Особености на Субару Аутбек II (1999-2003)
Автор |
Съобщение |
shavo
Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am Мнения: 75 Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
|
Когато сменях на моята казаха че го има само и единствено оригинален филтъра - около 50-60лв беше ....... Иначе да външен е.
|
|
|
Сря Мар 08, 2017 8:33 pm |
|
|
petko 69
|
Колеги , от 5 години карам Аутбек 2001 год. 3.0 л мотор.За времето което го карам съм сменял само консумативи .Карам колата на Газ със компютър Фобус , проблеми за 70х км. не съм имал .Сменях гарнитури на изпарителя , но това е консуматив.За модела Аутбек 01 искам да кажа , че е доста добър , щом издържа до сега на моето каране , а то е почти рали шампионат , колегите от Форума които ме познават могат да потвърдят.С Бека имах само един проблем и той беше , че загряваше на високи натоварвания , вярно е , че доливам и масло , но доста често мотора е над 6.5х оборота.. Проблема си реших с външен маслен охладител на АТ от Мерцедес ц220 , и алуминиев воден радиатор с 3пъти повече дебит и течност от стоковия на Н6. За пример ще посоча оригинална пита Н6 е 22мм , новата пита 56мм. Н6 е доста натоварен мотор и допълнителен тунинг на охлаждането е наложа що.Дори да не управлявате доста бързо автомобила , а го ползвате за теглене на лодка или каравана , то тунинг на охлаждането е необходим. Толкова си харесвам колата , че скоро не бих я заменил.
|
|
|
Пон Апр 10, 2017 10:35 pm |
|
|
Rado Yanev
Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 4:21 pm Мнения: 5
Автомобил: Субару Аутбек Н6
Телефон: 0878955099
Рейтинг: 44
|
Здравейте, След като в Плевен не можах да попадна на подходящ сервиз, посетих фирмения сервиз на Субару в Габрово, където ми смениха хидравличната течност на скоростната кутия, смениха ми филтърчето на скоростната кутия / оказа се доста малко на външен вид /, смениха ми и маслото в задния диференциял, направиха ми чек-тест на всички течности : масла, спирачна течност, охладителна течност и ми потвърдиха, че колата е ок. Много съм доволен от работата им. Даже ми подсказаха, че имам спукан гумен маншон на кормилен накрайник и следва да го сменя. Това се казва обслужване.
|
|
|
Вто Апр 11, 2017 1:03 pm |
|
|
jujo_si
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 12:03 am Мнения: 78 Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0
Рейтинг: 37
|
Здравейте,
Стандартния CD плейър може ли да свири аудио CD-RW? Аз пробвах и не става, приема ми само аудио CD-R дискове. При вас как е?
|
|
|
Чет Апр 13, 2017 11:05 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Здравейте , искам да попитам за таблото на аутбека. Видях, че има едни с червени рингове , които светят. Теи рингове при кои модели ги има , след и преди фейслифт-а ? Моя е 2001 , но дали ги има или не , дали светят или не не знам , а и не мога да позная така като гледам таблото. ? H6 3.0 2001?
|
|
|
Вто Май 23, 2017 1:40 pm |
|
|
patko
|
Rado Yanev написа: Здравейте, След като в Плевен не можах да попадна на подходящ сервиз, посетих фирмения сервиз на Субару в Габрово, където ми смениха хидравличната течност на скоростната кутия, смениха ми филтърчето на скоростната кутия / оказа се доста малко на външен вид /, смениха ми и маслото в задния диференциял, направиха ми чек-тест на всички течности : масла, спирачна течност, охладителна течност и ми потвърдиха, че колата е ок. Много съм доволен от работата им. Даже ми подсказаха, че имам спукан гумен маншон на кормилен накрайник и следва да го сменя. Това се казва обслужване. А маслото в предния диференциал смениха ли го?
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Май 23, 2017 2:44 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
patko написа: Rado Yanev написа: Здравейте, След като в Плевен не можах да попадна на подходящ сервиз, посетих фирмения сервиз на Субару в Габрово, където ми смениха хидравличната течност на скоростната кутия, смениха ми филтърчето на скоростната кутия / оказа се доста малко на външен вид /, смениха ми и маслото в задния диференциял, направиха ми чек-тест на всички течности : масла, спирачна течност, охладителна течност и ми потвърдиха, че колата е ок. Много съм доволен от работата им. Даже ми подсказаха, че имам спукан гумен маншон на кормилен накрайник и следва да го сменя. Това се казва обслужване. А маслото в предния диференциал смениха ли го? Понеже сега взех колата ,и освен обслужване на маслата на двигателя и скоростите (като майстора каза , че не е сменил филтър на авт. кутия ((дано не е голям проблем)) ) , нужно ли е веднага да обърна внимание и на диференциалите , в какво се състои смяната освен маслото , и горе долу какви пари излзиа това обслужване ?
|
|
|
Вто Май 23, 2017 2:50 pm |
|
|
patko
|
За филтъра на АТ не е голяма беда. За диференциалите - хубаво е да се смени, защото по инструкция се сменят на 50000 км, а не знаеш кога е правено. За В13 - преден 1,4 л., заден - 0,8 литра. Ако няма течове от семеринги - само това е, плюс труда. Предполагам ще са същите количества и при теб.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Май 23, 2017 3:02 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Благодаря , искам да обслужа всичко, точно понеже не знам кой и как е подържал колата. Просто се чудех дали е наложително веднага да направя смяната и на това масло.
|
|
|
Вто Май 23, 2017 7:19 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Някой знае ли какъв антифриз е препоръчително да се слага за аутбек 3.0 2001 , и какво количество трябва да има в разширителния съд , до разделението фулл , което се намира малко над дъното на казанчето ?
|
|
|
Пон Май 29, 2017 4:19 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
|
Вто Май 30, 2017 9:26 pm |
|
|
petko 69
|
maxon написа: Здравейте , искам да попитам за таблото на аутбека. Видях, че има едни с червени рингове , които светят. Теи рингове при кои модели ги има , след и преди фейслифт-а ? Моя е 2001 , но дали ги има или не , дали светят или не не знам , а и не мога да позная така като гледам таблото. ? H6 3.0 2001? От 2002 -03 .Таблото е различно ,2ра ръка върви 150лв. , ако искаш такова звънни на Дарин-Изпитателя.
|
|
|
Вто Май 30, 2017 9:52 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Аха , е някой ден , ако е сам до таблото може и да потърся.
|
|
|
Сря Май 31, 2017 7:22 am |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Има разлика в буксите и е доста играчка.
|
|
|
Сря Май 31, 2017 8:23 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
В такъв случай , моето си е най-хубаво хаха
|
|
|
Сря Май 31, 2017 8:33 pm |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Колеги, как мога лесно да проверя какви са ми крушките на късите и отзад на стоповете? Гледах някакви каталози и ако съм познал правилно късите за Н7 а дългите 12V-55W H1 LONG TYPE. Така ли е? Колата е OUTBACK B12 2003 H6. Отзад да стоповете не можах да намеря какви са а не ми се разглобява. От пред предпочитам да не пипам ако няма нужда, Някъде четох че лесно се чупела буксата при смяна на крушка
|
|
|
Пон Юни 12, 2017 4:35 pm |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
да... къси Н7 дълги Н1 стоп + габарит (отзад) 1157 (BAY15D) габарити (отпред) + задна + за мъгла 1156 (P21W, BA15S) мигачи BAU15S (PY21W) дано не бъркам нещо Б12 2000г
|
30
|
|
Пон Юни 12, 2017 4:55 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
stoychod написа: Колеги, как мога лесно да проверя какви са ми крушките на късите и отзад на стоповете? Гледах някакви каталози и ако съм познал правилно късите за Н7 а дългите 12V-55W H1 LONG TYPE. Така ли е? Колата е OUTBACK B12 2003 H6. Отзад да стоповете не можах да намеря какви са а не ми се разглобява. От пред предпочитам да не пипам ако няма нужда, Някъде четох че лесно се чупела буксата при смяна на крушка Аз най лесно тук ги намирам https://am-application.osram.info/en
|
|
|
Пон Юни 12, 2017 8:03 pm |
|
|
jujo_si
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 12:03 am Мнения: 78 Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0
Рейтинг: 37
|
Здравейте, сега в жегите забелязах че пластмасата около скоростния лост започва да скърца и трака при това доста дори и на път с леки неравности. При вас така ли е и има ли спасение от това
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
|
|
|
Сря Юли 12, 2017 6:12 pm |
|
|
boko84
Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
|
jujo_si написа: Здравейте, сега в жегите забелязах че пластмасата около скоростния лост започва да скърца и трака при това доста дори и на път с леки неравности. При вас така ли е и има ли спасение от това
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro При мен тракане няма, но си скърца доста, ама сякаш скърцането идва повече от махагона покрай пепелника и нагоре... И да, като беше по-студено не скърцаше. Спасение? Едва ли?
|
|
|
Сря Юли 12, 2017 8:29 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: BAlexandrov, Google [Bot] и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|