Отговори на тема
 Смяна на биелни лагери 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 29, 2011 7:33 pm
Постове: 98
Местоположение: русе
Автомобил: subaru outback 2.5 AT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, имам outback 2.5 2000 г. От скоро мотора започна да чука на средни и високи. Когато е загряло маслото на ДВГ, чукането е подобно като на мотор без масло или с голям аванс. Когато на място (не натоварен мотор) подам газ започва да чука, а в движение, когато отнема газта, но не я пускам, се чува най-ясно или при по-високи 4500+ об. Не е от масло, понеже го смених скоро. Преди беше с mobil 5w40. Сега сложих total 10w40. В градски условия не се усеща, но извън градско при по- продължително каране или при по-високи външни температури започва да се чува яко. Посъветвах се с 2-3 майстора и те предполагат, че е биелни лагери, но няма как да разбера докато не ги сменя и въпросът ми е дали могат да се сменят без да се вади мотора. :bow:

Сря Дек 26, 2012 9:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am
Постове: 599
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не. неможе. не само ще го извадиш, ами и до последното болтче ще го разглобиш за да ги смениш. успех.

_________________
www.soflab.eu
www.torcousa.com
www.redlinezone.eu

Сря Дек 26, 2012 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5780
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така стоят нещата...

Сря Дек 26, 2012 10:01 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Постове: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И това вече е процедура (за разлика от доста други), която е редно да се извърши в субару сервиз или някой, който има повечко опит с боксери. Според мен.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Сря Дек 26, 2012 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 29, 2011 7:33 pm
Постове: 98
Местоположение: русе
Автомобил: subaru outback 2.5 AT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
от картера няма ли достъп до гайките на биелите ? трябва ли да е толкова сложно :cry:

Чет Дек 27, 2012 8:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Чет Дек 27, 2012 10:10 pm
Постове: 1
Автомобил: nqkolko sa
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
BOZDEV написа:
от картера няма ли достъп до гайките на биелите ? трябва ли да е толкова сложно :cry:



няма достъп сваля се мотора и се разглобява както каза колегата по горе,до последното болче , аз лично съм го правил това упражнение доста пъти на доста автомобили с тази марка и мога да кажа ,че като знаеш какво да правиш не е толкова сложно,просто е трудоемко,даже ако искаш в момента правя една Н6-ца и едно ej25 и двете са раглобени мога да ти пратя някоя снимка да видиш за какво става дума :)

Чет Дек 27, 2012 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 12:30 pm
Постове: 1155
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: R.I.P. Justy, Honda Innova 125i '10
Рейтинг: 206
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Оранжевите полукръгчета са биелните лагери, близко до невъзможно е да се сменят без да се извади и разглоби ДВГ-то на съставните му части



_________________
1,63 l/ 100 km - Honda ANF 125i Innova(Wave) '10 ;)
Bulgaria - ಬಲ್ಗೇರಿಯ(Kannada) པུ་ར་ག་རི་ཡ (Tibetan) ブルガリア(Japanese) 불가리아(Korean) 保加利亚(Chinese) บัลแกเรีย(Thai) बुल्गारिया (Hindi) بلغاريا (Arabic)

Пет Дек 28, 2012 7:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 29, 2011 7:33 pm
Постове: 98
Местоположение: русе
Автомобил: subaru outback 2.5 AT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря на всички явно е че ще се вади . Дано поне да е от тях или само от тях но като се замисля колко разглобяване е май е най добре да си пусна и основни + сегменти с кит г-ри
Весели празници на всички :beer: :hello:

Пет Дек 28, 2012 8:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am
Постове: 599
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
и си провери главите за кривини (най-добре ги шлайфни при джуди струва 50 лв. за двете) и наблегни на миенето. и всички уплътнения, опръстени и дихтунги си вземи нови, че после работата двойна. айде

_________________
www.soflab.eu
www.torcousa.com
www.redlinezone.eu

Пет Дек 28, 2012 8:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 29, 2011 7:33 pm
Постове: 98
Местоположение: русе
Автомобил: subaru outback 2.5 AT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Най на края се реших и извадих мотора всичко е разпиляно :facepalm: . На биелните лагери са се счупили чоповете на 3ти цил. и се въртят и те около биелата и са станали като вестник , основните и те не ми харесват взех си к-т г-ри даже си намерих и бутала със сегменти (MAHLE ) на мн. добра цена че ще си ги пусна и тях така и така е разглобено сега чакам биелните втулки 3-4 дена и започвам да събирам ( майсторите ) до ден два ще кача и някоя снимка.
М-у другото на буталата камерата е малко по различна и полите са малко по дълги
Изображение

Пет Мар 15, 2013 8:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am
Постове: 599
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не е ясно дали си за оригиналния размер/диаметър или за един по голям+шлайф цилиндри+хонинг. премери си хлабините със твойте/старите бутала и реши как ще процедираш.

_________________
www.soflab.eu
www.torcousa.com
www.redlinezone.eu

Пет Мар 15, 2013 8:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 11:19 pm
Постове: 75
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Нали знаеш че тази биела е за боклука?
А и вала нема как да не е за шлаиф.

Пет Мар 15, 2013 10:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 29, 2011 7:33 pm
Постове: 98
Местоположение: русе
Автомобил: subaru outback 2.5 AT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
мерих и биелата и вала 0.02мм елипса което е нищо а блока си е за std бутала

Пет Мар 15, 2013 6:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am
Постове: 599
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Късметлия ...

_________________
www.soflab.eu
www.torcousa.com
www.redlinezone.eu

Пет Мар 15, 2013 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 11:19 pm
Постове: 75
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Послушаи ме,смени биелата...

Съб Мар 16, 2013 9:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 14, 2016 3:53 pm
Постове: 7
Skype: pustinq2
Автомобил: Impreza 1.6 ts
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат

Сря Авг 07, 2019 10:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забавно филмче. Това е от тези "поправки", които ги правиш точно преди да се отървеш от колата. При това състояние на шийката ти трябват само няколко старта с неподходящо масло и си точно в същото положение. НЕ ГО ПРАВЕТЕ, освен ако не искате да прецакате някой в следващите няколко часа. :)
И само за инфо - комплекта лагери (KING racing) е 80-100$, човека е сменил един и пише 20$ - ама никой няма да ти продаде един лагер.
Успех с биелата на 1-ви цилиндър :giggle:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 15

Чет Авг 08, 2019 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 46 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор