Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 20, 2018 4:10 pm



Отговори на тема  [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 Особености на Субару Аутбек II (1999-2003) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 61
Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback H6 2002 , Outback H6 2007
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
BukTop написа:
Понеже не намерих информация назад в темата...
Има ли H6 с ръчни скорости от тези години? По обявите всички са с автоматици.



Доколкото знам - няма стоков H6 B12 с ръчни скорости.

Чет Мар 22, 2018 4:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 30
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От това което съм чел за H6 е че само спек Б е с ръчна скоростна кутия и това е легаси. Аз също много искам H6 с ръчка, но за съжаление се задоволявам само с ръчния режим на автоматика.

Чет Мар 22, 2018 5:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1306
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
GodDamn написа:
Доколкото знам - няма стоков H6 B12 с ръчни скорости.

Само S401 е с 6 зъба ръчка, ама е секвенциално битурбо EJ208.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Чет Мар 22, 2018 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 12:38 am
Мнения: 150
Местоположение: София/Варна
Skype: buktop3
Автомобил: 1998 Impreza EJ20
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за отговорите!
А как се държи автоматика специално при H6? Муден ли е при превключването на скоростите и при рязко подаване на газ?

Пет Мар 23, 2018 5:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 271
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 181
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моят е доста муден, но това си е субективно усещане на водача.
Май зависи от стила на каране. Аз като я взех колата беше по-отзивчива скоростната кутия. След 10000 км пенсионерско каране почна да се мотае. Четох че се самообучавала и сега гледам поне веднъж месечно да и правя по един кикдаун че да вижда и тя малко зор.

Пет Мар 23, 2018 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3968
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
GodDamn написа:
Доколкото знам - няма стоков H6 B12 с ръчни скорости.

Само S401 е с 6 зъба ръчка, ама е секвенциално битурбо EJ208.


Това е Легаси, а не Аутбeк.

Пет Мар 23, 2018 6:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 30
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Никога не съм карал автоматик преди. Това ми е първата кола на газ и автоматик. Аз съм свикнал с мигновенна реакция на педала на газта. От тая гледна точка автоматика е много муден. Ако натисна рязко до 70-80% трябват около 2-3 секунди, за да ускорява за толкова натисната газ. Обаче това се лекува много добре с ръчния режим.Ако решиш да изпреварваш и ползваш ръчния режим ускорението е мигновенно най-вече за тва, че си в обороти, а не на 1500-1600 оборота.
Кик дауна според мен при мен работи нормално. След секунда до 2 вече е свалило на нужната предавка.

Пет Мар 23, 2018 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз проблема с ускорението го реших именно с каране на "3" на автоматика и в режим power (копчето). :)

Пет Мар 23, 2018 6:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1306
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:

Това е Легаси, а не Аутбeк.

Все тая, идеята е, че на това поколение 6 зъба има само там.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Съб Мар 24, 2018 12:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm
Мнения: 57
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2002г.
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ACID BURN написа:
Ако натисна рязко до 70-80% трябват около 2-3 секунди, за да ускорява за толкова натисната газ. Обаче това се лекува много добре с ръчния режим.


Как 2-3сек. бе колега? Какво става с теб през това време :-~
Какъв тоз ръчен режим на тази кутия?!?! WTF за Аутбек 2 говорим, нали? с 4ЕАТ? Може ли снимка на твоя ръчен режим?
По-горе друг колега беше писал за самообучаване - мисля че тези кутии не могат! Кутиите имаха версия 1, 2 (да не напиша и аз някоя глупост, имам ги някъде), ама за самообучение...

Чет Мар 29, 2018 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 62
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zarere написа:
Аз проблема с ускорението го реших именно с каране на "3" на автоматика и в режим power (копчето). :)



А разхода как е? Аз правих същия експеримент. Да - заключва хидротрансфорамтора и предавките са по-отзивчиви в тази ситуация, но разхода ми и в 3-те експеримента да карам така се вдигна с 15 %

Пет Мар 30, 2018 8:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ski_person написа:
zarere написа:
Аз проблема с ускорението го реших именно с каране на "3" на автоматика и в режим power (копчето). :)



А разхода как е? Аз правих същия експеримент. Да - заключва хидротрансфорамтора и предавките са по-отзивчиви в тази ситуация, но разхода ми и в 3-те експеримента да карам така се вдигна с 15 %


Аз карам на газ.Бутилката ми побира 46-47 литра.Преди изминавах в София 240 км сега ,а сега като карам така изминаквам едвам 218км.Близо 2 литра отгоре (горе-долу.)

Пет Мар 30, 2018 8:45 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Alxx, ivovarna, thundera, vakko и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор