрави :beer:

Пет Юни 03, 2016 10:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
Мнения: 240
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stoychod написа:
Колеги да споделя и аз малко отзиви от Outback Н6 2003г. Колата вози комфортно даже и при доста разбит и неравен път, стабилна е, не е шумна (поне до 150км, на повече не съм я пробвал). Следните неща не ми харесват:

1. От бутоните за отваряне/затваряне на прозорците само шофьорския има auto режим. Като карам с отворени и прозорци и паркирам отнема 1 минута да затварям прозорците или се мъча едновременно да натискам и 4-те бутона.
2. Климатика има бутон auto за пускане. След всяко пускане почва едно настройване, къде, какво и колко да духа. Супер дразнещо. Отделно имам чувството че на една и съща степен веднъж духа по-силно, друг път по слабо. Аз се отказах да го ползвам, освен ако не е супер наложително. Когато е спряна вентилацията при висока скорост го усещам как ми духа в краката. Ако го пусна и му дам да духа отгоре явно затваря клапата и спира да духа в краката. Най вероятно при мен има повреда, защото не вярвам така да е проектирано.
3. Като пуснеш фаровете (нали са задължителни по закон) подсветката на таблото и климатика намалява. Това нормално, но ако грее слънце нищо не се вижда какво показва климатика. С лостечо за фаровете може да се регулира подсветката на таблото, но не и тази на климатика. И така като ми се наложи да пусна климатика а вън е слънчево правя следното. Пускам климатика, спирам фаровете за да мога да виждам какво показва дисплея и почвам да настройвам къде какво, как и колко да духа. Като приключа операцията с настройките си пускам фаровете. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
4. На най бавната степен чистачките мигат супер често. Това ме дразни, защото когато пръска супер слабо реално имам нужда чистачките да чистят веднъж на 1-2 минути. Когато минат чистачките по стъклото не обират всичката вода и трябва някъде около секунда да се "избистри" това което се вижда през стъклото (не знам как да го обясня по добре). Когато чистят почти непрекъснато тамън се избистри и те пак минат и замажат.
5. Колата е супер неманеврена и в тесни пространства почват едни маневри напред назад. Добре че много рядко ми се налага да я паркирам на места където е тястно и има много паркирали коли.
6. Скоростната кутия е неадекватна. Принципно колата е доста мудна и в ниските обороти набира бавно (възможно е да имам проблем с колата). Уж и засичах от 0 до 100 за 8.9 секунди и изглежда наред. Всяка сутрин ми се налага да се вклювам в един скоростен път, точно където има лек завой и по ниска видимост. За съжаление там летят турски тирове с 100. Ако тръгна от 0км/час с нормална газ (2500-3000оборота) и изскочи летящ тир аз скачам на педала до долу, но колата се чуди около 2 секунди какво да прави, докато вдигне обороти, докато свали предавка. През това време тира ме е застигнал и ми се е залепил на бронята. Очаквах повече от 209коня. Ще дойда на следващата среща и ще помоля някой колега да ме повози в неговата H6 за да направя сравнение.
7. Няма борд компютър, на който може да си гледаш данни като разход например. Ако има не съм го открил как става.
8. Задните колани много лесно сработват и заклинват. Някой път ако дръпна по рязко докато връзвам детето колана сработва и после не иска да отпусне. Така са ми и двата задни колана. Възможно е и двата да се прецакани или да може да се настройват. Все пак колата е доста стара а изглежда предишния собственик нее возил често хора отзад (всичко е като ново)
9. В колата е много топло. Малко да напече и вътре става фурна, а навън още си е студено. Не ми се мисли какво ще е лятото. За съжаление ходя 2 пъти годишно до Гърция, а там са забранени затъмнените стъкла. Чудя се дали ако сложа само фолио с UV защита ще променя нещо. Колеги бяха споделили в форума че май не помага.

Колеги не съм искал да оплювам марката/модела. Хората сме различни и имаме различен праг на търпимост и очаквания. Надявам се моят пост да помогне на хора, които още нямат субару и се колебаят кой модел да изберат.


Относно 6 - Аз не съм забелязъл такъв проблем с H6 2001. С газ до дупка при включване в движение, си набира доста добре (за вдлъбването на капачката на резервоара от получилия се вакуум няма да говора ... :) ). Като референция ми е мотора, който са скормните си 600cc набира от 0-100 за 3.5s. Ако си на газ нещата може и от това да идват, въпреки че при мене няма проблем, ама газови всякви.
Относно 9 - Имам затъмняващо фолио на задните прозорци, и в Гърция не са ми правили проблеми, пък даже ме спряха полицаи след границата за рутинна проверка като ходих преди месец. Едниствено ми е било жега като не ми работеше климатика.
Иначе за повечето неща - RTFM му е майката.

Вто Юни 21, 2016 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 24, 2016 6:24 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Skype: vesibos
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: 0889240107
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги много моля за малко помощ. :bow: Къде в София да отида за смяна на ангренажна верига за Субару Аутбек H6 2002г.Исками се да са майстори, които знаят какво правят.Благодаря Ви предварително. :beer:

_________________
В.Бозев- "Мъдрецът сочи луната, а глупака гледа в пръста му"

Чет Юни 23, 2016 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 16, 2014 3:26 pm
Мнения: 137
Автомобил: без кола
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
vesibo написа:
Колеги много моля за малко помощ. [emoji144] Къде в София да отида за смяна на ангренажна верига за Субару Аутбек H6 2002г.Исками се да са майстори, които знаят какво правят.Благодаря Ви предварително. :beer:

Как разбра че е за смяна?
Питам защото и на мен ми казаха че трябва да я сменям,а това е скъпичко упражнение!

Sent from my D5803 using Tapatalk

Чет Юни 23, 2016 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vesibo написа:
Колеги много моля за малко помощ. :bow: Къде в София да отида за смяна на ангренажна верига за Субару Аутбек H6 2002г.Исками се да са майстори, които знаят какво правят.Благодаря Ви предварително. :beer:

Не е евтино това, но като му дойде времето, няма къде да избягаш. Веригите са 2, има в обтегача, 4 банана, 2 допълнителни водача и един куп дреболии покрай цялата работа. А като се сменят вериги, се сменя задължително и водна помпа, освен ако не си сигурен, че много скоро е била смняна, но надали. А къде да отидеш - има тема за бели сервизи, просто избираш един от тях. Където и да отидеш, мисля, че навсякъде ще искат да вадят мотора и така да сменят веригите. Вярно, по-лесно се сменят с мотора навън, но пък натоварват клиента с не малка сума за демонтаж/монтаж двигател.

Пет Юни 24, 2016 7:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 24, 2016 6:24 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Skype: vesibos
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: 0889240107
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
belovodski написа:
vesibo написа:
Колеги много моля за малко помощ. [emoji144] Къде в София да отида за смяна на ангренажна верига за Субару Аутбек H6 2002г.Исками се да са майстори, които знаят какво правят.Благодаря Ви предварително. :beer:

Как разбра че е за смяна?
Питам защото и на мен ми казаха че трябва да я сменям,а това е скъпичко упражнение!

Sent from my D5803 using Tapatalk


Всъщност автомобила е на 215 000 км.Получих информация, не знам до колко е вярна, че веригата се сменя на 210 000км.Проблема е обаче, че от време на време се чува лек шум. Не знам точно дали е верига, обтегач или нещо друго за това ми трябва човек, който е работил такава кола и е на Ти с нещата.Благодаря на всички колеги, които отговориха. :) :beer: :beer: :beer:

_________________
В.Бозев- "Мъдрецът сочи луната, а глупака гледа в пръста му"

Пет Юни 24, 2016 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Без да правя реклама, Тенчо Владев (1040 се пише тук във форума) е твоят човек.

Съб Юни 25, 2016 6:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 24, 2016 6:24 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Skype: vesibos
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: 0889240107
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
Без да правя реклама, Тенчо Владев (1040 се пише тук във форума) е твоят човек.

Благодаря ти много :bow: и други колеги ме насочиха към г-н Владев.Благодаря на всички които се отзоваха на апела ми за помощ.Да сте живи и здрави Вие и вашите семейства.С реклама и без реклама да сте живи и здрави Вие, които помагате на хората с знания и умения, самият форум и хората, които го поддържат. :beer: :beer: :beer:

_________________
В.Бозев- "Мъдрецът сочи луната, а глупака гледа в пръста му"

Съб Юни 25, 2016 8:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 5:10 pm
Мнения: 32
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги отново проблем с осветлението на таблото.
След като подмених всички крушки по таблото и бутоните, всичко светеше прекрасно за 3 месеца.
Сега изгасна всичко, таблото с инструменитите и всички бутони по колата. Подмених бушона под волана, който е за осветлението в купето и нищо не се промени. Димера за осветлението не реагира.
Каква може да е причината? ](*,)

Пон Юли 18, 2016 7:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 24, 2016 6:24 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Skype: vesibos
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: 0889240107
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Момчета два въпроса към Вас знаещите.
Обикновено стрелката на температурата стои в тази позиция и не мърда.
Изображение
На връщане от морето карах почти през цялото време на автопилот с 140 км/ч. и включен климатроник.До Пловдив стрелката на температурата не мърдаше, но след това на баирите започна да се покачва и стигна малко преди горната (следваща) чертичка.Показал съм го на снимката с червена черта.
Изображение
Вярно, че и температурата навън беше 33ºС.Та въпроса ми е това нормално ли е? И докъде по принцип трябва да стига най-много стрелката.
:) :beer:

_________________
В.Бозев- "Мъдрецът сочи луната, а глупака гледа в пръста му"

Съб Юли 30, 2016 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm
Мнения: 514
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е нормално,не трябва да мърда, изчисти радиатори и си провери компресията на цилиндрите.

Sent from my D5503 using Tapatalk

Съб Юли 30, 2016 8:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 24, 2016 6:24 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Skype: vesibos
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: 0889240107
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
mitashki35 написа:
Не е нормално,не трябва да мърда, изчисти радиатори и си провери компресията на цилиндрите.

Sent from my D5503 using Tapatalk

Благодаря за бързия отговор. :bow: :bow: :beer:

_________________
В.Бозев- "Мъдрецът сочи луната, а глупака гледа в пръста му"

Съб Юли 30, 2016 8:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж си казанчето имаш ли течност, стрелката не трябва да мърда, мръдне ли имаш проблем!

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Нед Юли 31, 2016 5:16 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 284 мнения ]  стр Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор